دسته بندی نشده

خرید کارتن برای بسته بندی و جابه جایی محصولات گوناگون

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن معمولا با اهداف متفاوتی صورت می گیرد؛ زیرا کارتن یک وسیله سبک و مورد اطمینانی برای حمل هر نوع محصول و کالایی است. گاهی برای مثال خرید کارتن خالی برای کارهایی مانند اسباب کشی امروزه بسیار متداول شده است. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که کارخانه کارتن سازی گلیرگ باکس تولید انواع کارتن را در تیراژ بالا انجام می دهد. همچنین کارخانه و صنایع مختلف نیز برای بسته بندی محصولات خود و رساندن آن ها به دست مشتری از کارتن های متنوع و مختلفی استفاده می کنند که دارای طراحی های مخصوصی می باشند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد خرید کارتن بسته بندی، خرید کارتن موز، کارتن اسباب کشی بیان کنیم.

 

 

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

1 . خرید کارتن بسته بندی

کارتن ها و جعبه بسته بندی محصولاتی مانند خرما، شیرینی، مواد غذایی، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع داروها و تجهیزات پزشکی، لوازم صنعتی و ابزار آلات بسته به نوع محصول و محل ارسال محصول دارای قیمت و مدل های مختلفی می باشد.

همچنین کارتن هایی که برای بسته بندی میوه هایی مثل توت فرنگی، کیوی، گوجه فرنگی، کاهو، سیب درختی، گلابی، انار، بادمجان و… به کار می روند دارای جنس ورق و نوع استقامت متفاوتی هستند و بر حسب نیاز محصول و سلیقه مشتری تعیین می شود.

2 . خرید کارتن اسباب کشی

برای جابجایی وسایل منزل و به اصطلاح اسباب کشی باید از کارتن های مخصوص اسباب کشی استفاده کرد. برای زمانی که قصد دارید وسایل را برای مدتی استفاده نکنید و آن ها را در جایی نگهداری کنید باید آن ها را در کارتن بسته بندی اسباب کشی مناسب قرار دهید. همچنین برای جابجایی وسایل شکستنی بهتر است از کارتن های نو و دارای استحکام بالا خریداری کنید.

الف) خرید کارتن سایز کوچک برای اسباب کشی

یکی از انواع کارتن اسباب کشی، کارتن سایز کوچک است که برای گذاشتن وسایل کوچک و شکستنی بسیار مناسب می باشد. این مدل کارتن از ورق کارتنی 5 لایه ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی برخوردار است. کارتن سایز کوچک دارای ابعاد ۳۵×۴۰×۵۰ سانتی متر است و حجم فضای داخلی کارتن ۵۵ لیتر می باشد. همچنین این کارتن بسته بندی وسایل می تواند حداکثر وزن 30 کیلوگرم را تحمل کند.

از جمله کاربردهای کارتن سایز کوچک می توان از پک محافظ شکستنی برای ظروف دکوری و آنتیک، به عنوان بسته بندی ظروف شکستنی آشپزخانه، مناسب برای ظروف کریستال و چینی، بسته بندی مجسمه و دکوری های تزیینی نام برد. بطور کلی استفاده از کارتن سایز کوچک برای لوازم خرده ریز منزل و جلوگیری از شکستن و یا گم شدن ها بسیار مناسب می باشد.

ب) خرید کارتن بزرگ برای اسباب کشی

کارتن های بزرگ در اسباب کشی دارای ابعاد متفاوتی هستند و برای بسته بندی وسایل بزرگ و متوسط و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید کارتن بسته بندی

ج) خرید کارتن شکستنی

کارتنی که برای بسته بندی و حمل اثاثیه شکستنی استفاده می شود باید مستحکم بوده و در برابر ضربه مقاوم باشد. کارتن شکستنی برای جابجایی و بسته بندی لوازمی مانند ظروف کریستال و چینی، لوازم آشپزخانه مثل بشقاب، لیوان و… کاربرد دارد.

کارتن هایی با جنس های مقاوم می تواند از آسیب وسایل جلوگیری کرده و جابجایی آن ها را راحت نماید. همچنین استفاده از کارتن برای حمل وسایل باعث صرفه جویی در زمان جابجایی می گردد.

نکات مهم در خرید کارتن اسباب‌کشی، بسته‌بندی و کارتن خالی کدامند؟

با خرید کارتن مناسب برای چیدن وسایل منزل می توانید از سالم رسیدن آن ها به مقصد مطمئن بوده و اسباب کشی راحتی  داشته باشید. کارتن های خالی مناسب برای حمل وسایل یک روش مناسب برای نظم دادن به وسایل مختلف منزل است. در این صورت بعد از جابجایی به مکان جدید برای چیدمان وسایل با درهم ریختگی کمتری مواجه خواهید شد. در ادامه ویژگی های مهم یک کارتن اسباب کشی را که باید هنگام خرید کارتن مدنظر داشت بیان می کنیم.

1 . بهترین کارتن اثاث کشی

از مهم ترین ویژگی های یک کارتن مناسب برای اسباب کشی، خرید کارتن های پنج لایه و کارتن سه لایه می باشد. زیرا برای بسته بندی و حمل اثاثیه دارای استحکام بالایی بوده و همچنین در اندازه های مختلف موجود می باشند.

2 . قیمت کارتن اسباب کشی

بسته به ضخامت و تعداد و اندازه کارتن مورد نیاز، این کارتن ها قیمت های مختلفی دارند. برای اینکه بتوانید کارتن را با قیمت مناسب تری خریداری کنید، توصیه می شود به صورت مستقیم خرید کارتن را از کارتن سازی ها و جعبه سازی ها انجام دهید.

دقت کنید که استفاده از کارتن های دست دوم برای جابه جایی وسایل اصلا مناسب نیست. زیرا این کارتن ها استحکام خود را از دست داده اند و ممکن است در هنگام جابجایی وسایل پاره شده و اثاثیه آسیب ببینند.

3 . لزوم بسته بندی وسایل

برای باربری و اسباب کشی حتما از کارتن های بسته بندی قابل اطمینان استفاده کنید. زیرا کارتن تا حد زیادی می تواند وسایل از ضربات مختلف حفظ کند. همچنین برای بسته بندی سایر وسایل که احتمال شکستن در آن ها کم است می توان از پلاستیک حباب دار یا روکش محافظ استفاده کرد.

3 . خرید کارتن موز

کارتن موز دارای کیفیت و استحکام بالایی هستند و کاربردهای مختلفی دارند. این مدل کارتن ها در مرحله اول برای بسته بندی موز استفاده می شوند و به عنوان کارتن دست دوم برای کارهایی چون بسته بندی وسایل در اسباب کشی به کار می روند. معمولا برای جابه جایی و بسته بندی وسایل مانند کتاب، دکوری، اوراق اداری و ظروف مختلف از این نوع کارتن ها استفاده می شود.

 

 

 

چند نکته مهم که هنگام خرید کارتن موز باید به آن توجه کرد

چند نکته مهم را هنگام خرید کارتن موز برای بسته بندی موز باید مد نظر قرار داد تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

1 . دقت کنید که هنگام بسته بندی موز در این کارتن ها، نباید موز آسیب ببیند. زیرا موز باید سالم و بدون له شدگی به دست مصرف کننده برسد. پس این کارتن علاوه بر داشتن استحکام بالا باید دارای فضای کافی برای چیدن موزها نیز باشند.

2 . هر مدل از کارتن های موز برای اندازه ای مشخص از موز مناسب هستند. بنابراین هنگام خرید کارتن باید توجه کنید که اندازه موزهایی که قرار است در کارتن قرار بگیرند چقدر است. اگر اندازه موزها کوچک است باید از کارتن های سایز کوچک خریداری شود و چنانچه اندازه موزها بزرگ است باید کارتن های با اندازه بزرگ استفاده شود. همچنین موزها قبل از قرارگیری در کارتن توسط حباب یا سلفون بسته بندی می شوند؛ بنابراین هنگام خرید کارتن باید به این نکته نیز توجه کرد تا کارتی با ابعاد مناسب خریداری گردد.

3 . جنس کارتن نیز از دیگر موارد مهم هنگام خرید عمده کارتن است. برای ساخت این نوع کارتن ها از تخته بورد و کاغذ مایع چند لایه استفاده می شود. بنابراین کارتن موز یک کارتن و جعبه چندلایه است که دارای استحکام بالایی می باشد. این کارتن های چند لایه جابه جایی محصول و وسایل را آسان کرده و از آسیب ها و ضربات احتمالی به آن ها هنگام حمل جلوگیری می کند.

ویژگی های مهم کارتن موز چیست؟

کارتن موز به سبب قابلیت های منحصر به فردی که دارد از محبوبیت بالایی برای بسته بندی وسایل و جابجایی محصولات برخوردار شده است. مهم ترین ویژگی ها و کاربردهای این مدل کارتن به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • مقاومت بسیار بالا در بسته بندی
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • فضای بسیار مناسب
  • حمل آسان به موجب طراحی خاص
  • قالب بسیار مستحکم ضربه گیر
  • مقاومت بالا در برابر آسیب های جانبی
  • استفاده آسان در همه موارد
  • بدون نیاز به پک نهایی و وکیوم
  • حالت تهویه در طراحی برای میوه جات
  • بهترین گزینه برای حمل انواع میوه

خرید کارتن

4. خرید کارتن زونکن

کارتن زونکن یکی از کارتن های کاربردی برای بسته بندی، جابجایی و حمل وسایل و لوازم اداری مانند اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب در شرکت و بانک ها می باشد. استفاده از این کارتن نظم بیشتری به این وسایل داده و از گم شدن آن ها در بین وسایل دیگر جلوگیری می کند.

خرید کارتن از کارتن سازی گلبرگ باکس

برای خرید کارتن با قیمت مناسب و دارای کیفیت بالا بهتر است به کارتن سازی های معتبر مراجعه کنید. در کارتن سازی گلبرگ باکس کارتن ها برای اهداف خاصی در مدل های متنوع ساخته می شود. برای مثال برای بسته بندی محصولات یک کارخانه باید از کارتن های مخصوص بسته بندی و دارای طرح استفاده کرد. این کارتن ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به محصول می دهد و سبب جلب توجه مشتری می شود؛ می تواند محصول را از انواع صدمات محافظت نماید.

سخن پایانی در مورد بحث خرید کارتن

همانطور که می دانیم یکی از ابزارها و روش های مهم و کاربردی برای بسته بندی و جابجایی محصولات و وسایل استفاده از کارتن است. از جمله کاربردهای انواع کارتن می توان به استفاده از کارتن برای اسباب کشی، اتو بار و حمل بار و بسته بندی میوه ها و انواع مواد خوراکی اشاره کرد.

در این مقاله در مورد خرید کارتن موز، کارتن زونکن، خرید کارتن اسباب کشی که در سه مدل سایز کوچک و بزرگ و کارتن شکستنی تولید می شود و کارتن بسته بندی صحبت کردیم. ویژگی ها و نکات مهمی را که باید هنگام خرید کارتن موز و کارتن اسباب کشی مد نظر قرار داد، بیان کردیم. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۶ دیدگاه در “خرید کارتن برای بسته بندی و جابه جایی محصولات گوناگون

  1. زمردیان گفت:

    سلام. برای خرید کارتن تخم مرغ، سفارش ها رو به شهرستان هم میفرستید؟

    1. سلام روز بخیر
      بله تمام سفارشات به شهرستان ها ارسال می شود
      برای اطلاع از نحوه خرید کارتن تخم مرغ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

  2. کمیلی گفت:

    روز بخیر
    شماکارتن های اساس کشی هم دارین ؟

    1. سلام دوست عزیز.. خیر.. تمامی کارتن های تولیدی در گلبرگ باکس نو هستند و کارتن برای اساس کشی نداریم

  3. هشمتیان گفت:

    ممکنه آدرس فروشگاه کارتن رو بدین
    سفارشم زیر ۱۰۰۰ تیراژه

    1. سلام.. آدرس دقیق پایین همین صفحه موجود هست و لازم به ذکره که تیراژ کارتن های سفارشی از ۱۰۰۰ به بالا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *