دسته بندی نشده

کارتن با کیفیت برای صادرات در کارتن سازی گلبرگ باکس

کارتن با کیفیت برای صادرات

امروزه یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه و تخم مرغ و … تولید انواع کارتن میوه و تخم مرغ با کیفیت است. تولید کارتن برای صادرات باید در عین زیبا و جذاب بودن بسیار مقاوم نیز باشد. مهمترین نکته در طراحی و تولید کارتن با کیفیت میزان کنتراست بسته بندی می باشد.

برای جذاب کردن تصاویر روی بسته بندی ها می توان از رنگ های مخالف هم استفاده کرد. کارتن هایی که برای صادرات ساخته می شوند معمولا از تنوع زیادی برخوردار هستند همچنین بسته به جنس و کیفیت کارتنها، قیمت آن ها متفاوت است.

ما در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با موارد ذیل آشنا کنیم.

– تولید کارتن میوه با کیفیت

– استفاده از کارتن با کیفیت برای بسته بندی میوه ها را جدی بگیرید

– انواع کارتن با کیفیت برای صادرات

– ویژگی های کارتن با کیفیت

– روش های شناخت کارتن با کیفیت

– عوامل مؤثر در کیفیت کارتنها

 

تولید کارتن میوه با کیفیت

طراحی و تولید کارتن با کیفیت امری بسیار مهم در عرصه کارتن سازی و جعبه سازی است. اگر قصد صادرات میوه را دارید، باید از کارتن بسته بندی میوه با کیفیت بالا استفاده کنید.

برای این کار باید از ترکیب ورق در تولید این بسته بندی ها استفاده شود، چرا که در کانتینرها رطوبت وجود دارد که باعث شل شدن کارتن ها می شود. حداکثر توجه در ساخت این نوع کارتن ها ضروری است، با رعایت این نکته کارتن مقاوم و با استقامت بالا را می توان تولید کرد. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

استفاده از کارتن با کیفیت برای بسته بندی میوه ها را جدی بگیرید

استفاده از یک بسته بندی خوب و مقاوم، هزینه نیست. بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است. اگر شما برای بسته بندی محصولات خود از کارتن با کیفیت و زیبا استفاده کنید، به جرات می توان گفت که در رقابت با بازار جهانی و رقبایتان از درجه بالایی برخوردار خواهید َشد.

کارتن میوه با کیفیت برای صادرات

انواع کارتن با کیفیت برای صادرات

کارتن ها معمولا در انواع مختلف و برای استفاده های متفاوت، طراحی و ساخته می شوند که در ذیل آن ها را نام می بریم و توضیح مختصری ارائه می دهیم.

1.کارتن سه لایه تک ردیفه

جنس این نوع کارتن ها به صورت سه لایه است، لبه های کارتن با استفاده از چسب به هم متصل شده اند، میوه ها در داخل این کارتن ها به صورت ردیفی یا تکی قرار گرفته اند، هزینه حمل آن ها نسبت به انواع دیگر بالا است و نوع چاپ روی آن ها فلسکو با چهار رنگ می باشد.

2. کارتن سه لایه دو ردیفه

جنس این کارتن ها از سه لایه کاغذ یا مقوا ساخته شده است. میوه ها به صورت دو ردیفه داخل آن ها قرار گرفته اند، هزینه حمل آنها در بازار داخلی ارزان تر است، نوع چاپی که در این کارتن ها استفاده شده است چاپ تک رنگ می باشد.

3. کارتن سه لایه درب دار

این کارتن ها نسبت به بقیه انواع کارتن ها درب دار است، جنس آن ها از 3 لایه و گاهی هم از 5 لایه ساخته شده است، چاپ روی آن هم از نوع رنگی می باشد.

 

 

 

4. کارتن دایکاتی درب دار

کارتن دایکاتی بسیار شیک و جذاب برای صادرات محصولات مختلف بوده و از چاپ بسیار عالی برخوردار است. به دلیل چاپ زیبایی که دارد یک نمونه بسیار خوب برای بسته بندی انواع محصولات مختلف، هم برای بازار داخلی و هم خارجی می باشد.

ویژگی های کارتن با کیفیت

کارتن باکیفیت در انواع مختلف و با چاپ های شیک و جذاب تولید می شود، همواره مزایا و معایب متفاوتی دارند. مهمترین ویژگی های این کارتن ها عبارتند از:

1.جنس مرسوم

کارتن ها از تعداد مشخصی لایه ساخته شده اند. رایج ترین کارتن های صادراتی به صورت 3 لایه و 5 لایه هستند و جنس هر لایه را با توجه به کالای مد نظر تعیین می کنند.

2. ابعاد استاندارد

ابعاد کارتن برای صادرات باید به گونه ای باشد که بر روی پالت های استاندارد قابلیت چینش را داشته باشد. ابعاد کارتن ها را با توجه به نوع میوه و تعداد آن ها انتخاب می کنند. انتخاب دقیق ابعاد، از خراب شدن محصول داخل آن جلوگیری می کند.

3. طراحی زیبا و شیک

طراحی زیبا و شیک یکی دیگر از ویژگی های کارتن های با کیفیت است. کارتن ها هر کدام بسته به کارایی که دارند در طرح ها و شکل های متفاوت ساخته می شوند برای مثال کارتن میوه با کیفیت، کارتن تخم مرغ با کیفیت و … را می توان نام برد.

4. قیمت مناسب

هرکدام از کارتن ها برای صادرات در انواع، جنس، کیفیت و قیمت متفاوت ساخته می شوند. تعداد کارتن در قیمت کارتن بسیار مؤثر است. با افزایش سفارش کارتن، قیمت آن هم افزایش می یابد. اما اگر خرید را به صورت عمده انجام دهید می تواند قیمت مناسب تری داشته باشد.

5. کیفیت ساخت

کارتن ها علاوه بر زیبا بودن باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند، چرا که در حین حمل و نقل دچار آسیب نشوند. کیفیت یک کارتن تأثیر زیادی در بازاریابی و صادرات انواع مختلف محصولات دارد. به همین دلیل در ساخت کارتن ها باید به این نکته توجه کرد که هر چه کیفیت کارتن محصولات صادراتی بالا باشد، در نتیجه محصول داخل آن مانند میوه رنگ و بوی خود را برای مدت زمان طولانی تری حفظ می کند.

روش های شناخت کارتن با کیفیت

کارتن تخم مرغ با کیفیت برای صادرات

با توجه به مطالب گفته شده در بالا کارتنها ویژگی های مختلفی دارند، برای تعیین کارتن با کیفیت مد نظر باید با روش های شناخت آن آشنا باشید که عبارتند از:

– فرآیند منطقی تهیه و تولید کارتن

– سؤالات و عنوان درخواست شما

– پرسش از رضایت مشتریان سابق

– انواع خدمات چاپی روی کارتن ها

عوامل مؤثر در کیفیت کارتنها

همواره در کیفیت انواع بسته بندی ها عوامل محیطی مختلفی تأثیر گذار هستند که این عوامل محیطی عبارتند از:

1.رطوبت

رطوبت مهم ترین عامل محیطی مخرب برای مقوا و کاغذ است. کارتن ها معمولا از کاغذ و مقوا ساخته شده اند و در برابر رطوبت حساس هستند. همیشه در ساخت کارتن ها باید از مواد افزودنی ضد رطوبت استفاده کنید، تا از آسیب به کارتن و کالای داخل آن جلوگیری شود.

2. دما

دما باعث خشک تر شدن الیاف کارتن شده و تأثیر زیادی بر چسب، مقاومت کاغذ و مقوای کارتن نخواهد داشت. اما اگر دما بالا باشد باعث تغییر رنگ، قوس برداشتن مقوا و سوختن آن می شود. اگر عوامل گفته شده با رطوبت همراه باشند، باعث رشد عوامل مخرب می شوند.

3. نور

نور به تنهایی اثر مخربی بر کیفیت کارتنها نخواهد داشت و تنها باعث تغییر ظاهری، سطحی، کمرنگ شدن تبلیغات چاپی روی کارتن می شود.

4. گرد و غبار

گرد و غبار باعث سست شدن چسب بین لبه ها و خراب شدن سطحی کاغذ و مقوا می شود. گرد و غبار در کل تأثیر زیادی بر کیفیت کارتنها ندارد.

5. اسیدها و بازها

همه ی اسید های قوی مانند سولفوریک، اسید کلریدریک و … تأثیر زیادی بر روی کارتن و مقوا دارند، و باعث آسیب رساندن به بافت کارتن می شوند.

در آخر:

ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با کارتن با کیفیت برای صادرات، انواع مختلف کارتن صادراتی، ویژگی های آن، روش های شناخت این نوع کارتن ها و عوامل مؤثر بر کیفیت کارتنها آشنا کنیم.

برای شناخت بهتر این کارتن ها شما می توانید با سرزدن به  شرکت کارتن سازی گلبرگ یا تماس با کارشناسان آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۸ دیدگاه در “کارتن با کیفیت برای صادرات در کارتن سازی گلبرگ باکس

  1. توکلی گفت:

    سلام. برای خرید کارتن بعد از سفارش خودتون کارتن رو به محل میفرستید؟

    1. سلام روز بخیر شما سفارش خود را جهت خرید کارتن مورد نظر ثبت نمایید، کارتن براتون ارسال میشه

  2. مهدوی گفت:

    سلام. وقت بخیر. قیمت کارتن که توی بخش استعلام قیمت سایت میده، دقیق هستش؟

    1. سلام بله قیمت کارتن که در بخش استعلام قیمت ارائه می شود کاملا دقیق و بروز است.

  3. قمی گفت:

    این کارتن های ۳ لایه یک ردیفه رو میشه برای طالبی سفارش داد؟

    1. سلام.. بله اگر وزن طالبی ها زیاد نباشه میشه

  4. تاسکانی گفت:

    سلام خداقوت
    برای البالو و گیلاس کارتن های در دار منفذ دار هم دارین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *