دسته بندی نشده

چرا جعبه بسته بندی لباس با اهمیت است؟

جعبه بسته بندی لباس‌
استفاده از جعبه بسته بندی لباس اغلب برای فروشگاه های لباس و مزون ها، یک ضرورت به حساب می آید. صنعت مد و فشن، یک صنعت جهانی و چند میلیاردی به حساب می آید که در سال های اخیر در ایران هم رشد چشمگیری هم داشته است. جعبه لباس مقوایی برای محافظت از هر چیزی که در داخل آن ذخیره می شود طراحی شده است و این کار را به خوبی انجام می دهد. جعبه های مقوایی از دو لایه مقوا تشکیل شده است که با مقوای راه راه پر شده است و یک لایه محافظ فنری ارائه می دهد که از آسیب دیدن اقلام جلوگیری می کند. بیایید با جزئیات بیشتری به مزایای عمده بسته بندی لباس نگاهی بیندازیم، سپس می توانیم ببینیم که چرا استفاده از آن انتخاب خوبی است. جعبه لباس مقوایی

 جعبه بسته بندی لباس چیست؟

در وهله نخست، بسته بندی محصول برای محافظت از محصول استفاده می شود. بسته بندی باید محصول را در طول حمل و نقل بین کارخانه تولید و خریدار ایمن نگه دارد و باید از آسیب دیدن محصول در قفسه ها جلوگیری کند. کانتینر حمل و نقل ساخته شده از تخته فیبر راه راه گاهی اوقات “جعبه مقوایی” یا “کارتن” نامیده می شود. انتخاب های زیادی برای طراحی جعبه وجود دارد. یک کارتن تاشو که از مقوا ساخته شده است گاهی اوقات “جعبه مقوایی” نامیده می شود.

اهمیت بسته بندی جعبه های لباس

 در هنگام خرید لباس اولین تصویری که هر مشتری با آن روبه رو می شود، بسته بندی لباس است. بسیاری از فروشندگان خبره بر این باورند که تصمیم گیری برای خرید هر محصولی عمدتا وابسته به تصویر اولیه ای است که برای مشتری از محصول ایجاد می شود؛ به همین دلیل نوع و مرغوبیت بسته بندی لباس نقش مهمی در پروسه فروش دارد. شاید تصور کنید که تنها عامل مهمی که برای جذب مشتری بکار گرفته می شود بالا بردن کیفیت خود محصول است؛ اما این فکر اشتباه است. هم اکنون بسته بندی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. طبق آمار و تحقیقاتی که انجام گرفته، 55 درصد از مشتریان به سمت محصولی که با بسته بندی با کیفیت تر و متمایزتر باشد متمایل می شوند. ممکن است این مطلب برای شما مفید باشد: جعبه سازی کرج بسته بندی لباس

انواع بسته بندی برای پوشاک

انتخاب مواد بسته بندی مناسب هنگام حمل و نقل پوشاک ضروری است زیرا باید بسته ای را انتخاب کنید که زیبایی شناسی مناسبی را برای برند شما ارائه دهد و در عین حال از محتویات آن تا زمانی که توسط مشتری دریافت شود محافظت کنید. خبر خوب این است که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به عنوان مثال، کیسه های پلی میلر را انتخاب کنید تا محموله های خود را سبک نگه دارید و هزینه حمل و نقل را کاهش دهید. از طرف دیگر، مسیر جعبه را انتخاب کنید و پوشاک خود را در انواع مختلف جعبه با سطوح مختلف استحکام بسته بندی کنید. همچنین می‌توانید از پاکت های مقوایی، ساق های دست بسته‌بندی و بسته‌بندی دستمال کاغذی برای بسته‌بندی لباس‌هایتان برای پیچ و تاب بیشتر بسته‌بندی‌تان استفاده کنید. در زیر چند نوع بسته بندی رایج مورد استفاده برای انواع مختلف پوشاک و لباس ذکر شده است.

1-    جعبه های مقوایی تاشو

جعبه های لباس مقوایی تاشو برای محصولات سبک وزن مانند جوراب، زیرپوش، کراوات، لباس شنا و غیره بهترین هستند. این جعبه ها را می توان در یک جعبه پستی یا کارتن حمل و نقل ارسال کرد. سفارش جعبه بسته بندی لباس از طریق فروشگاه سایت تولیدی کارتن گلبرگ باکس امکان پذیر است.

2-    لباس هایی که روی قفسه در کارتن به فروش می رسند

لباس هایی مثل مانتو و پیراهن یا لباس مجلسی که نباید دارای چروک و چین خوردگی شوند؛ با سفارش جعبه بسته بندی لباس مدل قفسه ای نگرانی از بابت چروک شدن یا حتی آسیب دیدگی نخواهید داشت. لباس ها باید به همان تازگی اولیه تولیدی در فروشگاه ها به نمایش درآیند، وقتی لباسی دوباره اتوکاری و پرس کاری شود، همان ظاهر پس از تولید را نخواهد داشت.

3-    پاکت های کوچک برای ارسال

پاکت هایی از جنس پلی میلری، برای پوشاکی که سبک وزن اند بهترین هستند و می توانند شامل تی شرت، لباس شنا و لباس ورزشی سبک باشد. پیک شما ممکن است بتواند اینها را به صورت رایگان با نام تجاری خود در آن ارائه کند و این محصول را می‌توان همانطور که هست ارسال کرد. لوله های مقوایی سفارشی برای اقلام کوچک پوشاک مانند جوراب، لباس زیر یا کراوات عالی هستند. لوله های مقوایی یک تجربه جعبه بسته بندی لباس منحصر به فرد را ایجاد می کنند و همچنین می توانید لباس های خود را رول کنید و آنها را داخل لوله مقوایی یا پاکت های کاغذی قرار دهید.

4-     جعبه های پستی راه راه

جعبه های پستی راه راه برای اقلام کمی سنگین تر مانند شلوار، شلوار جین، ژاکت بهترین هستند و اگر می خواهید از پوشاک یا لباس های خود در برابر له شدن محافظت کنید، عالی هستند. توجه داشته باشید که جعبه های پستی مقاوم را می توان همانطور که هست ارسال کرد.

5-    جعبه های سفت و سخت

جعبه‌های سفت برای انواع پوشاک ممتاز مانند کیف‌های دستی، روسری، کت و شلوار، بهترین هستند. رایج‌ترین نوع جعبه‌های سفت و سخت آنهایی هستند که دارای درب و پایه جداگانه هستند، اما برای چیزی هایی که لازم به  محافظت بیشتر هستند، می‌توانید جعبه‌های سفت و سخت درب مغناطیسی را انتخاب کنید! جعبه های سفت و سخت هنگام حمل به بسته بندی اضافی نیاز دارند، بنابراین بهتر است از چیزی مانند کارتن حمل و نقل یا جعبه پستی راه راه برای محافظت از جعبه سفت خود استفاده کنید. شما عزیزان می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی لباس به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید.

چرا از مقوا برای بسته بندی استفاده می شود؟

بسته بندی مقوایی یک راه حل فوق العاده و مقرون به صرفه برای نیازهای مختلف مثل ذخیره سازی و بسته بندی است. جعبه‌های مقوایی با ارائه مقاومت بالایی برای حفاظت، ارزش بسیار بالایی دارند، فوق‌العاده همه‌کاره و سازگار با محیط زیست هستند. می‌توانید از بسته‌بندی مقوایی برای طیف گسترده‌ای از کالاها و محصولات استفاده کنید و به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار یا فروشنده، می‌توانید صورت‌حساب‌ها و اثرات مضر در هنگام تولید جعبه لباس مقوایی را کاهش دهید و در عین حال مطمئن شوید که محصولات دست نخورده به دست خریداران می‌رسند. بسته بندی لباس مقوایی فوق العاده همه کاره است و طیف وسیعی از کاربردها را ارائه می دهد. هدف اولیه بسته بندی مقوایی محافظت از کالاهایی است که نیاز به نگهداری و حمل و نقل دارند. این روشی گسترده برای نگاه کردن به جعبه بسته بندی لباس مقوایی است، زیرا واقعیت این است که مقوا می تواند برای نگهداری همه چیز از لباس هایی با پارچه ضخیم گرفته تا لباس های مجلسی با پارچه های حساس استفاده شود. شرکت‌ها از جعبه‌های مقوایی برای ارسال محصولات به صورت عمده استفاده می‌کنند، در حالی که صاحبان کسب‌وکارها با سفارش‌ جعبه بسته بندی لباس‌، اطمینان حاصل می کنند که در یک جعبه به مشتریان لباس ها را برسانند. جعبه های لباس مقوایی

بسته بندی مقوایی

کاربرد های مقوا بسیار متنوع است زیرا طیف گسترده ای از گزینه های مختلف بسته بندی را دارد. مقوا به راحتی به صورت انبوه تولید می شود، اما همچنین می تواند برای برآوردن نیازهای خاص و حمل و نقل و محافظت به صورت سفارشی ساخته شود. اما در حالی که مقوا در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد، سه نوع بسته بندی لباس مقوایی وجود دارد که معمولاً برای حمل و نقل و ذخیره سازی صنعتی استفاده می شود. این جعبه ها شامل جعبه های مقوایی تک جداره، جعبه های مقوایی دو جداره و درام های فیبر هستند. جعبه لباس مقوایی تک جداره مقرون به صرفه ترین گزینه هست که محافظت خوبی را ارائه می دهد و همچنین سبک وزن و همه کاره است. جعبه های مقوایی دو جداره دارای دو لایه مقوا هستند و در عین حال که گران تر و سنگین تر هستند، لایه محافظ بیشتری را ارائه می دهند. درام های فیبر ظروف دایره ای هستند که از الیاف مقوای سفت و سخت تولید می شوند. آنها سطح بالایی از محافظت را ارائه می دهند و می توان آنها را با درام آستر به منظور ذخیره مایعات و همچنین جامدات نصب کرد. جعبه مقوایی الیافی اغلب برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شوند (آنها دارای کیفیت غذایی هستند) اما همچنین برای حمل و نقل کالاهای خطرناک یا پوشاک با پارچه حساس، دارای رتبه بندی سازمان ملل متحد هستند.

آیا مقوا یک ماده بسته بندی خوب است؟

مقوا یک ماده عالی برای بسته بندی است. در حالی که جعبه های لباس مقوایی ممکن است در نگاه اول ضعیف به نظر برسند، مقوای با کیفیت بالا قوی، بادوام و قادر به مقاومت در برابر آسیب ها می باشد. این ماده یک لایه محافظ فنری ارائه می دهد که از آسیب دیدن اقلام جلوگیری می کند. جعبه های لباس مقوایی می توانند خراشیده شوند، فرورفته شوند، کوبیده شوند و تا حدی بسته بندی مقوایی نیز ضد آب است.

آیا مقوا دوستدار محیط زیست است؟

یکی از بزرگترین مزایای جعبه بسته بندی لباس مقوایی این است که سازگار با محیط زیست است. جعبه های مقوایی اغلب می توانند بیش از یک بار مورد استفاده مجدد قرار گیرند، اما اگر مورد استفاده مجدد قرار نگیرند، آنها را به محصولات جدید بازیافت می کنند. این فقط یک امتیاز برای محیط زیست نیست، بلکه به تولید کنندگان مقوا کمک می‌کند تا از طریق بازیافت هزینه‌ها را کاهش دهند و به کسب‌وکارها هم کمک می‌کند تا مقوای ارزان‌تری برای نیازهای ذخیره‌سازی و حمل و نقل خود تهیه کنند. خرید جعبه لباس بسته بندی مقوایی به جای سایر مواد مانند پلاستیک به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند که کربن دی اکسید هوا را کاهش دهند.
Rate this post
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “چرا جعبه بسته بندی لباس با اهمیت است؟

  1. بهرام فدوی گفت:

    سلام. فروشگاه برای فروش تکی و در تعداد پایین هم دارید؟ چند تا کارتن آماده لباس میخاستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *