دسته بندی نشده

بهترین مرکز خرید جعبه مقوایی در تهران

خرید جعبه مقوایی

قیمت جعبه مقوایی یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. زمانی که در مورد خرید جعبه مقوایی صحبت می شود همه افراد ناخواسته به قیمت آن فکر می کنند. چرا که قیمت کارتن بسته بندی قبل از هر چیزی باید به صرفه هم باشد. هدف اصلی کاربرد جعبه در بسته بندی های وسایل در درجه اول نگهداری از آن ‌ها در مقابل آسیب ‌های ناشی از ضربات در محیط بیرونی می باشد. در درجه دوم هم استفاده از یک جعبه استاندارد و شیک که ارزش وسیله بسته بندی شده را بالا ببرد و موجب ایجاد تاثیرات مثبت در ذهن افراد در مورد محتویات درون آن شود.

پس چه به فکر بسته بندی وسایل برای اسباب‌ کشی باشید و چه قصد تهیه کارتن بسته بندی عمده و فروش کارتن بسته بندی خود را داشته باشید، طراحی کارتن و کیفیت انتخاب شده آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. از سوی دیگر هم افراد باید در نظر بگیرند که هم هزینه خرید جعبه مقوایی مناسب باشد و هم آنقدر ارزان نباشد تا محصولی بی کیفیت خریداری کنند. چنان چه شما هم قصد خرید کارتن بسته بندی را دارید بهتر است قبل از اقدام به آن، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با قیمت جعبه مقوایی بسته بندی استاندارد، عوامل موثر آن و در نهایت نحوه خرید جعبه مقوایی با قیمت مناسب و باکیفیت آشنا شوید.

تولید کننده جعبه پیراهن مردانه

عوامل موثر بر قیمت و خرید جعبه مقوایی

مانند هر محصول دیگری افراد برای خرید جعبه مقوایی با قیمت ‌های متفاوتی روبه رو می شوند. همین موضوع موجب شده تا خرید جعبه مقوایی با برخی مسائل ذهنی همراه شود و انتخاب گزینه ‌ای با قیمت مناسب و باکیفیت کمی دشوار شود. قیمت تولید کارتن ‌های مقوایی را می‌ توان مربوط به موارد زیر دانست:

جنس جعبه مقوایی و کیفیت آن

پیش از هر چیزی مهمترین مسئله ای که در قیمت خرید جعبه مقوایی موثر است، جنس آن می باشد. بدین صورت که هر چه مواد به کار رفته در تولید کارتن مرغوب تر باشد، کیفیت محصول نهایی هم بالاتر می رود. از آنجایی که مواد باکیفیت و مرغوب گران تر به نسبت مواد بازیافتی می باشد، بنابراین هزینه تولید و فروش جعبه مقوای هم بیشتر خواهد شد. درنتیجه باید گفت که چاپ و بسته بندی کارتن‌ های ساخته شده از مواد درجه یک به جای مواد بازیافتی، قیمت بالاتری خواهد داشت.

خرید جعبه مقوایی عمده

تعداد لایه‌ های به کار گرفته شده در جعبه مقوایی

برای این که جعبه ‌های مقوایی از استحکام بالایی برای تحمل وزن و همچنین مقام در برابر ضربه باشد، بدنه آنها را به صورت چند لایه ساخته می شود. به گونه ای که اگر ورق دیواره کارتن را از پهنا مشاهده کنید متوجه این مسئله می شوید. هر چه قدر تعداد لایه ‌ها بیشتر باشد جعبه استحکام و همچنین کیفیت بالاتری خواهد داشت و به مراتب قیمت خرید جعبه مقوایی هم بیشتر می شود. رایج‌ترین جعبه‌های مقوایی موجود در بازار به صورت ۳ لایه و ۵ لایه عرضه می‌شوند.

ابعاد مختلف کارتن مقوایی

خرید جعبه مقوایی با ابعاد بزرگ به منزله تهیه کارتنی با ورق‌ های بزرگتر می باشد. بنابراین قیمت تهیه آن هم  بیشتر خواهد بود. امروزه برای این که مشتریان بتوانند برترین گزینه را برای بسته بندی محصولات خود در نظر بگیرند، جعبه ‌های مقوایی را در ابعاد مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌ کنند. سایز بندی این جعبه ‌ها با شماره ‌های از 1 تا 9 مشخص شده و اندازه های استانداردی دارند. درنتیجه، باید قیمت جعبه مقوایی بسته بندی را به شرکت کارتن بسته بندی عمده، سفارشی و یا آماده و البته نوع خرید آن در نظر داشت..

امروزه صنعت کارتنسازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته چراکه همه شرکت ها و کارخانه ها برای ارائه محصولات خود نیاز به کارتن و بسته بندی دارند.

مرکز خرید جعبه مقوایی در تهران

خرید جعبه مقوایی عمده از گلبرگ باکس

برای این که بسته بندی محصولات برای اشخاص مقرون به صرفه باشد، قیمت جعبه مقوایی بسیار اهمیت دارد. از این رو بسیاری از افراد تمایل به خرید جعبه مقوایی ارزان قیمت و البته باکیفیت دارند. شاید در ابتدا پیدا کردن کارتنی ارزان اما با کیفیت امری ناممکن باشد. اما با چند تکنیک ساده میتوان تا حد بسیار زیادی در قیمت جعبه مقوایی بسته بندی مد نظر خود صرفه جویی نمود. شامل موارد زیر هستند:

خرید جعبه مقوایی به صورت عمده

چنان چه به خاطر شرایط کاری خود نیازمند استفاده از جعبه ‌های مقوایی هستید، بهتر است خرید جعبه مقوایی عمده از شرکت ‌های معتبر گلبرگ باکس انجام دهید. چرا که شرکت گلبرگ باکس تخفیف ‌های عالی را برای مشتریانی که در حجم بالا خرید می کنند، در نظر می گیرند. خرید جعبه مقوایی عمده نه تنها موجب کاهش هزینه ‌ها شده بلکه موجب صرفه جویی در زمان خریدار هم می شود.

انتخاب کارتن مناسب

همانگونه که بیان شد قیمت کارتن ‌ها می ‌توانند براساس ابعاد و تعداد لایه بدنه آن مختلف باشند. تصور کنید که می خواهید بسته بندی وسایل سبک و غیرحساس به ضربه را انجام دهید. در این شرایط خرید کارتن محکم ضرورتی نداشته و پرداخت آن هزینه اضافی برای استفاده شما می باشد. این مسئله در مورد خرید کارتن ‌های بزرگ برای بسته بندی اجسام کوچک هم صدق می کند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید: جعبه سازی کرج 

مرکز خرید جعبه مقوایی

خرید جعبه مقوایی از شرکت‌ گلبرگ باکس

شرکت ‌های شناخته شده و معتبر، سعی دارند تا باتوجه به حداقل رساندن سود خود مشتریان زیادتری را جذب نموده و از همین رو فروش بیشتری داشته باشند. بنابراین اگر نیازمند خرید انواع کارتن و محصولات چاپ و بسته بندی هستید، بهتر است پیش از هر کاری در انتخاب شرکت مناسب برای برطرف کردن نیاز های خود اقدام نمایید.

محل فروش جعبه مقوایی در تهران

گلبرگ باکس یکی از برترین انتخاب‌ ها برای داشتن خریدی با قیمتی مناسب و البته باکیفیت برای مشتریان می باشد. چرا که این وب سایت در کنار ارائه محصولات متنوع و باکیفیت از لحاظ اندازه امکان فروش آنلاین جعبه مقوایی را هم برای مشتریان خود فراهم می‌ آورد.

بنابراین خریداران بدون اتلاف زمان و هزینه اضافه ای برای خرید حضوری می ‌توانند از محل کار و یا منزل، سفارش خود را ثبت نموده و درب منزل تحویل بگیرند. همچنین علاوه بر این گلبرگ باکس برای جذب مشتریان و رضایت بیشتر آنها یکسری تخفیفات خاص برای مشتریان دائمی خود هم در نظر گرفته است. بدین صورت که شما می‌ توانید با خرید جعبه مقوایی عمده از کارخانه مذکور، درصدی از مبلغ خرید های ماهانه را به کیف پول خود برگردانید و مجددا در خرید های بعدی از آن استفاده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید با کارشناسان فروش ما با شماره 02691300301 تماس حاصل فرمایید.

خرید جعبه مقوایی ساده

خرید جعبه مقوایی ارزان از گلبرگ باکس

قدم اول برای خرید جعبه مقوایی ارزان قیمت انتخاب یک شرکت شناخته شده و حرفه ای که به عرضه جعبه های مقوایی باکیفیت هم بپردازد. شرکت های زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت اما آیا همه آن ها مورد اعتماد هستند؟

در نهایت این مسئله در بین تعدادی از شرکت های فروش جعبه مقوایی در تهران بسیار شایع شده است که برای ساخت و تولید کارتن عمده از ورقه ‌های مقوایی بازیافتی استفاده می‌ کنند. باید گفت که این موضوع موجب پایین آمدن کیفیت و از همه مهمتر استحکام جعبه مقوایی خواهد شد. گلبرگ باکس یک تولیدی کارتن و جعبه مقوایی می باشد که می ‌توانید با خیال راحت برای خرید و سفارش کارتن بسته بندی ارزان قیمت به آن ‌ها مراجعه نمایید. این شرکت چاپ و بسته بندی معتبر باتوجه به سال های تجربه و رضایت مندی مشتریان خود یک انتخاب برتر و هوشمندانه برای خرید جعبه مقوایی ارزان قیمت است.

قدم دوم برای خرید جعبه مقوایی ارزان قیمت این می باشد که به صورت عمده خرید نمایید. خرید جعبه مقوایی عمده  موجب می ‌شود تخفیف ‌هایی شامل حال شما شود که در نهایت منجر به سود بیشتر برای شما می‌ گردد. خرید جعبه مقوایی عمده علاوه بر اینکه هم از نظر هزینه ‌برای شما سود آور است، برای صرفه جویی در زمان نیز یک مزیت عالی محسوب می شود.

خرید جعبه مقوایی ارزان

جمع‌بندی

سفارش کارتن بسته بندی متناسب با نیاز از اهمیت بسیار بالایی دارد. البته که در این میان نمی‌ توان از هزینه خرید جعبه مقوایی عمده آن صرف نظر نمود. زیرا قیمت جعبه مقوایی بسته بندی هم در کسب وکار و هم در استفاده شخصی موضوعی مهم تلقی شده و در هر صورت باید به گونه ای مقرون به صرفه باشد. تولید کارتن ‌های مقوایی در ابعاد متنوع و تعداد لایه های گوناگون، داشتن کیفیت و همچنین سایر موارد دیگر از جمله سفارش آن و چاپ و بسته بندی بدنه و … می‌ توانند تا حد بسیار زیادی بر قیمت نهایی موثر باشند. مشتریان گرامی می‌ توانند با توجه به این موارد، قیمت جعبه مقوایی بسته بندی مد نظر خود را مشخص کنند و برای خرید آن اقدام نمایند.

سوالات متداول

چه عواملی باعث افزایش قیمت جعبه مقوایی می شوند؟

  • جنس مرغوب تر مواد اولیه به جای مواد بازیافتی
  • تعداد لایه های بیشتر برای استحکام بالاتر
  • ابعاد بزرگتر جعبه که نیازمند ورق های بزرگتر مقوا است

بهترین روش برای نگهداری از جعبه های مقوایی چیست؟

جعبه های مقوایی را باید در محلی خشک و خنک نگهداری کرد.

زمان لازم برای تولید و تحویل جعبه مقوایی چقدر است؟

زمان لازم برای تولید و تحویل جعبه مقوایی به تیراژ سفارش، نوع جعبه و … بستگی دارد.

Rate this post
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “بهترین مرکز خرید جعبه مقوایی در تهران

  1. زمانی گفت:

    سلام شما فروش مقوا به صورت خام هم دارید؟قیمت رو لطف میکنید بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *