دسته بندی نشده

رنگ کارتن بسته بندی (قسمت دوم)

رنگ کارتن بسته بندی

در بخش اول رنگ کارتن بسته بندی که توصیه می شود برای درک بهتر این بخش آن را حتما مطالعه فرمایید. اشاره شد که چه زمانی و با چه هدفی باید رنگ کارتن بسته بندی را تغییر داد. در ادامه برخی از معایب تغییر رنگ که ممکن است کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد اشاره می کنیم تا تمامی جوانب را قبل از هر کاری بسنجید.

معایب تغییر رنگ کارتن بسته بندی چیست؟

اگر محصول شما یک برند جا افتاده و شناخته شده می باشد پس از تغییر رنگ بسته بندی نباید انتظار داشت مشتریان مثل سابق به سرعت محصول برند شما را در قفسه های فروشگاهها بشناسند و چیدا کنند.

اگر برند و محصول شما مثلا به رنگ قهوه ای شناخته شده است نباید به یکباره مثلا رنگ آن را قرمز کنید. ممکن است این کار به فروش و شرکت شما صدمات جدی وارد کند چرا که وقتی برند شما با یک رنگ مشهور گشته ، مشتریان با دیدن همان ترکیب رنگی متوجه وجود کالای شما در کنار کالای مشابه رقبا می شوند.

آیا ترکیب رنگی بسته بندی محصول شما به برند دیگری شباهت دارد؟

اگر ترکیب رنگ بسته بندی شما به شرکتی شباهت داشته باشد که خرده پا یا در صنعت دیگری فعالیت دارد این برای شما مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر این ترکیب مشابه یکی از برندهای پرقدرت طیف کاری خودتان است بهتر است ترکیب رنگی را تغییر دهید تا متهم به تقلید و کپی برداری نشوید.

اگر با تحقیق و ارزیابی متوجه شدید با تغییر رنگ کارتن بسته بندی کالای خود هیچ چیزی از سهم بازار و افزایش در آمد قرار نیست نسیبتان شود بهتر است تغییر رنگ را به وقت دیگری واگذار کنید.

بهترین تغییر به هنگامی که دو شرکت با یکدیگر ادغام می شوند تغییر رنگ می باشد به عنوان مثال شرکت گوگل زمانی که موتورلا را تصاحب نمود لوگوی آن را تغییر رنگ داد تا به همگان بفهماند از این پس موتورلا تحت نظر گوگل می باشد.

اگر جایگاه برندتان را به سختی به دست آورده و بر زبانها آورده اید و در این حال الان می خواهید بسته بندی هایتان به روز تر و به سبک جدیدی هدایت کنید می توانید به ترکیب رنگ دست نزده و کمی طیف رنگی را روشن و یا تیره تر نمایید.

کارتن بسته بندی

  • مقوله تغییر رنگ و یا خلق کارتن بسته بندی درخور کالای شما امری پیش پا افتاده یا ساده ای نیست آن را به متخصصین بسپارید.
  • جعبه سازی و کارتن سازی گلبرگ با سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید انواع کارتن های بسته بندی آماده یاری رساندن به شما تولید کنندگان محترم می باشد.

 02634725367 – 02691300301 – 02634090732

 

 

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه در “رنگ کارتن بسته بندی (قسمت دوم)

  1. علی رضایی گفت:

    میشه شماره پشتیبانیتون رو داشتم ؟

    1. سلام علی عزیز
      میتونید برای مشاوره بیشتر در این زمینه با شماره ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱ در ارتباط باشید

  2. مفیدی گفت:

    مرسی از مقاله خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *