دسته بندی نشده

کارتن سازی در جنوب کشور

کارتن سازی در جنوب کشور

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

کارتن سازی و جعبه سازی در جنوب کشور یکی از صنایع پر طرفدار است. مهم ترین دلیل این موضوع نیز این است که برای بسته بندی محصولاتی که از طریق دریا صادر و یا وارد کشور می شوند به کارتن نیاز می باشد. کارتن سازی در جنوب، با توجه به حجم بالای تقاضا برای این محصول باید پیشرفت بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای موجود باشد. امروزه به صورت گسترده از جعبه و کارتن بسته بندی برای بسته بندی محصولات استفاده می شود.

برای بسته بندی کردن محصولات مختلفی از مواد خوراکی و بهداشتی گرفته تا لوازم خانگی و … می توان از انواع کارتن ها استفاده کرد. شما می توانید با توجه به ویژگی های محصولی که قصد بسته بندی کردن آن را دارید از انواع کارتن پستی، کارتن لمینتی، کارتن 7 لایه، کارتن دایکاتی، کارتن سفید، کارتن قهوه ای، کارتن سینگل فیس و … استفاده کنید. این کارتن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود و معایب و مزایای متفاوتی هستند به همین دلیل توصیه می شود پیش از انتخاب و خرید کارتن حتما با انواع کارتن ها آشنا شوید و یا از کارشناسان این زمینه کمک بگیرید.

کارتن سازی در بندر عباساستفاده از کارتن برای بسته بندی کردن محصولات مزایای زیادی دارد. قیمت کارتن با توجه به مزایای استفاده از آن کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و به همین دلیل اغلب تولیدی ها، وارد کنندگان، صادر کنندگان و … برای بسته بندی کردن محصولات خود از کارتن استفاده می کنند.

اغلب مشتریان کارتن سازی در جنوب کشور از جمله کارتن سازی در بندر عباس، کارتن سازی در چابهار، کارتن سازی در کنارک و … کارتن بسته بندی صادراتی مانند کارتن بسته بندی پسته صادراتی، کارتن بسته بندی میوه صادراتی، جعبه خرما پیارم صادراتی و … را سفارش می دهند. وارد کنندگان نیز اغلب برای بسته بندی کردن محصولات وارداتی خود، کارتن هایی مانند کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، بسته بندی لوازم جانبی موبایل، جعبه بسته بندی لوازم آرایشی، جعبه قطعات خودرو و … را به کارتن سازی در بوشهر، کارتن سازی در پیرانشهر، کارتن سازی در هرمزگان و … سفارش می دهند.

کارتن سازی در جنوب کشور

مزایای بسته بندی با کارتن

همان طور که اشاره کردیم استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف مزایای بسیار زیادی دارد. برای مثال کارتن از محصول شما در برابر ضربه، فشار، نفوذ نور و گرما، رطوبت و … محافظت می کند. همچنین استفاده از کارتن، حمل و نقل و انبارداری محصولات را راحت تر می کند. در کنار تمام این ها استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات به بازاریابی و افزایش فروش محصولات نیز کمک می کند. زیرا شما می توانید به راحتی نام و نماد تجاری خود را روی کارتن چاپ کنید.

در صورتی که شما در جنوب کشور فعالیت می کنید و برای خرید کارتن بسته بندی به دنبال کارتن سازی در جنوب کشور شامل کارتن سازی در بندرعباس، کارتن سازی در بوشهر، کارتن سازی در کرمان، کارتن سازی در هرمزگان و … هستید اما کارتن سازی مطمئن و معتبری را نمی شناسید می توانید سفارش کارتن بسته بندی را به کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس ارائه دهید.

کارتن سازی در هرمزگان

مجموعه کارتنسازی گلبرگ باکس به طور حرفه ای در زمینه تولید انواع مختلف کارتن ها فعالیت می کند. قیمت کارتن بسته بندی در این کارتن سازی بسیار مناسب است و امکان ارسال به تمامی نقاط ایران نیز موجود می باشد. از آن جایی که قیمت کارتن بسته بندی در این مجموعه مناسب است حتی با اضافه شدن هزینه ارسال نیز، خرید کارتن برای شما مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

به یاد داشته باشید تنها در صورتی که از کارتن های مرغوب و با کیفیت برای بسته بندی کردن محصولات خود استفاده کنید، می توانید از مزایای بسته بندی با کارتن بهره مند شوید. استفاده از کارتن هایی که از مواد اولیه بی کیفیت و یا به روش های غیر استاندارد تولید شده اند سبب می شود تا محصول شما آسیب ببیند و ضرر کنید.

کارتن سازی در بوشهر

راه اندازی کارتن سازی در جنوب

کارتن سازی در جنوب کشور با توجه به تقاضای زیاد این محصول در این نواحی می تواند بیش از پیش گسترش پیدا کند. راه اندازی کارخانه کارتن سازی در این نواحی به عنوان مثال کارتن سازی در بندرعباس، کارتن سازی در بوشهر، کارتن سازی در پیرانشهر، کارتن سازی در هرمزگان و … می تواند یکی از بهترین ایده های کارآفرینی و کسب دارمد باشد.

برای این کار نیاز به فضای مناسب، دستگاه کارتن سازی و افراد با تجربه و متخصص است. بهتر است از نیروی با تجربه و آموزش دیده استفاده شود تا سرمایه گذاری در این کار به زیان منجر نشود. برای تولید انواع کارتن بسته بندی نیاز به ماشین آلات و دستگاه های مخصوص تولید کارتن است اما توصیه می شود در ابتدای کار تنها دستگاه های ضروری تهیه شود و باقی دستگاه ها را به مرور و با پیشرفت کسب و کارتان خریداری کنید. کارتن سازی در کرمان، کارتن سازی در چابهار، کارتن سازی در کنارک و .. با توجه به وجود بنادر و صنایع متعدد در این نواحی باید پیشرفت بیشتری داشته باشد تا بتواند به طور کامل جواب گوی تقاضای این بازار باشد.

کارتن ها انواع بسیار مختلفی دارند و با توجه به نوع و ابعاد آن ها برای مصارف بسیار مختلفی مانند بسته بندی میوه خشک، بسته بندی چای، بسته بندی خشکبار، بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی مواد دارویی و بهداشتی و …. مورد استفاده قرار می گیرند. برای تهیه مناسب ترین نوع کارتن برای بسته بندی کردن محصولات خود می توانید از کارشناسان تولیدی کارتن گلبرگ باکس راهنمایی بگیرید.

کارتن سازی در چابهار

 

 

 

 

 

 

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

جمع بندی

در این نوشته اطلاعاتی در مورد کارتن سازی در جنوب کشور ارائه کرده ایم. همان طور که اشاره کردیم در جنوب کشور برای بسته بندی محصولاتی که قصد صادر کردن آن ها وجود دارد و همچنین بسته بندی کردن محصولاتی که از راه دریا به داخل کشور وارد شده اند نیاز و تقاضای زیادی برای خرید و چاپ فوری کارتن وجود دارد. در صورتی که برای تهیه کارتن، کارتن سازی در جنوب مانند کارتن سازی در کنارک، کارتن سازی در چابهار، کارتن سازی در کرمان، کارتن سازی در پیرانشهر و … نمی شناسید می توانید کارتن های مورد نظر خود را از کارتن سازی گلبرگ باکس تهیه کنید.

این مجموعه در زمینه طراحی کارتن، تولید کارتن، چاپ کارتن رنگی و … فعالیت می کند و می تواند کارتن هایی را که سفارش می دهید بدون هیچ مشکلی به محل مورد نظرتان ارسال کند. فروش کارتن در این کارتن سازی با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود و البته کیفیت این کارتن ها نیز بسیار بالا می باشد.

می توانید کارتن مورد نظر خود را به هر شکلی که در نظر دارید سفارش دهید و با چاپ روی کارتن نمای شیک تری به بسته بندی محصول خود بدهید. امکان چاپ نام برند، نام محصول، لوگو و … روی کارتن موجود است و به این ترتیب شما می توانید با پرداخت هزینه تهیه کارتن بسته بندی، به بازاریابی محصول خود نیز کمک زیادی کنید.

استفاده از کارتن در تمامی کسب و کارها و صنایع بسیار رایج است و می توانید از مواد دارویی و غذایی تا لوازم یدکی و … را با استفاده از کارتن بسته بندی کنید. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود اقدام به سفارش کارتن بسته بندی آجیل، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن بسته بندی کتاب، کارتن ظروف چینی و … از مجموعه گلبرگ باکس نمایید.

سوالات متداول

چرا کارتن سازی در جنوب کشور از اهمیت بالایی برخوردار است؟

 به دلیل حجم بالای صادرات و واردات کالا از طریق دریا در جنوب کشور، نیاز به کارتن برای بسته بندی محصولات بسیار زیاد است.

موارد استفاده از جعبه و کارتن بسته بندی چیست؟

 از جعبه و کارتن بسته بندی برای بسته بندی محصولات مختلفی مانند مواد خوراکی، بهداشتی، لوازم خانگی و … استفاده می شود.

نکاتی که باید در هنگام انتخاب کارتن برای بسته بندی محصولات در نظر داشت کدامند؟

نوع محصول، ویژگی های محصول، شرایط حمل و نقل، نوع چاپ و … از جمله نکاتی هستند که باید در هنگام انتخاب کارتن برای بسته بندی محصولات در نظر داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “کارتن سازی در جنوب کشور

  1. کشاورز گفت:

    سلام و وقت بخیر
    برای راه اندازی کارتن سازی در جنوب باید چه شرایطی را دارا بود ؟ ممنون میشم شرایط لازم و بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *