دسته بندی نشده

استعلام قیمت کارتن

قیمت کارتن

یکی از ارکان مهم، جهت سفارش کارتن و انتخاب کارتن ساز (کارتن ساز) مناسب برای تهیه بسته مصرفی قیمت کارتن روز آن می باشد، که بخش تامین کارخانجات و تولیدکنندگان در ارتباط با چند کارتن ساز (کارتن ساز) استعلام آنها را ارزیابی و سپس با توجه به کیفیت، سفارش خود را نهایی می کنند. قیمت کارتن مقوایی به عوامل متعددی بستگی دارد. برای استعلام گیری قیمت کارتن جعبه (قیمت کارتون) لازم است ابعاد کارتن از جمله طول کارتن، عرض کارتن، ارتفاع کارتن و مدل کارتن از جمله کارتن کیبوردی، کارتن درب دار، کارتن بدون درب، کارتن ته قفلی، کارتن کفشی مشخص شود و همچنین چاپ روی کارتن و جنس مورد نیاز ( اگر جنس مورد احتیاج خود را نمی دانید با اطلاع وزن کالای درون بسته، مشاوران کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ شما را راهنمایی می کنند ) را به کارتن سازی (کارتنسازی) اعلام نمایید. تا کارتن ساز (کارتنساز) با توجه به آنها قیمت آنلاین کارتن بسته بندی را اعلام نماید.

 

 

 

 

 

 

مهمترین عاملی که در هزینه کارتن بسته بندی تأثیر بسیار زیادی می گذارد، هزینه کاغذ کارتن است. به طوری که با بالا و پایین رفتن هزینه کاغذ کارتن هزینه کارتن هم تغییر می کند. البته به جز هزینه کاغذ کارتن عوامل دیگری از قبیل نوع کاغذ رویه، فلوت و زیره و همچنین نوع چاپ و رنگ چاپ و غیره بر هزینه کارتن اثر می گذارد.

انواع کارتن ها با یکدیگر از لحاظ قیمت متفاوت هستند چرا که نحوه ساخت آنها و مواد اولیه تشکیل دهنده ی آنها با یکدیگر متفات هستند. مثلا هزینه کارتن خام مطمئنا نسبت به قیمت کارتن (قیمت کارتون) ساده ارزان تر است و حتی هزینه کارتن معمولی نسبت به کارتن لمینتی مناسب تر خواهد بود و خب مطمئنا کارتن لمینتی به دلیل استحکام بالا و قابلیت چاپ آن هم با کیفیت بالا را نسبت به بقیه دارد از قیمت بالاتری هم نسبت به بقیه برخوردار است.

حتی می توان گفت کارتن های 3 لایه و کارتن 5 لایه و حتی 7 لایه از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. کارتن های 7 لایه به دلیل استفاده از لایه های بیشتر در هنگام ساخت آن و استحکام بالای آن می توان گفت که از هزینه بالاتری هم نسبت به کارتن های 5 لایه و 3 لایه دارد. این موضوع را حتی شما در هنگام استعلام قیمت بسته بندی می توانید بفهمید.

استعلام قیمت کارتن

چطور می‌توان ابعاد دقیق کارتن مورد نظر خود را بدست آورد؟

برای استعلام قیمت کارتن‌های بسته بندی و همینطور اطلاع از قیمت کارتن مقوایی لازم است درب کارتن را ببندید و در آینه حالت با ابزار اندازه گیری مانند متر یا خط کش طول کارتن، عرض کارتن و ارتفاع کارتن را اندازه گرفته و به کارتن سازی اعلام کنید.

در کارتن مکعبی در واقع ما دو طول، دو عرض داریم و یک بخش را هم اضافه برای چسباندن کارتن تعبیه می نماییم. که این لبه با توجه به کارتن ممکن است زیاد و یا کم شود. کارتن سازی قیمت کارتن و جعبه را با توجه به این ابعاد و فرمول مربوطه و همچنین مبلغ ورق خام و چاپ موردنظر برآورد نموده و به شما اعلام می دارد.

قیمت ورق خام

منظور از ورق سازی همان تولیدکننده ورق خام کارتن می باشد. قیمت کارتن خام با توجه به جنس آن متفاوت است به عنوان مثال کارتن 3لایه ( برای آشنایی بیشتر با کارتن سه لایه کلیک کنید) از 3 نوع ورق تشکیل شده که می تواند برای هر لایه با توجه به کاربرد جنس متفاوتی را انتخاب نماییم که این خود در قیمت کارتن و جعبه تاثیرگذار می باشد.
برای راحتی کار در کارتن سازی ( کارتنسازی ) ورق سازها لیست قیمتی که تمام ورق های خام  با ابعاد و جنس های مختلف می باشد را ارائه می دهند. که کارتن ساز ( کارتنساز ) با استفاده از آن قیمت را اعلام می دارد.
برای تولید کارتن، ورق وارد کارگاه کارتن سازی ( کارتنسازی ) می شود و به وسیله دستگاهها برش و در نهایت اجزای آن متصل می شود.
کارتن سازی گلبرگ کارتن سازی در کرج می باشد که با نازلترین قیمت کارتن‌های بسته بندی و بالاترین کیفیت بسته بندی مورد نظر شما را تولید می کند. کافی است یک استعلام قیمت و یک نمونه کارتن رایگان از کارشناسان ما درخواست نمایید.

نحوه محاسبه قیمت

برای اینکه بتوانید هزینه و قیمت آنلاین کارتن و جعبه را به بهترین شکل ممکن بدست آورید ابتدا ابعاد کارتن را مطابق با آنچه که در بالا به آن اشاره کردیم بدست می آوریم و بعد به سراغ مساحت ورق مورد نیاز می رویم و برای بدست آوردن قیمت روز کارتن (قیمت کارتون) از فرمول های زیر کمک می گیریم.

محاسبه طول کارتن: طول × 2 + عرض + عرض + 4

محاسبه عرض کارتن: ارتفاع + عرض

محاسبه هزینه ورق استفاده شده در کارتن: قیمت ورق خام کارتن × طول کارتن × عرض کارتن

نکته: به قیمتی که در این مرحله بدست آورید مبلغی در حدودی 5 تا 15 درصد جهت هزینه تبدیل نوع کار، چاپ و یکسری عوامل دیگر اضافه می کنیم. با اضافه کردن مقدار درصد ذکر شده قیمت کارتن با چاپ را بدست خواهیم آورد. اضافه کردن درصد مورد نظر به روش چاپ مورد استفاده هم وابسته است.

چه عواملی بر قیمت انواع کارتن ها تاثیر گذار هستند؟

انواع کارتن‌ها قیمت های متفاوتی دارند. اما عواملی که بر روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد تقریبا یکی است. برای مثال قیمت کارتن خام، قیمت کارتن ساده قیمت کارتن مقوایی و قیمت کارتن عمده بسته به جنس و حجم خرید و نوع کارتن محاسبه می‌شود.  در ادامه به برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه انواع کارتن اشاره می کنیم.

  • نوع کاغذ زیره
  • نوع کاغذ رویه
  • نوع کاغذ فلوت
  • تعداد رنگ چاپ
  • نوع چاپ
  • تعداد تیراژ سفارش شده
  • هزینه قالب
  • هزینه کلیشه
  • هزینه ارسال

قیمت انواع کارتن

قیمت انواع کارتن بر اساس تعداد ورقی که در هنگام تولید استفاده می شود بستگی دارد. به عنوان مثال می توانید کارتن های 5 لایه و 3 لایه را در نظر بگیرید، طبیعتا کارتن های 5 لایه که دو ورق بیشتر به نسبت کارتن های 3 لایه در هنگام تولید آن ها استفاده شده از قیمت بیشتری هم برخوردار است. با ما باشید تا با انواع کارتن و قیمت های آن ها آشنا شوید.

قیمت کارتن

هزینه کارتن خام

برای اینکه بتوانید قیمت کارتن خام را بدست آورید باید قیمت کاغذ رویه، کاغذ زیره و نوع فلوت آن را محاسبه کنیم تا به هزینه کارتن خام برسیم.

قیمت کارتن ساده

کارتن ساده یا کارتن معمولی معمولا دارای فرمت استانداری است. یعنی دارای 2 طول، 2 عرض و یک درب ساده است. اگر بخواهیم هزینه کارتن ساده را به نسبت کارتن های دایکاتی محاسبه کنیم باید بگوییم که چون دور ریز کمتری دارند و برای تولید آن ها از قالب استفاده نمی شود، قیمت کارتن ساده نسبت قیمت به وزن آن ها مناسب تر است.

اگر خواهان دریافت قیمت روز انواع بسته بندی هستید می توانید با کارشناسان ما در تولیدی کارتن گلبرگ باکس تماس بگیرید.

قیمت کارتن ای فلوت

فلوت نوع E بسیار ظریف است و کمترین مقاومت را در برابر ضربه و بیشترین مقاومت را در برابر خردشدگی دارند. به همین دلیل هزینه کارتن ای فلوت به نسبت کارتن هایی که از A فلوت تولید شده اند و بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و کمترین مقاومت را در برابر خردشدگی دارند، کمتر است. چرا که با اندک ضربه ای دچار آسیب می شوند.

قیمت کارتن با چاپ

ما برای چاپ روی کارتن از چاپ سیلک، چاپ فلسکو و چاپ افست که هر کدام کاربردها و قابلیت های خاص خود را دارند استفاده می کنیم. هزینه کارتن با چاپ به عوامل مختلفی از قبیل تعداد رنگ، نوع چاپ و طرح ها و نوشته ها بستگی دارد به گونه ای که هرچه تعداد رنگ به کار رفته بیشتر قیمت کارتن (قیمت کارتون) با چاپ هم بیشتر!

 

چاپی که بر روی کارتن های صادراتی از قبیل: کارتن بسته بندی آجیل، کارتن بسته بندی پسته صادراتی، کارتن بسته بندی زرشک، کارتن بسته بندی میوه صادراتی و … انجام می شود باعث وضوحیت بیشتر تصاویر و طرح ها و رنگ های شفاف تر می شود به همین دلیل قیمت کارتن با چاپ  بیشتر است.

قیمت کارتن در کارخانه گلبرگ باکس

از جمله موارد مهمی که باید هنگام خرید کارتن باید توجه بیشتری به آن داشته باشید، می توان به قیمت کارتن در کارخانه اشاره کرد. همانند کسب و کارهای دیگر در صنعت کارتن سازی نیز بین مصرف کننده نهایی و کارخانه ها واسطه و دلالان زیادی وجود دارند که بر نرخ قیمت کارتن تاثیر می گذارند و همچنین سبب افزایش قیمت کارتن می شوند.

قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، نوع مواد به کار رفته برای ساخت کارتن و همینطور کیفیت کارتن تولید شده بر لیست قیمت کارتن بسته بندی اثرگذار می باشد. از این رو، مسلما نرخ قیمت کارتن با کیفیت از قیمت کارتن بسته بندی که از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، بیشتر خواهد بود.

با این حال، همیشه قیمت کارتن و مقوای بالاتر نشان دهنده با کیفیت بودن آن نیست. امروزه افراد سودجوی زیادی در بازار وجود دارند که با تبلیغات فراوان کارتن های بی کیفیت خود را با قیمت های زیاد به فروش می رسانند. از این رو بهتر است لیست قیمت کارتن بسته بندی را از کارخانه های معتبر کارتن سازی مانند کارخانه گلبرگ باکس استعلام کنید.

محاسبه آنلاین قیمت کارتن

تصمیم گیری برای محاسبه هزینه بسته بندی کالا و خدمات مستلزم اطلاع از لیست قیمت کارتن می باشد. در گذشته استعلام لیست قیمت کارتن بسته بندی فقط به صورت حضوری یا در بهترین حالت از طریق تماس تلفی امکان پذیر بود.  علاوه بر این، هر ساله با افزایش تورم شاهد افزایش قیمت کالاها از جمله قیمت کارتن و مقوا هستیم. این امر سبب می گردد که لیست قیمت کارتن نیز دست خوش تغییر گردد. با این حال، امروزه روش های جدیدی برای محاسبه آنلاین قیمت کارتن وجود دارد. محاسبه آنلاین قیمت کارتن سبب می شود که مشتریان عزیز در منزل یا محل کار خود و تنها از طریق دسترسی به اینترنت بتوانند لیست قیمت کارتن را به راحتی استعلام کنند. خریداران با استفاده از این روش می توانند قبل از سفارش کارتن یا مشاوره برای خرید، به سادگی از نرخ قیمت کارتن اطلاع پیدا کنند.

قیمت کارتن عمده

در بین انواع مختلف کارتن های تولیدی خرید عمده کارتن بسته بندی معمولا بیشترین تقاضا را دارد. این کارتن از اندازه های کوچک گرفته تا کارتن بسته بندی بزرگ برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کارتن عمده در مقایسه با کارتن تکی با تعداد کمتر، مزایای زیادی دارد که از جمله می توان به کمتر بودن قیمت عمده کارتن بسته بندی اشاره کرد. از این رو، اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید بهتر است که کارتن بسته بندی را به صورت عمده خریداری نمایید. قیمت عمده کارتن بسته بندی بخصوص در کارخانه های کارتن سازی کمتر از بازار بوده و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

علت کم بودن قیمت کارتن عمده در مقایسه با کارتن بسته بندی با تعداد کمتر کاهش ضایعات کارخانه در خرید عمده است. از این رو اگر قصد دارید کارتن با تعداد بالا را خریداری کنید بهتر است که کارخانه های کارتن سازی از جمله شرکت گلبرگ باکس را برای این کار انتخاب کنید. سفارش کارتن به کارخانه های کارتن سازی مزایای زیادی دارد که از جمله می توان به حذف واسطه ها اطمینان از کیفیت کارتن و مقرون به صرفه بودن قیمت کارتن عمده اشاره کرد. برای اطلاع یافتن از بهترین کارتن سازی کلیک کنید.

هزینه سفارش کارتن

در صنعت کارتن سازی کارتن های متعددی مانند کارتن 3 لایه، کارتن 5 لایه، کارتن بسته بندی سفید، کارتن خرما، کارتن هندوانه، کارتن پستی و … وجود دارد و شما می توانید برای بسته بندی محصولات خود از آن ها استفاده کنید. برای اینکه سفارش کارتن را بدهید باید یکسری اطلاعات را در هنگام سفارش به تولید کنندگان بدهید اطلاعاتی مانند نوع کارتن، چاپ روی کارتن، ابعاد کارتن و غیره! قیمت سفارش کارتن به تمامی این موارد بستگی دارد.

قیمت کارتن در تهران

اگر شما ساکن تهران هستید و می خواهید بدانید که قیمت کارتن در تهران چقدر است می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به صفحه استعلام قیمت ما مراجعه کنید. البته فرقی نمی کند که در تهران باشید یا هر جایی دیگری شما می توانید به راحتی از ما قیمت کارتن روز را دریافت کنید.

کارتن سازی گلبرگ

گلبرگ باکس یکی از شرکت هایی است که در زمینه صنعت کارتن سازی سال های زیادی است که در حال فعالیت می کند و توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند. کارتن سازی گلبرگ بسته بندی های مختلفی را با بهترین مواد اولیه تولید می کند که در وهله اول به شکل کارتن آماده است و بعد از آن طرح های مد نظر مشتریان را با بالاترین کیفیت را بر روی بسته بندی محصولات چاپ می کند.

از جمله کارتن های تولیدی گلبرگ عبارت اند از: جعبه و کارتن بسته بندی، بسته بندی چای، بسته بندی خشکبار، بسته بندی میوه خشک، جعبه بسته بندی مواد غذایی و کارتن دارویی را می توان نام برد.

نکته: یکی از مهمترین خدماتی که گلبرگ برای راحتی حال مشتریان خود ارائه داده است، فروش اینترنتی کارتن است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد نسیت و آن ها می توانند کارتن مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند و از قیمت سفارش کارتن هم اطلاع پیدا کنند.

در آخر

همانگونه که گفتیم، عوامل زیادی بر قیمت کارتن مقوایی تاثیر می گذارند. با این حال قیمت عمده کارتن مقوایی در مقایسه با کارتن با تعداد پایین کمتر می باشد. تمامی مواردی که می تواند بر روی هزینه کارتن تاثیر بگذارد را در این نوشته بررسی کردیم اما  اگر به دنبال این بودید که قیمت کارتن درب کارخانه را بفهمید و از قیمت عمده کارتن مقوایی مطلع شوید، می توانید با تماس با کارشناسان ما از این قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

کارتن سازی گلبرگ خود در زمینه فروش کارتن چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری فعالیت می کند و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا کارتن هایی باکیفیت و با قیمت هایی مناسب به مشتریان خود عرضه کند.

 

کلیک کنید.!

  02691300301

09226656062

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.9/5 - (12 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۶۴ دیدگاه در “استعلام قیمت کارتن

  1. گلبرگ گفت:

    روز بخیر کاربر عزیز . خیر تفاوتی قیمتی در سفارشات کارتن ها با اندازه های مختلف وجود ندارد و قیمت گذاری بر روی کارتن ها بر اساس روال معمول محاسبه قیمت کارتن انجام می شود. شما می توانید برای استعلام قیمت کارتن ، به لینک زیر مراجعه کنید.
    https://golbargbox.com/golbarg_admin/inquiry

  2. جعفرنیا گفت:

    چطور میتونم سفارش کارتن بدم؟

  3. شبان گفت:

    سلام قیمت هایی که اعلام میکنید به روزه؟؟

    1. سلام کاربر گرامی بله قیمت ها قیمت روز کارتن هست

  4. جوادی گفت:

    سلام
    کارتن لوازم خانگی هم تولید می کنید؟ سفارش آنلاین هم دارید؟

    1. سلام کاربر گرامی بله در کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس کارتن لوازم خانگی نیز تولید میشود. برای ثبت سفارش لطفا به صفحه استعلام قیمت مراجعه کنید تا با توجه به اطلاعات موجود، پیش فاکتور برای شما ارسال گردد

  5. سفری گفت:

    سلام وقت بخیر… آیا استفاده از دستگاه ها و یا ابزارها در هنگام تولید کارتن بر روی قیمت کارتن اثر می گذارد؟

  6. Hossein گفت:

    سلام.. کارتنی برای بسته بندی بخاری هم تولید می کنید؟!

    1. سلام کاربر گرامی بله کارتن بخاری هم تولید میکنیم. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۳ تماس بگیرید

  7. مهدی بهدانی گفت:

    سلام. ممنونم واقعا از شما و همکاراتون.. خیلی به موقع و دقیق جواب مشتریانتون رو میدید.. محصولات باکیفیتی هم تولید می کنید.. واقعا ممنونم

    1. سلام اقای بهدانی ممنون از لطفی که به مجموعه گلبرگ باکس دارید … تمام تلاش ما بر این است که بهترین و با کیفیت ترین کارتن رو تولید کنید و رضایت مشتری رو جلب کنیم

  8. ahmadi گفت:

    سلام قیمت کارتن لمینتی و کارتن ساده چقدر تفاوت داره؟ برای تیراژ بالا کارتن لمینتی می صرفه ؟

    1. کیفیت کارتن لمینتی بهتر است و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارد. در تیراژبالا کارتن ساده به صرفه تر است، اما کارتن لمینتی جذابیت بیشتری دارد

  9. احمدیان گفت:

    ممنونم از کارتن سازی خوب گلبرگ باکس من همیشه اولین کاری که میکنم اینه که میام تو سایت گلبرگ باکس و قیمت روز کارتن رو در میارم و همیشه هم از خود کارخونه سفارش میدم کارتن مورد نیازم رو ممنونم ازتون

    1. ممنون از لطف بی کران شما مشتری عزیز

  10. شیری گفت:

    قیمت کارتن چطور محاسبه میشه ؟ کیلوییه یا دونه ای ؟

    1. برای محاسبه قیمت کارتن می توانید از بخش استعلام قیمت کارتن استفاده کنید و به صورت انلاین پیش فاکتور دریافت کنید

  11. میثم جوانمرد گفت:

    سلام
    لطفا آدرس کارخانه را بفرمایید
    من ورق کارتن ۵ لایه بسیار مقاوم میخواهم
    ورقی که موقع کشیدن تسمه با دستگاه تسمه کش
    کارتن پاره نشود

    1. دفتر مرکزی:کرج مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد ۷

  12. هادی شیری گفت:

    سایز و تعداد لایه های کارتن چگونه در قیمت گذاری لحاظ می شود؟

    1. سلام. این به نوع کارتنی که استفاده میشه بستگی داره برای هر نوع کارتن قیمت ها متفاوت است

  13. محمدی گفت:

    خیلی جالب مفید و کاربردی بود. من تونستم به راحتی قیمت کارتن های مصرفی خودم رو حساب کنم.عالی بود عالی

    1. سلام.. خیلی خوشحالم که تونستیم بهتون کمک کنیم

  14. شهیدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر برای ظروف سفالی چه کارتنی نیازه که بگیریم؟

  15. گلبهاریان گفت:

    برای سفارش معمولا باید تا چند عدد باشه ؟

    1. سلام کاربر محترم.. معمولا تیراژ محصولات از ۱۰۰۰ شروع میشه

  16. حسنی نژاد گفت:

    روز بخیر
    شما کارتن برای لباسشویی هم سفارش میگیرن ؟ به تعداد کم ؟

    1. سلام کاربر محترم. سفارش در تیراژ کم نداریم و معمولا تیراژ محصولاتمون از ۱۰۰۰ تا شروع میشه

  17. ساحلی گفت:

    ممنون از گلبرگ باکس به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی داره
    چون باعث میشه دوباره و دوباره بهتون سفارش بدم

    1. سلام دوست عزیز . خیلی ممنون از شما بخاطر انتخاب گلبرگ باکس . به امید همکاری بیشتر

  18. حسام شکیبا گفت:

    سلام. تولید کارتن با چاپ رنگی هم دارید؟تحویل فوری؟

  19. شهرام شکوری گفت:

    سلام
    تحویل فوری هم روی قیمت تاثیر داره؟ و اینکه چقدر ؟

  20. Farhadhoseni گفت:

    تولید کارتن های لوازم خانگی هم دارید؟

    1. سلام. بله تولید کارتن برای بسته بندی یک سری لوازم برقی آشپزخانه داریم

  21. علی نظامی فر گفت:

    سلام
    برای بسته بندی ظروف شیشه‌ای چه کارتونی مناسب تر لست؟ و هزینه کارتن با چاپ رنگی حدودا چقدر میشه؟

  22. بهادر حسن زاده گفت:

    سلام و درود
    قسمت چاپ مستقیم روی خود کارتن با چاپ روی لمینیت خیلی متفاوت است؟ و تمیزی و کیفیت کدام یک بهتر است؟

    1. اکبر قربانی گفت:

      اگر تمیزی و کیفیت کار براتون خیلی مهمه پیشنهاد میکنم چاپ روی لمینت انجام بدید

  23. حمید رضا صنمی گفت:

    استعلام ۳-۵ دقیقه راست نیست تلفن ثابت وجود ندارد

    1. سلام دوست عزیز . میتونید با شماره ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱ تماس بگیرید

  24. شهابی پور گفت:

    برای کارتن بسته بندی شکر از چه نوع کارتنی بهتره استفاده بشه؟ تو تیراژ ۱۵۰۰ تایی کارتن بست بندی شکر ۳ کیلویی چقدر میشه؟

  25. مصطفی ثریایی نژاد گفت:

    هزینه کارتن بسته بندی ژله تو تیراژ ۲۰۰۰ تایی چقدر میشه فوری میخواستم حدودا برای یک هفته دیگه

    1. سلام .. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت میتونید با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  26. یدالهی گفت:

    روز بخیر و خداقوت من برای سه ماه دیگه میخواستم سفارش کارتن مادر برای ارد های بسته بندی و کارتن بسته بندی خشکبار داشته باشم. هزینه رو موقع پرداخت طبق قیمت های سه ماه دیگه محاسبه می کنید تا طبق زمان ثبت سفارش؟
    تخفیف هم دارن کارتنون من خرید اولمه

  27. لرستانی گفت:

    دورود برشما سفارشاتون از چند تیراژ شروع میشه؟

    1. سلام کاربر محترم . معمولا تیراژ محصولات از ۱۰۰۰ شروع میشه

  28. الهی راد گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت گلبرگ عزیز
    کیفیت کاراتون عالی بود ما اولین سفارشمونو برای مرکبات داشتیم کارها بینهایت با کیفیت بودن و درون یخچال ها به هیچ عنوان تغییر نکردن.
    ممنون از گلبرگ باکس.

    1. سلام.. تمام تلاش ما در گلبرگ ارائه محصولات با نهایت کیفیت است. خوشحالم این اتفاق افتاده و راضی بودید

  29. تشکری گفت:

    هزینه کارتن بسته بندی موز به طور عمده چقدر میشه؟

    1. سلام کاربر گرامی.. میتونید برای اطلاع از قیمت های روز محصولات به صفحه استعلام قیمت مراجعه کنید

  30. نقی پور گفت:

    سلام
    هزینه کارتن های سفارشی چطوریه ؟
    میشه حضوری هم سفارش داد
    ادرس دفترتونو لطف میکنین؟

    1. سلام..هزینه کارتن ها متفاوت است. میتونید برای اطلاع از قیمت ها از صفحه استعلام قیمت کمک بگیرید
      در مورد سوال دومتون بله میتونید برای ثبت سفارش به صورت حضوری مراجعه کنید
      آدرس دفتر مرکزی : کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد ۷

  31. دانیال نادری گفت:

    یه سفارش فوری داشتم برای کارتن بسته بندی سس در ۴۰۰۰ هزیار تیراژ مدت زمان تحویل و هزینه آن چقدر میشه؟
    دوهفته ای هم میتونین تحویل بدین؟ اگه به طور عمده هم داشته باشین خریدارم

    1. سلام دوست عزیز برای ثبت سفارش و اطلاع از زمان تحویل با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  32. رستمی گفت:

    روز بخیر استعلام قیمت هاتون حرف نداره کمتر از یک دقیقه انجام شد ممنون از شما
    این ویژگی سایتتون سرعت عمل کارهارو بالا میبره و تو سفارشاتمون خیلی کمک میکنه

    1. سلام. خوشحالم تونستیم کمکی بکنیم

  33. فاطمی گفت:

    هزینه کارتن بسته بندی هندوانه در ۲۰۰۰تیراژ با چاپ فلکسو چقدر میشه؟

    1. سلام دوست عزیز،، برای استعلام قیمت و ثبت سفارش میتونید با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ در تماس باشید

  34. لطفی گفت:

    هزینه سفارشات تا چند تیراز تخفیف داره
    ایا خرید به صورت عمده هم شامل تخفیف میشه؟

  35. حسینی زاده گفت:

    روز خوش کارتن بسته بندی عسل هم دارین؟
    هزینه سفارش طرحایی برای کارتن بسته بندی عسل چقدر میشه؟

    1. سلام.. بله تولید داریم
      هزینه به طرح چاپ شده و نوع کارتن انتخابی بستگی داره

  36. shahram.mohammadpor گفت:

    خیلی ممنون از گلبرگ خیلی سریع و بی درد سر تونستم استعلام قیمت کارتنی که مدنظرم بود و بگیرم

  37. aramjoo گفت:

    سلام.. قیمت کارتن ۳ لایه برای هر مدل کارتن بسته بندی متفاوته؟

  38. امیرعلی خرسند گفت:

    سلام و خسته نباشید
    لطف میکنید بگید که تیراژ کارتن های خرما از چند شروع میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *