دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی روغن موتور

قیمت و خرید کارتن روغن موتور از گلبرگ باکس

همان گونه که می دانید یکی از مهم ترین انتظارات مشتریان از فروشندگان، سالم رساندن محصولات به دست آن ها می باشد که امروزه بسیار مورد توجه کسب و کارهای گوناگون قرار گرفته است و یکی از موضوعات تعیین کننده میزان پیشرفت و ارتقای هر تجارتی می باشد. در نتیجه یکی از حیاتی ترین اموری که در دنیای مدرن امروز می بایست کانون توجه مجموعه ها قرار گیرد، جعبه و کارتن بسته بندی کالاها می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از این قبیل کارتن های بسته بندی آشنا سازیم که آن کارتن بسته بندی روغن موتور می باشد.
کارتن بسته بندی روغن موتور

آشنایی با کارتن بسته بندی روغن موتور

همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد با مدرنیزه شدن جوامع، صنعت کارتن سازی نیز پیشرفت فزاینده ای را از آن خود نموده و بسیاری از مجموعه ها با یکدیگر در حال رقابت می باشند تا عرصه را از آن خود نمایند. حال آن که در این بین نکاتی وجود دارند که می بایست به آن ها توجه ویژه ای شود که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.
امر خرید کارتن بسته بندی روغن موتور نیز امروزه یکی دیگر از مواردی می باشد که مورد توجه کارخانجات قرار گرفته است. همان گونه که می دانید برای هر محصولی نیاز است تا یک جعبه ای مناسب به منظور محافظت از آن طراحی گردد و روغن موتور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و چه بسا لازم است تا کارتن بسته بندی روغن موتور از طراحی ویژه ای بهره مند باشد که در ادامه مطرح خواهد شد.

اهمیت جعبه بسته بندی روغن موتور

در اینجای مطالب به ذکر مواردی خواهیم پرداخت که هر مجموعه ای با آگاهی از آن ها قادر خواهد بود تا کسب و کار خود را به طور پیوسته ارتقا داده و موفقیت را از آن خود نماید. پیش از خرید کارتن بسته بندی روغن موتور لازم است تا به نمونه های ذکر شده زیر در ادامه توجه ویژه نمائید.

حفاظت از روغن موتور

 همان گونه که می دانید وظیفه هر کارتن بسته بندی، محافظت از کالا در برابر آسیب های گوناگون می باشد. در نتیجه جعبه نگه دارنده روغن موتور می بایست به طور ویژه ای طراحی و تولید گردد تا از نشت محتویات آن به بیرون و نیز صدمه عوامل خارجی به آن جلوگیری نماید.

تبلیغ روغن موتور

 نکته ای که در اینجا حائز اهمیت می باشد این است که هر جعبه بسته بندی به نوعی معرف محصول بوده و نقش ویژه ای را در ترغیب یا عدم تشویق مشتری به خرید آن دارد. در واقع هر مجموعه ای می تواند با طراحی یک بسته بندی زیبا و متناسب  با کالای خود، با یک تیر دو نشان را مورد هدف قرار دهد، به این صورت که از یک طرف محصول خود را معرفی کرده و از سویی دیگر با ظاهر برجسته آن، مشتری را به خرید آن ترقیب می نماید. در نتیجه شما می توانید با طراحی یک کارتن بسته بندی روغن موتور با ظاهری زیبا، فروش محصول خود را دو چندان کنید.
جعبه بسته بندی روغن موتور

مواد اولیه طبیعی

لازم به ذکر می باشد که منشا مواد سازنده کارتن های بسته بندی روغن موتور، کاغذ بوده و به عبارتی دیگر خاستگاه آن ها طبیعت می باشد. در نتیجه صنعت تولید جعبه روغن موتور به لحاظ دسترسی به مواد اولیه با مشکلات زیادی روبه رو نبوده و تمامی منابع آن به وفور یافت می شوند.

سازگاری با محیط

همان طور که در بخش حفاظت از کالا نیز ذکر شد، وظیفه هر کارتن بسته بندی علاوه بر تبلیغ کالا، حفاظت از آن در برابر تمامی عوامل خارجی بوده که این موضوع نیازمند سازگاری جعبه با هر محیط و شرایطی می باشد. در نتیجه پیش از خرید کارتن بسته بندی روغن موتور لازم است تا اطمینان حاصل کنید که جعبه آن با هر محیطی خود را وفق خواهد داد.

قابلیت برگشت به زنجیره تولید

 لازم به ذکر است از جمله مواردی که کارتن ها را به یکی از پر متقاضی ترین وسائل تبدیل نموده امکان بازیافت و به کارگیری مجدد آن ها می باشد. به علاوه استفاده از کارتن های بسته بندی برای محیط زیست نیز اثری مثبت داشته و آسیبی به آن وارد نمی کنند. در نتیجه بهره مندی از جعبه های بسته بندی عاری از هر گونه خطر برای محیط زیست می باشد.
کارتن بسته بندی روغن موتور

قیمت نازل کارتن بسته بندی روغن موتور

 یکی دیگر از مواردی که رشد فزاینده خرید کارتن بسته بندی روغن موتور را به همراه داشته است، قیمت به صرفه آن ها می باشد. در نتیجه مجموعه های بسیاری به این امر روی آورده و به طور پیوسته در حال رقابت با یکدیگر می باشند.

با مدل های گوناگون جعبه بسته بندی روغن موتور آشنا شوید

پیش از خرید کارتن بسته بندی روغن موتور لازم است تا با انواع مدل های این محصول آشنا شوید و در آخر بهترین نمونه را با توجه به نیاز خود بر گزینید.
کارتن مادر: مشخصه بارز این دسته از جعبه ها، سایزشان بوده که در واقع در اندازه های بزرگی تولید می شوند.
کارتن لمینتی: یکی از ویژگی های برجسته این قبیل جعبه ها استحکام آن ها می باشد که توجه بسیاری از کارخانجات را به خود جلب نموده و مجموعه های متعددی از آن ها به منظور بسته بندی روغن موتور بهره می گیرند و این کارتن همچنین از وزن پائینی بهره مند می باشد.
جعبه چند لایه: این کارتن ها دارای مدل های گوناگونی بوده و از سه تا هفت لایه تولید می شوند.
شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی روغن موتور به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.

با کارتن روغن موتور چهار فصل آشنا شوید.!

یکی از مطرح ترین برندهای روغن موتور، چهار فصل می باشد. همان گونه که از نام این محصول آشکار است شما بدون مشکلی می توانید در تمامی فصول سال از آن ها استفاده نمایید. در نتیجه طراحی و تولید آن ها دقت بالایی می طلبد و می بایست سازگاری متناسبی با محیط داشته و نیز از استقامت بالایی برخوردار باشد.
شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این کارتن ها با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمائید.
خرید کارتن روغن موتور از گلبرگ باکس

خرید کارتن روغن موتور از گلبرگ باکس

لازم به ذکر است که شرکت گلبرگ باکس در امر تولید و فروش انواع مدل کارتن های بسته بندی محصولات، پیشینه ای چند ساله را به خود اختصاص داده و به طور پیوسته در این زمینه پیشرو می باشد چرا که همواره از روش هایی بهینه به منظور تولید انواع کارتن ها بهره می گیرد. تیم با تجربه ما علاوه بر پاسخ به نیاز های اساسی محصولات شما در امر بسته بندی، آن ها را به طور فزاینده ای به مشتریان ارائه داده و باعث معرفی هر چه بهتر آن ها خواهد شد. شایان ذکر است که مجموعه ما به طور پیوسته در تلاش برای ارائه مرغوب ترین کارتن ها با به صرفه ترین هزینه ها می باشد. در نتیجه به منظور خرید کارتن بسته بندی روغن موتور پیشنهاد بیشتر مصرف کنندگان همواره گلبرگ باکس خواهد بود. شما عزیزان می توانید به منظور اطلاع از قیمت و نیز سفارش تولید کارتن بسته بندی روغن موتور با مشاوران با تجربه ما در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

همان طور که ذکر شد یکی از اموری که امروزه مورد استقبال تعداد زیادی از سازمان ها قرار گرفته است، خرید کارتن بسته بندی روغن موتور می باشد. در واقع هر کسب و کاری علاوه بر تهیه جعبه به منظور نگهداری از محصول خود، از آن در جهت تبلیغ کالای خود نیز بهره می گیرند. به علاوه به این نکته توجه فرمائید، یکی از جعبه های بسته بندی که از شرکت ما به طور عمده خریداری می شود، کارتن بسته بندی روغن موتور بوده و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.
شما عزیزان می توانید به منظور دریافت اطلاعات در زمینه کارتن سازی، مقاله جعبه سازی را نیز مطالعه نمائید. ممنون از اینکه تا پایان این بخش ما را همراهی کردید.
سوالات متداول

مزایای استفاده از کارتن بسته بندی روغن موتور برای فروشگاه ها چیست؟

مزایای استفاده از کارتن بسته بندی روغن موتور برای فروشگاه ها عبارتند از:

  • جذب مشتری
  • افزایش فروش
  • چیدمان آسان محصولات
  • کاهش ضایعات

عوامل موثر بر ماندگاری روغن موتور در کارتن بسته بندی چیست؟

  • جنس کارتن
  • ضخامت کارتن
  • شرایط نگهداری

آیا کارتن بسته بندی روغن موتور قابل بازیافت است؟

بله، کارتن بسته بندی روغن موتور قابل بازیافت است.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی روغن موتور

  1. فاطمی گفت:

    کیفیت کارتن های بسته بندی روغن موتور در حدی است که اگر هنگام جابجایی و حمل روغن از بطری نشت شد کارتن خراب نشه؟؟

    1. سلام. بله. کارتن های تولیدی کیفیت و مقاومت کافی و دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *