دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی رب

کارتن بسته بندی رب

امروزه بسته بندی محصولات، خصوصاً مواد غذایی به یکی از مهم ترین جنبه های تجارت و بازاریابی تبدیل شده است. کارتن بسته بندی رب و به طور کلی کارتن بسته بندی محصولات از تنوع بالایی برخوردار شده است. بسته بندی مناسب و چشم گیر محصولات و منطبق بر اصول بسته بندی، برای هر دو طرف تولید کننده و مصرف کننده به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.
انواع محصولات در کارتن بسته بندی به فروشگاه ها عرضه می شود که تلاش شده تا کارتن بسته بندی رب انار نیز با دقت و زیبایی بیشتر به دست مصرف کننده برسد. از آنجایی که کارتن بسته بندی عمده نشان دهنده هویت شرکت و تولید کننده محصول است، لازم است تا چاپ و بسته بندی جذابی داشته باشد.
بسته بندی رب

اهمیت بسته بندی محصولات

امروزه بسته بندی و صنعت کارتن سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این صنعت کمک کرده تا در کنار کیفیت بالای محصول، جعبه سازی های جذاب و جالب به فروش بالای محصول منجر شود. به عنوان مثال کارتن رب گوجه فرنگی، علاوه بر داشتن اطلاعات محصول بر روی خود، باید در طراحی خلاقیت بالایی داشته باشد تا نظر مصرف کننده و مشتری را به خود جلب نماید. در اینجا به اهمیت کارتن بسته بندی رب می پردازیم.
یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کارتن بسته بندی رب گوجه فرنگی باید تهیه نمود، انتخاب تولیدی کارتن با سابقه مناسب است. شرکت های تولیدکننده کارتن، مانند گلبرگ باکس، امروزه با استفاده از پیشرفته ترین ابزار طراحی به کمک جذب مشتری بیشتر آمده اند.
بسته بندی رب گوجه

مزایای بسته بندی رب

یکی از محصولاتی که در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد، انواع رب به خصوص رب گوجه فرنگی و رب انار است. در کل صنعت جعبه و کارتن بسته بندی انواع رب با تنوع بالا دارای مزایای بیشماری است که مصرف کننده با استفاده از آنها می تواند در روش خود نیز اثر مطلوب ایجاد نماید.
یکی از مهم ترین ویژگی های کارتن بسته بندی رب انار و کارتن رب گوجه فرنگی، قابلیت برچسپ زدن بر روی آنهاست. با استفاده از تکنولوژی های نوین در صنعت چاپ و بسته بندی می توان بر روی کارتن رب گوجه فرنگی، حجم محصول، مواد تشکیل دهنده در تولید رب، اطلاعات تغذیه ای محصول و گاهاً دستورالعمل پخت و پز را بر روی آن وارد کرد و یا حتی به شکل برچسب بر روی کارتن بسته بندی رب گوجه زد.
از دیگر مزایای خرید کارتن بسته بندی رب، می توان به کمک به ماندگاری محصول و افزایش طول عمر آن اشاره نمود. محصولاتی که در بسته بندی ارائه می شوند، از خطراتی مانند خرابی، آفت و مانند اینها در امان هستند و سالم به دست مصرف کننده می رسد. قیمت کارتن بسته بندی رب بسیار مقرون به صرفه بوده و به حفظ کیفیت محصول کمک شایانی می نماید. همچنین لازم به ذکر است که کارتن بسته بندی، به حفظ تازگی محصول نیز کمک کرده و آن را با کیفیت مناسب به دست مصرف کننده می رساند.
شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی رب  به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.
خرید کارتن بسته بندی رب گوجه فرنگی

در پایان

یکی از مهم ترین اهداف خرید کارتن بسته بندی رب گوجه فرنگی، افزایش طول عمر و ماندگاری بالای محصول است که از فساد و اکسیده شدن محصول جلوگیری می نماید. بعلاوه حمل و نقل آسان، بهداشت بالای محصول ارائه شده و بازاریابی راحت تر نیز از دیگر امتیازات استفاده از کارتن بسته بندی به شمار می آید.
سوالات متداول

چه تفاوتی بین کارتن بسته بندی رب ایرانی و خارجی وجود دارد؟

کارتن بسته بندی رب ایرانی و خارجی از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند. اما قیمت کارتن بسته بندی ایرانی به دلیل نوسانات ارزی، معمولاً ارزانتر از کارتن بسته بندی خارجی است.

حداقل تیراژ برای سفارش تولید کارتن بسته بندی رب چقدر است؟

حداقل تیراژ برای سفارش تولید کارتن بسته بندی رب در کارتن سازی های مختلف متفاوت است. اما به طور کلی حداقل تیراژ برای سفارش کارتن حدود 1000 عدد است.

آیا می توان از کارتن بسته بندی رب برای محصولات دیگر نیز استفاده کرد؟

بله، می توان از کارتن بسته بندی رب برای بسته بندی محصولات دیگر مانند حبوبات، ادویه جات و … نیز استفاده کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی رب

  1. قلی پور گفت:

    کارتن های بسته بندی رب به صورت کف کارتن هست؟؟ یا تماما کارتن است؟

    1. کارتن های تولیدی بنا به درخواست شما تولید میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *