دسته بندی نشده

صنعت کارتن سازی و بسته بندی | تولید انواع کارتن

صنعت کارتنسازی (کارتن سازی) و بسته بندی

صنعت کارتنسازی (کارتن سازی و جعبه سازی) ، چاپ و بسته بندی از ارکان بسیار مهم در مراحل تولید و بازاریابی و فروش یک محصول و کالا محسوب می باشد.

در مراحل چاپ و بسته بندی لازم است اقداماتی حرفه ای انجام گیرد که هنگام ورود به بازار بتواند با نتایج و بازخورد خوبی همراه باشد. در این زمینه لازم است از یک متخصص با تجربه مشورت گرفته شود. کارتنسازی (کارتن سازی) گلبرگ با سایقه طولانی در امر طراحی ، چاپ و تولید انواع کارتن آماده خدمت رسانی و تولید انواع کارتن های فلکسو (کارتن فلکسویی) ، کارتن لمینتی ، کارتن دایکاتی (کارتن دایکات) و.. با چاپ فلکسو و لمینت می باشد.

در صنعت بسته بندی تمامی عوامل در نظر گرفته شود حول محور محافظت از محصول و کالا می باشد. لیکن اگر چاپ و موارد چاپ شده روی کارتن به درستی و سنجیده باشد میتواند عامل مهمی در تبلیغ محصول و کالا باشد.

 

 

 

انواع روش های محافظت از کالاها

هر کالا با توجه به زمان مصرف نیازمند یکسری مراقبت ها می باشد که متناسب با نیاز آن به محافظت، از بسته ای جهت حفاظت دربرابر آسیب ها استفاده می شود. بسیاری از محصولات نیاز به مراقبت های خاص در هنگام حمل و نقل دارند. برخی می بایست در برابر رطوبت محافظت شود. برخی به دما و یا نور حساس هستند و هر کدام لازم به مراقبت هایی خاص می باشند که در صنعت چاپ و بسته بندی به آن پارامترها باید توجه نمود.

به همین دلیل بسته بندی می تواند پلاستیکی ، کارتنی ، شیشه ای ، آلومینیوم ، فومی و… باشند. عموما در بسته بندی پلاستیکی ماده رزین رایج است. بسته بندی آلومینیوم معمولا برای مواد خوراکی و کنسروی استفاده می شود. بسته بندی کارتنی یکی از رایجو پرکاربردترین موارد بسته بندی می باشد. که می تواند با استفاده از آن بسته بندی های متنوعی را خلق نمود. شیشه نیز برای محصولاتی خاص و یا بعضا لوکس مورد استفاده قرار می گیرد که البته کاربرد آن کمتر است. استفاده از فوم به دلیل اینکه به تنهایی یک روش کامل محسوب نمی شود، کاربرد کمتری دارد.

چاپ بر روی کارتن

همانطور که اشاره شد چاپ روی کارتن بسته بندی می تواند کمک بسزایی در تبلیغات و آگاهی و شناسایی برند شما داشته باشد. که به روش های مختلفی از جمله چاپ فلکسو و چاپ لمینت انجام می پذیرد. به همین دلیل لازم است از افرادی که متخصص که تسلط بر روی روانشناختی بازار و رنگها دارند مشورت گرفت. کارتنسازی گلبرگ با سابقه درخشان در صنعت کارتن سازی (کارتن سازی) به عنوان یکی از بهترین کارتن ساز های کرج و تهران و سرتاسر کشور شناخته شده است و افتخار طراحی کارتن در صنایع مختلف را دارد. اگر شما هم به کارتنی با کیفیت و درخور محصول خود می اندیشید با کارشناسان ما تماس بگیرید.شما مشتریان عزیز همچنین می توانید در سایت ما در کمتر از ۳ دقیقه و به صورت آنلاین کارتن مورد نظر خود را استعلام قیمت کنید.

 02634725367 – 02691300301 – 02634090732

09226656062

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه در “صنعت کارتن سازی و بسته بندی | تولید انواع کارتن

  1. زهرا گفت:

    سلام.
    مقاله خوبی بود. کارتن سازی گلبرگ چه خدماتی دقیقا ارائه میده ؟

    1. سلام کاربر گرامی
      خدمات گلبرگ شامل تولید کارتن بسته بندی در انواع مختلف است.
      تولید کارتن بسته بندی صادراتی
      کارتن بسته بندی خرما و انواع مواد غذایی و …

  2. نادریانی گفت:

    می خواستم بدونم کارتن های دایکاتی طرحی از پیش تعیین شده دارند یا با سفارش مشتری قابل تغییر هستند؟

    1. سلام.. شما هر طرحی که بخایید رو ما براتون تولید میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *