دسته بندی نشده

خرید کارتن | فروش آنلاین کارتن | قیمت بروز کارتن

معرفی کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس

کارتن از آن دسته محصولاتی است که اهمیت آن برای هیچ کس قابل انکار نیست. در دنیای امروز بسته بندی های گوناگونی برای محصولات مختلف وجود دارد و افراد می توانند بر اساس نیازشان و متناسب با محصولات خود کارتنی را برای بسته بندی انتخاب کنند. در این بخش قصد داریم شما را با خرید کارتن، فروش و خرید اینترنتی کارتن مقوایی و سفارش آنلاین کارتن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

خرید کارتن با چه هدفی صورت می گیرد؟

خرید کارتن برای اهداف مختلفی انجام می شود گاهی برای بسته بندی محصولاتی که قرار است وارد بازار شوند و گاهی برای بسته بندی وسایلی که قرار است از جایی به جای دیگر منتقل شده و یا در مکانی انبار و نگهداری شوند.

 یکی از انواع کارتن ها کارتن ضخیم است که می توان برای بسته بندی محصولات صادارتی مانند کارتن بسته بندی پسته صادراتی، کارتن بسته بندی میوه صادراتی استفاده کرد. زیرا این کارتن ها بسیار محکم هستند و در حین نقل و انتقال کمتر دچار پارگی و ساییدگی می شوند.

خرید کارتنخرید کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف

خرید کارتن فریت بار و خرید کارتن صادارتی برای بسته بندی محصولات است که قرار است در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برسد. این کارتن ها باید دارای ظاهری شیک و زیبا بوده و از استحکام خوبی برخوردار باشند.

صنعت کارتن سازی گستره زیادی دارد و حتی می توان خرید کارتن به منظور بسته بندی محصولات دارویی و پستی نیز به کار برد. استفاده از کارتن دارویی و کارتن پستی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا روی این کارتن ها می توان مشخصات داروی مورد نظر را درج کرد و یا روی کارتن پستی می توان اطلاعات فرستنده و گیرنده را نوشت تا ارسال مرسوله با دقت بیشتری انجام شود.

در حال حاضر فروش اینترنتی کارتن نیز توسط انواع سایت های مرتبط به کارخانه هایی که در صنعت کارتن سازی فعال هستند صورت می گیرد. از این رو افراد می توانند براحتی قیمت کارتن را استعلام بگیرند و از جایی مناسب با قیمت ارزان کارتن مورد نیاز خود را سفارش دهند.
خرید کارتن صنعتی در شکل های گوناگونی مانند کارتن آماده ، کارتن بدون چاپ و یا کارتن بسته بندی سفید انجام می شود. همچنین خرید کارتن عمده یا فروش عمده کارتن برای بسته بندی کفش و یا سایر محصولات دیگر از طریق سایت هایی که در صنعت کارتن سازی فعالیت می کنند امکان پذیر است.

اهمیت استفاده و  خرید کارتن ضخیم برای بسته بندی محصولات

خرید کارتن برای هر هدفی باشد باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند کالایی را که داخل آن قرار می دهیم از صدمات احتمالی محافظت کند. مهمترین دلیل خرید کارتن ضخیم این است که در ساخت این کارتن ها از مقواهای بی کیفیت استفاده نمی شود. بنابراین محصول داخل کارتن در هنگام جابجایی از ضربات و آسیب های احتمالی در امان می مانند. با استفاده از کارتن های ضخیم مانند کارتن ۵ لایه ضخیم نگرانی در مورد آسیب به محصولات داخل آن یا ایجاد مشکل در هنگام حمل و نقل آن وجود ندارد. یکی دیگر از موارد مصرف کارتن ضخیم خرید کارتن هندوانه، خرید کارتن بسته بندی زرشک و خرید کارتن پستی است که می تواند در نگهداری و جابجایی سالم این محصولات بسیار موثر باشد.

خرید کارتن بسته بندیویژگی های خرید کارتن ضخیم

نمی توان مطمئن بود که خرید کارتن از یک برند معتبر و مشهور می تواند امنیت وسایل را هنگام جابجایی تضمین کند. بنابراین برای انتخاب یک کارتن ضخیم و قابل اطمینان باید به ویژگی ها و قابلیت های کارتن توجه داشت. یک کارتن ضخیم و مناسب برای اسباب کشی باید شامل ویژگی های زیر باشد.

1.دوام: با دوام بودن کارتن ضخیم در نگهداری وسایل بسیار اهمیت دارد. هر چقدر کارتن های وسایل دوام بیشتری داشته باشد، امنیت بالاتری برای سالم ماندن وسایل وجود دارد.

2.سبک وزن با نسبت قدرت به وزن بالا: کارتن های ضخیم با توجه به کاربری و کارایی که دارند، از وزن ها و اندازه های مختلفی برخوردارند. از این رو هر کدام از کارتن ها در هر شرایطی باید وزن بسیار اندک و ایمنی بالایی را ایجاد کنند.

نکته مهم اینکه کارتنی با وزن پایین می تواند امنیت بالایی نیز داشته باشد؛ مانند کارتن های ضخیم که علاوه بر وزن پایین دارای کاربری و امنیت بالایی هستند.

3.محافظت از محصول: ضخامت و مقاومت یک کارتن برای هر کاربردی می تواند یک گزینه و ویژگی بسیار مهم به شمار آید. کارتن های سه لایه و انواع کارتن های مقوایی می توانند دارای استحکام بالایی برای محافظت محصول باشند. با خرید کارتن سه لایه می توانید وسایل خود را با اطمینان جا به جا کنید.

4.مقرون به صرفه: یکی از ویژگی های مهم خرید کارتن، قیمت کارتن است. کارتنی که دارای سطح استقامت بالایی باشد می تواند محصولی را که داخل آن می گذاریم را به بهترین شکل نگهداری کند. بنابراین متناسب با میزان مقاومت آن مشتری حاضر است برای خرید آن هزینه نماید. کارتن ضخیم  علاوه بر داشتن استقامت بالا در نگهداری محصولات، با قیمت مناسبی نیز  باید در دسترس مشتری قرار گیرد.

5.سازگار با محیط زیست: استفاده از کارتن های ضخیم علاوه بر اینکه امنیت جابجایی کالا را تامین می کند می تواند با محیط زیست سازگار باشد و آسیب کمتری را به محیط طبیعی وارد کند.

خرید کارتن ضخیم را  برای نگهداری محصولات و وسایل مختلف مواد غذایی، برق و الکترونیک، بهداشت، قطعات خودرو، گیاهان، اسباب کشی، مدو پوشاک در فروشگاه ها و مغازه ها انجام داد.

انواع کارتن ضخیم

1.خرید کارتن ۵ لایه ضخیم: کارتن های پنج لایه ضخیم در بیشتر مواقع برای جابجایی وسایل سنگین استفاده می شوند زیرا این کارتن ها می توانند محصولات  با وزن های بالا را تحمل کنند و از آن ها در برابر ضربه و رطوبت محافظت نمایند. این کارتن های ضخیم 5 لایه شامل ابعادی با طول: 60  ، عرض: 40 و ارتفاع: 40  هستند.

2.کارتن 5 لایه آکبند: این نوع کارتن ضخیم می تواند برای جابجایی وسایل شکستنی مانند بلوریجات و چینی جات بهترین گزینه باشند.این کارتن ها از وسایل در برابر ضربه محافظت می کنند و مخصوص وسایل شکستنی طراحی شده است. ابعاد و استحکام این نوع کارتن ها کاملا بر اساس نوع نیاز کاربر طراحی شده اند و شامل ابعاد طول: 60  ، عرض: 40 و ارتفاع: 40 می شوند.

3.کارتن 5 لایه در حد نو: این نوع کارتن ها نیز کارایی و کاربری مانند کارتن 5 لایه آکبند را دارند با این تفاوت که قیمت پایین تری داشته و نسبت 5 لایه آکبند دارای کیفیت کمتری می باشند.

4.خرید کارتن 5  لایه آکبند ( مناسب برای کتاب): کارتن 5 لایه آکبند مخصوص کتاب در ابعاد مختلف طراحی می شود. اندازه و جنس این نوع کارتن ها مخصوص کتاب و دفتر طراحی شده و هزینه پایین تری به نسبت کارتن های مخصوص شکستنی دارد. ابعاد این کارتن های پنج لایه آکبند شامل طول: 38، عرض: 28 و ارتفاع 30 می شود. همچنین کارتن هایی در ابعاد طول: 50، عرض: 30 و   ارتفاع: 30 برای حمل و جابجایی کتاب بسیار کارآمد است.

5.کارتن 5 لایه آکبند (مناسب برای وسایل با ارتفاع تقریبا بلند): این مدل کارتن ها برای جابجایی تجهیزاتی با طول 40، عرض 37  و ارتفاع 50 سانتیمتر بسیار مناسب است. نوع دیگر این مدل کارتن ها، کارتن 5  لایه آکبند مناسب برای حمل وسایل با ارتفاع تقریبا بلند و مخصوصا حمل و بسته ­بندی وسایل آشپزخانه می باشد. کارتن 5 لایه آکبند زیر مجموعه کارتن ضخیم است و برای حمل وسایل با ارتفاع 50 سانتی متر، عرض و طول 50 و 60 سانتیمتر  مناسب است.

6.کارتن 5 لایه آکبند (مناسب حمل وسایل بزرگ و حجیم و سنگین): این مدل کارتن ضخیم برای حمل و نقل و جابجایی وسایل حجیم و سنگین که دارای ابعاد طول 66، عرض 46 و ارتفاع 53 سانتیمتر هستند. جنس این نوع کارتن ها مخصوص وسایل حجیم و سنگین است و مقاومت بالایی دارد بنابراین در برابر جابجایی و حجم و وزن بالای این وسایل بسیار مقاوم هستند.  کارتن 5 لایه آکبند برای بسته ­بندی وسایل بزرگ مناسب اند که ابعادی به طول: 80، عرض 50 و ارتفاع 50 سانتیمتر دارند.

فروش اینترنتی کارتنفروش اینترنتی کارتن

کارتن سازی گلبرگ پس از تولید انواع کارتن ها که عبارت اند از: کارتن های مواد غذایی، کارتن بسته بندی میوه صادراتی، کارتن بسته بندی تخم مرغ، کارتن بسته بندی لوازم خانگی، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی و غیره دست به تولید و فروش این کارتن ها زده است. فروش این کارتن ها به دو روش فروش مستقیم از خود کارتن سازی و فروش اینترنتی کارتن انجام می شود. البته امروزه فروش اینترنتی کارتن نسبت به فروش از خود کارتن سازی و یا نمایندگی های آن رونق و طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

فروش اینترنتی کارتن بدین صورت است که کارتن سازی ها از محصولاتشان عکس های با کیفیتی تهیه می کنند و عکس ها را به همراه توضیحاتی در رابطه با نوع کارتن و ویژگی های آن در سایت مورد نظر خود بارگذاری می کنند.

برای فروش بیشتر، بهتر است بسته بندی خلاقانه داشته باشید و بر روی کارتن بسته بندی (چه کوچک و چه بزرگ) به برند و یا نام تبلیغاتی اشاره کنید تا مشتریان با دیدن بسته بندی متمایز بودن شما را تایید کنند و مشتاق به خرید های بعدی از شما شوند.

یکی از روش هایی که شرکت های بزرگ برای افزایش فروش خود اجرا می کنند متفاوت بودن بسته بندی ها است. این تغییر می تواند خیلی کوچک به اندازه یک تغییر رنگ یا یک جمله و تصویر باشد.

یکی دیگر از روش های نوین افزایش فروش، استفاده از تگ های RFID است که به صورت ردیاب عمل کرده و موجب می شود مشتری به صورت آنلاین در جریان حمل مرسوله خود قرار بگیرد.

خرید اینترنتی کارتن یا خرید آنلاین کارتن مقوایی

امروزه بنا به شرایط حاکم بر جامعه خیلی از افراد تمایلی به این که از منزل خارج شوند را ندارند و ترجیح می دهند که همه خرید های خود را به صورت اینترنتی یا آنلاین انجام دهند. یکی از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی کارتن مقوایی عدم نیاز به رفت و آمد است. افراد می توانند از طریق اینترنت تنها با چند کلیک خرید های مورد نیاز را سفارش دهند و دیگر نیازی به این که در این خیابان های شلوغ آن هم با وجود ویروس کرونا به بیرون از منزل بروند نیست. خرید آنلاین کارتن مقوایی زمان کمتری از شما می گیرد و به این صورت می توانید زمان خود را به دیگر کارهایتای اختصاص دهید.

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی کارتن این است که شما می توانید خرید های خود را به صورت تکی و عمده انجام دهید.

خرید اینترنتی کارتن یا خرید آنلاین کارتن مقوایی

امروزه بنا به شرایط حاکم بر جامعه خیلی از افراد تمایلی به این که از منزل خارج شوند را ندارند و ترجیح می دهند که همه خرید های خود را به صورت اینترنتی یا آنلاین انجام دهند. یکی از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی کارتن مقوایی عدم نیاز به رفت و آمد است. افراد می توانند از طریق اینترنت تنها با چند کلیک خرید های مورد نیاز را سفارش دهند و دیگر نیازی به این که در این خیابان های شلوغ آن هم با وجود ویروس کرونا به بیرون از منزل بروند نیست. خرید آنلاین کارتن مقوایی زمان کمتری از شما می گیرد و به این صورت می توانید زمان خود را به دیگر کارهایتای اختصاص دهید.

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی کارتن این است که شما می توانید خرید های خود را به صورت تکی و عمده انجام دهید.

فروش اینترنتی کارتن- خرید آنلاین کارتن

نکات مهم برای خرید کارتن

کارتن برای تمامی افراد کاربردی می باشد. کارتن ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و از نظر سایز، اندازه و محکم بودن با هم متفاوت می باشند. بر اساس وسایلی که می خواهید داخل جعبه قرار دهید، باید کارتن را انتخاب کنید. برای مثال برای وسایل شکستنی و وسایلی که امکان آسیب دیدن آن ها در اثر ضربه خوردن می باشد مانند ظروف چینی، شیشه و حتی وسایل الکترونیکی باید از جعبه های محکم تر استفاده کنید. همچنین باید وسیله را به خوبی پوشش دهید. برای جا به جایی و آرشیو کردن وسایل بهترین گزینه خرید کارتن می باشد. برای وسایلی مانند کتاب ها، مقوا و کالاهایی که حساس نیشتند از جعبه های یک لایه نیز می توان استفاده کرد. برای خرید کارتن جهت بسته بندی باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در این قسمت به بررسی این موارد می پردازیم:

خرید کارتن

اندازه جعبه را تعیین کنید

یکی از نکات مهم برای خرید کارتن، سایز آن می باشد. باید طول، عرض و ارتفاع کارتن مورد نیاز خود را تعیین کنید. اندازه گیری کنید. سپس به دنبال خرید کارتن مقوایی باشید که در همه جهات کمی بزرگتر از اندازه مورد نیاز باشد. اگر اقدام به خرید کارتن مقوایی هم اندازه وسیله خود کنید، باید وسیله را به سختی داخل آن جا دهید، همچنین احتمال آسیب هنگام حمل و نقل چندین برابر بیشتر است. با این حال، شما همچنین نباید اقدام به خرید کارتن بسته بندی که خیلی بزرگ هستند،  کنید، زیرا در غیر این صورت محموله شما در بسته ‌بندی تکان می خورد و نمی ‌توان تضمین کرد که کالاهای شما سالم به مقصد می ‌رسند. علاوه بر این، در صورت خرید کارتن و جعبه بسیار بزرگ، در صورت تجاوز از محدوده ابعاد تعیین شده توسط سرویس بسته، ممکن است متحمل هزینه های غیرضروری پست شوید. اگر نمی توانید اندازه مناسبی پیدا کنید و مجبور به خرید کارتن بزرگتر از آنچه واقعا نیاز دارید، هستید؛ حفره های بین کالا و جعبه مقوایی را به خوبی بپوشانید. نکاتی در مورد نحوه انجام این کار را در ادامه بررسی می کنیم.

وزن وسایل

خرید کارتن بسته بندی که بتواند وزن کالاهایی که می خواهید ارسال کنید را تحمل کند، بسیار مهم می باشد. اقلام روزمره و وسایل کوچک از جمله موبایل می توانید بدون تردید از جعبه های مقوایی ساخته شده از مقوای موجدار تک جداره استفاده کنید. در صورتی که وزن وسایل شما زیاد است، برای مثال تعداد زیادی کتاب یا ظروف چینی باید خرید کارتن دو جداره توصیه می شود. کارتن های دوجداره تا وزن 20 کیلوگرم را عموما تحمل می کنند.

محکم بودن کارتن

تنها وزن نیست که تعیین می کند بسته بندی چقدر باید محکم باشد، شکنندگی کالای در حال حمل را نیز باید در نظر گرفت. برای خرید کارتن ضخامت دیواره بسته بندی نقش مهمی دارد. هرچه کارتن موجدار ضخیم تر باشد، بهتر از آسیب های ناشی از افتادن و سوراخ شدن محافظت می کند. با این حال، برای اقلام  مختلف به خصوص اقلام حساس، هیچ جابجایی مناسبی وجود ندارد. در این موارد خرید کارتن با اندازه ای بزرگ تر توصیه می شود. به این صورت می توانید کارتن را با کاغذ، روزنامه و رول های حباب دارد پر کنید تا وسایل آسیب نبینند.

استفاده از محافظ

علاوه بر خرید کارتن سه لایه و محکم برای بسته بندی معمولا افرادی که حرفه ای تر هستند، از رول های حباب دارد استفاده می کنند. به این صورت وسایل آسیب بسیار کمتری در اثر فشار و ضربه می بینند. به جای رول های حباب دار می توانید به راحتی از روزنامه های جمع آوری شده و کاغذ های باطله استفاده کنید. وسایل مورد نظر خود را به خوبی با روزنامه، کاغذ یا رول حباب دار بپوشانید. تمامی حفره ها را به خوبی بپوشانید، به این صورت کالاها نمی توانند به اطراف لغزیده و از داخل به دیواره برخورد کنند. رعایت این نکات مخصوصا برای فروشگاه های اینترنتی مهم می باشد، زیرا رساندن کالای سالم به دست مشتری از مهم ترین مراحل فروش می باشد. با توجه به نکات گفته شده وسایل شکستنی مانند ظروف چینی نیز سالم به مقصد می رسند.

کلیک کنید.!

معرفی کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس

نکاتی برای خرید کارتن بسته بندی

1 . طراحی کارتن و جعبه بسته بندی

داشتن بسته بندی خلاقانه و حرفه ای به فروش محصول کمک بسیار زیادی می کند. همین امر سبب شده است که صنعت چاپ و بسته بندی رونق بیشتری پیدا کند و تولید کنندگان علاوه بر کیفیت خود محصول، به بسته بندی و چاپ هم اهمیت ویژه ای بدهند. بسته بندی به محصول کمک می کند تا از آلودگی های محیطی به دور باشد و همچنین از ظاهر زیبا و مرتبی برخوردار باشد.

قبل از سفارش باید نوع محصول و ابعاد محصول مشخص شود و همچنین می توانید با نرم افزارهای طراحی، بسته بندی مد نظر خود را شبیه سازی کنید تا بتوانید تصویر نهایی را مشاهده و بررسی کنید. همیشه باید بسته بندی ای را انتخاب کنید که جذاب و در عین حال تا حد امکان با محیط زیست سازگار باشد.

بسته بندی نباید باعث افزایش قیمت محصول شود، چرا که مشتریان به همان اندازه که به بسته بندی اهمیت می دهند، قیمت محصول هم برایشان مهم است.

طراحی کارتن و جعبه بسته بندی2 . انتخاب جنس کارتن و مقوا

کارتن ‌های مقوایی از دسته کارتن هایی است که نقش بسیار مهمی را در بسته‌بندی و جمع‌آوری وسیله‌ها دارد. استفاده از کارتن های مقوایی می تواند باعث نظم بخشیدن به کار بسته‌بندی محصولات مختلف شود. همچنین می تواند کالاها را از آسیب‌های احتمالی در حین جابجایی در امان نگه دارد. یکی از پرکاربردترین نوع کارتن‌  ارسال مرسولات و انبارداری کارتن پستی است که به دلیل داشتن بدنه‌ای محکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

جنس کارتن انواع مختلفی دارد و باید قبل از خرید کارتن مقوایی به آن توجه ویژه ای داشته باشید. از انواع کارتن بسته بندی می توان به این موارد اشاره کرد: جعبه مقوایی، جعبه لمینت کارتن و جعبه هارد باکس یا جعبه سخت.

انواع مقوا برای چاپ جعبه عبارت است از: مقوای پشت طوسی، مقوای گلاسه، مقوای ایندربرد، مقوای فانتزی و مقوای کرافت.

البته لازم به ذکر است که برای هر بسته بندی نمی توان از این مقواها استفاده کرد چرا که در تولید آنها از کاغذهای بازیافتی استفاده می شود.

3. سادگی مدل کارتن بسته بندی

خرید کارتن ساده بسته بندی که روی آن تصاویر و عکس های زیادی نباشد می تواند مشتری را راغب به مطالعه نوشته های روی کارتن نماید. بنابراین مشتری می تواند با آگاهی بیشتری محصول را خریداری کند. معمولا برای خرید کارتن عمده  سفارش دهنده ترجیح می دهد به سمت خرید کارتن خام برود زیرا می تواند به سلیقه خود طرح گرافیکی بزند.

4.  قیمت کارتن بسته بندی

عواملی که بر روی قیمت کارتن تأثیر می گذارد عبارتند از: هزینه چاپ، کاغذ، مقوا، رنگ و … . سایر فاکتورهایی که می تواند بر روی قیمت کارتن اثر بگذارد و باید به آنها توجه ویژه ای شود عبارت اند از: سایز کارتن بسته بندی، طراحی کارتن بسته بندی، مواد سازنده کارتن بسته بندی.

5. چسب مناسب کارتن و جعبه بسته بندی

در هنگام خرید کارتن بسته بندی (خرید کارتون بسته بندی) باید از نوع چسب استفاده شده برای تولید کارتن آگاه شویم. زیرا معمولا برای بسته بندی کارتن باید از چسب گرم استفاده شود که دارای استحکام درونی برای اتصال لایه‌های کارتنی، مقوا، کرافت، سطوح سلولزی می باشد. ویژگی‌های چسب گرم (چسب جعبه بسته بندی) عبارتند از:

  • چسب گرم در صورتی که به دور از نور آفتاب و در دمای بین 10 تا 40 درجه سانتیگراد نگهداری شود، حدود دو سال نیز عمر می‌کند.
  • در برابر تغییرات و شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.
  • این چسب ها با توجه به ساختار شیمیایی که دارند در برابر حرارت پایدار هستند.

6.طرح های گرافیکی روی کارتن بسته بندی

عکس ها و طرح های گرافیکی روی کارتن از موضوعات مهمی است که باید در زمان سفارش و خرید کارتن بسته بندی (خرید کارتون بسته بندی) محصولات به آن توجه کرد. این تصاویر و طرح های گرافیکی باید بسیار خلاقانه بوده و با محصول مورد نظر ما همخوانی داشته باشد. این عکس ها و تصاویر باید دارای کیفیت خوبی باشند تا کاملا واضح بوده و باعث جلب نظر مشتری گردند. در هنگام خرید کارتن باید به تناسب بین رنگ تصاویر و نوشته و رنگ زمینه دقت کرد.

7.توانایی محافظت کارتن بسته بندی از محصول

برای خرید کارتن های بسته بندی محصولات باید از کارتن های3 لایه، کارتن های مقوایی و کارتن های 5 لایه استفاده کرد. کارتن بسته بندی باید به خوبی از محصول محافظت کند. زیرا اگر بسته بندی محکم نباشد، این احتمال وجود دارد که کالا در هنگام حمل و نقل صدمه ببیند. خرید کارتن نو می تواند این اطمینان را به خریدار بدهد که کارتنی محکمی برای نگهداری محصول خود تهیه کرده است.

سفارش آنلاین کارتن

سفارش آنلاین کارتن

سفارش آنلاین کارتن یکی از روش هایی است که امروزه در بین افراد باب شده است و افراد بدون اینکه از منزل خود خارج شوند با کمک اینترنت کالاهای مورد نیاز خود را در هر جایی از کشور که هستند سفارش می دهند. اگر شما بخواهید از سفارش اینترنتی کارتن صرف نظر کنید و برای سفارش به کارتن سازی ها مراجعه کنید باید آب و هوای آلوده و شلوغی خیابان ها را تحمل کنید تا بتوانید به مکان مورد نظر خود برسید و بعد از دیدن نمونه ها و تأیید آنها سفارشات خود را ثبت کنید. البته این ثبت سفارش را فقط به صورت عمده می توانید انجام دهید و سفارشات تکی را نمی توانید انجام دهید.

اما اگر بخواهید سفارش آنلاین کارتن را انجام دهید دیگر از آلودگی و شلوغی خبری نیست و سفارشات خود را می توانید هم به صورت عمده و هم به صورت تکی انجام دهید. مهمترین کاری که که شما در هنگام سفارشات اینترنتی باید انجام دهید این است به یک سایت معتبر مراجعه کنید که محصولات با کیفیتی ارائه می دهد.

ثبت سفارش آنلاین کارتن

بهتر است همیشه قبل از ثبت سفارش در رابطه با کارتن ها و ویژگی های آن ها اطلاعات لازم را بدست آورید تا در هنگام سفارش بتوانید بهترین کارتن را برای بسته بندی های خود انتخاب کنید البته کارشناسانی هم هستند که در این مورد می توانند شما را راهنمایی کنند. بعد از این که اطلاعات لازم را پیدا کردید می توانید برای ثبت سفارش به سایت کارتن سازی مراجعه کنید.

زمانی که وارد سایت شوید کارتن های آماده قابل مشاهده هستند و شما هر کدام را که بخواهید می توانید روی تصویر آن کلیک کنید تا وارد صفحه آن شوید و بعد در قسمت اطلاعات کارتن باید تمامی مشخصات اعم از تعداد لایه ها، وزن، ابعاد بیرونی، رنگ، قیمت و … را در آن درج کنید و بعد آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

کارتن سازی گلبرگ

کارتن سازی گلبرگ در حال حاضر امکان فروش اینترنتی کارتن های بسته بندی کوچک و بزرگ را بدون نیاز به حضور فیزیکی برای خریداران اینترنتی کارتن در جای جای ایران و جهان دارد تا تولید کنندگان عزیز پس از ارسال نمونه کارتن رایگان توسط کارتن سازی گلبرگ بتوانند خرید خود را نهایی کنند. شما عزیزان می توانید علاوه بر وب سایت، صفحه اینستاگرام را ملاحظه فرمایید و یا جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

چیزی که امروزه بین مردم باب شده خرید اینترنتی کارتن است که با استقبال زیادی رو به رو شده است. برای خرید آنلاین کارتن مقوایی تنها کافی است که شما سفارشات خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا پست آنها را به دست شما برساند.

امیدوارم با مطالعه و اجرای نکاتی که گفته شد برند خود را ماندگارتر سازید. اگر شما هم به دنبال کارتنی با ساختار استاندارد و باکیفیت هستید با شماره تلفن های کارتن سازی گلبرگ تماس حاصل فرمایید. ناگفته نماند که سایت ما قادر است در عرض 3 دقیقه و به صورت آنلاین استعلام قیمت کارتن را انجام دهد و کار را برای شما آسان کند.

 02691300301

09226656063 – 09205636597

برخی از سوالات پر تکرار مشتریان :

قیمت کارتن چقدر است؟

برای استعلام بروز قیمت کارتن، از منوی اصلی روی لینک استعلام قیمت کارتن کلیک کنید و در کمتر از 3 دقیقه قیمت کارتن را استعلام بگیرید.

در کارتن سازی گلبرگ باکس، چه کارتن هایی تولید می شود؟

در کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس هر نوع کارتنی که مدنظر مشتری باشد، طراحی و تولید می شود. توجه داشته باشید، این کارتن ها در تیراژ بالای 1500 تا چاپ می شود؟

گلبرگ باکس کارتن اماده هم دارد؟

بله کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس یک سری از کارتن های خود را اماده و در پکیج های 500 تا 5000 هزار تایی عرضه می کند. برای مشاهده کارتن های اماده به فروشگاه مراجعه کنید.

5/5 - (12 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۷۷ دیدگاه در “خرید کارتن | فروش آنلاین کارتن | قیمت بروز کارتن

  1. توکلی گفت:

    سلام خسته نباشید..
    قیمت روز کارتن چقدره؟؟

    1. سلام کاربر گرامی برای استعلام قیمت روز کارتن به صفحه زیر بروید
      استعلام قیمت روز کارتن

  2. عظیمی گفت:

    استعلام قیمتتون دقیقه ؟؟ یعنی دقیقا قیمت کارتن به روز رو محاسبه می کنه؟؟

    1. سلام بله کاملا دقیق است و قیمت روز را ارائه می دهد

  3. سجادی گفت:

    سلام خسته نباشید… کارتن بسته بندی لوازم خونگی هم تولید می کنید ؟؟

    1. سلام کاربر گرامی بله کارتن لوازم خانگی هم تولید میکنیم

  4. mahyar گفت:

    خرید کارتن به صورت غیر حضوری هم انجام میدید از هر شهری ؟

    1. بله کاربر گرامی شما می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید

  5. بهاره گفت:

    آیا هر قدر قیمت محصول درون کارتن بیشتر باشد تعداد لایه های مقوا هم به همان میزان افزوده میشود؟ یا ضخامت کارتن به عوامل دیگری بستگی دارد؟

  6. لیلا کلهر گفت:

    جعبه مناسب برای فروشگاه لباس چه میتواند باشد؟

  7. مصطفی گفت:

    سلام شما نمایندگی برای فروش کارتن در فروشگاه های کارتن نمیدین ؟

    1. سلام دوست عزیز.. ثبت نمایندگی نداریم ولی ارسال کارتن به تمام شهر های کشور و حتی کشور عراق هم داریم

  8. عباس گفت:

    برای شیشه های بزرگ و زخخیم پنجره ها از چه نوع کارتونی استفاده کنم ؟

  9. سجادی گفت:

    شما برای پک های لوازم ارایشی بهداشتی هم طرح هایی دارین ؟

    1. سلام.. هر مدل کارتنی که بخایید براتون تولید میکنیم

  10. حمید گفت:

    شما کدام یکی از انواع کارتون هارو به صورت کیلویی سفارش میگیرین ؟

    1. کاربر عزیز تمام سفارشات بر اساس تیراژ ثبت و تولید میشه

  11. حسین گفت:

    سلام چه جوری ممکنه از قیمت ها استعلام بگیرم ؟

    1. سلام حسین عزیز.. میتونید از صفحه استعلام قیمت در صفحه اصلی کمک بگیرید

  12. حسن گفت:

    سلام
    روز خوش
    شما طرح های اختصاصی هم قبول میکنین یا مثل خیلی از شکت ها قالب استاندارد دارین ؟

    1. سلام… هر طرحی که مدنظر شما باشه ، قالبش رو آماده میکنیم و براتون تولید میکنیم

  13. اکبر گفت:

    من تولید کننده زیتون هستم و میخواستم بدون میتونم از همون بسته بندی مخصوص نوشیدنی هاتون برای زیتون ها استفاده کنم ؟

  14. مهدی گفت:

    شما برای سرویس جواهرات هم طراحی دارین ؟
    چون برای ساعت های مچی طرح های زیبایی داشتین

  15. سجاد گفت:

    ممکنه سفارشمو حضوری بگم ؟
    ادرس رو لطف میکین؟

    1. سلام.. بله ثبت سفارش به صورتی حضوری هم انجام میشه.. آدرس دقیق در پایین همین صفحه قرار داره

  16. نقی پور گفت:

    چقدر تنوع کاراتون زیاده این خیلی خوبه و قدرت انتخاب درست به ادم میده مرسی از گلبرگ من از مشتر های شما هستم

    1. خیلی ممنون از لطف شما مشتری عزیز

  17. موسی گفت:

    برای انواع لوستر ها در اندازه متوسط چه نوع بسته بندی پیشنهاد میدین ؟
    شما برای لوستر ها طرحی دارین ؟

  18. احمد گفت:

    برای کتاب های حجیم در ساز بزرگ چه پیشنهادی دارین ؟

  19. جواد گفت:

    ممکنه یه طراحی برای گلدان های سفالی در ابعداد مختلف داشته باشین
    من یک کارگاه سفالگری دارم و مشتر هایی از سراسر کشور و برای ارسال به کمک شما نیاز دارم

    1. سلام جواد عزیز .. میتونید از مشاورین مجموعه کمک بگیرید.۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱

  20. مجید گفت:

    میشه از محصولاتتون برای بسته بندی گل هاهم برای ارسال به نقاط دور دست استفاده کرد ؟ پیشنهاد شما چیه ؟

  21. مونا گفت:

    بهترین بسته بندی هارو برای مرکبات شما دارین واقعا ممنون از گلبرگ برای تمام ویژگی هایی که یه محصول خوب باید داشته باشه

    1. سلام کاربر محترم.. تمام تلاش گلبرگ باکس در جهت رضایت شما مشتریان عزیز هست

  22. هستی گفت:

    من یه طراحی خاص برای کفش های زنانه زمستانی در اندازه های بزرگ دارم اما میخواستم که به صورت فوری برام اماده بشه ممکنه این اتفاق بیافته ؟

    1. سلام.. هر طرحی که مدنظر شما باشه براتون تولید میکنیم. و ثبت سفارش فوری هم داریم

  23. دکتر کرمی گفت:

    من چندین سال تو کار برداشت هلو وزردالو هستم اما بسته بندی به بی نظیری کارتن های گلبرگ ندیدم واقعا ممنونم ازاینکه به اعتمادم جواب مثبت دادین

    1. سلام کاربر محترم.. خوشحالم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم .. به امید همکاری های بیشتر

  24. بهار گفت:

    برای سرویس های ۲۴ تایی سفالی یه نوع کارتنی مناسب است؟
    چون این سفال ها کمی سنگینه

  25. همراز گفت:

    بسته بندی های اجیلاتتون فوق العاده زیبا و جدیده
    مرسی از ایده پردازی عالیتون

    1. کیفیت و طراحی همیشه حرف اول رو میزنه.. ممنون از شما کاربر محترم برای انتخاب گلبرگ باکس

  26. نعیمه گفت:

    شروع سفارشاتتون از چند عدده ؟
    کارتن های اساس کشی هم دارین ؟

    1. سلام وقت بخیر
      سفارشات معمولا از تیراژ ۱۰۰۰ به بالا انجام میشه
      متاسفانه کارتن برای اسباب کشی نداریم. تمام کارتن های تولید شده در گلبرگ نو و به درخواست مشتری است

  27. سارا گفت:

    کارتن اسباب بازی هم سفارش میگیرین ؟

  28. رهایی گفت:

    برا میوه هایی مثل کیوی و شلیل که زود له میشن چه نوع کاتنی بهتره ؟سبک و قیمت مناسب باشه

    1. سلام.. معمولا برای این نوع میوه های صادراتی از کارتن های ۵ لایه استفاده میشه که کیفیت کافی رو برای محصولات صادراتی داره

  29. لاریجانی گفت:

    من تولید کننده کلور های گازیم و بهترین نوع از کارتن ها با مقاومت بالاتونو میخوام ؟
    چه نوعیه و چه جوری میتونم بهتون طرحم رو ارائه بدم ؟

  30. همدانی گفت:

    ممنون و خداقوت به شرکت گلبرگ برای این همه دقت و کیفیت بالا در محصولاتشون
    و مشتری مداری بی نهایت مهربانانشون
    مرسی گلبرگ واقعا ممنون

    1. ممنون از لطف و نظر شما مشتری عزیز

  31. محبیان گفت:

    یکی از با دقت ترین و بی نظیرین ترین شرکت های کارتن سازی مرسی گلبرگ

  32. حسنی گفت:

    سلام کارتن اساس کشی هم دارین ؟

    1. سلام دوست عزیز.. اگر منظورتون کارتن دست دوم برای اسباب کشی هست باید بگم خیر .. گلبرگ باکس یک کارخانه تولید کارتن بسته بندی برای انواع محصولات در تیراژ بالا است ن یک فروشگاه

  33. کمیلی گفت:

    سفارشات حضوری هم قبول می کنین؟
    امکان بازدید از کارخونه وجود داره؟
    میخواستم یه قرار دارد یک ساله برای سفارشاتمون داشته باشم

    1. سلام.. بله شما برای ثبت سفارشات تون میتونید به صورت حضوری هم مراجعه کنید

  34. فاضلی گفت:

    روز بخیر نمونه به شهرستان ارسال میکنین؟
    من یه نمونه کارتن بسته بندی خشکبار میخواستم
    هزینه اش رو هم کامل پرداخت میکنم

  35. غلام زاده گفت:

    در نمونه کارهاتون کارتون بسته بندی دارو نبود
    سفارش برای کارتن های دارو قبول میکنین؟

    1. سلام بله ثبت سفارش داریم

  36. گرشاسبی گفت:

    لطفا نمونه کارهایی برای بسته بندی سرامیک بزارید.
    من قبلا بهتون برای کارتن ظروف چینی سفارش دادم با طرح اختصاصی کارتون عالی بود

  37. غزل مهربانی گفت:

    روز بخیر من تو واتساپ بهتون پیام دادم برای سفارش کارتن مربا با طرح اختصاصی لطفا ببنید.
    چقدر این استعلام قیمت کارتن سریع جواب میده عالی بود.

  38. هاشمی گفت:

    سلام برای پاکت های نوشیدنی هم سفارش قبول میکنین؟

  39. صدرا رضایی گفت:

    برای کارتن بسته بندی البالو از چه کارتنی بهتره استفاده بشه؟

    1. سلام.. معمولا برای کارتن های بسته بندی آلبالو از کارتن لمینتی استفاده میشه که کیفیت کافی و لازم رو داره

  40. علی گفت:

    بین کارتن های خام و کارتن های رنگ دار چقدر تفاوت هزینه است؟

  41. صادقی گفت:

    سلام
    کارتن بسته بندی چاقو چنگال میخواستم در نمونه هاتون ندیدم
    سفارش قبول میکنین برای کارتن چاقو و چنگال.؟

  42. محمد تقی نژاد گفت:

    خسته نباشید
    من دوماه پیش سفارش کارتن بسته بندی برای توت فرنگی داده بود
    هم به موقع به دستم رسید هم کیفیتش عالی بود.
    خواستم از گلبرگ باکس تشکر کنم ممنون از شما.

    1. سلام محمد عزیز.. تمام تلاش مجموعه ما در جهت جلب رضایت مشتری است خوشحالم که این امر محقق شده

  43. mohammad گفت:

    سلام برای سفارش و خرید کارتن بسته بندی میشه مراجعه حضوری هم داشت؟

  44. حبیب امینی گفت:

    با سلام برای خرید کارتن بسته بندی لیوان در تیراژ بالا باید چطور اقدام کنم؟

    1. سلام.. برای ثبت سفارش با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  45. رحمانی گفت:

    برای خرید کارتن بسته بندی صیفی جات باید سفارش به صورت آنلاین داشته باشم؟

    1. شما میتویند سفارشاتتون رو هم به صورت حضوری و هم آنلاین ثبت کنید

  46. habibmoghadam گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما کارتن بسته بندی زیتون برای صادرات هم تولید میکنید؟ نمونه کار از این محصول ندارید؟

  47. naser.ebrahemzadeh گفت:

    سلام. برای سفارش و خرید کارتن کارتن پستی در تیراژ ۱۵۰۰ چطور باید اقدام کنم؟

  48. نوید اصلانی گفت:

    سفارش آنلاین کارتن خیلی خوبه چون در زمان میتونید نهایت صرفه جویی رو بکنید و خیلی راحت و سریع کارتنی که مد نظرتونه رو بخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *