دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی شمع

کارتن بسته بندی شمع
شمع، در زندگی افراد تاثیرات خاص و منحصر به فردی به جای می گذارد. با روشنایی تاریکی ها را از بین برده، و با عطر بی نظیر خوب احساس ارامش و لذت را در فضای اطراف دوچندان خواهد کرد. از شمع در مراسم های مختلف استفاده می­شود؛ یک قرار عاشقانه سر میز شام دونفره، در جشن تولد یا هنگام مدیتیشن و مراسم عزاداری کاربرد دارد. شمع­ها با رایحه­های متنوع و اندازه مختلف در بازار عرضه می­شوند. شمع­ها در مدل­های متفاوتی موجود هستند، انواع شمع­ها عبارتند از شمع ساده، شمع عطری، شمع ماساژ، شمع مناسبتی که با طرح و نقش هنرمندانه در بازار وجود دارند. برای اطمینان از اینکه محصول شمع بدون هیچ آسیبی به دست مشتری برسد، پیشنهاد می­شود بسته بندی منطبق با کاربرد و اندازه شمع استفاده کنید. تولید کارتن بسته بندی شمع باعث می شود تا شمع شما سالم بدست خریدار برسد.

تولید کارتن بسته بندی شمعتولید کارتن بسته بندی شمع

کارتن بسته بندی شمع، دقیقاً مطابق با اندازه‌گیری­های شمع تولید می­شود، بنابراین، کارتن بسته بندی شمع باعث شده، با اطمینان خیالتان از ایمنی و سالم رسیدن شمع به دست مشتری آسوده بماند. جعبه و کارتن بسته بندی شمع، با بهترین متریال و مواد باکیفیت تهیه شده که تا درازمدت هم چنان سالم و محکم قابل استفاده خواهند بود.  قبل از سفارش کارتن بسته بندی شمع به شما این تضمین داده خواهد شد که در طول زمان بسته بندی یا جابه جایی تا وقتی که شمع به دست خریدار برسد محصول شما محافظت شده و سالم باقی می­ماند؛ به دلیل اینکه در کارخانه جعبه سازی و کارتن سازی تولید کارتن بسته بندی شمع کارتن­های بسته بندی از زمان شروع فرایند طراحی کارتن تا  تولید و در نهایت تحویل آن مسیرهای زیادی را طی خواهند کرد تا جعبه و کارتن بسته بندی با کیفیت و بسته بندی پایدار را به مشتری عرضه شود.

جعبه و کارتن بسته بندی شمع

همچنین در تولید کارتن بسته بندی شمع از برچسب ها و هویت بصری که برای جذاب­تر شدن جعبه و کارتن بسته بندی شمع و همچنین امنیت محصول طراحی شده استفاده می­شود. به دلیل افزایش تقاضای بازار شمع­ها در رنگ ها، رایحه ها و مدل های مختلف عرضه می­شوند؛ به نسبت آن هم سفارش کارتن بسته بندی شمع به شدت مورد نیاز خواهد شد. با تهیه کارتن بسته بندی شمع متناسب با برند خود محصول خودش با مشتری صحبت می­کند.

سفارش کارتن بسته بندی شمع

بدیهی است شمایی که این مقاله را مطالعه می­کنید یا شمع میفروشید و برای بسته بندی محصولتان نیاز به کارتن و جعبه بسته بندی شمع دارید یا قصد دارید بیزینس شمع را آغاز کنید و به جست­و­جو کارتن بسته بندی مناسب مشغول هستید. به هرحال وقتی قصد خرید کارتن بسته بندی شمع را داشته باشید، انواع کارتن های بسته بندی با طرح های خلاقانه به چشمتان می­خورد؛ به یاد داشته باشید کارتن بسته بندی شمع به اندازه ساخت خود شمع اهمیت دارد، خرید کارتن بسته بندی شمع باعث می­شود که رضایت مشتری جلب شود و خریدار یک تجربه ی ایمن و اثرگذار داشته باشد.

کارخانه کارتن سازی تولید کارتن بسته بندی شمعکارخانه کارتن سازی تولید کارتن بسته بندی شمع

کارخانه ی کارتن سازی، تولید کننده جعبه­ های شمع سفارشی است که وظیفه آن فروش کارتن بسته بندی است که در آن شمع هایی طبق معیارها، اندازه و نوع محصول تولید می­شوند. با استفاده از تجربه کارکنان سخت کوش کارخانه، با ارائه دادن کارتن سازی تمیز، بادوام و محکم کارتن بسته بندی شمع با کیفیتی را به شما تحویل خواهیم داد.  اگر به دنبال کارتن بسته بندی شمع قیمت مناسب می­گردید، لازم به ذکر است کارخانه کارتن سازی تولید کارتن بسته بندی شمع با قیمتی مقرون به صرفه تولید و فروش کارتن سازی از کسب و کار شما حمایت خواهد کرد. در کارخانه کارتن سازی با تجربه و دانشی که در چاپ کارتن داریم همیشه کارتن بسته بندی شمع با کیفیت تحت نظارت سیستم کنترل کیفیت به مشتری ها تحویل می دهیم. پس از سفارش کارتن و خرید کارتن بسته بندی شمع از ما مطمئنا از تحویل سریع سفارش خود شگفت زده خواهید شد. هر ایده­ایی در مورد کارتن بسته بندی شمع کسب و کار خود داشته باشید در کارخانه کارتن سازی تولید کارتن بسته بندی شمع ما عملی خواهد شد. کسب و کار شما برای ما ارزش زیادی دارد. ما در کارخانه تمام تلاش خود را می­کنیم تا بهترین منابع و مواد را برای تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات شما فراهم و سازماندهی کنیم. همچنین ما با افتخار در خط تولید کارتن‌سازی، جعبه قطعات خودرو و بسته بندی لوازم جانبی موبایل خدمات متنوعی ارائه می‌دهیم.

قیمت کارتن بسته بندی شمعقیمت کارتن بسته بندی شمع

کارتن شمع، در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی موجود است و قیمت آنها کمتر از مبلغی است که تصور می‌کنید. می‌توانید حتی برای سفارش کارتن عمده نوع جعبه شمع را انتخاب کنید تا حدود قیمت آن مشخص شود. همچنین شما می‌توانید با کمی سرمایه‌گذاری روی برند شمع خود با استفاده از برچسب یا چاپ لوگو روی بسته بندی مشتری‌های بیشتری جذب کنید. کارشناسان مجموعه ما خوشحال می‌شوند که شما را در فرآیند سفارش آسان یاری کنند. همچنین برای اینکه شمع شما داخل کارتن بسته بندی ثابت باقی بماند می­توانید از مواد بسته بندی جانبی برای پر کردن ضای خالی اطراف جعبه استفاده کنید. شما مشتریان عزیز می توانید برای ثبت سفارش کارتن بسته بندی شمع به مجموعه  کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.

خرید کارتن بسته بندی شمع

به‌طورکلی، اغلب شمع‌ها مثل شمع‌های مخروطی لازم است به‌صورت جداگانه، ابتدا با کاغذ مومی و سپس در نایلون حباب‌دار بسته ‌بندی شوند. علاوه بر این، برای جلوگیری از جابه‌جایی شمع توصیه شده آن را با فوم، بسته بندی کنید. درحالی‌که شمع‌ها در ظاهر محکم به نظر می‌رسند، اما در صورت عدم بسته بندی مناسب احتمال دارد در حین حمل‌ونقل و جابه‌جایی آسیب ببینند.

فروش کارتن بسته بندی شمعفروش کارتن بسته بندی شمع

اهمیت بسته بندی شمع فقط به محافظت در برابر له شدن شمع در طول حمل‌ونقل ختم نمی‌شود؛ بلکه عملکرد دیگر مهم بسته بندی این است که اغلب شمع‌سازان دغدغه آب شدن شمع قبل از رسیدن به دست مشتری را دارند؛ اما با بسته بندی کارتن، این اتفاق ناخوشایند را به حداقل می‌رساند و به دیده‌شدن برند تجاری شما کمک شایانی می‌کند؛ ما با فروش کارتن بسته بندی شمع همواره تجربه یک خرید لذت‌بخش و بی‌دردسر را برای مشتری شما فراهم خواهد کرد.

کارتن بسته بندی شمع قیمت مناسب

اصول شمع‌ها همواره منبع تولید حس خوب هستند؛ کارتن بسته بندی شمع محصولتان را به نمایش می‌گذارد. همچنین یک راه‌حل مناسب برای عدم آسیب رسیدن به شمع می‌شوند. به‌اندازه تنوع شمع‌ها در کارتن‌های بسته بندی نیز تنوع ظاهر و قیمت وجود دارد بسته بندی شمع‌ها باتوجه‌به تقاضای بازار در مدل‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلف و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شوند. از اهمیت کارتن بسته بندی شمع گفتیم که راه فوق العاده عالی برای دیده شدن محصولات شما است. اغلب کسانی که قصد کردند کارتن بسته بندی شمع تهیه کنند نگران قیمت هر جعبه کارتن هستند؛ اصلا نگزان نباشید چون شما با سفارش عمده می­توانید با نرخ ویژه ای این کارتن ها را تهیه کنید و بدون واسطه و وقت اضافی با صرف زمان کوتاهی کارتن بسته بندی سفارشی برای محصول شمع خود را تحویل بگیرید. هیچ هزینه اضافی به جز مبلغ نهایی را نیاز نیست پرداخت کنید. در پایان واضح است که شمع یک محصول نسبتاً ظریف و حساس است. انتخاب یک بسته‌بندی نامرغوب، سبب خسارت مالی و تأثیرات منفی روی خریداران محصول و همچنین تولیدکننده می شود؛ بنابراین بسته بندی شمع که از مواد بادوام و مرغوب به‌علاوه ظاهری جذاب ساخته شده مطمئنا می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند.
سوالات متداول

چرا استفاده از کارتن بسته بندی شمع اهمیت دارد؟

  • محافظت از شمع در برابر آسیب: ضربه، رطوبت و آلودگی.
  • جلب نظر مشتری: طراحی و چاپ جذاب، برندسازی.
  • ایجاد تجربه ی ایمن و اثرگذار: حمل و نقل و جابجایی آسان.
  • ارائه اطلاعات محصول: نوع شمع، رایحه، مواد تشکیل دهنده.

انواع مختلف کارتن بسته بندی شمع کدامند؟

  • کارتن ساده: مقرون به صرفه، مناسب برای شمع های ساده.
  • کارتن مدل دار: طراحی های خلاقانه، مناسب برای شمع های خاص.
  • کارتن لمینت: ظاهری زیبا و لوکس، مناسب برای شمع های هدیه.
  • کارتن پنجره دار: نمایش شمع بدون نیاز به باز کردن جعبه.
 

عوامل موثر بر قیمت کارتن بسته بندی شمع کدامند؟

  • نوع و کیفیت مواد: ضخامت، نوع چاپ، روکش.
  • اندازه و ابعاد: متناسب با اندازه شمع.
  • تیراژ سفارش: قیمت با افزایش تیراژ کاهش می یابد.
  • سفارشی سازی: چاپ لوگو، طرح و رنگ دلخواه.
 
 
 
5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی شمع

  1. abasi گفت:

    باسلام من یک مدل کارتن شمع میخام با چاپ چند رنگ البته در چند سایز و رنگ کارتن خیلی برام مهمه میخام بدونم سفارش میگیرید؟

    1. سلام. بله در هر طرح، مدل و تعدادی که بخاید ثبت سفارش داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *