دسته بندی نشده

کارتن روغن چیست و به چه دلیل از آن استفاده می کنند ؟ / کارتن سازی گلبرگ

کارتن بسته بندی روعن

امروزه به دلیل پیشرفت زیاد در عرصه کارتن سازی، انواع مختلفی از آن ها در شکل ها و اندازه های متفاوت طراحی و تولید می شوند، کارتن بسته بندی روغن یکی از انواع مختلف در بین کارتن ها است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد کارتن روغن و مدل های آن برای انواع روغن ها که داخل آنها بسته بندی می شود صحبت کنیم. اگر شما تمایل دارید در این زمینه آگاهی پیدا کنید پس با ما همراه باشید. قبل ازهر چیز لازم است تا شما را با مفهوم کارتن آشنا کنیم تا بهتر بتوانید در انتخاب کارتن در بین انواع مختلف آن تصمیم گیری کنید.

کارتن چیست؟

اگر این سؤال را از هر کسی بپرسید حتما می داند که کارتن به چه چیزی گفته می شود و چه کارایی دارد. اما ما قصد داریم کمی تخصصی تر به این موضوع بپردازیم.

کارتن یک نوع بسته بندی یا ظرف است که در انواع مختلف تولید و بر حسب اندازه و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند، جنس کارتن ها اغلب از کاغذ و مقوا است و کاربرد اصلی آنها بسته بندی محصولات می باشد.

در یک کلام کارتن را می توان اینگونه تعریف کرد، نوعی کالای بسته بندی که از مقوا و کاغذ درست شده است.

کارتن روغن چیست؟

بسته بندی روغن یکی از انواع مختلف بسته بندی های تولیدی در کارتن سازی گلبرگ است. که نقش بسته بندی بطری های روغنی را بر عهده دارد، بسته بندی روغن بسته به اندازه و وزن بطری های روغن با یکدیگر متفاوت هستند، از جمله انواع بسته بندی روغن می توان به کارتن روغن مایع ، کارتن روغن سرخ کردنی و کارتن روغن کنجد اشاره کرد. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

کارتن روغن

جنس کارتن از چیست؟

جنس بسته بندی روغن معمولا از کاغذ است و هرچه کیفیت کاغذ بالا تر باشد به همان اندازه جنس کارتن هم با کیفیت تر می شود. معمولا کارتنها را به صورت سه لایه می سازند که لایه فوقانی و لایه زیرین از کاغذهای صاف قرار گرفته و لایه میانی از کاغذ موج دار ساخته شده است.

چند لایه بودن بسته بندی باعث مقاومت بالای آنها می شود، که وزن بطری های روغن را تحمل می کند و دیگر اینکه در هنگام حمل و نقل دچار پارگی و افتادن بطری روغن از داخل آن نمی شود.

بسته بندی روغن باعث می شود تا روغنها در برابر نور مستقیم خورشید محافظت شوند و تا رسیدن به فروشگاه یا دست مشتری آنها را سالم و از آسیب رسیدن به بطری های روغن جلوگیری می کند.

دلیل استفاده از کارتن برای بسته بندی روغنها

در حال حاضر بهترین و مقاوم ترین ظرف بسته بندی کارتن است. دلایل مهمی که باعث می شود تا برای بسته بندی انواع روغن ها مانند روغن مایع ، کنجد ، سرخ کردنی و… از کارتن استفاده شود عبارتند از:

1 . قابل بازیافت هستند

برخی از کارتنها بازیافت پذیر هستند و به راحتی می توان آنها را بازیافت کرد. تنها دلیل مهم که برای بسته بندی انواع روغنها از کارتن استفاده می شود قابل بازیافت بودن آنها است.

2. سازگاری بالایی با محیط زیست دارد

بسته بندی روغن سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و باعث حفظ و نگهداری از محیط زیست می شود، کارتن را می توان چندین بار بازیافت و دوباره از آن در تولید محصول جدید استفاده کرد، همچنین با قرار گرفتن در محیط زیست با سرعت بالایی تجزیه و از بین می رود، در نتیجه صدمه ای به طبیعت و محیط زیست وارد نمی کند.

3. قیمت مناسب

کارتنها قیمت بسیار مناسب و ارزانی نسبت به سایر بسته بندی ها دارند بنابراین خیلی راحت می توان آنها را خریداری کرد و برای بسته بندی محصولات از آنها استفاده کرد. قیمت مناسب کارتن باعث کاهش هزینه می شود پس خیلی راحت و بدون هیچ نگرانی می توان آنها را تهیه کرد.

4. بسته بندی آسان

بسته بندی کردن هر نوع محصولی داخل کارتن بسیار آسان است و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند، این راحتی بسته بندی باعث می شود تا شما بعدها هم از این کارتن ها برای مصارف دیگر نیز استفاده کنید چرا که کارتن بافت بسیار محکمی دارد و بعد از جابجایی روغنها هم می توان آنها را برای بسته بندی بعدی به کار برد.

5. کمک به روند تولید

روند تولید انواع کارتن بسیار راحت و بدون هیچ پیچیدگی است و می توان انواع مختلف آنها را تولید و به بازار ارائه داد.

هرچه قدر روند تولید یک محصول راحت تر باشد باعث افزایش تولید می شود و می توان بازدهی کار را بالا برد و در عرصه کارتن سازی به موفقیت رسید.

 

 

 

 

6. حمل و نقل آسان

یکی دیگر از دلایلی که بیشتر افراد از کارتن برای بسته بندها استفاده می کنند، حمل و نقل بسیار آسان کارتن روغن است چرا که بدون هیچ مشکلی می توانند آنها را در داخل کشور به دست مشتریان برسانند یا همچنین به خارج از کشور صادر کنند. صادرات کارتن روغن باعث افزایش فروش، تبلیغات کارتن و موفقیت در بین سایر رقبا می شود.

قیمت کارتن به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بسته بندی روغن بسیار مناسب است و ارزش کارتن به موادی که در ساخت آن بکار رفته اند بستگی دارد، مانند اینکه از چه کاغذی ساخته شده، تعداد لایه های بکار رفته در آن چند تا است، اندازه آن و نوع برش موجود در ساخت آن، وزن کارتن و مهمتر از همه نوع چاپی که بر روی کارتن ها ایجاد می شود و بیشتر از همه باعث تغییر در قیمت آن می شود.

معمولا شرکت های کارتن سازی، کارتن های روغن مایع ، کارتن روغن سرخ کردنی و کارتن روغن کنجد و… را به صورت بسته بندی 6 تا  8 تایی روغن تولید می کنند.

نکات مهم برای خرید یا تولید کارتن روغن

کارتن روغن

1 . تهیه کارتن مجزا برای هر نوع محصول

اگر شما قصد خرید بسته بندی روغن را دارید تا محصولات خود را با استفاده از آنها بسته بندی و به بازار ارائه دهید، باید برای هر نوع محصول یک عدد کارتن مجزا تهیه کنید.

بسته بندی های جدا و مشخص باعث می شود تا از روی بسته بندی متوجه روغن داخل آن شوید، انجام این کار باعث جدا سازی انواع روغنها از یکدیگر شده و به راحتی می توان آنها را از روی کارتن تشخیص داد.

برای مثال کارتن روغن کنجد با کارتن روغن سرخ کردنی یا کارتن روغن مایع در اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت است.

2. نمونه خوب با کارایی بالا

اگر شما قصد تولید کارتن را دارید باید برای بهتر شدن فرآیند تولید به نکات مهم در حین کار دقت کنید تا محصولی را که به بازار و مشتری ارائه می دهید یک نمونه خوب و با کارایی بالا باشد.

بسته بندی روغن با کارایی بالا و استحکام مناسب باعث جلب نظر مشتری می شود. و همچنین به بازار فروش شما کمک فراوانی می کند. هر مشتری به دنبال محصول خوب است. اگر می خواهید در تولید و فروش کارتن موفق باشید حتما رضایت مشتری را در نظر داشته باشید و بسته به میل و سلیقه آن محصول خود را تولید کنید.

3. نوع چاپ

نوع چاپ بر روی کارتن  خود می تواند نقش یک بازاریاب را برایتان داشته باشد، نوع چاپ برای محصول شما تبلیغات می کند و همچنین ارزش محصولتان را در بین انواع محصولات رقبا بالا می برد.

حرف آخر:

بسته بندی روغن یک ابراز خوب برای ارائه محصولات و همچنین تبلیغات بازار کار شما می تواند باشد، برای بهتر شدن فروش خود کیفیت محصول خود را بالا ببرید برای تهیه آن می توانید به کارتن سازی  و جعبه سازی گلبرگ مراجعه کنید. همیشه به یاد داشته باشید هیچ کاری بدون اراده و فکر کردن به سرانجام نمی رسد، پس اگر پیشرفت را دوست دارید باید برای رسیدن به آن تلاش کنید.

 

از دیگر تولیدات گلبرگ باکس: 

کارتن تخم مرغ

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۶ دیدگاه در “کارتن روغن چیست و به چه دلیل از آن استفاده می کنند ؟ / کارتن سازی گلبرگ

  1. alireza گفت:

    سلام. چطور میتونم قیمت کارتن بسته بندی ته قفلی تون رو بدونم؟

    1. سلام کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت کارتن بسته بندی و انواع کارتن بسته بندی روی لینک کلیک کنید

  2. حسینی زاده گفت:

    روز بخیر شما کف کاتن روغن هم سفارش میگیرن برای بسته بندی پلاستکی میخواستم ؟

  3. صادقی گفت:

    سلام
    خداقوت
    جنس کارتون بسته بندی روغن از چه نوعیه ؟

    1. سلام.. جنس کارتن های روغن معمولا از کاغذ هست و از کارتن های ۳ لایه برای ساخت کارتن بسته بندی روغن استفاده میشه

  4. صالحی گفت:

    کارتون های روغنتون چند تایی ؟
    جدا از کارتون های در دار کف کارتون ها برای بسته بندی پلاستیکی هم دارین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *