دسته بندی نشده

کارتن قهوه ای | کارتن سه لایه قهوه ای – کارتن پنج لا

کارتن قهوه ای رنگ

کارتن های مخصوص بسته بندی کالا و ارسال آن می تواند در رنگ های قهوه ای، سفید، طلایی و همچنین چاپ به رنگ دلخواه تولید می گردد که این ها همه به نظر مشتری برمی گردد. کارتن های قهوه ای یکی از پرکاربردترین کارتن ها در صنعت بسته بندی و کارتن سازی محسوب می گردد. رنگ کارتن سلیقه ای و با توجه به محصول بسته بندی انتخاب می شود. با وجود پیشرفت های اخیر صنعت کارتن سازی و جعبه سازی این نوع کارتن با مزایایی همراه می باشد.

این نوع بسته بندی دلایل متعددی پرطرفدار می باشد. که از جمله آنها  که مزایای آن محسوب می گردد، حس طبیعی بودن، هزینه پایین کارتن و مقاومت بالای کارتن می باشد.

کارتن رنگ قهوه ای

رنگ یکی از مهم ترین عوامل موثر در برندسازی و فروش کالا می باشد. آنچه موجب می‌شود کالایی درون ویترین یا قفسه فروشگاه ها متفاوت و متمایز ظاهر شده و نظر افراد را به خود جلب کند، رنگ و طرح کارتن و بسته بندی آن محصول است. هنگامی که کالا به دست مشتری می‌رسد نخستین چیزی که در چشم او خودنمایی می‌کند، بسته بندی یا کارتن آن است و مشتری با برانداز کردن این بسته بندی می‌تواند حدس بزند که با چه برندی و کالایی طرف است.

کارتن 3 لایه قهوه ای

این نوع کارتن بسته بندی از جنس کارتن های 3 لایه است و از این نظر نسبت به کارتن های عادی از مقاومت بالاتری برخوردار است. اینکه کارتن های قهوه ای از جنس 3 لایه باشند یا نه به نظر و یلیقه ی مشتری برمی گردد.

تولید انواع کارتن با لایه های متعدد و متنوعی بسته به مصرف و نیاز انجام می شود. که همان طور که در مطلب چاپ رو کارتن اشاره گردید. می تواند به صورت کارتن خام یعنی فاقد چاپ (کارتن بدون چاپ) تولید گردد و یا بر روی آن اطلاعاتی از کالا و برند آن چاپ شود که بسته به نیاز مشتری می تواند چاپ تک رنگ ( چاپ یک رنگ )، چاپ دو رنگ، چاپ  سه رنگ، چاپ چهار رنگ باشد که به این نوع چاپ همان چاپ فلکسو ( کارتن فلکسویی ) گفته می شود.

کارتن قهوه ای

سوالات متداول

چه تفاوتی بین کارتن های قهوه ای و کارتن های سفید وجود دارد؟

کارتن های قهوه ای از مواد بازیافتی تولید می شوند و به همین دلیل ارزان تر و دوستدار محیط زیست هستند. کارتن های سفید از مواد اولیه جدید تولید می شوند و به همین دلیل ظاهر زیباتری دارند.

چه نوع چاپ هایی برای کارتن های قهوه ای مناسب تر هستند؟

چاپ تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و چهار رنگ برای کارتن های قهوه ای مناسب هستند. نوع چاپ مناسب به نوع محصول، نوع کارتن، و تیراژ چاپ بستگی دارد.

مزایای استفاده از کارتن های 3 لایه قهوه ای چیست؟

کارتن های 3 لایه قهوه ای از مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت برخوردار هستند

 02691300301

09226656062

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه در “کارتن قهوه ای | کارتن سه لایه قهوه ای – کارتن پنج لا

  1. کریم گفت:

    این کارتن های قوه ای از نظر استحکام هم با کارتن های سفید متفاوت است؟

  2. دانیال نادری گفت:

    کارتن قهوه ای ۳ لایه دارد یا ۵ لایه نیز هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *