دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی سفید

کارتن بدون چاپ

کارتن بسته بندی سفید در اندازه های مختلف توسط کارخانه های کارتن سازی تولید شده و برای مصارف تولید کنندگان محصولات گوناگون وارد بازار می شود. کارتن بدون چاپ یا کارتن سفید برای پاسخگویی با نیاز مشتریان تولید می شود تا بتوانند بسته به نوع استفاده خود، کارتن آماده را در اندازه دلخواه سفارش دهند. کارتن سفید یا کارتن خام بدون چاپ بیشترین کاربرد را در اسباب کشی منازل و سازمان ها دارد. از این کارتن های آماده جهت بسته بندی و جابه جایی انواع وسایل با اندازه های مختلف استفاده می شود.

کارتن بدون چاپ معمولا به صورت انگشت شمار وجود دارد و در موارد بسیار خاص از این نوع کارتن استفاده می شود، چرا که وجود طراحی و چاپ در کارتن ها تأثیر بسیار زیادی در فروش محصول و همچنین گسترش برند و جنبه تبلیغاتی فراوانی برای تولید کنندگان دارد.

کارتن‌های سفید شرکت گلبرگ باکس در انواع کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه‌ به بازار ارائه می‌شوند که هر کدام از این کارتن ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. کارتن‌های سه لایه علاوه بر استحکام بالا، از وزن ایده‌آلی برخوردار هستند و به عنوان کارتن عمده مناسب می‌باشند. کارتن‌های پنج لایه در کنار قابلیت جا به جایی و انبار کالاهای بزرگ و سنگین این توانایی را دارند که مدت بیشتری در انبار‌ نگه داشته شوند و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند.

در صورت تمایل به خرید کارتن بدون چاپ می‌توانید از طریق فروشگاه وبسایت گلبرگ باکس اقدام به سفارش این محصول کاربردی و مفید کنید.

ما در این مطلب تصمیم داریم به معرفی کارتن بدون چاپ، کاربرد های آن، ویژگی های کارتن آماده، قیمت کارتن بدون چاپ بپردازیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

 

کارتن بدون چاپ یا کارتن بسته بندی سفید چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین جعبه های مقوایی و کارتن ها در صنعت کارتن سازی و بسته بندی کارتن همین کارتن خام بدون چاپ است. این کارتن ها بصورت از پیش تعیین شده در ابعاد مشخص و استانداردهای خاص طراحی و تولید می شوند و کارتن آماده خرید هستند. کارتن های خام آماده در بازار به عنوان کارتن های عمومی نیز شناخته می شوند.

یک تولید کننده برای بسته بندی محصولات خود می تواند هم از کارتن بسته بندی سفید و هم از کارتن های سفارشی اختصاصی برند خود استفاده کند. در برخی موارد بیشتر تولید کنندگان به منظور کاهش قابل توجه هزینه ها و سرمایه های اولیه کسب و کار خود، ترجیح می دهند محصولات خود را در کارتن خام و کارتن بدون چاپ بسته بندی کنند. هر چند از مزیت استفاده از کارتن های اختصاصی برند خود بر روی بازاریابی و افزایش فروش محصولات خود مطلع هستند.(برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی به سایت گلبرگ باکس مراجعه کنید)

استفاده از کارتن بسته بندی سفید در صنعت بسته بندی محصولات کوچک و بزرگ و محصولاتی که برای فروش آن ها نیازی به تبلیغات زیاد نیست بسیار مفید است.

 

مشخصات و ویژگی های کارتن بسته بندی سفید یا کارتن بدون چاپ

کارتن ساده یا کارتن خام به کارتن سفید و بدون چاپی گفته می شود که بر روی آن هیچ نوشته و یا تصویری چاپ نشده است که به عنوان کارتن خام آماده هم استفاده می‌شود. از این کارتن ها برای بسته بندی و انبار کردن انواع محصولات می توان استفاده کرد. شما در بالا می تونید قیمت کارتن ساده را مشاهده کنید.(استعلام قیمت کارتن آماده)

کارتن بسته بندی آماده بسته به نوع تولید می تواند در انواع دو لایه، سه لایه، پنج لایه و هفت لایه طراحی و تولید شوند. هر کدام از این کارتن های خام دارای سطح استقامت و استحکام تعیین شده ای هستند که برای بسته بندی محصولات مختلف کاربرد دارند. کارتن های پنج لایه در ابعاد طول و عرض ۱۵۳۰/۵ و  ارتفاع ۲۰/۵ سانتی متر طراحی شده و قابل استفاده در بسته بندی محصولات بزرگ با حجم های سنگین مانند کارتن یخچال هستند.

 

کارتن های سه لایه با ابعاد کوچکتری از طول و عرض ۱۹۲۰ و ارتفاع ۱۰ سانتی متر برای بسته بندی کالاهای کم حجم تر مناسب هستند. سادگی طرح و رنگ آن ها یک ویژگی عمده کارتن بسته بندی سفید است که این کارتن را قابل استفاده در هر صنعتی کرده است. البته گاهی نیز شاهد تولید کننده‌هایی هستیم که کار چاپ را به صورت اختصاصی در شرکت انجام می‌دهند و به همین دلیل اقدام به خرید کارتنآماده می‌کنند.

بر اساس معیارها و استانداردهای تولیدی، فروش کارتن آماده یا کارتن خام معمولا در دو رنگ سفید و کرم بسته به انتخاب مشتری تولید می شود. روی کارتن آماده بسته بندی بدون چاپ هیچ گونه طرح گرافیکی یا نشان و علامت خاصی چاپ نمی شود. از این رو در تولید کارتن خام ساده هیچ گونه طرح تبلیغاتی صورت نمی گیرد و برای بسته بندی محصولات مختلف، کالاها، اشیاء از انعطاف پذیری بالا تری برخوردار می باشد.

کارتن بدون چاپ و کارتن سفید در صنایع کاربرد دارند و بر اساس با معیارها، استانداردهای خاص و طراحی های ساده تولید می شوند. بنابراین کارتن های بدون چاپ در مقایسه با کارتن های دیگر، قیمت ثابتی دارند و از نظر اقتصادی برای خرید کارتن عمده مقرون به صرفه هستند. قیمت کارتن بسته بندی سفید در برابر کیفیت فوق العاده آن ها و کاربردهای مختلف این کارتن خام بسیار مقرون به صرفه می باشد و کارتن آماده خرید به حساب می‌آید. بنابراین خرید کارتن بدون چاپ برای هر تولید کننده ای با هر سطح درآمد می تواند در کاهش هزینه های بسته بندی بسیار حائز اهمیت باشد.

 

کاربردهای کارتن بدون چاپ یا کارتن بسته بندی سفید چیست؟

فروش کارتن سفید و جعبه کارتن آماده می تواند مصارف مختلفی داشته باشد مثلا در بحث کارتن میوه می توان از کارتن نارنگی، کارتن لیمو سنگی، کارتن فلفل دلمه، کارتن به، بسته بندی میوه خشک، کارتن هندوانه، کارتن پرتقال، کارتن سیب و همچنین کارتن بسته بندی میوه صادراتی نام برد.

همچنین برای جابه جایی محصولات خوراکی و خشکبار می توان از کارتن بدون چاپ تحت عنوان کارتن بسته بندی آجیل، کارتن بسته بندی پسته صادراتی، بسته بندی چای، بسته بندی خشکبار، کارتن بسته بندی زرشک و جعبه بسته بندی مواد غذایی و کارتن خرما استفاده کرد.

کاربردهای کارتن بدون چاپ

از کاربردهای کارتن های بدون چاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کارتن مادر

در بعضی از موارد کارتن آماده بسته بندی بدون چاپ برای کارتن مادر استفاده می شود. مشتری می تواند طبق ابعاد بسته بندی، محصول خود و تعداد جعبه در یک کارتن را مشخص کند و با استفاده از آن ها ابعاد کارتن مادر مشخص می شود.

کارتن اسباب کشی

کارتن‌های سفید آماده بدون چاپ گلبرگ باکس در سایز نیم، سایز یک، سایز دو، سایز سه، سایز چهار و سایز پنج تولید می شوند. این تنوع سایز در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در نظر گرفته شده تا متناسب با کارایی که دارند آن ها را سفارش و مورد استفاده قرار دهند.  کارتن‌های بدون چاپ  به عنوان کارتن اسباب کشی در اسباب‌کشی منازل و شرکت ها استفاده میشود. افراد می‎توانند خیلی راحت و با اطمینان خاطر برای بسته‌بندی و جابه‌جایی اثاثیه و بار از کارتن آماده بدون چاپ استفاده کنند.

کاربرد های کارتن بدون چاپ

کارتن آماده گلبرگ باکس چه ویژگی هایی دارد؟

کارتن های آماده ساخته شده در کارخانه گلبرگ باکس از ویژگی های زیادی برخوردار هستند ما در زیر بعضی از این ویژگی ها را نام می بریم.

  • قابل استفاده در اسباب کشی، آرشیو و ارسال مرسولات می باشد.
  • کارتن با داخل قهوه ای و لایه بیرونی سفید یا قهوه ای تولید می شود.
  • کیفیت و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی دارند.
  • به صورت سه لایه و پنج لایه طراحی و ساخته می شوند.

قیمت کارتن بدون چاپ

قیمت کارتن بسته بندی که بارها هم به آن اشاره کردیم نیازمند رعایت چندین مورد مهم است، مواردی از جمله جنس کارتن، ابعاد بسته بندی که معمولا بر حسب نیاز مشتری مشخص می شود، تیراژ تولید انواع کارتن بسته بندی، اینها همه از موارد مهم تعیین کننده قیمت کارتن بدون چاپ به حساب می آیند.

بهتر است بدانید کارتن از کاغذ تشکیل شده است و این قابلیت را دارد که بازیافت شود و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای انواع بسته بندی ها می باشد. ورق کارتن ها معمولا به صورت چند لایه تولید می شود و ما در اینجا به معرفی ورق های کارتن می پردازیم.

سفارش کارتن گوجه دو ردیفه سفید

*ورق های کارتن معمولا بر مبنای فلوت (A,B,C,E) و لایه های آنها قابل تقسیم است.

انواع کارتن بسته بندی سفید با لایه های مختلف

کارتن بسته بندی سفید در انواع کارتن سفید سه لایه و پنج لایه‌ به بازار عرضه می‌ شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. کارتن سفید 3 لایه استحکام بالا و  وزن مناسبی دارند. اگر به استحکام بیشتر نیاز دارید به جای کارتن سه لایه آماده، کارتن بدون چاپ پنج لایه دارای قابلیت و انبار کالاهای سنگین را داشته و می توان کالا را برای مدت طولانی تری در این کارتن در انبار نگه داری کرد. کارتن خام پنج لایه در مقابل رطوبت دارای مقاومت ایده آلی می باشد. در ادامه به بررسی هر یک از این نوع کارتن بدون چاپ می پردازیم.

کارتن دو لایه

کارتن دو لایه کاربرد کمی دارد و معمولا از دو لایه ورق صاف و چین دار تشکیل شده است. کارتن دو لایه در اصطلاح معروف به singel face است و دارای فلوت B و E می باشد.

کارتن سه لایه

کارتن های سه لایه اصولا کارتن های آماده بدون چاپ هستند که از یک لایه کاغذ چین دار در وسط و دو لایه صاف (بدون چین دار) دیگر در زیر و روی آن ساخته شده اند و در کل شامل سه لایه می باشند. قابل ذکر است که با توجه به نیاز مشتری به یک بسته بندی، می توان لایه های کارتن را تغییر داد.

فلوت کارتن سه لایه C,A,B,E است که E برای جعبه های کوچک و ظریف که شکل و ظاهر زیباتر دارند مورد استفاده قرار می گیرد A, B معمولا برای جعبه کارتن هایی که ابعاد و اندازه متوسطی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. فلوت C برای کارتن های بزرگتر که اصطلاحا کارتن مادر به آنها گفته می شود قابل استفاده است.

کارتن پنج لایه

ورق کارتن ۵ لایه در ایران از فلوت های EB و BC ساخته می شود و بر حسب نیاز مشتری می توان از این محصول استفاده کرد.

کارتن هفت لایه

ورق کارتن ۷ لایه در ایران بیشتر برای صادرات قابل استفاده است، چرا که به علت حمل و نقل طولانی و زیاد، باعث محافظت محصول از صدمات احتمالی می شود.

تولید  کارتن 7 لایه

قیمت کارتن بدون چاپ

تست‌ کنترل کیفیت کارتن

براساس تست های کنترل کیفیت که در ساخت  کارتن آماده انجام شده است، می توان داده های معتبر روی استحکام و مقاومت یک کارتن را حساب کرد و اصولا این تست برای بررسی میزان مقاومت کارتن آماده بدون چاپ در برابر فشار انجام می شود. بر اساس نتایج این تست ماکزیمم وزنی که کارتن می تواند تحمل کند و بیشترین مقاومت لایه ها را محاسبه می کنند. با استفاده از این تست و مورد توجه قرار دادن نتایج آن می توان کارتن هایی با هزینه بسیار پایین تر و مقاومت بالاتر تولید کرد. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

جهت انجام این تست، کارتن خام آماده در بین دو صفحه قرار می گیرد و تا زمان خم شدن صفحات، بر آن فشار وارد می شود و در نتیجه این فشار محاسبه می شود.

این آزمایش بر روی کارتن های چند لایه صورت می گیرد و با استفاده از این آزمایش میزان مقاومت اتصال لبه ها به یکدیگر سنجیده می شود. این فرآیند برای تعیین انواع فشارهای وارده بر سطوح مختلف کارتن بدون چاپ در حین حمل بار انجام می شود و همواره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در این روش مقوا به مدت محدود بر روی آب قرار می گیرد. افزایش وزن کارتن نشان دهنده جذب آب توسط مقوا است و میزان نفوذپذیری آب بسیار اهمیت دارد، چرا که آب و هر نوع رطوبت دیگر این توانایی را دارد که بر روی استحکام جعبه اثر منفی بگذارد.

برای اطلاع از قیمت و خرید کارتن حمل جوجه کلیک کنید.!

استفاده از کارتن بدون چاپ در بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف چه مزیت هایی دارد؟

با وجود ویژگی ها و قابلیت های کاربردی که کارتن بسته بندی آماده دارد می توان با خرید کارتن بدون چاپ و بسته بندی محصولات در این کارتن های خام از مزیت های خوب آن بهره مند شد. بسته بندی انواع محصولات توسط کارتن های بدون چاپ یا آماده مزایای زیادی دارند که شامل موارد زیر می باشند.

  • محصولات سنگین و شکننده را محافظت می کنند.
  • این توانایی را دارند که محصولات را در مسافت های طولانی حفظ کند.
  • در برابر فشار بار و حمل و نقل بسیار مقاوم اند.
  • کارتن های آماده امکان و قابلیت بازیافت بالایی دارد.
  • کارتن بدون چاپ یا کارتن خام را در بازار در ابعاد مختلف می توان خریداری کرد.
  • معمولا کارتن آماده بدون چاپ در ابعاد معینی تولید و وارد بازار می شود؛ بنابراین می توان به راحتی خرید کارتن بدون چاپ را در حجم های انبوه از بازار انجام داد.
  • کارتن ساده یا کارتن بسته بندی آماده در مقایسه با سایر لوازم بسته بندی  بیشتر در دسترس هستند. زیرا به فراوانی در بازار وجود دارند و  هر زمانی نیاز به انجام بسته بندی محصولات بود می توان خرید کارتن آماده را در اسرع وقت انجام داد. همچنین با استفاده از کارتن بسته بندی سفید برای بسته بندی محصولات نیازی به ثبت سفارش در کارخانه های کارتن سازی نیست.
  • .قیمت اقتصادی این کارتن های خام آماده و بدون چاپ برای بسته بندی محصولات هر تولید کننده ای یا برای استفاده در اسباب کشی بسیار مقرون به صرفه می باشد. بطوری که بدون نیاز به هزینه های بالای چاپ بر روی کارتن می توان کالای مختلف را بسته بندی و انبار کرد. بنابراین استفاده از کارتن بسته آماده می تواند در کاهش هزینه های اولیه کسب و کار تاثیر زیادی داشته باشد.
  • به دلیل اینکه روی کارتن های خام و ساده، طرحی زده نمی شود می تواند در زمینه های گوناگون مثل بسته بندی محصولات مختلف و یا جابه جایی و اثاث کشی منازل مورد استفاده قرار گیرد.

کارتن اماده

آیا کارتن و جعبه بهترین انتخاب برای بسته بندی می باشد؟

بله به دلایل زیر کارتن و جعبه بهترین انتخاب برای بسته بندی انواع محصولات به شمار می روند. این دلایل عبارتند از:

  • با توجه به این که کارتن های معمولی دارای وزن کمی هستند و از لحاظ هزینه به صرفه تر می باشند استفاده از جعبه کارتن آماده باعث کاهش هزینه نگهداری و حمل و نقل می شود و همچنین به اعتبار کالا و صاحب کالا می افزایند، در نتیجه اولین و بهترین انتخاب برای استفاده در بسته بندی انواع محصولات به حساب می آیند
  • استفاده از کارتن برای بسته بندی انواع محصولات ضمن اینکه به حفظ کیفیت و کمیت آن ها کمک خواهد کرد؛ همچنین این توانایی را داردکه منجر به جابجایی و حمل و نقل بسیار آسان تر آن ها شود.
  • نکته مهم دیگر که در مورد بسته بندی محصولات با استفاده از کارتن وجود دارد، می توان به تأثیر بسیار زیاد آن در افزایش فروش کالا و انتخاب محصول توسط مشتری اشاره کرد.

صنایع کارتن سازی گلبرگ باکس

شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی کارتنی و مقوایی برای انواع محصولات مختلف، جهت ارائه به بازار داخلی و صادرات به بازارهای خارجی آن هم با استفاده از دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی برای چاپ روی کارتن آماده عقد قرارداد با تولید کنندگان و مشتریان محترم است.

گروه کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ باکس طی این سالها با اهمیت دادن به رضایتمندی مشتریان خود و کسب رتبه آن هم در بالاترین سطح کیفیت و ثبت آن در رزومه کاری خود توانسته جزء بهترین کارتن سازی های تهران شناخته شود و با پخش کارتن‌ آماده در کرج توانسته سر موعد به نیاز مشتریان خود با حداقل هزینه پاسخ دهد. همچنین در صدر گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده شود که این افتخار را مدیون رضایتمندی مشتریان گرامی می داند.

توجه داشته باشید که کارتن سازی گلبرگ باکس از قبل کارتن آماده ندارد، شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی مقوایی با تیراژ بالای 3000 تا  و بسته بندی های کارتنی با تیراژ بالای 1000 تا با شماره 02633544115 تماس بگیرید یا به صفحه ثبت سفارش کارتن بسته بندی مراجعه کنید.

حرف آخر:

کارتن بدون چاپ باعث راحتی در حمل و نقل شده و نقش مهمی در حفظ کیفیت و کمیت یک محصول ایفا می کند. یک بسته بندی مناسب باعث کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل و بیانگر کیفیت محتوای خود و نشانگر اهمیت کالا می باشد.

بنا بر آمار های مختلف، بسته بندی شیک و مناسب تا هفتاد درصد در انتخاب محصول توسط مشتری تأثیر می گذارد. با توجه به وزن کم و بازیافت پذیری کارتن بسته بندی آماده، مقرون به صرفه ترین و اولین انتخاب جهت بسته بندی و حمل و نقل کالا به حساب می آید.

در صورت تمایل به خرید کارتن بدون چاپ می توانید به وب سایت گلبرگ باکس مراجعه کنید و همچنین برای گرفتن قیمت کارتن بدون چاپ از قسمت استعلام قیمت کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۱۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی سفید

  1. shapuri گفت:

    من کارتن برای بسته بندی مواد غذایی مثل کارتن کشمش و خرما میخوام. لطفا بفرمایید کارتن اماده دارید یا باید سفارش طراحی کارتن هم بدم ؟

    1. یک سری از کارتن های اماده در پک های مختلف ارائه می شود که می توانید در قسمت فروشگاه مشاهده کنید. اگر کارتن خود را در این قسمت چیدا نکردید، به قسمت قالب ها نیز سر بزنید. ما یک بانک قالب کارتن اماده داریم که می توانید قالب مدنظر خود را از این قیمت انتخاب کنید

  2. مانی گفت:

    من کارتن برای صادرات کشمش به ترکیه میخوام . این کارتن باید خیلی سفت و مقاوم باشه و توی حمل و نقل خراب نشه
    شما تضمین میکنید کارتنتون با کیفیت باشه ؟

    1. سلام کاربر گرامی بله ما کارتن صادراتی برای انواع کالا و محصول تولید می کنیم و کیفیت بالایی نیز داره کارتن هامون …

  3. شهرام گفت:

    سلام قیمت کارتن بادمجان تون چقدره؟

    1. سلام کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت کارتن بادمجان روی لینک کلیک کنید.

  4. محمد اسکندری گفت:

    آیا میتوان کارتن مادر و کارتن های داخلی آن را با هم سفارش داد؟

  5. لیلا کلهر گفت:

    با خوندن این مقاله فهمیدم که دلیل اطلاق کارتن سفید به این محصول نداشتن چاپ بر روی سطح اونه نه رنگ کارتن خیلی جالب بود برام

    1. خوشحالم که تونستیم به شما کمک کنیم

  6. فاضلی گفت:

    سلام
    برای بسته بندی ساعت دیواری میشه ازاین کارتن های سفید استفاده کرد ؟

    1. سلام.. بله از کارتن سفید برای انواع بسته بندی ها میشه استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *