دسته بندی نشده

کارتن در دار | کارتن سازی – تولید کارتن | جعبه

کارتن در دار - کارتن درب دار

در صنعت مواد غذایی کارتن در دار بیشتر برای محصولات منجمد و خشک مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه مواد غذایی تقاضای بیشتری نسبت به دیگر ماده غذایی ها دارد. از همین رو تولیدکنندگان مواد غذایی سهم زیادی از بازار صنعت کارتن سازی و جعبه سازی دارند.

می توان گفت جعبه های کارتنی در دار از محبوب ترین بسته بندی در صنایع مختلف خصوصا حوزه غذایی می باشد.پنج ترفند کار آمد که امروزه مورد استفاده تولیدکنندگان نیز قرار می گیرد.

  1. کاهش سایز و ابعاد کارتن

به دلیل افزایش هزینه های بسته بندی و تولید کالا ، امروزه تولیدکنندگان در تلاشند که سایز کارتن  و به دنبال آن هزینه را کاهش دهند. البته باید در نظر داشت این امر علاوه بر کاستن هزینه های بسته بندی مشتریان را راضی تر می کند. چراکه بسیاری از افراد به دنبال کالاهایی هستند که راحت تر و سبک تر قابل حمل باشند.

  1. اهمیت طراحی کارتن و تنوع آن

برخلاف گذشته تولیدکنندگان صنایع اهمیت طرح و چاپ روی کارتن و همچنین کیفیت آن را درک کرده اند و به خوبی می دانند که بسته بندی شکیل و با کیفیت می تواند در امر فروش و بازاریابی کالا آنها را یاری دهد.

در واقع باید به این موضوع توجه داشت که بسیاری از افراد خانواده امروزه مستقل خرید می کنند و درواقع شاهد خانواده های تک نفره نیز هستیم. درگذشته یک نفر مسئول خریدهای خانواده خود بود اما امروزه هر شخصی لوازم خود را تهیه می کند. از همین رو باید در طراحی و چاپ سلایق مختلف را در نظر بگیرید. امروزه بیشترین زمان و هزینه بسته بندی صرف شکل ظاهری و طراحی کارتن می شود.

 

 

 

  1. تکنیک های چاپ

برای ایجاد تمایز بسته بندی های کارتنی خود باید از تکنولوژی های جدید و به روز و همچنین خلاقیت استفاده نمایید. از ابزارهای به روز می توان به کدهای QR ، تصاویر هولوگرافی ، لنز فرنل و سایز دستگاه ها D3 و… اشاره نمود. یکی دیگر از روش های متداول استفاده از چاپ دیجیتالی در کارتن های در دار می باشد.

  1. بسته بندی هوشمند

امروزه یکی از تاثیرات چاپ دیجیتال ، ظهور بسته بندی های جدید به نام هوشمند می باشد. در برخی صنایع همچون کارتن دارویی به دلیل شرایط خاص کالا ، تقاضای این نوع بسته بندی بیشتر است.البته پیش بینی می گردد این روند تاثیر قابل توجهی بر شرایط بسته بندی کالا های مختلف داشته باشد.

در صورت نیاز شما مشتریان عزیز می توانید  در کمتر از 3 دقیقه و به صورت آنلاین کارتن مورد نظر خود را از سایت تولیدی کارتن گلبرگ، استعلام قیمت کنید.

سوالات متداول

چرا کارتن در دار برای محصولات منجمد و خشک مناسب تر است؟

کارتن در دار به دلیل عایق بودن، از نفوذ هوا و رطوبت به داخل محصول جلوگیری می کند و به حفظ کیفیت و ماندگاری آن کمک می کند.

چه مزایایی برای استفاده از کارتن در دار در صنعت مواد غذایی وجود دارد؟

کارتن در دار مزایای متعددی مانند حفظ کیفیت و ماندگاری محصول، سهولت حمل و نقل، امکان باز و بسته کردن درب برای استفاده مجدد و زیبایی و جذابیت ظاهری دارد.

چه چالش هایی در استفاده از کارتن در دار در صنعت مواد غذایی وجود دارد؟

چالش های استفاده از کارتن در دار شامل افزایش هزینه تولید، نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره سازی و احتمال آسیب دیدن درب در حین حمل و نقل می باشد.

کارتن بسته بندی محصول ، لباسی برای محصول و نشانه ای برای برند شما محسوب می گردد، اگر شما هم به دنبال یک کارتن شکیل و درخور برند خود می باشید ، با ما تماس بگیرید ، کارشناسان کارتن سازی گلبرگ آماده ارائه خدمات و راهنمایی شما هستند:

 02691300301

09226656062

 

 

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه در “کارتن در دار | کارتن سازی – تولید کارتن | جعبه

  1. اشکان ترانی گفت:

    کارتن های در دار برای بسته بندی ساعت ها و تابلو ها هم مناسبه ؟

    1. سلام کاربر محترم.. از این نوع کارتن بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی استفاده میشه و کارایی این کارتن در حوزه غذایی است

  2. نیلوفر شاهی گفت:

    بهترین کارتن سازی که تاحالا باهاشون همکاری داشتیم
    ممنون گلبرگ باکس

    1. ممنون از لطف بی پایان شما به گلبرگ باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *