دسته بندی نشده

کارتن تلوزیون | قیمت کارتن تلوزیون

طراحی و قیمت کارتن تلوزیون

کارتن تلوزیون یا TV و انواع دیگر کارتن ها سالهاست که از آن ها برای حمل و نقل و محافظت از محصولات مختلف استفاده می شود. وظیفه اصلی آن حفظ و نگهداری از کالای داخل آن تا رسیدن به دست مشتری است. شکل و طراحی خاص انواع کارتن ها باعث جلب مشتری و به نوعی بازاریابی کالای داخل آن ها می شود. 

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

استحکام کارتن تلوزیون

کارتن مخصوص بسته بندی TV از مقوای ضخیم و باکیفیت و به صورت سه لایه ساخته شده است. همین امر باعث شده تا از آسیب رسیدن به آن در هنگام حمل و جابه جایی محافظت شود.

طراحی کارتن تلوزیون چگونه است؟

طراحی کارتن های تلوزیون به گونه ای است که لوگوی شرکت سازنده در قسمت جلو و وسط کار قرار دارد.  طراحی هر یک از کارتن های بسته بندی تلوزیون بسته به نوع شرکت سازنده و برند تلوزیون ها با یکدیگر متفاوت است.

بسته بندی مناسب برای یک محصول علاوه بر اینکه نقش معرفی آن و جنبه تبلیغاتی محصول را دارد، باعث حفظ کالا در برابر هر یک از آسیب ها مانند رطوبت، ضربه و … می شود.

نکته: توجه به کیفیت کارتن برای بسته بندی کالای مد نظر بسیار مهم و دارای اهمیت است.

طراحی و قیمت کارتن تلوزیون

قیمت کارتن تلوزیون

قیمت کارتن تلوزیون بسته به جنس و اندازه آن ها با یکدیگر متفاوت است. کارتن ها معمولا در شکل ها و انواع مختلف طراحی و تولید می شوند.

مراحل ساخت و نوع مواد به کار رفته در کارتن ها جزء عواملی هستند که بر روی قیمت کارتن تلوزیون تأثیر می گذارند. هرچه از مواد با کیفیت و بادوام در ساخت آن ها استفاده شود، مقاومت آن ها را در برابر ضربه و رطوبت بالاتر می رود، در نتیجه بر روی قیمت نهایی کارتن ها تاثیر فراوانی می گذارد. جهت دریافت قیمت ها می توانید به صفحه استعلام قیمت شرکت کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید. گلبرگ یکی از باسابقه ترین تولید کننده های کارتن است.

استفاده از کارتن برای بسته بندی تلوزیون چه مزایایی دارد؟

استفاده از کارتن برای بسته بندی TV یا دیگر وسایل خانگی بسیار دارای اهمیت است و مزایای فراوانی دارد.

تلوزیون وسیله ای بسیار حساس و آسیب پذیر است، پس برای حفظ و نگهداری آن نیاز به کارتن مخصوص برای بسته بندی دارید.

از مزایای مهم کارتن برای بسته بندی تلوزیون می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

1.محافظت از تلوزیون:

مهم ترین دلیلی که تلوزیون را داخل کارتن بسته بندی می کنند، محافظت و مراقبت از آن در برابر صدمات وارده بر آن است، به همین دلیل محافظت از کالا در برابر عوامل بیرونی، یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی است.

2. بهترین دوست برای محیط زیست:

قابل بازیافت بودن کارتن ها باعث شده است، تا نسبت به تجزیه شدن آن ها در طبیعت اطمینان خاطر داشته باشید.

این بازگشت دوباره کارتن ها به محیط زیست، یکی از مزایای مهم در استفاده از آن ها برای بسته بندی TV یا دیگر کالاهای مورد نیاز است.

 

 

3 . قابلیت اطمینان

یکی دیگر از مزایای استفاده از کارتن در بسته بندی تلوزیون حفظ امنیت و اطمینان آن است که همیشه باید به آن توجه کرد. زمانی که از ایمن بودن کالای خود اطمینان داشته باشید، با خیال راحت می توانید آن را جابه جا کنید.

کارتن TV  به دلیل اینکه از مقوای با کیفیت ساخته شده است، بسیار ایمن در برابر ضربات وارد شده به آن است. کارتن ها مانند محافظ برای تلوزیون هستند و از برخورد هر نوع آسیب به آن جلوگیری می کنند.

4. وزن مناسب آن ها در حمل و نقل:

یکی دیگر از مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی تلوزیون، وزن بسیار کم و مناسب آن است. وزن کم این نوع کارتن ها باعث می شود تا در هنگام حمل و نقل یا اسباب کشی خیلی راحت بتوانید تلوزیون خود را جابه جا کنید.

5. بارگیری بسیار ساده:

جابه جایی آسان و راحت یک محصول آرزوی هر یک از ما انسان ها است. کارتن ها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، خیلی راحت قابل بارگیری هستند.

وزن کم آن ها باعث می شود تا تنها یک نفره بتواند کارتن تلوزیون را داخل وسیله نقلیه قرار دهد و به راحتی آن را جابه جا کند.

طراحی و قیمت کارتن تلوزیون

6. هزینه بسیار کم بسته بندی تلوزیون با کارتن:

از مزایای دیگر بسته بندی با کارتن می توان هزینه بسیار پایین آن را نام برد. کارتن ها معمولا از قیمت کمتری برخوردار هستند، در نتیجه از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشند. وزن کم و مقرون به صرفه بودن کارتن شرایط خوبی را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان مهیا کرده است. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

امروزه همه به دنبال یک کالای خوب و ارزان هستند. استفاده از کارتن باعث شده تا در هزینه ها صرفه جویی شود. مصرف کنندگان با خیال راحت می توانند برای بسته بندی، معرفی محصولات خود و ارائه آن ها به بازار از کارتن استفاده کنند.

7. تبلیغات برای فروش بیشتر

کارتن علاوه بر مزایای گفته شده باعث جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش می شود. هرچه چاپ روی کارتن ها شیک تر و جذاب تر باشد باعث بازاریابی بیشتر محصول می شود.

شرکت های سازنده تلوزیون برای اینکه برند و محصول خود را معرفی کنند از کارتن هایی استفاده می کنند، که دارای طراحی خاصی باشند و این کار باعث افزایش فروش و جلو افتادن در بین رقبا می شود.

کارتن این قابلیت را دارد که بر روی آن مشخصات کامل شرکت سازنده محصول به صورت برچسب  قرار گیرد. این کار باعث تبلیغات بیشتر محصول می شود.

در آخر:

ما در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با کارتن تلوزیون، قیمت کارتن، طراحی آن، مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی این محصول آشنا کنیم.

آگاهی در مورد کارتن ها و کاربرد آنها در بسته بندی هر یک از محصولات باعث می شود تا آگاهانه تصمیم بگیرید. کارتن به دلیل مقرون به صرفه بودن و وزن کم، خیلی راحت قابل خریداری و جابه جا کردن است، همچنین از تلوزیون در مقابل عوامل بیرونی محافظت می کند.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۶ دیدگاه در “کارتن تلوزیون | قیمت کارتن تلوزیون

  1. حبیبی گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. قیمت کارتن لمینتی ۲۵×۳۰ چقدر میشه؟

    1. سلام روز بخیر برای استعلام قیمت کارتن لمینتی لطفا به صفحه استعلام قیمت کارتن مراجعه کنید و اطلاعات کارتن مورد نیازتون رو در فرم وارد کنید تا پیشفاکتور براتون ارسال بشه

  2. طالبی گفت:

    روز بخیر
    شما رزرو سفارش هم دارین ؟
    من برای آذر ماه سفارش داشتم
    اما از اونجایی که شما خیلی شلوغین میخواستم زود تر سفارشمو اعلام کنم

    1. سلام..بله برای ثبت سفارش میتونید با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  3. یاسینی گفت:

    روز بخیر
    کارتن تلویزیون برای تلویزیون های دسته دوم هم سفارش میگیرین بدون هیچ چاپی ؟

    1. سلام.. اگر تعداد در تیراژ بالای ۱۰۰۰ باشه بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *