دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی بزرگ

کارتن بسته بندی بزرگ

شاید بتوان گفت که یکی از مشکل‌ترین کارها، جابه‌جا کردن اثاثیه و وسایل بزرگ از یک مکان به مکان دیگر است. تا چند سال اخیر مردم برای جابه‌جایی وسایل بزرگ خود محتمل خسارت و سختی بسیاری می‌شدند. شما تصور کنید حمل یک یخچال بزرگ به طبقه چهارم یک ساختمان بدون کارتن، چقدر سخت است و چقدر ضربه به آن وارد می‌شود؟ چندین سال است که استفاده از کارتن بسته بندی بزرگ این کار را آسان کرده است.

البته بسیاری از افراد برای جابه‌جایی وسایل خود از  از کارتن‌های دست دوم استفاده می‌کنند که این کار ایمنی در هنگام جابه‌جایی وسایل را کاهش خواهد داد. از کارتن‌های دست دوم بیشتر مواقع باید برای جابه‌جایی وسایلی  استفاده کرد که حساسیت کمتری نسبت به ضربه و جابه‌جایی دارند.

اگر قصد جابه‌جایی وسایل بزرگ را دارید، بعد از آشنایی با کارتن بسته بندی سایز بزرگ اقدام به خرید کارتن بسته بندی بزرگ نمایید. کارتن‌های بسته بندی بزرگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که کار را برای شما در هنگام جابه‌جایی وسایل بسیار آسان خواهند کرد.

استفاده از کارتن بسته بندی بزرگ اماده مناسب و نو احتمال آسیب به وسایل شما را کاهش خواهد داد و هزینه‌های محتمل بر اثر خسارات احتمالی را به صفر می‌رساند. برای آشنایی بیشتر با کارتن بسته بندی بزرگ بدون چاپ و ساده در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کارتن بسته بندی بزرگانواع کارتن بسته بندی

امروزه کارتن‌های بسته بندی متنوعی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود است که هر کدام بسته به لایه‌های تشکیل دهنده خود برای وسایل مختلف مناسب هستند. هر چه لایه‌های کارتن‌های بسته بندی بیشتر باشد، مقاومت آن‌ها در تحمل وزن‌های سنگین‌تر بیشتر خواهد بود.

کارتن‌های بسته بندی بزرگ تولید شده توسط کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس دارای انواع مختلفی هستند. این انواع بر اساس لایه‌های کارتن به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • کارتن‌های سه لایه: از این نوع کارتن برای وزن‌های سبک استفاده می‌شود. این نوع کارتن بزرگ دارای دو لایه اصلی و یک لایه‌ی شیاردار است.
  • کارتن‌های پنج لایه: برای وسیله‌های نسبتا سنگین از کارتن‌های پنج لایه استفاده می‌شود. این کارتن دارای سه بخش اصلی و دو لایه شیاردار است.
  • کارتن‌های هفت لایه: تولید کننده کارتن اکثر کارتن‌های بسته بندی بزرگ را، هفت لایه تولید می‌کنند، زیرا این کارتن‌ها برای وسایل سنگین و بزرگ مناسب‎تر هستند.

بعد از معرفی انواع کارتن بسته بندی بزرگ به این نتیجه خواهیم رسید که بهترین کارتن برای وسایل بزرگ کارتن‌های 5 الی 7 لایه هستند. پس در هنگام خرید انواع کارتن بسته بندی به دنبال مستحکم‌ترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها از یک تولیدی کارتن یا جعبه سازی معتبر باشید.

قیمت کارتن بسته بندی بزرگمزایای استفاده کارتن بسته بندی بزرگ اماده چیست؟

شاید فکر کنید که خرید کارتن بسته بندی بزرگ یک خرج اضافه محسوب می‌شود، درحالی که با کمی فکر به این نتیجه خواهید رسید که سالم و بدون خطر جابه‌جا شدن وسایل، از هر امری مهم و ضروری‌تر است؛ زیرا آسیب به وسیله هزینه‌‌های بیشتری برای شما خواهد داشت. البته قابل ذکر است که قیمت کارتن بسته بندی بزرگ مناسب بوده و هزینه‌های سنگینی برای شما نخواهد داشت. بهتر است که در هنگام خرید کارتن به کیفیت و معتبر بودن فروشنده آن دقت نمایید تا محتمل هزینه‌های گزاف نشوید.

استفاده از کارتن‌های بسته بندی بزرگ مزایای بسیاری دارد. از مزایای استفاده از کارتن بسته بندی سایز بزرگ و مستحکم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جابه‌جایی وسایل به صورت منظم و مرتب
  • صرف زمان کم‌تر برای جابه‌جایی وسایل
  • ایمنی بیشتر وسایل به دلیل امکان مهر و موم کردن کارتن
  • حمل آسان‌تر وسیله
  • چیدمان بهتر در وسیله‌ی مد نظر برای حمل
  • نوشتن نوع وسیله و سایر اطلاعات بر روی کارتن بسته بندی بزرگ بدون چاپ
  • خستگی جسمی کمتر
  • خسارت مالی کمتر

ویژگی‌های کارتن بسته بندی بزرگ اماده چیست؟

کارتن بسته بندی سایز بزرگ دارای ویژگی‌های بسیاری است که آشنایی با آن‌ها شما را برای خرید کارتن بسته بندی بزرگ ترغیب خواهد کرد. این کارتن‌ها بسیار مستحکم هستند و از هر گونه آسیب به وسایل شما در هنگام حمل و جابه‌جایی جلوگیری می‌کنند.

اکثر انواع کارتن بسته بندی سایز بزرگ ساخته شده در شرکت های کارتن سازی، استانداردهای لازم برای حمل وسایل بزرگ و خیلی سنگین را دارند و شما با خیالی آسوده می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

کارتن بسته بندی سایز بزرگویژگی‌های کارتن بسته بندی بزرگ بدون چاپ عبارتند از:

  • معمولا از ورق کارتن ۵ یا ۷ لایه
  • مناسب برای وسایل بزرگ و حساس
  • مناسب برای دستگاه‌های حساس به ضربه
  • مناسب برای ارسال وسایل به خارج از کشور

نکات مهم در هنگام خرید کارتن بسته بندی بزرگ

در هنگام خرید کارتن بسته بندی از تولیدی کارتن باید به قیمت کارتن بسته بندی بزرگ و یک سری نکات مهم دیگر توجه داشته باشید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کارتن بسته بندی بزرگ نو
  • استفاده مجدد از کارتن برای وسایل غیر حساس
  • استفاده از این نوع کارتن جهت اسباب کشی جهیزیه
  • استفاده از کارتن مناسب با وزن وسیله مد نظر شما

کارتن بسته بندی بزرگ امادهخرید کارتن بسته بندی بزرگ

اگر وسیله بزرگ و سنگینی دارید که حمل آن از یک مکان به مکان دیگر کار دشواری هست، حتما به استفاده از کارتن بسته بندی بزرگ فکر کنید. خرید کارتن مناسب با وسیله شما، بهترین پیشنهاد برای حمل آن خواهد بود.

بهتر است که برای سفارش کارتن به یک فروشگاه کارتن معتبر مراجعه نمایید تا از ایمنی کامل وسایل خود اطمینان داشته باشید. این کار شما را از دلالانی که کارتن‌های دست دوم را به قیمت کارتن بسته بندی بزرگ نو به شما عرضه می‌کنند، دور می‌کند.

گلبرگ باکس

گلبرگ باکس یک شرکت چاپ و بسته بندی در شهر تهران است که کار شما را برای حمل وسایل خود، با ارائه بهترین کارتن بسته بندی، آسان کرده است. با ما از بهترین و با کیفیت‌ترین کارتن‌های موجود در بازار با قیمت مناسب استفاده نمایید.

کارتن بسته بندی بزرگ بدون چاپجمع‌بندی

همانطور که در این مقاله گفته شد، کارتن بسته بندی بزرگ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل ایمن وسایل بزرگ و سنگین محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال حمل ایمن وسایل خود هستید، حتما از این نوع کارتن‌ها در جابجایی استفاده کنید. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید، سپاسگزاریم.

Rate this post
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *