دسته بندی نشده

کارتن سینگل فیس

کارتن سینگل فیس چیست

کارتن سینگل فیس چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا به این سوال پاسخ دهیم و اطلاعات کاملی در مورد این نوع از کارتن ها ارائه کنیم. ورق های سینگل فیس ورقه های کارتنی مفید و کارآمدی هستند که از چسباندن یک لایه ی مسطح به یک لایه موج دار ساخته می شوند.
معمولا از ورقه ها و لایه های سینگل فیس در داخل و خارج جعبه های کارتنی استفاده می شود. استفاده از این لایه ها در بیرون جعبه، برای محافظت بیشتر از محصولات و در داخل جعبه ها به منظور تقسیم ایمن فضا می باشد. همچنین از آن جایی که این لایه ها انعطاف پذیری بالایی دارند در هنگام بسته بندی محصولات می توان به راحتی و به منظور جلوگیری از وارد شدن ضربه و آسیب، آن ها را دور تا دور محصول پیچید.

 

کارتن های دولایه موسوم به سینگل فیس

یکی از انواع مختلف کارتن بسته بندی، کارتن های دولایه موسوم به سینگل فیس می باشند. از کارتن سینگل فیس اغلب برای بسته بندی محصولات سبک تا حداکثر وزن ۲ کیلوگرم استفاده می شود. برای تولید این نوع کارتن ها از یک لایه ورق مسطح و یک فلوت استفاده می شود. این نوع کارتن ها قبل از تحویل به مشتری لمینت می شوند. با چسباندن یک لایه لمینت، مقاومت کارتن بالاتر می رود و تا رسیدن به دست مشتری کاملا سالم می ماند.

 

موارد استفاده از کارتن سینگل فیس چیست؟

موارد استفاده از کارتن سینگل فیس چیست؟

همان طور که اشاره کردیم این نوع کارتن ها برای بسته بندی محصولات سبک که تا دو کیلوگرم وزن دارند مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال در اغلب موارد خرید کارتن سینگل فیس برای استفاده در موارد زیر استفاده می شود :
کارتن بسته بندی آجیل تا دو کیلوگرم
بسته بندی میوه خشک
بسته بندی چای
بسته بندی خشکبار
کارتن بسته بندی زرشک
• کارتن خرما
کارتن بسته بندی حبوبات
• کارتن بسته بندی شکلات
کارتن بسته بندی قارچ
کارتن بسته بندی کشمش
کارتن بسته بندی کیک و کلوچه
کارتن ساعت
• و …
به طور کلی می توانیم بگوییم که خرید کارتن سینگل فیس به منظور بسته بندی تمامی محصولاتی که شکستنی نباشند و وزن زیادی نیز نداشته باشند انتخاب مناسبی می باشد.

 

روش تولید سینگل فیس چیست؟

تولید کارتن بسته بندی از نوع سینگل فیس به این صورت است که در آن از یک لایه ورق مسطح و یک فلوت استفاده می شود. در تولید این کارتن ها معمولا از فلوت e استفاده می شود. البته گاهی مواقع نیز ممکن است تولید کننده کارتن از فلوت f استفاده کند. همان طور که اشاره کردیم برای افزایش مقاومت و زیبایی این کارتن ها نیز از یک لایه لمینت استفاده می شود.
برای تولید این نوع کارتن ها از دستگاه سینگل فیس کارتن استفاده می شود. دستگاه سینگل فیس کارتن لایه کاغذ فلوتینگ را پس از کنگره کردن به یک لایه لاینر می چسباند تا کارتن دولایه مورد نیاز درست شود.

 

قیمت کارتن سینگل فیس

قیمت کارتن سینگل فیس

 

در هنگام خرید کارتن سینگل فیس یکی از مواردی که روی تصمیم شما اثر می گذارد، قیمت کارتن می باشد. قیمت این نوع کارتن ها با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل مؤثر روی قیمت کارتن های سینگل فیس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
• تیراژ
• ابعاد
• جنس ورق
• لمینت
• و …
قیمت کارتن های دولایه موسوم به سینگل فیس از کارتن های سه لایه لمینتی ارزان تر است. به همین دلیل توصیه می شود از این نوع کارتن ها به عنوان جعبه و کارتن بسته بندی برای محصولات با وزن کمتر استفاده کنید.

 

خرید کارتن سینگل فیس

بهتر است قبل از اقدام به سفارش کارتن با انواع مختلف کارتن ها آشنایی پیدا کنید و یا از افراد مطلع در این زمینه مشورت بخواهید. می توانید مشخصات دقیق محصول خود شامل وزن، ابعاد و … را به تولیدی کارتن بیان کنید تا به شما مناسب ترین نوع کارتن را معرفی کنند. به این صورت خرید کارتن برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
کارخانه کارتن سازی با بررسی اطلاعات کامل محصول مورد نظرتان به شما می گویند که کارتن دولایه و سینگل فیس برای شما مناسب است یا نه. بعد از اینکه نوع مناسب کارتن را برای بسته بندی محصول خود انتخاب کرده و سفارش دادید، کارتن سازی با توجه به نوع محصول و داخلی یا صادراتی بودن آن ترکیب ورق متناسب با کالا را تعیین می کند. سپس کارتن مورد نظر به تیراژی که می خواهید تولید شده و به شما تحویل داده خواهد شد.

 

 

انواع کارتن های بسته بندی

انواع کارتن های بسته بندی

 

کارتن ها انواع بسیار مختلفی دارند و برای اهداف گوناگونی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن های موجود در بازار اندازه و ابعاد مختلفی دارند. البته می توانید با سفارش دادن کارتن متناسب با محصول مورد نظر خود کیفیت بسته بندی را بالا ببرید. از انواع مختلف کارتن های موجود در بازار می توانیم به سینگل فیس، فلوت کارتن، کارتن لمینتی، کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه، کارتن آسپتیک، کارتن هفت لایه، کارتن دایکاتی، جعبه سینی و … اشاره کنیم.

 

سایر مزایای کارتن های بسته بندی سینگل فیس

استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات مزایای بسیار زیادی دارد. از مهم ترین این مزایا می توانیم به سالم ماندن محصول در حین حمل و نقل و یا انبار کردن اشاره کنیم. کارتن ها مانع از نفوذ رطوبت، آب و … به داخل محصولات شده و از آن ها در برابر هر نوع آسیب، فشار و ضربه ای محافظت می کنند. از جمله مزایای استفاده از کارتن های دو لایه سیتگل فیس برای بسته بندی محصولات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
• این نوع کارتن ها برخلاف ضخامت و وزن کمی که دارند، بسیار مستحکم هستند و از محصولات در برابر هر نوع آسیبی محافظت می کنند.
• کارتن های دولایه سینگل فیس در اندازه متناسب با محصول شما تولید می شود و به این ترتیب محصول پس از بسته بندی کاملا فیکس شده و آسیب نمی بیند.
• انواع چاپ با توجه به سفارش مشتری روی این نوع کارتن ها انجام می شود و به راحتی می توان از آن ها برای اهداف تبلیغاتی محصولات خود استفاده کنید.
• شیار و موج هایی که روی این نوع کارتن ها هستند از ورود رطوبت به قسمت درونی کارتن جلوگیری می کنند. به همین دلیل انتخاب کارتن دولایه سینگل فیس برای بسته بندی محصول های غذایی و دارویی که باید در مدت زمان طولانی حمل ونقل خشک و سالم بمانند بسیار مناسب می باشد.
• استفاده از این لایه های سینگل فیس به جای پلاستیک های حباب دار برای محافظت از محصولات هم مقرون به صرفه است و هم به نفع طبیعت و محیط زیست می باشد. سینگل فیس را در دو نوع سینگل فیس صفحه ای و سینگل فیس رولی می توانید تهیه کنید. برای حفاظت از محصولات بزرگ، کوچک و یا محصولاتی که شکل مشخصی ندارند بهتر است از سینگل فیسس رولی استفاده کنید.

 

جمع بندی کارتن سین

انواع کارتن های بسته بندی

در این نوشته به این سوال پاسخ دادیم که کارتن سینگل فیس چیست؟ همان طور که توضیح دادیم این کارتن ها از چسباندن یک لایه ی مسطح به یک لایه موج دار تولید می شود و یک دسته از کارتن شیاردار می باشد. وقتی از کناره به این کارتن ها نگاه کنید لایه ی موج دار آن را مشاهده می کنید.
استفاده از این کارتن ها برای بسته بندی محصولات سبک و غیر شکستنی بسیار مناسب می باشد. همچنین قیمت این کارتن ها نیز با توجه به کیفیت و کارایی بالای آن ها مقرون به صرفه است. می توانید این کارتن ها را در ابعاد و تعداد مورد نیاز سفارش دهید.

گلبرگ باکس یک شرکت کارتن سازی و جعبه سازی معتبر و با تجربه در کرچ است؛ که تولید انواع کارتن و جعبه های بسته را به عهده دارد. برای ثبت سفارشات خود به سایت کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۳ دیدگاه در “کارتن سینگل فیس

  1. مالکانی گفت:

    چه جالب خیلی مطلب خوبی بود مرسی

  2. محمدخانی گفت:

    من از به شما کارتن برای بسته بندی خرما سفارش دادم
    و خیلی رضایت بخش بود مرسی

    1. سلام دوست عزیز. هدف ما رضایت کامل شما از سفارشتون هست و تمام سعی مون و میکنیم این اتفاق بیفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *