اطلاعیه

کارتن صادراتی میوه | تولید کارتن صادراتی – قیمت کارتن

-خدمات جهانی کارتن سازی گلبرگ - کارتن سازی -در تهران کارتن سازی در کرج

کارخانه کارتن سازی گلبرگ، کارتن سازی در کرج و تهران آماده خدمت‌رسانی به شما تولید کنندگان و صادرکنندگان محترم در ایران و جهان در جهت تولید انواع کارتن ها ی میوه و کارتن صادراتی میوه و کالا و همچنین قیمت و خرید کارتن میوه می‌باشد.

کافی است یک استعلام قیمت از ما بگیرید و یک نمونه کارتن با کیفیت رایگان را از ما دریافت نمایید تا برای همیشه با رضایت مشتری گلبرگ باقی بمانید.

کارخانه کارتن سازی گلبرگ در سال 1389 با هدف تولید و تامین نیاز تولید کنندگان و کارخانجات به کارتن بسته بندی راه اندازی گردید و با بهره مندی از تجربیات و کادر فنی مجرب توانسته است در زمینه طراحی کارتن های خاص ، چاپ و تولید انواع کارتن سه لایه ( 3 لایه ) ، کارتن پنج لایه ( 5 لایه) ،کارتن Eفلوت، کارتن Bفلوت و کارتن C فلوت، کارتن عادی، کارتن دایکاتی و کارتن لمینتی با اتصال منگنه و چسب به عنوان تولیدکننده کارتن های با کیفیت و مرغوب شناخته شده است.

کارخانه کارتن سازی گلبرگ توان تولید تیراژ 60,000 عددی کارتن در هر شیفت کاری را دارا می باشد. که توانسته است خدمات بسیار ارزنده ای را به تولیدکنندگان سراسر کشور حتی صادرکنندگان به کشورهای مختلف دهد.

بدون شک هدف و آرزوی هر شرکتی است که بتواند به بازارهای بین المللی راه پیدا کند. مطمئنا برای ورود به این بخش لازم است کارتن تولیدی و یا کارتن صادراتی از کیفیت لازم برخوردار باشد و با قیمت مناسب قابل رقابت با کارتن های جهانی باشد. که خوشبختانه کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ با سابقه درخشان خود توانسته افتخار داشتن محبوبیت و مشتریان راضی بیشماری را در جای جای جهان کسب نماید.

کارتن صادراتی میوه - کارتن سازی در تهران

کارخانه کارتن سازی گلبرگ به عنوان یک کارتنسازی فعال و زمینه کاری گسترده آماده خدمت رسانی به تمام شهرهای کشور و ارائه کارتنهای صادراتی می باشد. شهرهایی از جمله تهران، کرج، اصفهان و …

کارتن سازی در تهران

همچنین تامین کننده ی انواع کارتن های صادراتی میوه و کالا به کشورهای مختلف می باشد.

از جمله عراق ( کارتن صادراتی به عراق )، روسیه ( کارتن صادراتی به روسیه )، افغانستان ( کارتن صادراتی به افغانستان )، آذربایجان ( کارتن صادراتی به آذربایجان )، ترکیه ( کارتن صادراتی به ترکیه ) ، اوکراین ( کارتن صادراتی به اوکراین ) ، امارات ( کارتن صادراتی به امارات ) ، پاکستان ( کارتن صادراتی به پاکستان ) ، ترکمنستان ( کارتن صادراتی به ترکمنستان ) ، عمان ( کارتن صادراتی به عمان ) ، کویت ( کارتن صادراتی به کویت ) ، قطر ( کارتن صادراتی به قطر ) ، قزاقستان ( کارتن صادراتی به قزاقستان ) ، عربستان ( کارتن صادراتی به عربستان ) ، یمن ( کارتن صادراتی به یمن ) ، سوریه ( کارتن صادراتی به سوریه ) ، گرجستان ( کارتن صادراتی به گرجستان ) ، ازبکستان ( کارتن صادراتی به ازبکستان ) ، ارمنستان ( کارتن صادراتی به ارمنستان ) ، لبنان ( کارتن صادراتی به لبنان ) ، قرقیزستان ( کارتن صادراتی به قرقیزستان ) ، بلاروس ( کارتن صادراتی به بلاروس ) ، بحرین ( کارتن صادراتی به بحرین ) ، اردن ( کارتن صادراتی به اردن )

 

تولید کارتن میوه

برای بسیاری از صادر کنندگان میوه شاید این مشکل به وجود آمده باشد که میوه های آن ها سالم به دست مشتریانشان در خارج از کشور نرسیده باشد و این باعث کاهش اعتبار و سودشان می شود. پس در نتیجه باید در انتخاب کارتن میوه نهایت دقت را بکنند و کارتن های بسته بندی میوه های صادراتی خود را از کارخانه ای که در تولید کارتن میوه نهایت دقت خود را به کار می برند تا بتوانند کارتن هاب باکیفیتی را تولید کنند خریداری کنند.

همچنین در هنگام تولید کارتن میوه باید به چند نکته را در نظر بگیرید یکی اینکه کارتن ها باید آنقدر استقامت داشته باشند که بتوانند فشار و سنگینی را تحمل کنند و همچنین از میوه ها در برابر رطوبت و گرما محافظت کند و از مانع از فاسد شدن میوه ها تا رسیدن به مقصد شود.

انواع کارتن میوه

شاید فکر کنید که کارتن های میوه فقط در حمل و نقل میوه ها نقش دارند اما باید بدانید که کارتنهای صادراتی میوه در بازاریابی میوه ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. حال می خواهیم در اینجا تعدادی از انواع کارتن میوه که در کارخانه گلبرگ تولید می شود را به شما معرفی کنیم.

کارتن های لمینتی

کارتن های لمینتی که در کارتن سازی در کرج تولید می شوند از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند. همچنین به دلیل چاپ لمینتی آن هم با بالاترین کیفیت که باعث می شود ظاهر کارتن ها بسیار زیبا و شکیل شوند از این نظر می توان گفت که بیش از 70 درصد از مشتریان آن را می پسندند و انتخاب می کنند. این نوع کارتنهای صادراتی میوه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است چرا که هم قابل بازیافت است و هم وزن بسیار سبکی دارد.

- کارتن سازی در کرج و تهران---

کارتن های دایکاتی

از آن جایی که در هنگام طراحی این نوع کارتن ها می توان از طرح های بسیار زیبا و خلاقانه استفاده کرد این کارتن ها در بسته بندی محصول نقش بسیار مهمی دارند چرا که باعث نمایش بهتر محصولات به مشتریان می شود. از آنجایی که این نوع کارتن ها بدون دخالت دست برش داده می شود شما می توانید در هر اندازه که می خواهید و هر تعداد که می خواهید سفارش بدهید.

Fruit export cartons - types of fruit cartons

جعبه های مقوایی

جعبه های مقوایی برای حمل و نقل کالاها و محصولات بسیار مفید هستند. شما می توانید با چاپ بر روی این جعبه ها برند خود را به نمایش بگذارید و نظر مشتریان را به خود جلب کنید. از این جعبه ها بیشتر برای حمل خرما و عناب و … استفاده می شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که جعبه های مقوایی نسبت به سایر کارتن هایی که برای بسته بندی میوه ها استفاده می شود از استحکام کمتری برخوردار هستند.

Export fruit cartons - cardboard cartonsکارتن 3 لایه با چهار رنگ

این نوع کارتنهای صادراتی میوه از جنس کارتن های 3 لایه است و میوه ها به صورت تک ردیفه در کارتن قرار می گیرند. چاپی که بر روی این کارتن ها صورت می گیرد اصولا چاپ فلسکو است و در چهار رنگ این چاپ انجام می شود تا بتواند نظر مشتری را به خود جلب کند.

Export fruit cartons - 3-layer cartons - types of fruit cartons - carton manufacturing in Karaj and Tehranکارتن 3 لایه یا 5 لایه در دار

این نوع کارتن معمولا از جنس کارتن های 3 لایه و 5 لایه با روکش سفید است و به خاطر 3 و 5 لایه بود از ضخامت بالایی برخوردار است. چاپی که بر روی این کارتن ها انجام می شود از چهار رنگ است و استفاده از این چهار رنگ جلوه زیبایی به کارتن می دهد.

کارتن صادراتی میوه-Types of fruit cartonsیک نوع دیگری از انواع کارتن میوه هم وجود دارد که در کارتن سازی در تهران اولید می شود که از این نوع کارتن بیشتر برای بازارهای داخلی استفاده می شود که به آن کارتن 3 لایه ای می گویند که در آن دو ردیف ساده از میوه ها جای می شوند.

قیمت و خرید کارتن میوه

شما می توانید برای خرید کارتنهای صادراتی میوه به کارتن سازی ها مراجعه کنید. برای صادرات میوه و یا فرستادن میوه ها به بازارهای داخلی می توانید از کارتن های لمینتی و کارتن های دایکاتی و غیره که در بالا به آن ها اشاره کردیم خریداری کنید. اگر تمایل به خرید بدون واسطه دارید و یا می خواهید از قیمت آن آگاهی پیدا کنید می توانید با کارشناشان ما در کارتن سازی گلبرگ باکس تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها بگیرید و اقدام به خرید کارتن میوه بکنید.

کارتن هایی که ما در گارخانه گلبرگ تولید می کنیم از قیمت مناسبی برخوردار هستند. شما می توانید در عرض 3  دقیقه از ما استعلام قیمت کارتن میوه و سایر کارتن ها را بگیرید.

 

کارتن بسته بندی میوه صادراتی

کارتن هایی که برای بسته بندی میوه ها استفاده می شود از گذشته تا الان تغییرات زیادی کرده است. کارتن هایی که در گذشته استفاده می شد عیب های زیادی داشت اما اکنون این عیب ها بر طرف شده است و کارتن هایی با کیفیت برای بسته بندی میوه های صادراتی تولید شده است. کارتنهای بسته بندی میوه های صادراتی که در کارتن سازی در کرج و تهران تولید می شوند، قابلیت بازیافت را دارند و از بروز آب و نور به داخل کارتن جلوگیری می کند تا در نتیجه ی آن از فاسد شدن میوه ها جلوگیری کند.

این کارتن ها را می توان براساس نیاز مشتریان در اندازه ها مختلف تولید کرد، اندازه های کارتن ها به نوع میوه ای، اندازه میوه و تعدادی که قرار است در داخل کارتن ها قرار بگیرد بستگی دارد و  همچنین با نظر و سلیقه ی آن ها می توان کارتن ها را طراحی کرد و در این طراحی ها از رنگ های مختلف استفاده کرد. کارتنهای بسته بندی میوه صادراتی بیشتر برای مسافت های راه دور تولید می شود و طبیعتا باید نسبت به سایر کارتن های بسته بندی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

کارخانه گلبرگ باکس به عنوان تولید کننده کارتن میوه در کشور با چندین سال سابقه کار در زمینه کارتن سازی دست به تولید کارتن بسته بندی میوه صادراتی آن هم با بالاترین کیفیت برای راحتی و امنیت شما تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه زده است. شما می توانید با خرید کارتن میوه از کارتن سازی گلبرگ این اطمینان را داشته باشید که محصولاتتان صحیح و سالم وهمچنین با همان کیفیت اولیه به دست مشتریانتان در هر کجا که هستند برسد.

 

  • کارخانه کارتن سازی گلبرگ ، کارتن سازی در کرج آماده خدمت‌رسانی به شما تولید کنندگان و صادرکنندگان محترم با نازلترین قیمت می‌باشدکارتن سازی در تهران
  • کافی است یک استعلام قیمت از ما بگیرید و یک نمونه کارتن با کیفیت رایگان را از ما دریافت نمایید تا برای همیشه با رضایت مشتری گلبرگ باقی بمانید.

– شماره تماس کارتن سازی ( شماره تلفن کارتن سازی ) گلبرگ

 

 02691300301کارتن صادراتی میوه- استعلام قیمت کارتن میوه

09226656063 کارتن صادراتی میوه- استعلام قیمت و خرید کارتن میوه- کارتن میوه صادراتی

 

 

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه