دسته بندی نشده

چاپ کارتن

چاپ روی کارتن ( چاپ فلکسو، چاپ لمینتی ، چاپ افست )


چاپ جعبه در دنیای امروز بسیار مهم است. هر چقدر که محصولات شما با کیفیت باشند اما از یک بسته بندی زیبا و جذاب برخوردار نباشد محصول فروش کمتری خواهد داشت. با توجه به نیاز و درخواست مشتری می توان طرح ها و چاپ های مختلفی را بر روی کارتن انجام داد. گاهی حتی می توان این کارتن ها را بدون چاپ تولید کرد. اما در صورت نیاز به چاپ لازم است مشخص شود چه نوع چاپی بر روی کارتن انجام شود. چرا که چندین نوع چاپ در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به توضیح مختصری از انواع چاپ روی کارتن بسته بندی و چاپ انواع کارتن و همچنین چاپ کارتن پستی می پردازیم. چاپ و بسته بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که وظیفه شناساندن و نگهداری از محصول را از لحظه تولید تا مصرف بر عهده دارد.

همانطور که در مطلب استعلام قیمت کارتن اشاره شد. یکی از ارکان تعیین قیمت انواع کارتن چاپ روی کارتن می باشد که می توان به روش مستقیم آن که تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ ( چاپ فلکسو ) و روش غیر مستقیم آن که چهاررنگ ( چاپ افست ) لمینتی می باشد و همچنین چاپ سیلک اشاره کرد.

چاپ روی کارتن و بسته بندی

انواع چاپ بر روی کارتن

انواع چاپ روی کارتن

چاپ فلکسو چیست؟

به چاپ فلکسو چاپ مستقیم روی کارتن نیز می گویند و از آن برای چاپ انواع لگو و چاپ مشخصات شرکت های تولید کننده کالا بر روی کارتنها استفاده می شود. در واقع چاپ فلکسو چاپی است که به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر به نام کلیشه زده می شود، که کلیشه توسط کلیشه ساز از جنس ژلاتین ساخته می شود که عمل چاپ به کمک آن انجام می پذیرد. از این چاپ برای اینکه انواع طراحی های روی کارتن را انجام دهند استفاده می شود.

قیمت کلیشه ساخته شده بسته به ژلاتین و تعداد رنگهای مصرفی محاسبه می گردد. از این نوع چاپ بیشتر برای نوشته ها استفاده می شود. البته تصاویر را هم می توان با چاپ فلسکو انجام داد اما کیفیت آن بسیار خوب نخواهد بود و تصویر را کمی تار خواهد کرد. این نوع چاپ می تواند تک رنگ، دو یا سه رنگ باشد و روی هر دو نوع کارتن سفید و قهوه ای قابل اجرا است.

چاپ فلکسو چیست

مزایای چاپ فلسکو:

1 . ماندگاری بسیار بالای این نوع چاپ

2 . چاپ بر روی انواع سطح هموار و ناهموار

3 . ماندگاری بسیار بالایی دارد

4 . این نوع چاپ با سرعت بسیار بالایی انجام می شود

معایب

1 . امکان تغییر رنگ

2 . نسبت به دیگر روش های چاپی، روشی فقیر محسوب می شود.

چاپ افست چیست؟

این نوع از چاپ کارتن با فشار دو لاستیک استوانه ای شکل آغشته به رنگ بر روی کارتن انجام می شود. در واقع در چاپ افست نیاز به فیلم و زینک است. از این نوع بیشتر در تولید طراحی های روی کارتن های جعبه مقوایی و لمینتی استفاده می گردد.

کیفیت این نوع چاپ بسیار عالی است ولی از لحاظ هزینه فقط به صورت عمده به صرفه است چرا که دستگاه های آن بسیار گران قیمت است. در چاپ افست از چهار رنگ مشکی، قرمز، زرد و آبی استفاده می شود.

چاپ و بسته بندی

مزایای چاپ افست

1 . بالاترین کیفیت چاپ و ماندگاری بالای آن

2 . هزینه چاپ پایین است

3 . سرعت چاپ و ماندگاری آن بسیار بالاست

4 . سرمایه گذاری آن سود آور است

5 . کیفیت تصاویر آن بسیار بالا است

6 . تولید سریع و آسان

معایب آن

1 . تصویر نسبت به چاپ افت جزئی پیدا می کند

چاپ لمینتی چیست؟

به نوعی از چاپ کارتن بسته بندی گفته می شود که با چسباندن یک مقوای چاپ خورده با افست به همراه پوششی سلفونی یا ورنی همراه است که موجب حفظ کیفیت چاپ و همچنین محافظت بیشتر از کالا در برابر ضربه و آسیب ها می گردد.

کارتن لمینتی معمولا بسیار شکیل و با طراحی خاص می باشد که برای ارائه کالای رقابتی در بازار داخلی و خارجی بسیار مناسب است. از کارتن های لمینتی با طرح های باکیفیت بیشتر برای کالاهای صادراتی و چاپ کارتنهای پستی استفاده می شود.

چاپ لمینتی چیست

مزایای چاپ لمینتی

1 . کیفیت بالای چاپ

2 . مقاومت بالا در برابر ضربه

3 . افزایش بازاریابی و فروش

معایب

1 . هزینه بالای آن

چاپ سیلک

در این نوع چاپ از شابلون (استفاده از کلاف چوبی یا فلزی و توری ابریشمی) استفاده می شود. رنگ ها از طریق شابلون بر روی سطوح چاپ می شوند. در چاپ سیلک رنگ ها به صورت مستقیم بر روی سطوح درج می شوند.

چاپ سیلک چیست

مزایای چاپ سیلک:

1 . می توان جعبه یا کارتن را در تیراژ پایین به قیمت مناسب و معقول سفارش داد.

2 . از این نوع چاپ می توان برای چاپ بر روی کاغذ، پارچه، جعبه کفش، جعبه خرما، کارتن میوه، کارتن مادر و تمامی جعبه هایی که از جنس کارتن هستند استفاده کرد.

معایب

1 . سرعت پایین

2 . ظرافت کم

3 . رزولوشن پایین

4 . کیفیت پایین

6 . محدود بودن در ترکیب رنگ ها و تک رنگ بودن در چاپ

تاثیرات استفاده از کارتن اختصاصی با چاپ سفارشی چیست؟

اکنون که با انواع روش چاپ و مزایا و معایب آن آشنا شدید، ممکن است هنوز نیز ابهاماتی در این خصوص که چرا باید از چاپ اختصاصی کارتن بسته بندی برای محصولات خود بهره ببریم، برایتان پیش آمده باشد. جالب است بدانید که تقریبا اکثر کسب و کارهای موفق( اگر نگوییم همه آن ها!)، محصولات خود را داخل بسته بندی هایی شکیل و زیبا به فروش می رسانند. از طرفی دیگر، آن دسته از کسب و کارهایی که زیبایی بسته بندی را اولویت خود قرار نمی دهند، مانند برخی از شرکت های داروسازی، باز هم جهت ارائه دستورالعمل استفاده از دارو و عوارض آن از یکی از روش های مذکور استفاده می کنند. بنابراین با بررسی شرکت های مختلف اهمیت چاپ اختصاصی کارتن بیش از پیش مشخص می شود.

چاپ انواع کارتن

در شرکت گلبرگ باکس چاپ و بسته بندی انواع کارتن ها به درخواست مشتری انجام می شود. می خواهیم به معرفی تعدادی کارتن که چاپ و بسته بندی آن را ما در گلبرگ باکس انجام می دهیم را برای شما به طور مختصری شرح بدهیم.

چاپ انواع کارتن

جعبه های قفسه ای شکل

از این نوع جعبه ها بیشتر برای به نمایش گذاشتن محصولات در فروشگاه ها استفاده می شود و دو ویژگی مهم دارد که ما می توانیم از آنها استفاده کنیم. یکی این است که زمانی که شما محصولاتتان را در فروشگاه ها می چینید از محصولاتتان محافظت می کند و دوم این است که محصولات و برند شما را در فروشگاه به نمایش می گذارد. طراحی چاپ و بسته بندی ای که ما بر روی این جعبه ها انجام می دهیم بیشتر به منظور به نمایش گذاشتن برند شرکت هایی است که مشتری ما هستند و همچنین محافظت از محصول است.

جعبه های قفسه ای شکلکارتن مواد غذایی

از کارتن های مواد غذایی برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شود پس باید به قدر کافی بادوام و با کیفیت باشند تا از فساد مواد غذایی جلوگیری کند. چاپ و بسته بندی این نوع کارتن ها باید به گونه ای باشد تا نظر مشتری را به خود جلب کند و مشتری را وادار به خرید کند و در نتیجه آن باعث افزایش فروش شود. پس در نتیجه باید از تمام رنگ ها برای طراحی و چاپ بر روی این کارتن ها استفاده کرد.

چاپ کارتنهای مواد غذایی

کارتن کفش

چاپ و بسته بندی کارتن های کفش بیشتر نشان دهنده نام برند شما است. پس باید طراحی و چاپ آن به خوبی و باکیفیت بسیار عالی انجام شود.

 چاپ کارتنها و بسته بندی

کارتن خرما

برای کارتن های خرما بر اساس خرمایی که داخل آن می گذارند، نوع چاپ و بسته بندی آن را انتخاب می کنند. و خب از آن جایی که ترجیح می دهند بیشتر بر روی آن عکس چاپ می کنند که این نسبت به نوشته بهتر است و برای چاپ بهتر تصویر توصیه می کنیم تا از چاپ لمینتی استفاده کنید.

چاپ انواع کارتن- انواع چاپ روی کارتن

 جعبه پیتزا

از جعبه هایی که به جعبه پیتزا معروف است نه تنها برای حمل پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد بلکه برای ارسال کتاب و قاب عکس و غیره نیز استفاده می شود. ما می توانیم تصاویر و طرح های مورد نظر شما را برایتان بر روی جعبه های پیتزا چاپ کنیم. نوع چاپ و بسته بندی جعبه پیتزا به نوع کاربرد آن بستگی دارد.

چاپ کارتن - چاپ کارتن پیتزا

چاپ کارتن پستی

چاپی که بر روی کارتن های پستی انجام می شود معمولا از یک رنگ استفاده می شود. این چاپ معمولا برای نوشتن نام های فرستنده و گیرنده و غیره استفاده می شود. برای چاپ نوشته ها هم بهتر است از چاپ لمینتی استفاده کنیم. چاپ و بسته بندی کارتن های پستی بیشتر جنبه محافظتی دارند تا افزایش بازاریابی!

چاپ و بسته بندی

کارتن تخم مرغ

کارتن های تخم مرغ اصولا به رنگ های قهوه ای و سفید تولید می شود. اینکه چاپ و بسته بندی کارتنهای تخم مرغ به چه شکل، اندازه و رنگ باشد همگی به درخواست مشتری بستگی دارد. خصوصا در رابطه با کارتن های تخم مرغ صادراتی چاپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مشتریان توجه زیادی به آن می کنند.

کارتن سینی شکل با قفل سرخود

در ویترین های فروشگاه ها شما کارتن هایی که در آن ها بطری ها و یا نوشیدنی ها را به نمایش گذاشته را شاید دیده باشید این کارتن ها همان کارتن های سینی شکل است. کارتن سازی گلبرگ این نوع کارتن ها را با سلیقه مشتریان تولید می کند و نوع چاپ و بسته بندی ای که برای آن در نظر می گیرد بنا به سلیقه مشتری است.

کارتن پنچ پانلی

چاپی که بر روی این کارتنها انجام می شود به صورت تک رنگ یا دو رنگ انجام می شود. این چاپ نشان دهنده نام برند شما به مشتریان است.

کارتن پنچ پانلی

جعبه های دارای برش قالبی و قفل سرخود

این کارتن ها در رنگ های سفید و قهوه ای موجود هستند اما بنابر میل و نظر مشتری تصاویری را بر روی آنها چاپ می کنیم. این کارتن ها به دلیل  محکم و بادوام بودنشان به عنوان رایج ترین نوع کارتن های پستی شناخته می شود.

کارتن بایگانی

کارتن های بایگانی که به کارتن های آرشیو بندی هم شناخته می شود. غالبا این نوع کارتن ها را همراه با سر تولید می کنند اما بدون سر آن هم تولید می شود. اما از آنجایی که از این نوع کارتن ها برای بایگانی مدارک و اسناد استفاده می شود عموما با سر تولید می شود. چاپی که بر روی آنها انجام می شود تک رنگ است و چون برای نوشتن مشخصات اسناد موجود در آن چاپ انجام می شود پس برای نوشتن هم بهتر است که از چاپ لمینتی استفاده کنیم.

چاپ و بسته بندی

کارتن جعبه و در پوش

چاپ و بسته بندی این نوع به این شکل است که این جعبه ها با درب به حالت سرهم هستند و درب از او جدا نمی شود و در صورت نیاز مشتری می توانید بر روی این جعبه ها چاپ دو رنگ را انجام دهید.

کارتن جعبه و در پوش

کارتن گنگره دار

برای چاپ طرح و نوشته بر روی کارتنهای گنگره دار از سه روش استفاده می شود: روش مستقیم، جاگذاری لایه لیتوگرافی شده در محل شیار کارتن و همچنین اتصال برچسب لیتوگرافی است. فرایند چاپ بر روی این نوع جعبه بسته بندی به دلیل افزایش شهرت و برجسته کردن عنوان و نام تجاری هر یک از محصولات استفاده می شود. این کارتن ها مناسب برای نوشته ها و طرح های گرافیکی است.

کارتن چاپی- کارتن گنگره دار

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

02691300301

09226656062

02633524115

 

طرح روی کارتن

طرح روی کارتون می تواند تنوع بسیار زیادی داشته باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

 1- انواع کارتن بر اساس نوع استفاده :

نوع کارتن انواع مختفی دارد از جمله :

• کارتن های بسته بندی:

طرح روی این نوع کارتن ها معمولا شامل تصاویر محصول، نام برند، اطلاعات مربوط به محصول و بارکد می باشد.

کارتن های بسته بندی

• کارتن های پستی:

طرح روی این نوع کارتن ها معمولا ساده تر است و شامل آدرس فرستنده و گیرنده، تمبر و سایر اطلاعات مربوط به ارسال می باشد.

کارتن های پستی

• کارتن های تبلیغاتی:

طرح روی این نوع کارتن ها معمولا جذاب و خلاقانه است و برای جلب توجه مخاطب و تبلیغ محصول یا برند استفاده می شود.

کارتن های تبلیغاتی

 2-مخاطب:

کودکان:

طرح روی کارتون های مخصوص کودکان معمولا شامل تصاویر شخصیت های کارتونی، حیوانات و رنگ های شاد می باشد.

طرح روی کارتن کودکان

 بزرگسالان:

طرح روی کارتون های مخصوص بزرگسالان معمولا ساده تر و رسمی تر است.

 3-مناسبت:

 هدیه:

طرح روی کارتون های هدیه معمولا زیبا و تزیینی است.

طرح روی کارتن های هدیه

 مناسبت های خاص:

طرح روی کارتن های مربوط به مناسبت های خاص مانند عید نوروز، کریسمس و … معمولا شامل تصاویر و نمادهای مربوط به آن مناسبت می باشد.

طرح برای مناسبت های خاص
علاوه بر موارد بالا، طرح روی کارتن می تواند شامل موارد زیر نیز باشد:

 شعار:

یک جمله کوتاه و جذاب که پیام برند یا محصول را به مخاطب منتقل می کند.

 داستان:

یک داستان کوتاه و مرتبط با محصول یا برند که می تواند برای مخاطب جذاب باشد.

 بازی:

یک بازی ساده و سرگرم کننده که می تواند برای مخاطب جذاب باشد.
انتخاب طرح روی کارتن می تواند به افزایش فروش محصول، برندسازی و جلب توجه مخاطب شما کمک کند.
در اینجا چند نمونه از طرح های رایج روی کارتن آورده شده است:

 تصاویر محصول:

تصویری از محصول می تواند به مخاطب کمک کند تا به طور واضح تری محصول را ببیند و در مورد آن تصمیم گیری کند.

تصاویر محصول بر روی کارتن بسته بندی

 نام برند:

نام برند باید به طور واضح و خوانا روی کارتن درج شود تا مخاطب به راحتی آن را تشخیص دهد.

 اطلاعات مربوط به محصول:

اطلاعاتی مانند مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و … باید روی کارتن درج شود.

 بارکد:

بارکد به فروشگاه ها کمک می کند تا به سرعت محصول را شناسایی و قیمت آن را اسکن کنند.

بارکد روی کارتن بسته بندی

 آدرس فرستنده و گیرنده:

آدرس فرستنده و گیرنده باید به طور واضح و خوانا روی کارتن درج شود تا بسته به درستی به مقصد برسد.

آدرس فرستنده و گیرنده روی کارتن بسته بندی

 تمبر:

تمبر نشان می دهد که هزینه ارسال بسته پرداخت شده است.

تمبر روی کارتن بسته بندی

 مخاطب خود را بشناسید:

طرحی را انتخاب کنید که برای مخاطب شما جذاب باشد.

 هدف خود را مشخص کنید:

هدف شما از چاپ طرح روی کارتون چیست؟ آیا می خواهید محصول خود را تبلیغ کنید، برندسازی کنید یا اطلاعاتی را به مخاطب ارائه دهید؟

 بودجه خود را در نظر بگیرید:

هزینه چاپ طرح روی کارتون می تواند متفاوت باشد.

 از طرح های خلاقانه و جذاب استفاده کنید:

طرح روی کارتن خود را طوری انتخاب کنید که توجه مخاطب را جلب کند.

طرح های خلاقانه و جذاب روی کارتن بسته بندی

 از رنگ های مناسب استفاده کنید:

رنگ ها می توانند در جلب توجه مخاطب و انتقال پیام شما موثر باشند.

رنگ های جذاب برای کارتن بسته بندی

 از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید:

تصاویر با کیفیت بالا می توانند به جذابیت طرح شما اضافه کنند.

 از فونت های خوانا استفاده کنید:

فونت های خوانا به مخاطب کمک می کنند تا به راحتی اطلاعات روی کارتن را بخوانند.

فونت های خوانا بر روی کارتن بسته بندی

 طرح خود را قبل از چاپ تست کنید:

طرح روی کارتون خود را به چند نفر نشان دهید و نظر آنها را بپرسید.
با رعایت این نکات می توانید طرحی مناسب برای کارتن خود انتخاب کنید و به اهداف خود برسید.

 

تصورات غلط در رابطه با چاپ کارتن

برخلاف تصور عموم اطلاعات در رابطه با صنعت کارتن سازی تنها به طرح و رنگ بندی آن ها محدود نمی شود؛ بلکه نوع طراحی آن ها نیز در کاربرد و البته تعیین هزینه بسیار موثر می باشد. تصور کنید یک فروشگاه عرضه لوازم کامپیوتری دارید؛ یکی از مشتریان شما از فروشگاهتان یک کیبورد سفارش داده است که از طریق پست باید برای او ارسال نمایید. از سویی دیگر یک سفارش مربوط به ارسال مانیتور هم دارید. آیا برای هر دو محصول باید از یک جعبه و بسته بندی پستی یکسان استفاده نمایید؟ و آیا بر این باورید که برای دو محصول مذکور تنها چیزی که نیاز به تغییر دارد اندازه جعبه می باشد؟

اگر پاسخ شما در رابطه با سوال های بالا مثبت است باید به شما بگوییم که تنوع در کارتن پستی تنها به اندازه و رنگ کارتن منتهی نمی شود؛ بلکه انواع مختلفی از کارتن ها وجود دارند که در چنین شرایطی می توانند به کمک شما بیایند. در زیر به مهم ترین انواع کارتن اشاره می کنیم.

تصورات غلط در چاپ کارتن

با طراحی و چاپ کارتن پستی های مختلف بیشتر آشنا شوید.!

آشنایی با انواع روش های چاپ اختصاصی کارتن بسته بندی و انواع کارتن به شما کمک می کند تا با دید بازتری انتخاب خود را انجام دهید. این موضوع به شما کمک می کند تا دقیقا کارتنی متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین انواع کارتن ها می پردازیم.

کارتن با قفل دوبل 

این مدل از کارتن ها دارای دو درب و دو قفل در ابتدا و انتهای خود می باشند. دلیل تعبیه دو قفل در ابتدا و انتهای کارتن افزایش مقاومت آن و همچنین راحتی قرار دادن و یا بیرون آوردن محصول در آن می باشد. امکان چاپ روی کارتن وجود داشته و هیچ محدودیتی در چاپ روی جعبه کارتن وجود ندارد. البته اگر محصولی که قصد قرار دادن آن در این کارتن را دارید مقاومت مناسبی در برابر ضربات داشته باشد، می توانید از انواع دیگر جعبه بسته بندی نیز استفاده نمایید.

چاپ کارتن با قفل دوبلکارتن های کف قفلی

چاپ جعبه کارتن و طراحی آن به دلیل نیازهای مختلف افراد گستردگی بالایی دارد که یکی از این گستردگی ها کارتن های کف قفلی می باشد. چاپ کارتن و جعبه در کارتن های کف قفلی به این صورت است که یک درب دارویی در آن تعبیه شده است و همانطور که از نام آن مشخص است کف آن قفلی می باشد. چاپ ورق کارتن در این نوع جعبه بسیار اقتصادی بوده و مناسب افرادی است که قصد تهیه یک جعبه معمولی و البته کاربردی با پایین ترین هزینه را دارند. لازم به ذکر است که درب دارویی این نوع جعبه و کارتن بسته بندی نیز می تواند دارای یک قفل دیگر نیز باشد.

چاپ کارتن کف قفلیکارتن های درب و کف جدا

چاپ کارتن گلاسه و چاپ کارتن رنگی تنها وقتی زیبایی را افزایش می دهند که معماری و شکل ظاهری جعبه نیز قابل توجه باشد. در غیر اینصورت صرف هزینه برای بسته بندی محصولات به کاری بیهوده و بازدهی بسیار کم تبدیل می شود. کارتن های درب و کف جدا را می توان به عنوان یکی از گران ترین نوع از چاپ کارتن مقوایی معرفی نمود.

این کارتن که عموما از آن برای بسته بندی های شکیل نیز استفاده می شود دارای درب و کف جدا بوده که روی هم قرار می گیرند. بنابراین اگر قصد استفاده از کارتن پستی زیبا و لوکسی را دارید، حتما بسته بندی مذکور را در اولویت های خود قرار دهید.

چاپ کارتن با درب و کف جدا

کارتن های مادربردی

این نوع از کارتن ها، که ممکن است با نام کارتن های کیبوردی نیز به فروش برسند، عموما برای محصولاتی با ارتفاع کم استفاده می شوند. به زبان ساده اگر قصد دارید بسته بندی کارتن از بالا باز شده و دسترسی به محصول از بالا انجام شود این کارتن ها کاملا متناسب با این کار طراحی شده اند. قیمت چاپ کارتن بسته بندی مادربردی بسیار مناسب بوده و بیشترین کاربرد آن نیز برای بسته بندی های فانتزی می باشد.

چاپ کارتن مادربردی

کارتن های درب و کف دارویی

با توجه به نام محصول، توضیح اضافه ای در خصوص ویژگی های آن نخواهیم داد. همانطور که مطمئنا می دانید کارتن مذکور کاربردهای بسیاری داشته و یکی از متداول ترین انواع کارتن ها از نظر استفاده به حساب می آید. همچنین لازم به ذکر است که در رابطه با قیمت چاپ کارتن بسته بندی درب و کف دارویی اصلا تردیدی نداشته باشید چراکه قیمت آن نسبت به کیفیتش فوق العاده می باشد.

هزینه کارتن با چاپ اختصاصی و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کارها

توجه داشته باشید که با وجود هزینه بر بودن روش های چاپ اختصاصی کارتن بسته بندی، این هزینه را باید به عنوان سرمایه گذاری ببینید. همانطور که برای بخش هایی مانند تبلیغات و برندینگ هزینه می کنید، چاپ اختصاصی کارتن بسته بندی نیز تاثیر زیادی در برندینگ شرکتتان خواهد داشت. بنابراین انتظار نداشته باشید تا به محض استفاده از چاپ کارتن اختصاصی مورد نظر خود، هزینه آن به شما بازگردد؛ با این وجود ما به شما تضمین می دهیم که در صورت استفاده از روش چاپ متناسب با برندتان، در زمانی کوتاه نه تنها هزینه آن به شما باز می گردد، بلکه فرایند سود دهی آن نیز زودتر از انتظارتان انجام خواهد شد.

هزینه چاپ کارتن در پیشرفت کسب و کارها

تفاوت نیاز کسب و کارهای مختلف به استفاده از روش چاپ اختصاصی کارتن بسته بندی

طبیعی است که برای محصولات هر کسب و کاری روش چاپ مخصوص به آن وجود دارد و صحیح نیست که بگوییم برای تمامی کسب و کارها می توانیم از روشی خاص استفاده نماییم. دلیل این گفته آن است که در برخی از محصولات جلوه بصری و استفاده از روانشناسی رنگ برای جذب مخاطب ضروری می باشد؛ در صورتی که برخی محصولات، فارغ از طرح و رنگ خود، صرفا در مواقع نیاز خریداری خواهند شد، مانند داروها.

اطلاعاتی مفید در خصوص کارتن پستی و چاپ کارتن

کاربرد بسته بندی ها با توجه به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید افزایش می یابد. تفاوتی ندارد نیاز شما چه چیزی باشد؛ بسته بندی میوه خشک، بسته بندی چای، بسته بندی خشکبار و حتی کارتن بسته بندی زرشک را می توانید با کیفیت مناسبی تهیه نمایید. تنها به این نکته توجه کنید که فروشگاهی که بسته بندی های مذکور را از آن تهیه می کنید از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

درست است که برخی کارتن ها هزینه بیشتری نسبت به سایرین دارند با این وجود اگر کارتن های مذکور برای موارد درستی مورد استفاده قرار گیرند، کاملا ارزش هزینه ای که برای آن ها پرداخت شده است را دارند.

نتیجه فرایند تهیه و چاپ کارتن های مقوایی را می توان تولید کارتن چاپ صنعتی و همچنین چاپ کارتن اختصاصی و چاپ کارتن افست دانست. کارتن های مذکور همانطور که مطمئنا تا کنون با برخی از آن ها آشنا شده اید، کاربرد های متنوعی دارند. با این وجود آشنایی بیشتر در خصوص طراحی و چاپ آن ها می تواند شما را در انتخاب یک جعبه با کیفیت یاری کند.

متاسفانه همانند بسیاری از موارد دیگر، باورهای غلطی در رابطه با چاپ و استفاده از کارتن پستی وجود دارد. پیشنهاد ما این است که این طرز فکرها را دور بیاندازید و با مطالعه کامل این مقاله اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

از جمله طرز فکرهای غلط میتوان به اهمیت ندادن به کیفیت کارتن اشاره نمود. برخی افراد بر این باورند که مثلا کیفیت جعبه بسته بندی خرما و یا بسته بندی خشکبار اهمیت چندانی ندارد. به همین دلیل همواره ارزان ترین جعبه بسته بندی موجود در بازار را تهیه می کنند و به خیال خود در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. در صورتی که اصلا اینگونه نیست. اجازه دهید با ذکر مثالی این موضوع را برایتان توضیح دهیم.

تصور کنید شخصی مغازه فروش خشکبار و مواردی از این قبیل را دارد. با فرض اینکه بسته بندی محصولات نیز توسط او تعیین می شود، به نظرتان چه پیامدهای منفی در خصوص بسته بندی، شخص را تهدید می کند؟

اگر او برای بسته بندی یکی از محصولاتش، زرشک را مثال می زنیم، از کارتن بسته بندی زرشک، اما نوع بی کیفیت آن استفاده کند احتمال خراب شدن محصولاتش افزایش می یابد. چرا؟ چون در صورتی که جنس و چاپ ورق کارتن مناسب نباشد، رطوبت به داخل جعبه نفوذ کرده و منجر به خراب شدن زودهنگام محصولات می شود.

اکنون شخصی که قصد صرفه جویی در هزینه های خود را داشته است باید هزینه ای اضافه را متحمل شده و مجددا زرشک و کارتن مناسبی را تهیه نماید. کیفیت کارتن در تولید کارتن دارویی نیز از اهمیت بسار بالایی برخوردار است.

آیا بهتر نیست از همان اول با تهیه بسته بندی مناسب از ضررهای آتی جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از ضررهایی که ممکن است در اثر سهل انگاری در تهیه کارتن ها برای برخی کسب و کارها پیش بیاید، فروشگاه گلبرگ باکس با فروش اینترنتی کارتن های بسته بندی این امکان را برای شما فراهم کرده است که با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و قیمت چاپ کارتن بسته بندی را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

مشاوره جهت خرید کارتن با چاپ اختصاصی

از آنجایی که لزوما تمامی افراد با روش های چاپ اختصاصی کارتن آشنایی ندارند، ممکن است انتخاب هایی را انجام دهند که متناسب با کسب و کارشان نبوده و در نتیجه ضرر زیادی را متحمل شوند. برای رفع این مشکل کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس که دارای کادری مجرب می باشد، این امکان را برای افراد فراهم کرده است تا پیش از خرید، با تماس گرفتن با تیم پشتیبانی، ابهامات خود را برطرف کنند. این موضوع به افراد کمک می کند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کرده و همچنین در زمانی کوتاه تر بتوانند کارتن مورد نظر خود را انتخاب کنند. بنابراین اگر شما هم در انتخاب چاپ مناسب برای کارتن، دچار تردید هستید و یا ابهاماتی دارید که در این بخش پاسخی برای آن پیدا نکرده اید، پیش از سفارش، با تماس با تیم پشتیبانی، سوالات خود را پرسیده و ابهامات خود را برطرف نمایید.

مشاوره در مورد چاپ کارتنخدمات پس از چاپ

چاپی که بر روی کارتنها انجام می شود همانند موارد دیگر نیاز به اقدامات پس از چاپ دارد تا دوام بیشتری پیدا کند و ما این اقدامات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. مشتریان می توانند مواردی همچون روکش سلفونی، روکش ورنی و غیره را به عنوان اقدامات تکمیلی در نظر داشته باشند. تمامی کارتن های تولیدی ما خدمات پس از چاپ دارند.

در آخر

کارتن سازی گلبرگ آماده عرضه و تولید انواع کارتن ها از جمله کارتن بسته بندی میوه صادراتی، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن هندوانه و … با ارائه خدمات چاپ و بسته بندی می باشد. برای سفارش کارتن دلخواه و مورد نیاز خود با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. شما مشتریان عزیز می توانید در کمتر از 3 دقیقه و به صورت آنلاین، استعلام قیمت انواع کارتن هایی که مورد نظر خود را بگیرید. در صورتی که نیاز به خدمات طراحی کاتن و انواع جعبه بسته بندی دارید میتوان به سایت گلبرگ دیزاین مراجعه کنید.

02691300301

09226656063

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۱۶ دیدگاه در “چاپ کارتن

  1. صادقی گفت:

    قیمت کارتن لمینتی چنده؟

  2. Sajed گفت:

    سلام.. کارتن بسته بندی خرما هم تولید می کنید ؟ برای صادرات خرما ؟

    1. سلام روز بخیر بله تولید می کنیم. کارتن صادراتی میوه و خشکبار هم تولید میکنیم

      1. احسان گفت:

        سلام… شما طراح هم دارید که هنگام طراحی مشتری ها رو راهنمایی کنه؟ اگر مشکلی برای طرح های چاپ شده بیاد شما چه کاری انجام میدید؟

        1. سلام کاربر گرامی
          بله طراح داریم و در صورتی که طراحی کارتن یا جعبه شما مورد تایید نباشه می توانید درخواست ویرایش بدهید

  3. میری گفت:

    سلام .. کارتن دارو هم تولید می کنید؟! چه چاپی براش مناسبه؟!

    1. سلام کاربر گرامی در این مورد با واحد مدیریت تماس بگیرید ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱

  4. سعیدی گفت:

    سلام.. مطلب خیلی خوبی بود ازتون ممنونم..

    1. سلام کاربر گرامی ممنون از لطفی که به ما دارید

  5. شاکری گفت:

    سلام ممنونم از مطالب خوبی که گذاشتید..

  6. عیسی گفت:

    سلام کارتن هایی که برای بسته بندی تخم مرغ تولید می کنید چند لایه ست؟

    1. سلام کاربر گرامی معمولا ۳ لایه هستند

  7. خسرو عشقی زاده گفت:

    آیا چاپ افست با گرافیک های جذاب تر وجود ندارد؟

  8. مهدیه عبدی گفت:

    سلام برای کارتن های ژله
    باید کدام یکی از این چاپ ها استفاده کرد ؟
    مهم که هزینه زیادی نداشته باشه

  9. علی سراج گفت:

    اطلاعات جالبی به دست آوردم مننونم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *