بسته بندی

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی

برخی از کالاها خصوصا در خرده فروشی نیازمند یک بسته بندی شکیل و لوکس همراه با چاپ و عناصر گرافیکی بر روی آن می باشد که اینها خود تأثیر بسزایی در بازاریابی محصول می گذارد از این رو کارتن بسته بندی لمینتی یک گزینه مناسب است. از ورق کارتن لمینتی برای کالاهای خاص استفاده می شود، کالاهایی که نیازمند یک بسته بندی بسیار جذاب همراه با چاپی که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و این تنها با کارتن لمینت ممکن است، برای تولید کارتن لمینتی نیاز به دستگاه های لمینت است.

 

امروزه تولیدکنندگان پذیرفته اند که مصرف کنندگان در دنیای خرده فروشی به صورت رو در رو کالای خود را انتخاب می کنند. به همین دلیل ظاهر و کیفیت بسته بندی و چاپ روی آن حرف اول را می زند.

کارتن های ساده از بسته بندی های رایج و کم هزینه محسوب می شود. اما لمینت بسته بندی  ترکیب یک بسته بندی مدرن همراه با طرح و ساختار گرافیکی چاپ شده تاثیر به سزایی در فروش و عرضه کالا دارد. کارتن لمینتی یکی از گزینه های مدرن و لوکس در صنعت بسته بندی می باشد ، استفاده از دستگاه های مخصوص محدودیت چاپ بر روی کارتن لمینتی را از بین برده به همین دلیل این نوع کارتن لوکس برای کالاهای خاص استفاده می شود.

 

لمینت چیست؟

ورق کارتن لمینت در واقع نوعی پوشش پلاستیک است که علاوه بر صنعت کارتن سازی در صنایع دیگر هم استفاده می شود. لمینت نخستین بار در سال 1977 در سوئد ساخته و برای نخستین بار در سال 1980 به بازار مصرف کنندگان راه پیدا کرد و با گسترش آن در بازار پیشرفت های چشمگیری کرد.

امروزه کارتن لمینتی در صنعت بسته بندی طرفدارهای زیادی دارد که می توان با لمینت بسته بندی کالاهای گران قیمت و کالاهای نیازمند به نگهداری ویژه را بسته بندی کرد.

کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل می شود که لایه پایه یک ورق نازک جنس پلاستیک است. این لایه مانع از جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم تر که همان لایه میانی کارتن بسته بندی لمینتی می باشد از جنس کامپوزیت تشکیل شده است. لایه دیگر همان لایه رویی کار است که لایه تزیینی محسوب می شود. لازم به ذکر است بسته به نیاز و فرآیند تولید این لایه ها می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال کارتن 5 لایه لمینتی و صادراتی برای بسته بندی‌های صادراتی استفاده می‌شود که لایه‌های اضافی برای استحکام بالاتر دارد. کارتن سازی گلبرگ باکس تولیدکننده و طراح کارتن های با کیفیت و لوکس می باشد که با نازلترین قیمت کارتن لمینتی، خدمات لمینت کارتن را انجام می‌دهد.

ورق کارتن لمینت در صنعت کارتن سازی از سلولز و رزین تشکیل می شود، به همین دلیل نمونه کارتن لمینت در عین شکیل بودن، بسیار مقاوم هستند.

چاپ مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین عناصر در تولید کارتن لمینتی می باشد. لیتوگرافی یکی از روش های چاپ بر روی کاغذ می باشد. از آنجایی که چاپ لمینت پوشش UV بر سطح کارتن چاپ می کند، بسیار باکیفیت و ماندگار است. برای آشنایی بیشتر با لمینت و لیتوگرافی کلیک کنید.

کارتن لمینتی

دلیل استفاده از لمینیشن در تولید کارتن بسته بندی لمینتی

علت ارائه روش لمینیشن و تولید کارتن بسته بندی لمینتی، ضعف چاپ روی کارتن و مقوای معمولی است. جذابیت و کیفیت چاپ روی کارتن یا ظرف بسته بندی کالا می تواند با سرعت بیشتری برای مشتری جلب توجه کند.

معرفی انواع کارتن لمینتی

در صنعت کارتن سازی، چاپ کارتن لمینتی نقش مهمی در بسته بندی با کیفیت برای انواع محصولات دارد.

برای ساخت انواع کارتن ها و جعبه های لمینتی، سطحی از مقوا که بر روی آن عملیات چاپ انجام شده روی سطح کارتن چسبانده می شود. در داخل ورق کارتن لمینتی لایه هایی به اسم فلوت برای شکل دادن به موج ورق کارتنی وجود دارند. این فلوت ها  بر اساس استانداردهایی به صورت A,B,C,E,F  تقسیم بندی می شوند و دارای ارتفاع و فاصله های متفاوتی هستند.

به دلیل قطر و تعداد لایه های کارتن های لمینتی که روی هم چسبانده می شوند، انواع بسته بندی کارتن لمینتی با یکدیگر متفاوت هستند.

1.جعبه لمینت دو لایه: این جعبه ها در سه کلاس E  فلوت، C فلوت و B فلوت تولید می شوند و مناسب برای لمینت بسته بندی اقلام سبک هستند. جنس زیره در جعبه لمینت دولایه یا سینگل فیس دارای دو لایه فلوتینگ و فیس است و لایه ای که لمینت می شود به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ چسبانده می شود.

2.جعبه لمینت سه لایه: کارتن لمینتی سه لایه با سطح لمینت شامل چهار لایه بوده و جنس زیره آن دارای سه لایه فلوتینگ و دو فیس در دو طرف فلوتینگ می باشد. لایه ای که لمینت می شود به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از دو سطح فیس قرار گرفته و چسبانده می شود.

3.جعبه لمینت پنج لایه: کارتن 5 لایه لمینتی و صادراتی با یک سطح از لمینت پوشش داده شده و ترکیب متفاوتی از فلوت در ساخت این نوع جعبه های لمینتی استفاده می شود .جنس زیره این جعبه پنج لایه شامل دو سطح از فلوتینگ و سه سطح از فیس است که اطراف فلوتینگ را می گیرد.

 

چاپ بر روی این نوع کارتن به چه صورت است؟

بهترین راه برای فروش محصولات استفاده از کارتن های لمینتی است، چاپی که بر روی کارتن سازی لمینتی انجام می شود بسیار با کیفیت است چرا که به کمک ماشین آلات مخصوص به خود این کار صورت می گیرد آن هم به این شکل که ورق کارتن لمینتی چاپ شده را که به کمک دستگاه چاپ افست تولید شده را به چسب بر روی کارتن لمینت می چسبانند. در این جا نمونه هایی از تصاویر کارتن های لمنتی به همراه چاپی که بر روی آنها انجام شده را برایتان آورده ایم.

به مراحل نصب یک ورق مقوای توپر با چاپ افست بر روی سینگل فیس بسته بندی لمینتی یا لمینیشن گفته می شود. کارتن بسته بندی لمینتی کالا  را در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی حفظ می کند و به محصول ارزش می دهد و سبب جلب توجه مشتری می شود. همچنین در کارتن بسته بندی لمینتی کیفیت چاپ اطلاعات و تصاویر بر روی کارتن بسیار بالا می رود. برای چاپ بر روی کارتن بسته بندی سفید به منظور بسته بندی مواد غذایی، کارتن بسته بندی میوه صادراتی مانند کارتن خرما، کارتن هندوانه ، بسته بندی میوه خشک و برای ایجاد چاپ و درج محتوا بر روی بسته بندی محصولاتی مانند بسته بندی چای، کارتن بسته بندی آجیل، بسته بندی خشکبار، کارتن بسته بندی پسته صادراتی و کارتن بسته بندی زرشک نیز از چاپ لمینت استفاده می شود.

مزیت های کارتن لمینتی در مقایسه با کارتن معمولی

تولید کارتن لمینتی در مقایسه با کارتن معمولی دارای مزیت های مهمی است. وجود چاپ لمینت در تولید کارتن لمینتی سبب ایجاد قابلیت های خاصی در این نوع کارتن می شود. برای کسانی که دنبال خرید کارتن با قیمت مناسب هستند بجای خرید کارتن لمینتی، کارتن معمولی پیشنهاد می شود زیرا این نوع کارتن دارای قیمت مناسبی می باشد.

  • دوام و استحکام بیشتر بسته بندی
  • کیفیت و دقت بالای چاپ روی کارتن
  • شکیل تر بودن کار در مقایسه با کارتن معمولی
  • دقت بالاتر و در نتیجه کار بی نقص تر
  • کاربرد در بسته بندی قطعات نیمه سنگین
  • در بازاریابی و فروش تأثیر مثبت دارد.
  • راحتی بیشتر در حمل و نقل کالا
  • روشی موثر و کارا در تبلیغات برند
  • تنوع در جنس و کیفیت متناسب با نیاز
  • قیمت های متفاوت با توجه به تنوع محصولات.

معایب خرید جعبه و کارتن لمینتی

در کنار مزایای بسیاری که کارتن لمینتی دارد می توان معایبی را نیز برای این نوع کارتن بسته بندی نام برد که شامل هزینه بسته بندی بالا و عدم کاربرد در خصوص قطعات سنگین می باشد. به دلیل استفاده از چاپ لمینت بر روی این کارتن و نقش بسته بندی لمینتی در افزایش فروش محصولات، قیمت خرید و فروش کارتن لمینتی در مقایسه با قیمت سایر کارتن ها بیشتر است.

تولید کارتن لمینتی

کارتن لمینتی

 کارتن سازی لمینتی چند مرحله دارد، که این مراحل را به طور مختصر برای شما شرح می دهیم.

  • طرح کردن طرحی که می خواهید روی آن چاپ کنید
  • طراحی کردن خط تیغ
  • ساختن قالب کارتن
  • گرفتن زینک
  • پستر را چاپ کردن
  • در صورتی که نیاز باشد بر روی چاپ سلفون کشیده می شود
  • عملیات لمینت را انجام دادن
  • تیغ زدن و دایکات
  • منگنه کردن
  • بسته بندی کردن
  • و در آخرین مرحله ارسال بسته بندی انجام شده

ماشین آلات کاربردی در تولید کارتن لمینتی

به طور کلی تولید کارتن لمینتی به وسیله دو دستگاه سرد و گرم انجام می شود که دستگاه سرد: برای تولید کارتن لمینتی 3 لایه و  کارتن 5 لایه لمینتی و صادراتی به کمک چسب سیلیکات و چسب سلفون استفاده می شود. ولی دستگاه گرم: جهت تهیه منوهای غذاها، کارت های ویزیت آن هم در ابعاد مختلف استفاده می شود.

در صنعت کارتن سازی لمینتی و ساخت کارتن و جعبه لمینتی دستگاه های مختلفی استفاده می شوند و مراحل مهمی باید طی شود. جهت تهیه کارتن لمینتی و بسته بندی لمینتی به ماشین آلات زیر نیاز است.

1.دستگاه شیتر در تولید کارتن لمینتی

در فرایند تولید کارتن بسته بندی لمینتی، عملیات برش مقوا بر عهده دستگاه شیتر است که با توجه به دستور طراحی و برنامه‌ریزی، عملیات برش را انجام می ‌دهد. این دستگاه دارای سرعت بالا ( 3000 ورق در ساعت ) و دقت حدود 1/5 میلی‌متر در تولید کارتن لمینتی می باشد. دستگاه شیتر عملیات برش مقواهای رول با عرض 60، 70، 80 و 100 سانتیمتر را انجام می دهد. این دستگاه به طراح در زمینه کاهش ضایعات ورق و نهایتاً قیمت تمام ‌شده بسته بندی لمینت کمک می کند.

2.ماشین چاپ برای چاپ کارتن لمینتی

از لحاظ کارایی ماشین های چاپ دارای انواع مختلفی هستند که در ساخت کارتن و جعبه های لمینتی کاربرد دارند. کشورهایی مثل ژاپن، آلمان و آمریکا در ساخت ماشین های چاپ پیشتاز هستند.

ماشین چاپ افست از جمله ماشین های چاپی است که در مراحل ساخت کارتن لمینت نقش دارد. روش کارکرد ماشین چاپ افست به‌صورت فیلم و زینک است برای استفاده از این دستگاه چاپ، ابتدا موضوع مدنظر توسط طراح و بوسیله کامپیوتر و یا دست طراحی می شود. در مرحله بعد توسط دستگاه امیج سیتر به فیلم تبدیل شده و به ازای هر رنگ یک فیلم تهیه می‌شود. در ایران کارهای چاپی در چهار رنگ و گاهی شش رنگ طراحی می شوند. در مرحله دیگر فیلم تهیه ‌شده توسط دستگاه به زینک تبدیل شده و زینک جهت چاپ به چاپخانه ارسال می‌شود.

مراحل تهیه فیلم و زینک در لیتوگرافی انجام می گیرد و سپس زینک تهیه شده در لیتوگرافی، بر روی ماشین چاپ بسته شده و عملیات چاپ مطابق زینک ارائه‌ شده انجام می پذیرد.

برای اینکه لمینت بسته بندی چاپی گیرا و همه پسند بر روی کارتن لمینتی صورت گیرد باید در طراحی از طرح و روانشناسی ها بهره برد. عواملی مانند ماشین چاپ نو و اپراتور ماهر ، کیفیت مرکب چاپ و PH آب مصرفی در چاپ می تواند روی کیفیت و رزولویشن چاپ روی بسته بندی جعبه و کارتن لمینتی تاثیر زیادی داشته باشند.

3.ماشین دایکات برای ساخت کارتن بسته بندی لمینتی

برای چاپ بر روی انواع کارتن و ساخت جعبه و کارتن لمینتی از دستگاه های دایکات رفت و برگشتی، دایکات فکی .و دایکات BOBEST استفاده می شود.

  • ماشین دایکات رفت و برگشتی: این دستگاه از لحاظ دقت و کیفیت در حد متوسط بوده و کاربرد آن برای تولید بسته بندی جعبه های لمینت با ابعاد بالا می باشد. در ایران به دایکات رفت و برگشتی اصطلاحاً دایکات پینگ‌پنگی نیز گفته می شود.
  • ماشین دایکات فکی: از لحاظ دقت و کیفیت در حد خوب است و کاربرد آن برای تولید جعبه‌های با ابعاد متوسط از جنس لمینت بسته بندی می باشد. ماشین دایکات فکی از لحاظ کار و آماده‌سازی از نوع دایکات رفت و برگشتی بهتر بوده و تیغ آن تا حدود 10% از دایکات رفت و برگشتی کیفیت بهتری دارد.
  • ماشین دایکات BOBEST: این دستگاه از بهترین نوع دستگاه دایکات در ایران می باشد که برای ساخت بهترین کارتن لمینتی در تهران توسط گلبرگ باکس استفاده می‌شود. این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی در حد بسیار خوبی است و نوع قالب مصرفی در این نوع ماشین دایکات از نوع قالب دو پوند و معمولاً از نوع تیغه سندویک سوئد است. از این قالب برای ساخت جعبه‌های مقوایی و کارتن بسته بندی لمینت استفاده می شود. همچنین قالب سه پوند برای ساخت کارتن لمینت 3 لایه و پنج لایه کاربرد دارد. از کاربردهای ماشین دایکات ( BOBEST ) علاوه بر تولید بسته بندی لمینت، می توان به ساخت جعبه پلی‌اتیلن دار برای مصرف مایعات خصوصاً شیر اشاره کرد.

 

4.ماشین لب چسب برای ساخت کارتن های لمینت

کارکرد مهم دستگاه لب چسب  در کارتن سازی لمینتی انجام عملیات چسباندن لبه‌های کارتن و یا جعبه به یکدیگر در بسته بندی لمینتی می باشد. این دستگاه در مراحل پایانی تولید کارتن لمینتی کاربرد دارد؛ این دستگاه باید سرعت دقت بالا به همراه زمان آماده‌سازی کم باشد.

شناخت انواع ماشین های چسب برای تولید کارتن لمینتی بسیار اهمیت دارد. چنانچه جعبه یا کارتنی طراحی شود و تا مرحله چسب زنی انجام شود ولی در این مرحله ماشین لب چسب نتواند لبه‌های آن را به هم بچسباند، باید کار با دست چسب زده شود. در این صورت زمان زیادی برای چسباندن لب های کارتن لمینتی باید اختصاص داده شود که سبب بالا رفتن هزینه و قیمت تمام شده خرید و فروش کارتن لمینتی می شود.

کاربردها و موارد استفاده از این نوع کارتن

کارتن و جعبه لمینتی در مکان ها و برای بسته بندی محصولات مختلف کاربرد مفیدی دارد. زیرا بسته بندی کارتن لمینتی دارای ویژگی های خاصی است و خرید کارتن لمینتیمی تواند روی فروش محصول و جلب توجه مشتری تاثیر زیادی داشته باشد.

  •  رستوران و نوار منوها
  •  کتاب‌ها و صفحات
  •  مجموعه بسته‌های تبتی
  •  کارت‌های بازرگانی
  •  بخش های آموزشی
  •  چک لیست
  •  نقشه‌ها، نمودار‌ها
  •  موارد تبلیغاتی و فروش
  •   لیست قیمت‌ها
  • عکس و کارت

استفاده از لمینت در اشیاء مختلف

خدمات لمینت کارتن تنها مربوط به بسته بندی نیست و به صورت های گوناگون می توان از ورق‌ کارتن لمینت برای پوشش دادن بر روی اشیاء استفاده کرد تا از آسیب های احتمالی حفظ شوند. استفاده از لمینت بر روی انواع عکس ها می تواند از تکه تکه شدن، آسیب دیدن در‌ مقابل آب، چروک شدن، رنگ و لکه دار‌ شدن، خراشیده ‌شدن، روغنی‌ شدن و یا اثر انگشت جلوگیری کند. همچنین کاربرد یک پوشش پلاستیکی از لمینت می تواند کارت‌های شناسایی و کارت‌های اعتباری در مقابل آسیب های احتمالی و از بین رفتن اطلاعات آن ها محافظت کند. برای ایجاد پوشش محافظ بر روی جعبه ها و ظروف نیز می توان از پوشش یو وی لمینتی استفاده شود. در مجسمه سازی نیز با استفاده از چوب و رزین می توان پوششی از لمینت ایجاد کرد.

تفاوت کارتن معمولی با کارتن لمینتی چیست؟

برای تولید کارتن لمینتی، تولید کننده کارتن لمینتی باید مراحل چاپ و کارتن سازی لمینتی را به صورت جداگانه انجام دهد. مراحل تولید جعبه و کارتن لمینتی به این شکل است که در ابتدا تولید کننده کارتن لمینتی، طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ می کند.

در مرحله بعد اقدام کارتون لمینت سازی به لمینت مقوای چاپ شده روی ورق کارتن می نماید و سپس وارد مراحل ساخت کارتن می شود. اما در فر آیند تولید کارتن معمولی به طور همزمان دستگاه چاپ فلکسو با مراحل کارتن سازی (دایکات و لب چسب) اقدام به چاپ طرح روی ورق کارتن می کند. چاپ فلکسو در مقایسه با چاپ لمینتی از کیفیت پایین تری برخوردار است و در ساخت کارتن معمولی عملیات لمینت از فرآیند تولید حذف شده است. در کارتن معمولی و بدون لمینت، چاپ بر روی خود ورق کارتن صورت می گیرد که باعث کاهش کیفیت طرح چاپی و استحکام کارتن می شود.

قیمت کارتن

برای گرفتن استعلام قیمت کارتن لمینتی می توانید با کارشناسان ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند تماس بگیرید. قیمت کارتن لمینتی به عواملی مانند: ابعاد کارتن، وزن کارتن، نوع کاغذ و نوع فلوتی که در هنگام تولید آن استفاده می شود بستگی دارد.

جمع بندی

امروزه به سبب پیشرفت تکنولوژی و استفاده همگانی از اینترنت و توسعه فروشگاه های اینترنتی، خرید و فروش کالا و محصولات به صورت آنلاین بسیار گسترش یافته است. صنعت کارتن سازی نیز از این تکنولوژی بی بهره نمانده و تولید کنندگان و شرکت های بسته بندی از طریق فروش اینترنتی کارتن توانسته اند به مشتری هدف خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.

شما می توانید با مراجعه به کارتن سازی لمینتی از خدمات لمینت کارتن  بهره مند شوید، کارتن دارویی و کارتن پستی از جمله کارتن هایی هستند که چاپ لمینتی بر روی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه میزان خوانایی و زیبایی محتوای درج شده بر روی بسته بندی این محصولات بهتر و با کیفیت تر باشد، روی رضایت مشتری تاثیر بیشتری دارد.در صورت سفارش کارتن لمینتی از گلبرگ باکس،  ابتدا کارتن سازی گلبرگ باکس یک نمونه کارتن لمینتی رایگان برای شما ارسال می کند در صورت رضایت می توانید سفارش خود را نهایی کنید.

 

 

 

 

5/5 - (10 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۳۴ دیدگاه در “کارتن لمینتی

  1. Ali گفت:

    سلام روز بخیر.. من دنبال یک بسته بندی خوب برای محصولاتم هستم، می خوام بدونم میشه خودم اندازه دلخواهم رو بدم یا نه کارتن سازی شما استاندارد های خاصی دارد؟؟

    1. سعید فیاض گفت:

      سلام کاربر گرامی بله شما می توانید خودتون ابعاد کارتن رو بدید تا براتون قالبش رو اماده و کارتن رو چاپ کنند. اما اگر بخوایید هم می تونید از قالب های اماده کارتن سازی استفاده کنید.

  2. محسن اسلامی گفت:

    سلام ممنون از محتوای کاملتون به نظرتون برای چاپ تبلیغات روی کارتن، استفاده از کارتن لمینتی بهتره یا کارتن ساده؟ کارتن لمینتی هزینش از کارتن ساده بیشتر میشه ؟ اگر تیراژ بالا سفارش بدم چطور؟

    1. سلام روز بخیر اقای اسلامی
      کارتن لمینتی کیفیت چاپ بهتری داره اما هزینش هم بالاتر هست نسبت به کارتن ساده. در کل در کارتن سازی گلبرگ باکس تیراژ بالا برای چاپ فقط پذیرفته می شود

  3. قاسمی گفت:

    چاپ کارتن لمینت رو روی چه تعداد انجام می دید؟ روی تیراژ پایین هم کارتن لمینتی چاپ می کنید؟ طرح رو خودتون اماده میکنید یا باید بیرون بدم برام اماده کنند؟

    1. چاپ کارتن روی تیراژ بالای ۱۵۰۰ تا انجام می شود. کارتن لمینت هم به همین صورت. طراحی روی کارتن را نیز در مجموعه گلبرگ باکس انجام می دهیم

  4. معظمی گفت:

    چاپ جعبه لمینتی روی چه تیراژی انجام میشه و هزینه هر سری چاپ چقدره ؟

    1. چاپ کارتن لمینتی روی تیراژ بالای ۲۰۰۰ تا انجام میشود و برای محاسبه قیمت کارتن لمینتی به صفحه استعلام قیمت کارتن مراجعه کنید

  5. فیضی گفت:

    سلام ممنون از کارخانه گلبرگ که اینقدر دلسوزانه و با مهارت تمام محصولات رو به مشتریان تحویل میده خدا خیرتون بده کیفیت کارا خیلی خوبه

  6. نجات الهی گفت:

    ایا تو تیراژبالای محصولات تخفیف هم شامل ما میشه ؟به خاطر تعریف یکی از مشتریای قدیمیتون خواستم از شما محصولمو بگیرم

  7. علی اکبریان گفت:

    خداقوت
    میخواستم بدونم پیشنهاد شما برای بسته بندی شیرآلات چیه ؟
    کارتن لمینتی براش مناسبه ؟

  8. میرحسینی گفت:

    سلام
    روزتون بخیر
    کارتن لمینتی هم چند لایه داره ؟

  9. حامد گفت:

    دوستان یه توصیه بهتون میکنم که خودم تجربه کردم اگر کیفیت محصولتون براتون مهمه حتما کارتن لمینتی بگیرید که کیفیت محصول رو حفظ میکنه و مانع رسیدن رطوبت به محصول میشه. این خیلی توی فروش و رضایت مشتریتون تاثیر گذاره . از ما گفتن بود فققققط کارتن لمینتی بگیرید

  10. سجادی گفت:

    سلام روزتون بخیر من میخوام برای کارتن کشمش سفارش داشته باشم میخوام بدونم از کارتن لمینتی میتونم استفاده کنم یا نه؟

  11. حسینی زاده گفت:

    آیا از این کارتن ها به عنوان کارتن مادر برای داروهای گیاهی میشه استفاده کرد؟

  12. حسنی گفت:

    خداقوت ببخشید از جعبه لمینتی دو لایه برای چی میشه استفاده کرد؟

  13. محبیان گفت:

    با دوستمون اقا حامد کاملا موافقم کیفیت کارتن های لمینتی واقعا عالیه بی نظیره هیچ تغییری نمیکنه حتی برای محصولات یخچالی

  14. علی گفت:

    این کارتن هاتون طرح های اماده ای برای بسته بندی پشمک هم داره؟
    میخوام یه طراحی خاص باشه

  15. محسن گفت:

    برای بسته بندی فلفل دلمه ای صادراتی هم میشه از این کارتن ها استفاده کرد؟

  16. النا ناصری گفت:

    از این کارتن برای جعبه کادو هم میشه استفاده کرد ؟

  17. حسنی زاده گفت:

    من این نوع کارتن رو در تیراژ بالای ۱۰۰۰ تا به صورت جعبه های دسته دار میخوام. برای بسته بندی ظروف شیشه ای

  18. ساحل رفعتی گفت:

    سفارشات بالای ۲۰۰۰ تیراز معمولا چند روزه به دستمون میرسه؟

  19. امیر دولت طلب گفت:

    خداقوت
    استفاده از جعبه لمینتی برای بسته بندی لوازم خودرو بهتره یا جعبه های دایکاتی؟چاپ روی کدوم یکی بهتر انجام میشه؟

  20. parastaran گفت:

    درود جعبه های لمینتی در هر ابعاد و ضخامتی که بخایم قابل تولید هستن؟ یا قالب مشخصی دارند؟

  21. علیپور گفت:

    سلام.. شما که دستتون توی کار هست بنظرتون استفاده از لمینت کارتن برای کارتن های کادویی چطوره ؟ خوب میشه؟

  22. دانیال اسدیان گفت:

    سلام. من یه کارگاه تولیدی ماگ حرارتی دارم و دنبال یه بسته بندی شیک و جذابم یه نمونه طرحم خودم دارم که قسمتی از بسته بندی طلقی هست تا مشتری ماگ رو ببینه . میخام بدونم لمینت کارتن برای این نوع بسته بندی مناسبه؟ در تیراژ چند قبول سفارش میکنید؟؟؟

  23. شایان جعفری گفت:

    سلام تیراژ کارتن بسته بندی برای توت فرنگی( کارتن صادراتی) از چند شروع میشه؟و میشه خودم طرح روی کارتن رو بدم ؟ همراه با چاپ لوگوی شرکت؟

  24. احمد یاسمی گفت:

    سلام
    قیمت کارتن لمینتی برحسب وزن محاسبه میشه یا تیراژ؟

  25. احمد یاسمی گفت:

    سلام
    قیمت کارتن لمینتی برحسب وزن محاسبه میشه یا تیراژ؟

  26. فرزاد پارسا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    یه راهنمایی میخاستم. برای بسته بندی مکاپات و قهوه ساز از چه کارتنی استفاده بشه بهتره. دنبال یه کارتن اقتصادی هستم برای شروع کار

  27. علی خراشادی گفت:

    سلام. جعبه لمینتی برای بسته بندی محصولات برقی نظیر میکسر و ماکروویو هم خوبه؟ از نظر قیمت و کیفیت؟ پیشنهاد شما چیه؟

  28. مجید محبوبی گفت:

    سلام. برای کارتن های بسته بندی گوجه فرنگی و خیار سبز هم از کارتن دایکاتی استفاده میکنید؟ کارتن های ۳ لایه یا ۵ لایه؟

  29. armin.zarghami گفت:

    سلام. گلبرگ باکس یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده انواع کارتن لمینتی در کشور هست، من برای بار سوم کارتن بسته بندی محصولاتم و از گلبرگ باکس سفارش دادم و کیفیت و چاپشون حرف نداشت

  30. ghavidel گفت:

    سلام خداقوت ،، استفاده از کارتن لمینتی برای باکس کادو چطوره؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *