دسته بندی نشده

با مزایای خرید از کارتن سازی فوری آشنا شوید

کارتن سازی فوری

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

به زبان ساده به مجموعه فرآیند‌های طراحی، ماکت‌سازی، لب چسب یا دوخت، چاپ دایکات که بر روی ورق کارتن انجام می‌شوند کارتن‌سازی می‌گویند. در کارتن‌سازی، ورق‌ها را می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داد، یکی از اصلی‌ترین معیارها جهت تقسیم‌بندی، تعداد لایه‌ها است. تولید فوری کارتن در واقع بدین معنا است که شما می‌توانید انواع کارتن ها را به سلیقه خود سفارش دهید و در بازه زمانی کوتاه، سفارش خود را دریافت نمایید.

ورق‌های کارتن بر اساس دسته‌بندی به سه گروه تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • سه لایه
  • پنج لایه
  • هفت لایه

در نظر داشته باشید، باتوجه به مصرف و نیاز، نوع کارتن ها انتخاب می‌شوند و کاغذ‌ها جنس‌های مختلفی دارند، که باتوجه به حوزه کاری انتخاب می‌شوند.

کارتن سازی فوری تهران

تجهیزات کارتن‌سازی

در کارتن‌سازی نیز مانند سایر صنایع دیگر، تجهیزات بسیار با اهمیت هستند و با استفاده از تجهیزات روز، کارتن ها در لایه‌های مختلف در بازار تولید و عرضه می‌شوند.

تجهیزات خط تولید کامل شرکت کارتون سازی عبارت اند از:

  1. ماشین خط کش برش
  2. ماشین چاپ یا چاپ فلکسو تک رنگ یا چهار رنگ
  3. ماشین دیکات(فکی، روتاری، پینگ پنگی)
  4. چاک دستی(چاک زن کارتن)
  5. ماشین لب
  6. ماشین لمینت دستی و لمینت اتومات
  7. تسمه کش
  8. ماشین منگنه یا دوخت
  9. چاپ نیمه اتومات یا تمام اتوماتیک

کارتن سازی فوری در کرجانواع کارتن‌سازی

به طور کلی کارتن‌سازی یا جعبه سازی شامل کارتن لمینتی و کارتن چاپی است که هر کدام کاربرد‌های متفاوتی دارند و در بازار هدف خود عرضه می‌شوند. کارتنهای لمینتی معمولاً جهت بسته‌بندی‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند، استفاده این نوع کارتن، محبوبیت بیشتری را در بین شرکت‌ها و کارخانجات دارد زیرا سبب زیبایی و فروش بیشتر می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید: کارتن بسته بندی میوه صادراتی

چه مواد اولیه‌ای در چاپ کارتن فوری استفاده می‌شود؟

در کارتن‌سازی، مواد اولیه شامل ورق خام، مقوای نازک، کاغذ گلاسه، مرکب چاپ، چسب سیلیکات، شابلون در چاپ سیلیک، تسمه و سوزن و قالب دایکات است.

سفارش کارتن تحویل فوری چه مزایایی دارد؟

یکی از فعالیت‌ها در صنعت بسته‌بندی، کارتن‌سازی است؛ زیرا هزینه‌ها در کارتن‌سازی کمتر است و در حمل و نقل کالاها، کارتن ها نقش اساسی را دارا هستند. همچنین از شکستگی در حین جا به جایی‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین کارتن ها در نگهداری وسایل کمک می‌کنند زیرا چیدمان راحت‌تر صورت می‌گیرد.

از طرفی دیگر در فروشگاه‌ها چیدمان بسیار اهمیت دارد و کارتن ها به فضا نظم می‌بخشند که سبب زیبایی نیز می‌شوند و فروش را افزایش می‌دهند.

در سال‌های اخیر که فروش اینترنتی گسترش یافته است، کارتن ها نیز بیش از گذشته مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند. زیرا آن ها اولین نقطه ارتباطی بین مصرف‌کننده و فروشنده هستند. همچنین کارتن ها در برند‌سازی و معرفی محصول می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های جا به جایی

یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل برای شرکت‌ها و کارخانجات، بسته‌بندی با کارتن است، زیرا چیدمان محصولات در کارتن ها با نظم بیشتری انجام می‌شود و همین علت سبب می‌شود تا محصولات به درستی کنار یکدیگر قرار گرفته شوند و فضای کمتری را اشغال کنند. یکی از مزیت‌های مهم در کارتن، ‌ایستادگی و ثبات در هنگام حمل و نقل است و سبب می‌شود، در تکان‌های شدید، محصولات دچار شکستی و خرابی نشوند.

عموماً کارتن ها به صورت مکعب مربع و یا مکعب مستطیل تولید می‌شوند و باتوجه به تحقیقات، یک کامیون سه برابر در زمانی که محصولات در بسته‌بندی و کارتن قرار گرفته می‌شوند، می‌تواند بارگیری داشته باشد. در واقع با استفاده از کارتن ها، ۳۰ درصد می‌توانید محصول بیشتر را در کامیون قرار دهید و همین امر سبب کاهش هزینه‌های حمل و نقل می‌شود.

کارآمدی و قیمت مناسب

کم هزینه‌ترین روش بسته‌بندی، کارتنها هستند زیرا کارتنها در سالم ماندن محصول بسیار عملکرد مناسبی دارند، همچنین وزن بسیار سبکی دارند. در نظر داشته باشید، فلوت‌هایی که در کارتنها استفاده می‌شوند، از فشار‌ها جلوگیری می‌کنند. کارتن ها در مقایسه با سایر روش‌های بسته‌بندی بسیار کم هزینه هستند و همین موضوع سبب جذب مخاطبان بیشتر به این محصول شده است.

همچنین طراحی‌های گرافیکی به راحتی بر روی کارتنها قابل اجرا هستند که برای شرکت‌ها بسیار مهم است.

همانطور که می‌دانیم نحوه چیدمان محصولات در فروشگاه‌ها بسیار با اهمیت است و همچنین بسته‌بندی‌ها به جلب مشتری بسیار کمک‌کننده می‌باشد. کارتنها با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک به صنعت بسته‌بندی کمک می‌کنند.

از کارتنها در لوازم الکترونیکی بسیار استفاده می‌شود، زیرا کارتنها سبب می‌شوند تا نظم در محصولات برقرار شود و مخاطبین را از سردرگمی‌های احتمالی پس از دریافت محصول، آگاه می‌سازد.

سفارش کارتن تحویل فوریبرند‌سازی

تحقیقات نشان داده است که ۷۰ درصد فروش در بین مشتریان در نگاه‌های اول اتفاق می‌افتد، از آنجایی که در فروشگاه‌ها تنوع‌ محصولات بالا است، مطمئناً مخاطبان جذب محصولی می‌شوند که در نگاه اول جذاب باشد و جنبه‌های زیبای بصری در آن رعایت شده شده باشد.

بسته‌بندی کارتنها و محصولات بسته‌بندی یکی از روش‌های مهم در برند‌سازی است و مخطبین عموماً از محصولاتی استفاده می‌کنند که در نگاه اول حس خوبی را به آن‌ها منتقل کند. همچنین در نظر داشته باشید در بسته‌بندی‌ها انتخاب رنگ و طرح بسیار اهمیت دارد و طراحی‌های کارتن، باید به صورت خلاقانه‌ای باشد تا به بیننده حس خوبی را منتقل کند.

جعبه و کارتن گرافیکی در فروشگاه‌ها می‌تواند نگاه‌های مخاطبان را جذب کند که در نهایت سبب فروش بیشتر در محصول می‌شود. در واقع می‌توان گفت کارتنها فروشنده‌های بی‌کلام در برند‌ها هستند که این فروشنده‌ها بیشترین تأثیر را دارا هستند.

صرفه‌جویی در زمان با سایت کارتن‌سازی فوری

شما با ثبت سفارش در سایت می‌توانید محصولات مد نظر خود را انتخاب نمایید و سفارش دهید. همچنین صنعت کارتن‌سازی همانطور که می‌دانیم بسیار پیشرفته است و شما می‌توانید در شهر‌های مختلف سفارشات خود را ثبت کنید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

قیمت کارتن‌سازی فوری

قیمت کارتن باتوجه به جنس کاغذ و تعداد لایه‌های استفاده شده متغیر است. همچنین در هنگام سفارش کارتن، به حوزه کاری خود دقت داشته باشید و یا می‌توانید از مشاورین مجموعه ما کمک بگیرید تا انتخاب بهتری را داشته باشید.

چاپ کارتن فوریاز کارتنها در چه صنایعی استفاده می‌شود؟

همانطور که گفته شد، بسته‌بندی در محصولات بسیار با اهمیت است و می‌تواند باعث جذب مخاطب شود.

در محصولاتی که اهمیت بالایی دارند و جنبه صادراتی دارند، بسته‌بندی بسیار با اهمیت است و طراحی این محصولات با دقت بالاتری انجام می‌شود که این محصولات عبارت‌اند از:

بسته‌بندی میوه خشک، کارتن خرما، کارتن بسته‌بندی زرشک و کارتن بسته‌بندی پسته صادراتی

جمع‌بندی

همانطور که دانستیم کارتن سازی فوری یکی از راه‌های مهم در صرفه‌جویی در زمان است. شرکت‌ها و کارخانجاتی که در تهران هستند می‌توانند با کارخانجات کارتن‌سازی فوری در تهران همکاری داشته باشند تا به صورت آنلاین و از طریق سایت‌ها ثبت سفارش کنند.

کارتنها در بسته‌بندی محصولات اهمیت بالایی را دارند زیرا سبب می‌شود مخاطبین، بیشتر جذب محصولات شوند، این موضوع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتر به چشم می‌خورد؛ زیرا تنوع محصولات در فروشگاه‌های بزرگ بیشتر است و مسلماً رقابت بیشتری وجود دارد. قطعاً فردی می‌تواند فروش بیشتری را داشته باشد که بتواند در نگاه اول مشتری را جذب کند که این جذب اولیه از طریق بسته‌بندی صورت می‌گیرد.

شما نیز می توانید خرید و سفارش کارتن بسته بندی موردنیاز خود را به گلبرگ باکس که یک تولید کننده کارتن با سابقه است بسپارید. 

امیدواریم با استفاده از این مقاله بتوانید انتخاب مناسب‌تری را داشته باشید، همچنین جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

4/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “با مزایای خرید از کارتن سازی فوری آشنا شوید

  1. قربانی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من کارتن برای صادرات با کشتی میخام ضخامت و جنس کارتن برام خیلی مهم است میتونید نمونه خوبی بهم معرفی کنید و همچنین تولید ؟؟

    1. کارتن های مخصوص صادرات همگی از کیفیت بالایی برخودار هستند تا برای محصول حین جابجایی و ارسال مشکلی پیش نیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *