دسته بندی نشده

چالش های بسته بندی مواد غذایی | کارتن بسته بندی مواد غذایی

چالش بسته بندی ماده غذایی - مواد غذایی

بسته بندی و حمل کالاهایی مانند پوشاک و اشیا که فاسد شدنی نیست بسیار آسان تر از بسته بندی مواد غذایی و حمل آنهاست. در بسته بندی مواد غذایی طرح آن می تواند تاثیر زیادی بر فروش و حتی کیفیت ماده غذایی داشته باشد. تفاوتی هم ندارد که مسافت کمی داشته باشد تا رسیدن به دست مشتری و یا مسافت زیادی را طی کند. در هر دو صورت بسته بندی امر مهمی اسشت که موجب پذیرش برند میان مشتریان و یا عدم پذیرش می گردد. لازم است کارتن بسته بندی مواد غذایی به گونه ای باشد که تا مدت انقضا محصول را تازه نگهدارد.

از آنجایی که صنعت بسته بندی رو به پیشرفت است ، برای باقی ماندن در صف رقبا ، ظاهر و جذابیت بسته شما بسیار پراهمیت است.

بسته بندی نوعی ارتباط گیری با مشتری نهایی برند شما می باشد.تصور کنید مشتری در قفسه فروشگاه برای بار اول محصول شما را دیده و با جملاتی بر روی کارتن آن مواجه شود که مانند آن را ندیده باشد این کمک می کند برند شما در ذهن شخص و برای خریدهای بعدی باقی بماند. این جملات می تواند یک خصوصیت بارز برند شما باشد و یا مواردی آموزنده در رابطه با مواد اولیه محصول و یا حتی اطلاع رسانی از قرعه کشی یا مسابقه و… باشد.

بعد از اینکه طرح مورد نظر را برای کالای خود انتخاب کردید لازم است نام تجاری و برند خود را به طرز ماهرانه ای روی کارتن چاپ نمایید.

 

 

امروزه مصرف کنندگان به یکسری علائم روی کارتن ماده یا مواد غذایی دقت می کنند. شما هم لازم است این موارد را در حوزه صنعتی خود بدانید و رعایت نمایید. یکی از این موارد جدول کالری می باشد. همچنین مصرف کنندگان در بازار امروز به دنبال محصولالت سلامت و ارگانیک می گردند. اگر شما نیز از این موارد پیروی می کنید توصیه می شود حتما بر روی بسته بندی خود اشاره کنید.

هنگامی که کالای شما تولید و روانه بازار می شود باید طوری بسته بندی شود که حتما سالم به مقصد برسد چرا که هرگونه آسیبی در جنس پای برند شما زده می شود. بهترین راه این است که با کارتنسازی و جعبه سازی معتبر و با کارشناسی متخصص مشورت نمایید تا بهترین کیفیت مورد نیاز برای شما را ارائه دهد. کارتن سازی گلبرگ آماده ارائه خدمات تولید انواع کارتن می باشد.ناگفته نماند شما مشتریان عزیز در صورت نیاز می توانید در کمتر از 3 دقیقه و به صورت آنلاین کارتن مورد نظر خود را استعلام قیمت کنید.

 02691300301

09226656062

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه در “چالش های بسته بندی مواد غذایی | کارتن بسته بندی مواد غذایی

  1. مهلا حسینی گفت:

    همیشه دیدن بسته بندی های جذاب خراکی ها باعث جذب مشتری ها میشه

  2. سارا بهرام گفت:

    درسته واقعا بسته بندی مواغذایی یه چالشه
    زیبایی وآسان باز و بسته شدن خود بسته بندی رو خرید دوباره خیلی تاثیر داره

    1. سلام دوست عزیز.. بله کاملا درسته بسته بندی اصلی ترین نقش در فروش محصولات رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *