دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی جوراب

کارتن بسته بندی جوراب

کارتن بسته بندی جوراب در طرح های بسیار متنوع و با رنگ و اندازه های مختلفی وجود دارد. کارتن جوراب با توجه به زنانه، مردانه و بچگانه بودن جوراب طراحی و تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و مقدار بودجه ای که در نظر دارید اقدام به سفارش تولید کارتن جوراب کنید. معمولا تولید کارتن بسته بندی جوراب در کارخانه کارتن سازی از جنس کارتن سفید، کاغذ کرافت ضخیم، کاغذ سفید ضخیم و … انجام می شود.

کارتن بسته بندی جورابخرید کارتن بسته بندی جوراب

هنگام سفارش تولید کارتن جوراب باید به مناسب بودن نوع کارتن بسته بندی که انتخاب می کنید با نوع جورابی که می خواهید بسته بندی کنید توجه داشته باشید. برای مثال در هنگام خرید کارتن بسته بندی جوراب می توانید با توجه به نوع جوراب خود، کارتن جوراب اسپرت، کارتن جوراب شیشه و یا کارتن بسته بندی عمده و … را انتخاب نمایید.

با سفارش تولید کارتن جوراب می توانید سفارش چاپ کارتن رنگی و یا چاپ طرح مورد نظرتان را نیز به تولیدی کارتن و یا شرکت چاپ و بسته بندی بدهید. چاپ کارتن با توجه به سفارش مشتری انجام می شود و می توانید نام برند، لوگو و … را روی کارتن جوراب به صورت چاپ شده و تعداد رنگ دلخواه داشته باشید.

کارتن جورابقیمت کارتن بسته بندی جوراب

قیمت کارتن بسته بندی جوراب با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. برخی از این عوامل عبارتند از نوع کارتن بسته بندی، طراحی کارتن، نوع چاپ، تعداد سفارش و  … البته قیمت کارتن جوراب به نوع جورابی که می خواهید بسته بندی کنید مانند کارتن جوراب شیشه، کارتن جوراب اسپرت و … نیز بستگی دارد.

قیمت کارتن بسته بندی جوراب با توجه به تأثیر چشمگیری که در جلب کردن نظر مشتریان و افزایش میزان فروش و سود دارد مناسب و مقرون به صرفه می باشد. با خرید کارتن بسته بندی جوراب می توانید برند خود را به خوبی معرفی کنید و مشتریان بیشتری به دست آورید. علاوه بر این با استفاده از جعبه بسته بندی سبب می شود تا هیچ آسیبی به جوراب وارد نشود و کیفیت محصول کاملا حفظ شود.

تولید کارتن بسته بندی جورابتولید کارتن بسته بندی جوراب

سفارش کارتن با طرح و اندازه دلخواه و با توجه به نوع محصول خود را می توانید به کارتن سازی ارائه دهید و در اسرع وقت کارتن با کیفیت را تحویل بگیرید. یکی از نکاتی که در تولید کارتن بسته بندی جوراب باید مورد نظر باشد این است که بهتر است طراحی کارتن طوری باشد که جنس جوراب قابل لمس باشد و مشتری بتواند به راحتی طرح و رنگ جوراب را ببیند.

طراحی های خاص و زیبا نیز توجه مشتریان را بیشتر جلب می کنند و فروش شما را افزایش می دهند. به طور کلی می توان گفت که قیمت کارتن بسته بندی مناسب است و سفارش کارتن بسته بندی با توجه به مزایایی که بسته بندی محصولات با جعبه و کارتن بسته بندی دارد مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است که پیش از سفارش تولید کارتن بسته بندی بهتر است با انواع مختلف کارتن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین نوع را تهیه کنید.

سوالات متداول

ابعاد مناسب برای کارتن بسته ‌بندی جوراب های مختلف (ساق بلند، ساق کوتاه، بچگانه و …) چقدر است؟

  • جوراب ساق بلند: 25x15x5 سانتی متر
  • جوراب ساق کوتاه: 20x10x5 سانتی متر
  • جوراب بچگانه: 15x10x3 سانتی متر

ابعاد ذکر شده تقریبی هستند و ممکن است با توجه به نوع جوراب و سلیقه شما تغییر کنند.

عوامل موثر بر ماندگاری جوراب در کارتن بسته ‌بندی چیست؟

  • کیفیت مواد: استفاده از کارتن باکیفیت و ضخیم برای حفظ شکل و ظاهر جوراب.
  • طراحی مناسب: فضای کافی برای قرارگیری جوراب بدون تا شدن یا چروک شدن.
  • تهویه مناسب: وجود منافذ برای جلوگیری از ایجاد رطوبت و بوی نامطبوع.

آیا کارتن بسته ‌بندی جوراب قابل بازیافت است؟

بله، در اکثر موارد، کارتن بسته ‌بندی جوراب قابل بازیافت است.

مطالب بیشتر:

کارتن سازی در کرج

جعبه سازی

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی جوراب

  1. علی اعلاء گفت:

    اتیکت آویزدار میخام تولید دارید؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام کاربر گرامی ..خیر متاسفانه تولید نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *