دسته بندی نشده

4 روش شناخت کارتن با کیفیت | کارتن بسته بندی

Quality Carton

استفاده کردن از کارتن با کیفیت یکی از آیتم های مهم و ضروری در حمل و نقل و بسته بندی موفق می باشد. در واقع جعبه و کارتن بسته بندی کالا علاوه بر اینکه بسته ای برای حمل راحت می باشد . نشان دهنده هویت و برند تجاری شما می باشد، پس لازم است از بهترین نوع بسته بندی متناسب با کالای خود بهره ببرید.

کارتن نیز مانند هر محصول تولیدی باید ویژگی هایی داشته باشد تا کیفیت آن مورد قبول باشد،

اما شما از چه راهی می توانید کارتن مرغوب را شناسایی کنید؟ خوشبختانه راههایی برای شناخت کیفیت کارتن وجود دارد که توصیه می شود، اگر شما هم مصرف کننده بسته بندی کارتنی می باشید با ما همراه باشید.

Carton quality

  1. فرآیند منطقی تهیه و تولید کارتن

هر شرکتی برای فعالیتهای تولیدی خود یک سری مراحل دارند ، که کارتن ساز ها از این قضیه مستثنا نیستند. شما باید برای تهیه بسته بندی کارتنی ، متناسب با جنس کارتن کاربردی خود، مختصری در جریان  مراحل تولید، طراحی، سفارش و دریافت آن قرار گیرید.

  1. سوالات و عنوان درخواست شما

حال که با مراحل کار تا حدودی آشنا شدید. سوالات شما بسیار مهم در روند تولید کارتن با کیفیت درخواستی و قیمت گیری می باشد. همچنین شما با توصیف کامل موارد مصرفی بسته بندی، می توانید کارتن ساز را از کیفیت کارتن مطلوب و متناسب کارتان مطلع سازید و همچنین عنوان انتظارات شما از ویژگی کارتن تحویلی نشانه از مشتری آگاه را دارد.

طبیعی است که یک کارتن ساز حرفه ای با کمال میل سوالات شما را پاسخ خواهد داد و درخواست شما با جزییات کامل جنس و توافق ، در قرارداد مکتوب و در نهایت پیاده سازی خواهد کرد.

در نظر داشته باشید قیمت ها را درست با یکدیگر مقایسه نمایید. به جز عنوان سایز مورد نظر، جنس ورق مصرفی در کارتن ، استحکام آن ، نحوه ساخت کارتن و تعداد رنگ چاپی روی کارتن نیز در قیمت گیری حائز اهمیت است.

  1. پرسش از رضایت مشتریان سابق

هر تولید کننده ای لیستی از نام مشتریان خود را در رزومه کاری دارد که با پرسش از آنها می توانید میزان رضایت آنها را بسنجید و کارتن با کیفیت خود را سفارش دهید.

  1. انواع خدمات چاپی

یکی از مشخصه های تولید کننده کارتن با کیفیت استفاده از خدمات چاپی متنوع می باشد. که دیده شدن روش های جدیدی مانند لیتوگرافی و لکسوگرافی از جمله آنهاست.

کارتن سازی گلبرگ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و گردآوری کادر فنی مجرب به عنوان تولیدکننده کارتن‌های با کیفیت شناخته شده است. کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ با بیش از یک دهه سابقه درخشان در عرصه مشاوره، طراحی و تولید انواع کارتن 3لایه، کارتن 5لایه، کارتن Bفلوت، کارتن Cفلوت، کارتن Eفلوت، کارتن عادی، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، آماده خدمت‌رسانی با نازلترین قیمت به تولیدکنندگان محترم می‌باشد. شما مشتریان عزیز در صورت نیاز همچنین می توانید در کمتر از 3 دقیقه و به صورت آنلاین کارتن مورد نظر خود را استعلام قیمت کنید.

 

 02634725378 – 02634725367 – 02691300301 

 09226656062

 

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه در “4 روش شناخت کارتن با کیفیت | کارتن بسته بندی

  1. زمانیان زاده گفت:

    سلام ممنون از محتوی خوبتون

  2. نبویان گفت:

    اطلاعات مفیدی بود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *