فروش کارتن

آشنایی با مهم ترین موارد در خصوص خط تولید کارتن سازی

خط تولید کارخانه کارتن سازی

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

هر فردی که قصد تاسیس خط تولید کارخانه کارتن سازی و جعبه سازی را داشته باشد، قبل از راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید که با فرایند خط تولید کارتن در این صنعت آشنا شود. یکی از تجهیزات خط تولید کارتن سازی، ورق کارتن است که در خط تولید کارتن و مقوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که خط تولید کارتن سازی چگونه است، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا با خط تولید کامل کارتن سازی آشنا شوید.

خط تولید کارتن و مقوا

ورق کارتن

همانطور که گفته شد یکی از تجهیزات خط تولید کارتن سازی ورق کارتن است که از رول کاغذ تولید می‌شود و به شکل و قالب‌های مختلفی بسته‌بندی می‌گردد. ورق کارتن با پایه سلولزی خود حرف اول را در بسته بندی انواع صنایع می‎‌زند. این ورق معمولا از 3 تا 5 لایه تشکیل شده است.

انواع کارتن

بسته به نوع خط تولید دستگاه کارتن سازی در صنعت تولید کارتن، کارتن‌ها به دو صورت تولید می‌شوند:

  • کارتن عادی که ضخامت آن بیش از 2 میلی‌متر باشد. این نوع کارتن بسته بندی با دستگاه تبدیل برش و چاک تولید می‌شود.
  • یکی دیگر از انواع جعبه و کارتن بسته بندی که در خط تولید کارگاه کارتن سازی تولید می‌شود، کارتن مدل‌دار است. این نوع کارتن به وسیله قالب‌های تیغ‌دارتولید می‌شود. از کارتن‌های مدل‌دار برای بسته‌بندی در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. کارتن‌های میوه سوراخ‌دار، کارتن تلسکوپی و کارتن‌های دسته‌دار از کارتن‌های مدل‌دار محسوب می‌شوند که در بهترین خط تولید کارتن سازی تولید می‌شوند.

خط تولید کارخانه کارتن سازیانواع دستگاه‌ها و تجهیزات خط تولید کارتن سازی

برای راه اندازی خط تولید کارتن و جعبه باید از هزینه راه اندازی خط تولید کارتن سازی به طور کامل آگاه باشید. هزینه خط تولید کارتن سازی شامل یک فضا برای کارگاه و دستگاه‌های اولیه مورد نیاز برای شروع است. شما باید قبل از هر کاری از قیمت خط تولید دستگاه کارتن سازی و دستگاه‌های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی آگاهی داشته باشید و سپس اقدام به تولید کارتن بسته بندی نمایید.

مهمترین دستگاه‌های مورد نیاز برای کارتن سازی و تولید انواع کارتن های 3 تا 5 لایه عبارتند از:

  • دستگاه خط کش برش
  • دستگاه چاک زن
  • دستگاه چاپ کارتن
  • دستگاه تسمه کش
  • دستگاه دایکات
  • دستگاه لمینت

این دستگاه‌ها برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی مورد نیاز هستند و همچنین در تعیین قیمت خط تولید کارتن سازی موثر خواهند بود. هر کدام از این دستگاه‌ها برای تولید یک نمونه از کارتن‌ها مورد نیاز است.

البته قابل ذکر است که اگر تولید کارتن چاپی یکی از اهداف خط تولید کارتن سازی باشد، نیاز به دستگاه‌های دیگری مانند خط‌کش برش و چاپ و چاک‌زن و تسمه‌کش خواهد بود.

همچنین اگر هدف خط تولید کارگاه کارتن سازی مد نظر، تولید کارتن نوع کارتن لمینتی باشد، حتما باید دستگاه‌هایی مانند خط‌کش برش، دایکات پینگ پنگی و دستگاه تسمه‌کش و لمینت کارتن را نیز تهیه نمایید. اگر تعداد سفارش کارتن این کارگاه بالا باشد، می‌توان برای افزایش بازدهی، دستگاه لب چسب را نیز به دستگاه‌های آن اضافه کرد.

شما باید دقیقا از مقدار و نوع کارتنی که قصد تولید آن را در خط تولید کارتن سازی دارید، مطلع باشید تا بتوانید دستگاه‌های مورد نیاز خود و هزینه خط تولید کارتن سازی را تخمین بزنید. همچنین شما باید آموزش‌های لازم را درمورد چگونگی کار با دستگاه‌های کارخانه کارتن سازی ببینید.

هزینه خط تولید کارتن سازیمواد اولیه مورد نیاز برای خط تولید کارتن سازی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که مواد اولیه مورد نیاز برای خط تولید کارتن سازی چیست؟ مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماده اولیه در شرکت چاپ و بسته بندی کاغذ است.

البته باید بدانید که کاغذهای مورد استفاده در خط تولید کارتن سازی را باید با توجه به اینکه در کدام لایه از کارتن استفاده می‌شوند، انتخاب کرد؛ زیرا هر کدام متفاوت هستند.

از مواد بازیافتی نیز می‌‎توان برای تولید کارتن بسته بندی استفاده کرد. مواد بازیافتی کارتن‌هایی هستند که قبلا مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بعد از جمع آوری و انجام مراحل خاص در کارخانه دوباره به کاغذ تبدیل می‌شوند. از آن‌ها می‌توان در تولید کارتن استفاده کرد. البته برای تولید کارتن بسته بندی میوه صادراتی و انواع خوراکی‌ها بهتر است که از کاغذهایی که مستقیما از چوب ساخته می‌شوند، استفاده کرد.

فضای مناسب برای خط تولید کارخانه کارتن سازیفضای مناسب برای خط تولید کارخانه کارتن سازی

برای راه‌اندازی یک شرکت کارتن سازی یا تولیدی کارتن نیاز به یک فضا برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی و نصب دستگاه‌ها خواهیم داشت. هر چه مساحت فضایی که در نظر می‌گیرید بیشتر و بزرگتر باشد، قطعا نصب دستگاه و تولید کارتن نیز آسان‌تر خواهد بود و تعداد سفارش کارتن بسته بندی را می‌توان بالا برد. به طور میانگین بهترین فضا برای شروع کار خط تولید ساخت کارتن باید تقریبا حدود 250 متر مساحت داشته باشد.

فضای مد نظر باید حتما دارای برق سه فاز باشد. امروزه از تولید کارتن و انواع بسته بندی‌های کارتنی استقبال زیادی شده است. می‌‌توان دلیل آن را بازیافت راحت کارتن و موارد اولیه سازگار با محیط زیست آن دانست.

گلبرگ باکس

شرکت گلبرگ باکس که یکی از بهترین ها در بین انواع خط تولید کارتن سازی در تهران محسوب می‌شود که با تولید و ارائه انواع جعبه و کارتن‌های بسته‌بندی مرغوب و مستحکم، رضایت مشتریان خود را جلب می‌نماید.

امروزه اکثر صنایع و افراد برای جابه‌جایی وسایل و فروش محصولات خود و حتی صادرات انواع خوراکی یا محصولات دیگر از کارتن‌های مستحکم و چند لایه استفاده می‌کنند. استفاده از کارتن‌های بسته‌بندی یکی از معتبرترین روش‌های بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایل محسوب می‌شود.

برای خرید کارتن بسته بندی و اطلاع از قیمت کارتن بسته بندی می‌توانید به یکی از بهترین خط تولید کارتن سازی در تهران و از جمله بزرگترین تولید کننده کارتن، گلبرگ باکس، مراجعه نمایید.

 

 

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

جمع‌بندی

ما در این مقاله به طور کامل شما را با خط تولید کارتن سازی و اطلاعات مرتبط با آن آشنا نمودیم. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. از این که ما را تا انتهای این بخش همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

 

 

سوالات متداول

انواع کارتن تولیدی در خط تولید کارتن سازی کدامند؟

  • کارتن عادی: ضخامت بیش از 2 میلی متر، تولید با دستگاه تبدیل برش و چاک.
  • کارتن مدل‌دار: تولید با قالب‌های تیغ‌دار، کاربرد در صنایع مختلف (کارتن میوه، تلسکوپی، دسته‌دار).

مواد اولیه مورد نیاز در خط تولید کارتن سازی کدامند؟

  • کاغذ: با توجه به لایه مورد استفاده در کارتن انتخاب می‌شود.
  • مواد بازیافتی: کارتن‌های بازیافتی و تبدیل شده به کاغذ.

مزایای استفاده از مواد بازیافتی در خط تولید کارتن سازی چیست؟

  • کاهش هزینه تولید
  • حفاظت از محیط زیست
  • کاهش مصرف منابع طبیعی

 

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “آشنایی با مهم ترین موارد در خصوص خط تولید کارتن سازی

  1. علی امیدی گفت:

    سلام و درود
    هر مدل کارتن و نوع ابعاد کارتن دستگاه مخصوصی دارد؟؟؟؟

    1. سلام
      بله بسته به ابعاد و جنس کارتن ، برای تولید از دستگاه مخصوص استفاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *