دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی میوه صادراتی

کارتن میوه صادراتی ( بسته بندی میوه صادراتی )


در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ کارتن میوه، کارتن بسته بندی میوه ، کارتن میوه صادراتی ، کارتن بسته بندی میوه صادراتی ، انواع کارتنهای میوه و قیمت و خرید کارتن میوه صادراتی آشنا کنیم. پس با  ما همراه باشید.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه برای تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه، تولید کارتنی است که بسیار زیبا و شکیل و در عین حال بسیار مرغوب مقاوم باشد است. از مهمترین نکات در طراحی این نوع کارتن میزان کنتراست بسته بندی است. استفاده کردن از رنگ هایی که مخالف یکدیگر هستند می تواند جذابیت تصاویر روی بسته بندی های شما را افزایش دهد.

کارتنهایی که برای بسته بسته بندی میوه استفاده می شود معمولا دارای تنوع زیادی است. بسته به این که می خواهید میوه ها را تا بازار های میوه فروشی حمل کنید و یا آنها را صادر کنید جنس و کیفیت چاپ کارتن میوه و حتی قیمت آن هم متفاوت است.

 

 

 

 

 

کارتن به 15 عددی
کارتن سیب 3 کیلویی
کارتن موز 13 کیلویی
کارتن پرتقال
کارتن لیمو سنگی 5 کیلویی
کارتن موز 18 کیلویی
کارتن سیب
کارتن لیمو سنگی 7 کیلویی
کارتن نارنگی 10 کیلویی

تولید کارتن میوه

کارتن سازی گلبرگ ( کارتن سازی در کرج ) تولیدکننده انواع کارتن میوه صادراتی نظیر : کارتن انار، کارتن خرمالو، کارتن پرتقال، کارتن خرما، کارتن موز، کارتن گلابی، کارتن سیب و… می باشد. ما در کارخانه گلبرگ دست به فروش عمده کارتن موز و کارتن بسته بندی هندوانه و همچنین کارتن بسته بندی سیب و گیلاس و غیره برای راحتی حال شما مشتریان عزیز زده ایم و خرید را برای شما آسان کرده ایم.

تا به امروز نمونه های مختلفی از کارتن هایی که در اروپا و جهان ساخته شده است. در کارتن گلبرگ با کیفیت بی نظیری و نازلترین قیمت کارتن باز تولید شده است و رضایت تولیدکننده و مصرف کننده را کسب کرده است.

لازم به ذکر است در کارخانه کارتن سازی گلبرگ پس از استعلام قیمت نمونه ای از کارتن مورد نظر شما که تفاوتی ندارد کارتن میوه صادراتی باشد و یا مدل کارتن دیگر ساخته و به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته می شود تا پس از تایید نهایی به تولید انبوه برسد.

از مهمترین کارتنهای میوه می توان به فروش عمده کارتن موز اشاره کرد. این کارتن در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است چرا که در هنگام تولید کارتنها وارداتی موز از مواد اولیه ای بسیار با کیفیتی استفاده می شود به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و علت محبوبیت این کارتن هم همین موضوع است. از این کارتن علاوه بر حمل و جابجایی موز در حمل وسایل منزل یا ادارات کاربرد بسیار زیادی نسب به سایر کارتنها دارند.

از دیگر ویژگی های کارتن های موز این است که دارای تهویه هوا برای جلوگیری از فساد میوه ها وجود دارد، فضای بسیار مناسبی دارد، در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است، طراحی خاص آن حمل را آسان می کند و غیره را می توان نام برد. شما نیز می توانید برای خرید است کارتن به جعبه سازی و کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید چرا که ما فروش عمده کارتن موز را برای مشتریان خود داریم. اگر می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید به مقاله فروش عمده کارتن موز مراجعه کنید.

کارتن میوه صادراتی

کارتنهای میوه صادراتی ( بسته بندی میوه صادراتی ) برای عرضه محصولات کشاورزی حرف اول را می زند. استفاده از ترکیب ورق در تولید این بسته بندی ها بسیار مهم است چرا که رطوبتی که در کانتینر وجود دارد می تواند باعث شل شدن این کارتنها شود پس باید به هنگام ساخت این کارتنها توجه زیادی داشته باشید تا کارتن از استقامت بسیار بالایی بر خوردار باشد.

در واقع ظاهر بسته از طراحی تا رنگ و چاپ آن متناسب با عرف و روحیات مصرف کنندگان آن کشور باید باشد. کارتن سازی گلبرگ، کارتن سازی در کرج با ارائه کارتن های با کیفیت برای صادرات محصولات کشاورزی و میوه توانسته با افتخار رضایت مشتریان بین المللی خود را جلب کند. در صورت نیاز به کارتن مرغوب که برازنده برند شما باشد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

متاسفانه بها ندادن به سرمایه گذاری در بسته بندی و کارتن میوه در ایران موجب شده تا سود زیادی آید کشورهای واسطی که محصولات کشاورزی و میوه صادراتی کشور ما را دریافت می نماید، شود.

Fruit carton for export

چاپ کارتن میوه صادراتی را جدی بگیرید

بسته بندی هزینه نیست یک سرمایه گذاری است پس خرید کارتن میوه صادراتی را جدی بگیرید. اگر محصول شما داخل کارتن با کیفیت و شکیلی قرار بگیرد به جرات می توان گفت در رقابت با بازار جهانی و رقبا می تواند جایگاه خوبی را داشته باشد.

سالهاست که صنعت کارتن سازی و بسته بندی ایران وارد رقایت با بازارهای جهانی گشته و فقط کافی است مانند کشورهای پیشرفته، تولیدکنندگان و کشاورزان برای محصول خود ارزش گذاری کرده و کارتن درخوری را به آن اختصاص دهند.

انواع کارتنهای میوه صادراتی

1. جعبه میوه صادراتی سه لایه

کارتن بسته بندی میوه از جنس ورق سه لایه با رویه سفید  است و اطلاعات مهم محصول بر روی آن با چاپ افست درج شده است این  کارتن میوه باید همراه شانه استفاده شود. به دلیل محدودیت در ابعاد شانه کارتن میوه، این کارتن و جعبه بسته بندی میوه صادارتی معمولا در اندازه های 48 در 28 و 24در 34 ساخته می شود. همچنین جعبه میوه صادراتی دارای هزینه حمل پایینی است زیرا این کارتن بسته بندی میوه بصورت چسب شده به  مشتری تحویل داده می شود.

کارتن میوه سه لایه در برخی موارد بدون شانه استفاده می شود و چاپ یا چاپ تک رنگ فلکسویی دارد. همچنین این کارتن بسته بندی میوه برای بازارهای ارزان پسند تولید می شود و عمدتا مصرف داخلی دارند.

این نوع کارتن میوه صادارتی دارای سه نوع مختلف به شرح زیر است:

الف. کارتن سه لایه تک ردیفه

این نوع کارتن از جنس کارتن های 3 لایه است. این کارتن ها با چسب به هم وصل شده و به مشتری تحویل داده می شود که در این حالت هزینه حمل آن بسیار بالا است. میوه ها در این نوع کارتن به صورت ردیف های تکی هستند و چاپی که بر روی این نوع کارتن ها انجام می شود از نوع چاپ فلسکو با چهار رنگ است.

ب . کارتن سه لایه دو ردیفه

این کارتن های میوه ی صادراتی از جنس کارتن های 3 لایه هستند و معمولا برای بازارهای داخلی ارزان قیمت استفاده می شود و به رنگ قهوه ای در دسترس هستند و عموما چاپ روی آنها از نوع تک رنگ است. میوه ها در آن به صورت دو ردیفه جای میگیرند و حتی گاهی به صورت تکی میوه ها را در آنها جای می دهند.

پ . کارتن سه لایه در دار

این نوع کارتن نسبت به سایر کارتن ها در دار است و حتی گاهی جنس کارتن علاوه بر کارتن 3 لایه از کارتن 5 لایه هم تشکیل می شود و چاپ روی این کارتن از نوع رنگی است. کارتن بسته بندی میوه صادراتی سه یا پنج لایه با رویه سفید است و چنانچه به همراه شانه به کاربرده شود در ابعاد 48 در 28 و 24در 34 می باشد.

2 . کارتن دایکاتی درب دار

این نوع کارتن با چاپ عالی که بر روی آن انجام می شود بیشتر برای بسته بندی میوه های صادراتی به فروش می رسد. این کارتن با دربی که دارد حالت فانتری به خود می گیرد و از لحاظ ظاهری بسیار شیک و جذاب است. پسته و  زرشک از جمله محصولات لوکسی هستند که برای بسته بندی صادراتی آن ها می توان از کارتن بسته بندی صادراتی دایکاتی درب دار رنگی استفاده کرد. شما میتوانید کارتن بسته بندی پسته صادراتی و کارتن بسته بندی زرشک را در سایت گلبرگ باکس به صورت انلاین سفارش دهید.  این نوع جعبه و کارتن بسته بندی صادارتی با چاپ عالی و درب باز شو فانتزی می تواند جلوه ای خاص به محصولات شما  بدهد.

3. کارتن میوه صادراتی زیره رویه

کارتن میوه زیره رویه با شانه و بصورت چند ردیفی استفاده می شود و برای بسته بندی میوه صادراتی کاربرد دارد. در این جعبه و کارتن میوه صادراتی لایه زیر معمولا از کارتن پنج لایه با استقامت بالا استفاده می شود. درب این کارتن بسته بندی صادراتی از کارتن سه لایه با رویه سفید و چاپ رنگی ساخته می شود.

مزایا و کاربردهای کارتن بسته بندی میوه صادراتی و قیمت چاپ کارتن میوه

کارتن بسته بندی میوه صادراتی به دلیل توسعه فناوری و امکان صادرات انواع محصولات به سایر کشورهای جهان اهمیت بالایی پیدا کرده است. امروزه شرکت های بسته بندی میوه به منظور بسته بندی محصولات مختلف  از کارتن میوه مانند کارتن هندوانه، کارتن بسته بندی زرشک و … استفاده می کنند.

کارتن 5 لایه لمینتی صادرتی یکی از با کیفیت ترین جعبه و کارتن بسته بندی برای بسته بندی کالاهای لوکس صادراتی مانند کارتن بسته بندی پسته صادراتی و بسته بندی میوه صادراتی می باشد. کارتن خرما و کارتن بسته بندی آجیل از جمله بسته بندی هایی هستند که می تواند روی صادرات و فروش محصول تاثیر زیادی داشته باشد.

هدف استفاده از کارتن میوه چیست؟

هدف استفاده از کارتن میوه بسته بندی کمک به کاهش ضایعات میوه و انجام بازاریابی و افزایش فروش است.

طیف متنوعی از کارتن و جعبه بسته بندی میوه صادراتی متناسب با هدف حمل تا میدان بار با قیمت های مختلفی وجود دارد. برای اطلاع از قیمت کارتن میوه صادراتی می توانید به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید و به صورت آنلاین از قیمت انواع کارتن و جعبه بسته بندی آگاه شوید. خرید کارتن بسته بندی میوه های صادراتی می تواند به محصول شما ارزش بدهد و آن را در نگاه مشتری یک کالای مهم جلوه دهد. همچنین انواع جعبه و کارتن بسته بندی و جعبه بسته بندی مواد غذایی با هدف بازاریابی و صادرات محصولات تولید می شود.

اهمیت استراتژیکی کارتن بسته بندی میوه

خرید کارتن میوه صادراتی به منظور بسته بندی صادراتی میوه و یا تازه خوری انجام می گیرد. این کارتن و جعبه های بسته بندی میوه صادراتی برای کمپوت ها و میوه های دیگر مانند انار، سیب در زمان های نبود این محصولات در بازار جایگزین مناسبی می باشند. برای بسته بندی میوه صادراتی باید بازار و روش های تولید میوه های صادارتی را مورد بررسی قرار داد.

1. بررسی بازار به منظور بسته بندی صادراتی میوه

ایران از جمله تولید کنندگان مطرح مرکبات در جهان است که دارای محصولات با کیفیتی می باشد. در راستای صادرات انواع مرکبات از تکنولوژی های پیشرفته برای افزایش کیفیت محصولات و بازاریابی استفاده می کند. صادرات میوه نیازمند وجود تولید کننده کارتن میوه و شرکت بسته بندی میوه صادراتی در نقاط دارای باغات مرکبات است. در نتیجه می توان در هزینه خرید کارتن میوه صادارتی از نقاط دورتر از شرکت بسته بندی میوه صادراتی صرفه جویی چشمگیری کرد. عمر نگهداری میوه طولانی نیست و می تواند ضایعات زیادی را تولید کند. بنابراین برای کاهش این ضایعات و افزایش صادرات میوه باید هر تولید کننده کارتن میوه با همکاری شرکت بسته بندی میوه صادراتی صنعت عملیات بسته بندی را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام دهند.

2. بررسی روش های تولید میوه صادراتی

میوه صادراتی پس از برداشت برای عملیات آماده سازی و بسته بندی به کارخانه انتقال داده می شود. قبل از گذاشتن میوه در کارتن و جعبه بسته بندی صادراتی باید عملیات آماده سازی مانند شستشو، خشک کردن، واکس زدن، قارج کشی، درجه بندی و برچسب زدن روی آن ها صورت گیرد.

مراحل آماده سازی و بسته بندی میوه ها در کارتن میوه صادراتی

در مرحله اول جعبه ها و سبدهای میوه در داخل حوضچه شستشو ریخته می شود؛ که علاوه بر خیس شدن، این میوه ها بهم نیز می خورند و توسط فشار آب، مواد خارجی و سبک و میوه های پوسیده جدا شده و به سطح آب می آیند.

در مرحله بعد این میوه ها توسط نقاله از حوضچه بالا می روند و همزمان نیز آب با فشار روی میوه ها پاشیده می شود. در مرحله سوم توسط نقاله غلطکی میوه ها به طرف میز سورتنیگ به جلو برده می شود. در این بخش میوه های معیوب از نظر شکل و ظاهر، اندازه  و دارای عیوب ظاهری و ضرب دیدگی جدا شده و به وسیله نوار نقاله های دو طرفه سکو به قسمت شستشو می روند.

در مرحله چهارم متناسب با نوع میوه ها مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود. سپس میوه در مرحله واکسینگ، واکس زده می شود. در مرحله پنجم وارد تونل خشک کن می شوند تا رطوبت سطحی میوه ها گرفته شود. در مرحله ششم میوه ها وارد بخش درجه بندی شده و سپس عملیات بسته بندی انجام می شود.

عملیات بسته بندی میوه صادراتی  شامل گذاشتن میوه ها در شاخه های مخصوص جعبه و کارتن میوه و کاغذ پیچی می باشد.

در طی عملیات آماده سازی و بسته بندی میوه صادراتی حذف میوه ناسالم و آفت زده بسیار اهمیت دارد. زیرا یک میوه بیمار یا آفت زده فوراً و در طول زمان انبارداری و حمل و نقل سبب فساد و خرابی سایر میوه ها می شود. همچنین باعث تکرار دوباره عملیات جداسازی و تفکیک در مراحل بعدی توزیع می شود. فاسد شدن میوه در کارتن و جعبه بسته بندی صادراتی باعث انتشار آلودگی و بیماری به سایر محتویات کارتن بسته بندی محصولات می شود؛ که در نتیجه درجه تبخیر آب در داخل کارتن بسته بندی صادراتی میوه  افزایش یافته و باعث تسریع انتشار آلودگی و تولید گاز اتیلن  و جذب حشرات می شود.

مزیت استفاده از کارتن میوه صادراتی

یکی از مهم ترین مزایای بسته بندی محصولات در کارتن میوه صادراتی دستیابی به کالایی با کیفیت خوب می باشد.

همچنین با بسته بندی محصولات و میوه ها در جعبه میوه صادراتی می توان آن ها را با درجه بندی های مختلفی بدست مشتری رساند. هدف از درجه بندی میوه ها در کارتن میوه درجه بندی میوه از نظر ضوابط و خواست مشتریان در بازار و درجه بندی میوه از نظر اندازه برای همسانی محصول در هر بسته می باشد.

مهم ترین عامل در حفظ کیفیت، جلب نظر مصرف کننده و افزایش کارایی فرآیند توزیع استفاده از جعبه بسته بندی میوه برای درجه بندی آن است.

خرید کارتن میوه صادراتی

برای خرید هر نوع کارتنهای میوه صادراتی می توانید به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید. در کارتن سازی ما کارتن هایی همچون کارتن سیب، گلابی، انار، خرما و غیره تولید می کنیم و به فروش می رسانیم مانند فروش عمده کارتن موز که شما بنا بر سلیقه و نیاز خود می توانید سفارشات لازم را بدهید. این کارتن ها به صورت کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن مقوایی، کارتن های فانتزی و کارتن چاپی تولید می شوند.

چرا خرید کارتن میوه صادراتی چه اهمیتی دارد؟

قیمت فروش کارتن صادراتی میوه برای محصولات مختلف مانند خرید کارتن بسته بندی انار یا کارتن و جعبه میوه خشک متفاوت است. دلایل مختلفی برای استفاده ار کارتن میوه صادراتی برای بسته بندی میوه ها وجود دارد.

1 . استفاده از جعبه کارتنی میوه برای بسته بندی محصولات می تواند برای شرکت بسته بندی میوه، تولید کننده کارتن میوه و برای صادر کننده میوه برند سازی کند. کارتن هندوانه، کارتن خرما، کارتن بسته بندی مواد غذایی، کارتن بسته بندی انار، کارتن بسته بندی میوه خشک، بسته بندی خشکبار و بسته بندی محصولات دیگر به دلیل اینکه امکان لمینت کردن پوستر روی آن ها وجود دارد، می تواند تبلیغی برای محصولات صادر کننده میوه محسوب شود.

برای مثال خرید کارتن بسته بندی پسته می تواند روی فروش و معرفی آن به مشتریان خارجی بسیار اهمیت داشته باشد. زیرا امکان چاپ و طراحی روی این کارتن وجود دارد و صادر کننده می تواند لوگوی شرکت ،محتویات و مطالب مهم دیگری را در مورد برند و سایر محصولات درج کند.
2. کارتن صادارتی میوه در مقایسه با سبدهای پلاستیکی جنس نرم تری دارد و برای میوه ها حالت بالشتی را ایجاد می کند. اما سبد های پلاستیکی به دلیل جامد و سفت بودن باعث ضربه زدن به تعدادی از میوه ها در طول حمل و نقل می شوند.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت کارتن و جعبه میوه صادارتی  

قیمت جعبه میوه صادراتی با جنس مقوایی نسبت به جعبه کارتنی میوه صادراتی کمتر است. برای اطلاع از قیمت نهایی خرید کارتن بسته بندی میوه صادراتی  باید تعداد کارتن میوه مورد نیاز ، جنس کارتن بسته بندی مد نظر ، نوع چاپ و تعداد رنگ را مشخص کنید. زیرا این عوامل روی قیمت فروش کارتن میوه از سوی تولید کننده کارتن تاثیر گذار می باشد.

کارتن های صادراتی و داخلی میوه در تیراژهای مختلف و به صورت کارتن میوه لمینتی و کارتن چاپی و کارتن دایکاتی و یا برای جعبه فانتزی به طور جعبه مقوایی با قیمت مناسب تولید می شوند. برای جلوگیری از ضربه خوردن و له شدگی محصولات را در کارتن میوه صادراتی بسته بندی می کنند. این کارتن های میوه صادراتی می تواند شامل کارتن انار، کارتن میوه خشک، کارتن هندوانه، کارتن خرما و انواع میوه های دیگر باشد.

قیمت کارتن بسته بندی میوه

قیمت جعبه کارتنی میوه  نیز همان طور که قبلا در مقاله قیمت کارتن/چه عواملی در قیمت کارتن تأثیر می گذارد؟ گفتیم به قیمت ورق کارتن، نوع چاپی که بر روی کارتن انجام می شود و همچنین اندازه های کارتن بستگی دارد. برای مثال هر چه قیمت مواد اولیه ای که در تولید کارتن استفاده می شود بالا رود قیمت کارتن هم بالا می رود و یا این طور می توان گفت که قیمت چاپ لمینتی خیلی بیشتر از چاپ فلسکو است و این خود بر روی قیمت کارتن هم اثر می گذارد.

شما نیز می توانید برای استعلام قیمت کارتن از جمله قیمت کارتن بسته بندی انار  و خرید جعبه کارتن میوه صادراتی و تولید انواع کارتن های صادراتی و داخلی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

 02691300301

09226656062

 

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۴۰ دیدگاه در “کارتن بسته بندی میوه صادراتی

  1. سجاد گفت:

    سلام.. کارتن بسته بندی میوه صادراتی برای هر میوه ای کارتن متفاوتی داره؟ من کارتن بسته بندی موز میخوام..
    هزینش چنده؟؟ میخوام کارتن با تیزاژ بالا باشه

    1. از صفحه استعلام قیمت کارتن استفاده کنید لطفا

  2. مسلم گفت:

    ممنون از محمتوای خوبتون اطلاعات کاملی بهم داد، مخصوصا تصاویری که برای هر کارتن گذاشتید، نمونه کار های بیشترتون رو کجا می تونم ببینم؟
    یک سوال دیگه این که من نمیخوام برای کارتن میوه دوباره هزینه قالب بدم، شما قالب اماده هم دارید که از همون قالب ها برای چاپ کارتن میوه صادراتی استفاده کنم ؟

    1. سلام کاربر عزیز
      نمونه کار های بیشتر را می توانید در بخش نمونه کار ها از منوی اصلی ببینید
      در مورد سوال دومتون باید عرض کنم بله ما قالب های اماده بسیار زیادی در کارتن سازی گلبرگ باکس داریم که می تونید از بین همین موارد کارتن مورد نظر خود را سفارش بدهید و دیگر برای قالب هزینه نکنید. از بخش بانک قالب ها در منوی اصلی می توانید قالب ها را ببینید و انتخاب کنید

  3. ساوئی گفت:

    سلام ما برای محصولاتمان در شهر ساوه به کارتن های صادراتی بسته بندی انار نیاز داریم چه سایزهایی در شرکت شما موجود است؟

    1. سلام کاربر عزیز. ما در هر سایزی که مدنظرتون هست می تونیم براتون کارتن صادراتی با کیفیت تولید کنیم

  4. هادی شیری گفت:

    آیا جعبه میوه صادراتی از مقاومت کافی برای حمل میوه برخورداره یا باید حتما از نوع جعبه کارتنی صادراتی استفاده کنیم تا محصول سالم به مقصد برسه؟

    1. سلام.. معمولا جعبه هایی که برای میوه صادراتی تولید میشه از کیفیت بالایی برخوردار هست تا به محصول آسیبی وارد نشه

  5. farhad ghasemi گفت:

    سلام
    من در زمینه صادرات محصولات تابستانی از جمله گیلاس فعالیت دارم میخام بدونم چه نوع کارتونی مناسب هست ؟ از نظر کیفیت خود کارتون و نگهداری کیفیت خود محصول ؟؟؟

    1. برای کارتن های بسته بندی گیلاس از کارتن ۳ لایه یا کارتن پنج لایه دردار استفاده می شود که کیفیت کافی رو داره

  6. rahmati گفت:

    سلام کارتن سه لایه تک ردیفه برای حمل و صادرات طالبی مناسبه؟
    ممنون میشم قیمت این مدل کارتن رو هم بگید

    1. سلام.. برای استعلام قیمت میتونید به صفحه استعلام قیمت در منوی اصلی برید

  7. هادی مینابی گفت:

    وقت بخیر
    تولید کارتن برای بسته بندی پسته هم دارید؟ با چاپ دلخواه و طراحی لوگو روی کارتن

    1. سلام.. بله داریم با هر چاپ و طرحی که مدنظر شما باشه

  8. حمید حبیبی گفت:

    سلام ممنون میشم راهنماییم کنید
    کارتن سه لایه در دار برای صادرات سیب خوبه؟ و اینکه طرح روی کارتن رو هم خودم میدم میتونید بزنید؟

    1. سلام.. برای کارتن های بسته بندی سیب از کارتن ۳ لایه و ۷ لایه استفاده میشود..و در مورد سوال دوم تون هم بله شما هر طرحی که بخایید رو ما براتون میزنیم

  9. علی محمدیان گفت:

    تولید کارتن موز برای جا به جایی داخل شهری هم دارید؟

  10. فرهادی گفت:

    با سلام
    من کارتن دایکاتی درب دار در تیراژ بالا با تولید فوری میخام میتونید ؟ هزینه چقدره؟

    1. سلام.. بله.. میتونید برای ثبت سفارش با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  11. محمد کاظمی گفت:

    درود روی هر نوع کارتنی چاپ رنگی و چاپ لوگو میشه زد؟

  12. کمال راستگو گفت:

    سلام من دنبال مدل کارتنی هستم که قسمت روی درب حالت شفاف (طلق) داشته باشه تا محصول داخل جعبه دیده بشه میتونید تولید کنید؟

    1. سلام..بله هر طرح و مدلی که بخایید تولید داریم

  13. دانیال علی آبادی گفت:

    حداقل وزنی که کارتن سه لایه دو ردیفه میتونه داشته باشه چقدره؟

  14. کاظم گفت:

    سلام
    قبول سفارش کارتن دایکاتی درب دار با اندازه دلخواه هم دارید ؟

    1. سلام.. بله با هر اندازه ای که مدنظر شما باشه ما ثبت سفارش داریم

  15. صفری گفت:

    تولید کارتن صادراتی صیفی جات هم دارید؟

  16. علی رضا شکوری گفت:

    برای تولید کارتن میوه غالبا از چه نوع کارتنی استفاده میشه؟

    1. سلام.. برای انواع میوه های صادراتی معمولا از کارتن های ۳ لایه، ۵ لایه، ۷ لایه و لمینتی استفاده میشود

  17. احمد میاندوآبی گفت:

    برای خرید کارتن میوه صادراتی در تیراژ بالا چطور باید اقدام کنم؟

    1. سلام کاربر محترم..میتونید برای ثبت سفارش تون با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  18. chopani گفت:

    استاندارد کارتن میوه برای صادرات چقدره؟ تولید با ابعاد دلخواه هم دارید؟

    1. سلام.. بستگی به نوع میوه داره.. بله ثبت سفارش با ابعاد و اندازه دلخواه شما هم داریم

  19. مهابادی گفت:

    سلام.تولیدی کارتن میوه در شرق کشور هم دارید؟

  20. قلی پور گفت:

    سلام
    من یه کارتن برای بسته بندی اناناس صادراتی طراحی کردم با طرح و لوگوی شرکت خودمون میتونید برام تولید بزنید؟

  21. پوریا اسحاقی گفت:

    سلام من یه نوع کارتن برای بسته بندی توت فرنگی میخام برای صادرات میخام کارتن جوری باشه که بخشی از میوه از بیرون دیده بشه و در عین حال کارتن جذابیت خاصی هم داشته باشه چه نوع طرحی پیشنهاد میکنید

  22. رضا فتحی گفت:

    سلام و خسته نباشید. من یه گلخونه تولید توت فرنگی دارم و تصمیم به صادرات دارم میخاستم بدونم اگر با ظرف صادر کنم سالم تر و تازه تر محصول به مقصد میرسه یا اگر داخل کارتن بسته بندی باشه؟ بعد پیشنهاد شما استفاده از چه نوع کارتنی هست ؟

  23. علی سبزواری گفت:

    سلام من یه طرح کارتن بسته بندی کیوی برای صادرات دارم. میخام دو سایز از این کارتن برام بزنید؟ یه سایز ۳ کیلویی و یه سایز ۵ کیلویی در تیراژ هر کدوم ۵۰۰ عدد. چقدر زمان میبره تا آماده بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *