دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی انجیر خشک

کارتن بسته بندی انجیر خشک

کارتن بسته بندی انجیر خشک یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای بسته بندی این محصول می باشد. به یاد داشته باشید که نوع و کیفیت بسته بندی محصولات تأثیر بسیار زیادی در بازاریابی و افزایش فروش دارد. با توجه به اهمیت بسته بندی با کیفیت، اغلب تولید کنندگان از کارتن بسته بندی مناسب با ویژگی های محصول خود استفاده می کنند.

برای بسته بندی محصولاتی مانند انجیر خشک که خوراکی هستند باید از کارتن های با کیفیتی که از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی تهیه شده اند استفاده کرد. همچنین در صورتی که می خواهید این محصول را صادر کنید باید توجه داشته باشید که در بسته بندی محصول شما تمامی استانداردهای جهانی مربوط به بسته بندی محصولات خوراکی رعایت شده باشد.

کارتن بسته بندی انجیر خشک صادراتی

کارتن بسته بندی انجیر خشک صادراتی

انجیر خشک یکی از محصولاتی است که صادرات بالایی دارد. با توجه به ویژگی های خاص این محصول و حساسیت آن نسبت به رطوبت، نور، فشار و …. باید بسته بندی مناسب و با کیفیتی داشته باشد. مخصوصا زمانی که قصد صادرات وجود دارد بهتر است که بسته بندی ها به صورت شیک و چشم نوازی باشد تا توجه مشتریان را بیشتر جلب کند. برای این منظور شما می توانید از کارتن انجیر خشک استفاده کنید.

با استفاده از کارتن بسته بندی انجیر خشک صادراتی نه تنها محصول شما در مقابل هرگونه آسیب احتمالی حفظ خواهد شد بلکه می توانید با چاپ نام تجاری، نام محصول، آدرس سایت، تلفن و … محصول خود را به نوعی برندسازی کنید. چاپ کارتن انواع مختلفی دارد و می توانید با توجه به نوع کارتن بسته بندی و میزان بودجه ای که برای این کار در نظر دارید از چاپ فوری کارتن، چاپ سیلک، چاپ روی کاغذ کرافت، چاپ کارتن رنگی و  …. استفاده کنید.

کارخانه کارتن سازی برای تولید کارتن بسته بندی خشکبار مانند کارتن انجیر خشک، کارتن بسته بندی پسته صادراتی، کارتن بسته بندی کشمش و … از کارتن سینگل فیس، کارتن لمینتی، کارتن پنج لایه یا کارتن سه لایه استفاده می کند. این نوع کارتن ها مقاومت بالایی دارند و می توانند از محصولات شما در برابر نفوذ رطوبت، نور و گرما، ضربه و فشار و ….. کاملا محافظت کنند.

کارتن هایی که برای بسته بندی خشکبار و سایر خوراکی ها استفاده می شود بهتر است که ضد آب باشند و بتوان آن ها را در سردخانه نیز استفاده کرد. تهیه بسته بندی هایی که به صورت ضد آب باشند شاید کمی گران تر تمام شود اما شما را از سالم رسیدن محصول به دست مشتری کاملا خاطرجمع می کند.

قیمت کارتن بسته بندی انجیر خشک

قیمت کارتن بسته بندی انجیر خشک

در بسته بندی محصولات باید توجه ویژه ای به ویژگی ها و خصوصیات محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین نوع کارتن را انتخاب و تهیه کنید. قیمت کارتن بسته بندی با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. یکی از مهم ترین موارد، نوع کارتنی است که به تولید کننده کارتن سفارش می دهید. برای مثال شما می توانید برای بسته بندی محصول خود از کارتن هایی با شکل های ویژه و خاص استفاده کنید. در این صورت باید سفارش طراحی کارتن را به تولیدی کارتن بدهید و از کارتن دایکاتی استفاده کنید. در صورتی که از قالب آماده کارتن استفاده کنید، قیمت کارتن نسبت به زمانی که سفارش طراحی می دهید کمتر تمام می شود.

از دیگر موارد مهمی که در تعیین قیمت کارتن بسته بندی انجیر خشک تأثیر دارند می توانیم به تعداد سفارش، اندازه و ابعاد کارتن، نوع چاپ و تعداد رنگ و … اشاره کنیم. در ضمن شما می توانید برای بسته بندی کردن انجیر خشک از پاکت بسته بندی نیز استفاده کنید.

خرید کارتن بسته بندی انجیر خشک

انجیر خشک از جمله محصولات و خشکبار پرطرفداری است که فروش بالایی دارد. از آن جایی که عرضه در بازار این محصول بالا است برای دیده شدن در این بازار رقابتی و جلب توجه مشتریان باید روی بسته بندی محصولات خود توجه زیادی داشته باشید. بسته بندی های شیک و چشم نواز می توانند نظر مشتریان را در نگاه اول به خود جلب کنند و میزان فروش و سود شما را افزایش دهند.

علاوه بر این زمانی که شما از کارتن برای بسته بندی محصول خود استفاده می کنید برند و نام تجاری شما نیز روی محصول دیده می شود. به این ترتیب مشتریان بیشتر با شما آشنا می شوند و احتمال خرید دوباره آن ها از شما افزایش می یابد. در واقع هزینه ای که برای خرید کارتن بسته بندی انجیر خشک صرف می کنید به نوعی هزینه کردن برای بازاریابی محصول نیز به حساب می آید.

موضوع مهمی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از مزایای بسته بندی محصولات با کارتن حتما باید از کارتن های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. توجه داشته باشید کارتن هایی که از مواد اولیه بی کیفیت و یا با روش های نادرست و ابتدایی درست شده باشند نمی توانند از محصول شما به خوبی محافظت کنند. به همین دلیل همواره توصیه می شود که برای تهیه جعبه و کارتن بسته بندی حتما سفارش کارتن را به کارتن سازی معتبر و با تجربه بدهید.

از آن جایی که کارتن ها انواع بسیار مختلفی دارند در صورتی که با انواع کارتن و ویژگی های هر یک از آن ها آشنا نیستید بهتر است قبل از سفارش دادن کارتن از کارشناسان این زمینه راهنمایی بگیرید. می توانید نوع محصول و ویژگی های آن، مدت زمانی که محصول باید در بسته بندی بماند، مدت زمان حمل و نقل یا انبارداری محصول و … را به کارشناسان بگویید تا آن ها شما را در انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع کارتن های بسته بندی کمک کنند.

شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی انجیر خشک به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.

تولید کارتن بسته بندی انجیر خشک

جمع بندی

در این نوشته توضیحات کاملی در مورد تولید کارتن بسته بندی انجیر خشک ارائه کرده ایم. همان طور که توضیح دادیم برای بسته بندی این محصول می توانید از کارتن های مختلفی مانند انواع کارتن های سه لایه، کارتن های پنج لایه، کارتن های لمینتی و یا سینگل استفاده کنید. این نوع کارتن ها مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل مانع وارد شدن فشار و یا نفوذ رطوبت و گرما به محصول می شوند. به این ترتیب کیفیت محصول شما در تمام طول مدتی که در بسته بندی است تا زمانی که به دست مشتری برسد کاملا حفظ خواهد شد.

یک نکته مهم دیگر در مورد جعبه بسته بندی مواد غذایی و خوراکی مانند بسته بندی میوه خشک، کارتن بسته بندی زرشک، کارتن خرما، کارتن انجیر خشک و … رعایت کامل نکات بهداشتی است. برای تولید کارتن بسته بندی مواد خوراکی حتما باید از متریال درجه اول و مرغوب استفاده شده باشد.

خرید کارتن برای بسته بندی محصولات با توجه به مناسب بودن قیمت کارتن بسته بندی و مزایای بالای این نوع بسته بندی انتخاب مقرون به صرفه ای است. علاوه بر تمام مزایایی که در مورد بسته بندی با کارتن بیان کردیم خرید کارتن بسته بندی سبب حذف بسته بندی های پلاستیکی شده و از آسیب به محیط زیست جلوگیری می کنند. کارتن های تولید شده توسط گلبرگ باکس، قابلیت بازیافت شدن دارند و از این جهت صدمه ای به محیط زیست وارد نمی کنند.

با توجه به تنوع بالای کارتن ها، سفارش کارتن بسته بندی برای محصولات مختلفی مانند بسته بندی لوازم جانبی موبایل، جعبه بسته بندی لوازم آرایشی، کارتن بسته بندی حبوبات، کارتن بسته بندی قارچ، کارتن بسته بندی گوجه و … به کارتن سازی ها و داده می شود.

سوالات متداول

چرا استفاده از کارتن بسته بندی برای انجیر خشک صادراتی مهم است؟

استفاده از کارتن بسته بندی می تواند به محافظت از انجیر خشک در زمان حمل و نقل، حفظ کیفیت محصول، افزایش جذابیت محصول و برندسازی کمک کند.

انواع چاپ که برای کارتن بسته بندی انجیر خشک می توان استفاده کرد کدامند؟

از جمله انواع چاپ که برای کارتن بسته بندی انجیر خشک می توان استفاده کرد عبارتند از: چاپ فوری کارتن، چاپ سیلک، چاپ روی کاغذ کرافت، چاپ کارتن رنگی و …

مزایای استفاده از کارتن ضد آب برای بسته بندی انجیر خشک چیست؟

استفاده از کارتن ضد آب برای بسته بندی انجیر خشک می تواند از محصول در برابر رطوبت، نور و گرما، ضربه و فشار و … محافظت کند.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد: جعبه سازی در کرج

 

Rate this post
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *