دسته بندی نشده

خرید کارتن هلو | قیمت کارتن هلو

کارتن بسته بندی هلو صادراتی

کارتن هلو یکی از تولیدات کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس است. شما می توانید برای خرید یا سفارش کارتن هلو و یا کارتن میوه صادراتی یا هر نوع کارتن دیگری، به صورت آنلاین استعلام قیمت و یا پیش فاکتور دریافت کنید. با تماشای ویدئوی زیر می توانید مراحل گرفتن استعلام قیمت کارتن و دریافت پیش فاکتور را آموزش ببنید. 

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

تولید بسته بندی هلو

برای اینکه یک بسته بندی هلوی خوب و با کیفیت تولید کنید حتما باید به طراحی گرافیکی که در ساخت کارتن به کار رفته، توجه کنید. ایجاد ظریف کاری ها در طراحی کارتن می تواند تأثیر بسیار زیادی در بازده فروش و صادرات آن داشته باشد.

توجه به نوع محصول و کیفیت آن در بسته بندی ها باعث پیشرفت در برابر رقبای داخل و خارج از کشور می شود.

در سال های اخیر ایران به دلیل تولید کارتن هلو صادراتی سهم بسیار خوبی در بازارهای خارجی به خود اختصاص داده و شرکت های کارتن سازی و جعبه سازی بسیاری در سطح جهان با ایران در رقابت هستند.

نکته: استفاده از روش های جدید طراحی، تولید و بسته بندی باعث پیشرفت در بین رقبا می شود. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

کارتن بسته بندی هلو صادراتی

جعبه هلو

هنوز هم در بسیاری از مناطق ایران برای برداشت هلو و دیگر میوه ها از جعبه میوه سنتی استفاده می شود.

بسیاری از تولید کنندگان در ایران و خارج از کشور این جعبه های سنتی را تولید می کنند، با اینکه برای صادرات چندان مناسب نیستند. ماده اولیه این جعبه ها از متریال چوب است که در تولید آنها به کار رفته است.

در حال حاضر با پیشرفت صنعت کارتن سازی بیشتر مشتریان در داخل و خارج از کشور از کارتن برای بسته بندی هلو استقبال می کنند.

کارتن میوه و هلو صادراتی

با کمی تغییر در شکل و طراحی کارتنها می توان از آنها برای صادرات محصول به کار گرفت. معمولا از جعبه های فانتزی برای بسته بندی کارتن میوه و هلو صادراتی استفاده می شود.

کارتن هلو صادراتی در انواع مختلف طراحی و تولید می شود که عبارتند از:

کارتنهایی که به صورت سه لایه تک ردیفه و با چهار رنگ در چاپ آنها تولید می شود

این نوع کارتنها که از نامشان مشخص است به صورت سه لایه ساخته می شوند، داخل کارتنها دارای یک ردیف برای قرار دادن بهتر میوه ها است. خصوصیت اصلی این کارتنها چهار رنگی است که در چاپ و طراحی آنها به کار رفته است، که باعث جلب نظر بیشتر مشتری می شوند.

کارتن های سه لایه میوه که به صورت تک یا دو ردیفه ساده وجود دارند

این نوع کارتن ها هم به صورت سه لایه ساخته می شوند و داخل آنها دارای یک یا دو ردیف برای چیدن میوه ها فضای خالی است.

کارتن سه لایه یا پنج لایه درب دار که از چاپ چهار رنگ در طراحی آن استفاده شده است

تولید این نوع کارتن ها معمولا به صورت سه لایه و گاهی هم پنج لایه است، طراحی آنها هم مانند کارتن های سه لایه تک ردیفه به صورت چهار رنگ می باشد.

انواع کارتن هلو

کارتن هلو در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک از تنوع زیادی برخوردار می باشد. قیمت کارتن هلو به دلیل این که طیف متنوعی از محصول وجود دارد با هم متفاوت هستند.

کار اصلی انواع بسته بندی ها، حمل میوه تا رسیدن به میدان بار است. هر یک از این کارتنها با ویژگی های خاصی تولید می شوند، که این ویژگی ها عبارتند از:

 

 

ویژگی های کارتن لمینتی چیست؟

کارتن لمینتی ویژگی های بسیار زیادی دارد. که باعث راحتی و آسان شدن حمل و نقل می شود. و نقش اصلی آن حفظ کیفیت و کمیت میوه است، کارتن لمینتی صرفه اقتصادی زیادی دارد و دلیل آن این است که دارای وزن کم و قابلیت بازیافت بوده و همچنین باعث کاهش هزینه حمل و نقل می شود.

در یک کلام کارتن لمینتی باعث حفظ کیفیت محصول می شود. زمانی که یک بسته بندی زیبا و مناسب طراحی و تولید شود 70 درصد مشتریان آن را می پسندند.

ویژگی های کارتن دایکاتی چیست؟

کارتن دایکاتی از اهمیت بسیار بالایی در صنعت بسته بندی برخوردار است، طراحی زیبا و شیک آن باعث نشان دادن بهتر محصول و در نتیجه باعث جلب مشتری می شود.

با استفاده از ماشین های دایکات می توانید بارها کارتن دایکاتی را تولید کنید بدون اینکه در آن دخالتی داشته باشید.

ویژگی های کارتن چاپی و جعبه مقوایی چیست؟

از کارتن چاپی و جعبه مقوایی می توان برای بسته بندی و حمل و نقل بسیاری از محصولات مخصوصا میوه ها استفاده کرد، این جعبه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند.

تبلیغات این نوع جعبه ها از طریق چاپ و طراحی که روی آنها قرار دارد صورت می گیرد. از جعبه های مقوایی به دلیل اینکه از مقوا ساخته شده اند برای بسته بندی محصولات کوچک مانند: خرما، کشمش و عناب استفاده می کنند.

خرید کارتن هلو

شما می توانید برای خرید کارتن هلو به شرکت های تولید کننده کارتن و صنایع چاپ مراجعه کنید. هر یک از بسته بندی ها هم برای داخل کشور و هم برای صادرات بسیار شیک و مناسب می باشد، که برای بسته بندی محصول خود می توانید آن ها را تهیه کنید.

معمولا این بسته بندی ها به صورت کارتن دایکاتی، لمینتی و کارتن چاپی تولید می شود. و از آنها به عنوان بسته بندی هلو و دیگر میوه ها مانند: سیب، آلو، کیوی، توت فرنگی، انار و انواع مرکبات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از هر یک از این نوع کارتن ها برای هر نوع میوه بسیار مناسب است، چرا که باعث جلوگیری از له شدن و ضربه زدن به میوه ها می شود.

قیمت کارتن هلو

کارتن بسته بندی هلو صادرانی

به طور کلی قیمت کارتن هلو به نسبت جعبه های مقوایی بیشتر است، قیمت کارتن هلو بسته به جنس کارتن، نوع چاپ و تعداد رنگ هایی که در آن به کار رفته است با یکدیگر متفاوت هستند.

حرف آخر

اگر شما به دنبال یک کارتن بسته بندی هلو، با کیفیت بسیار بالا و مناسب هستید که از آن برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید، باید یکی از انواع مختلف بسته بندی های هلو را که از نظر قیمت مناسب تر است و دارای استحکام بالایی باشد را خریداری کنید.

همچنین اگر قصد صادرات محصول خود را به خارج از کشور دارید باید از کارتن میوه و هلو صادراتی برای این کار استفاده کنید چرا که این کارتنها مخصوص صادرات میوه ها می باشند.

قیمت کارتن هلو برای خرید و استفاده از آن برای بسته بندی هلو و صادرکردن به خارج از کشور نیاز به طراحی های خاص و ویژه ای دارد تا نظر مشتری را به خود جلب کند.

همه این کارها باعث می شود که یک کارتن هلو صادراتی مفید و کارآمد تولید و صادر شود و به عنوان یک افتخار برای کشور و تولیدات کارتن شناخته شود.

هر یک از محصولاتی که برای صادرات از کشور خارج می شوند به عنوان یک نمونه از سطح تولیدات آن کشور هستند، زمانی یک محصول به این عنوان صادر می شود باید ازهر لحاظ با کیفیت و مشتری پسند باشد.

محصولی از بین تمام کشورها انتخاب می شود که از هر جهت کامل و خاص باشد. پس در تولیدات خود بهترین محصول را تولید و به بازار داخلی و جهانی عرضه کنید.

دیگر تولیدات گلبرگ باکس : 
کارتن تخم مرغ 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۴ دیدگاه در “خرید کارتن هلو | قیمت کارتن هلو

  1. رستمی گفت:

    سلام
    من به پیشنهاد مشاورین شما کارتن هلو با قالب های ۲۴ تایی سفارش دادم و محصولم کاملا سالم به ترکیه رسید
    مرسی گلبرگ بهترینی

    1. سلام.. خیلی ممنون از شما برای انتخاب گلبرگ باکس به امید همکاری بیشتر

  2. سجادی گفت:

    همه کارتن هاتون عالیه
    اما کارتون دایکاتی تون حرف نداره
    ممنون از شما

    1. سلام کاربر محترم.. ممنون از نظر خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *