دسته بندی نشده

کارتن و جعبه اسباب بازی | نکات طراحی و تولید آن

کارتن و جعبه بسته بندی اسباب بازی

کارتن اسباب بازی به نوبه خود می تواند همانند اسباب بازی برای کودکان جذاب و دوست داشتنی باشد. حدود 98 درصد فروش جعبه اسباب بازی به دلیل چاپ روی آن است. مدل جعبه در بسته بندی بسیار مهم است، چرا که تا 92 درصد باعث افزایش فروش اسباب بازی می شود.

تولید یک بسته بندی شیک و زیبا برای یک محصول نشان دهنده آن محصول و در نهایت باعث جلب نظر خریدار می شود. انواع وسایل سرگرمی و ورزشی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان همواره این قابلیت را دارند، که با یک بسته بندی شیک و جذاب حس بهتر و مطمئن تری به مشتری برای خرید یک کالای خوب ارائه دهند. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

کارتن سازی گلبرگ در تلاش است تا با تولید و ارائه بهترین کارتن برای بسته بندی اسباب بازی، رضایت مندی شما و کودکان تان را از خرید این نوع کارتن ها فراهم کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید. ما در این مطلب سعی داریم به بررسی کارتن اسباب بازی، انواع بسته بندی آن، نکات مربوط به طراحی و تولید کارتن اسباب بازی، علت انتخاب بسته بندی کارتنی برای اسباب بازی بپردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

جعبه اسباب بازی

در کارتن سازی گلبرگ به منظور جلب رضایت شما عزیزان، کارتن بسته بندی اسباب بازی در مدل ها و طرح های خلاقانه و با کمک مشاورین کودک برای سنین مختلف، طراحی و تولید می شود.

هر یک از این کارتن و جعبه های اسباب بازی معمولا در چاپ های با کیفیت و تنوع رنگ برای افزایش بهتر نمای طراحی و رقابت در بین شرکت های مختلف تولید می شود.

ساخت کارتن برای اسباب بازی های فکری نیاز به طراحی مناسب تری نسبت به دیگر انواع اسباب بازی ها دارد. کارتن اسباب بازی علاوه بر رنگ زیبا باید از استقامت بالایی نیز برخوردار باشد، تا اسباب بازی در هنگام حمل و نقل دچار آسیب نشود و در نهایت بتوانید آن را به عنوان یک کادویی خاص به فرزندانتان هدیه دهید.

انواع بسته بندی برای اسباب بازی

برای ارائه اسباب بازی به بازار و افزایش فروش این محصول می توانید با مراجعه به گلبرگ باکس از خدمات ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

کارتن و جعبه بسته بندی اسباب بازی

1.جعبه های مقوایی

برای بسته بندی اسباب بازی های سبک از جعبه های مقوایی استفاده می کنند. جعبه مقوایی به راحتی قابل نگهداری هستند، از آن ها می توان برای اهداف دیگر نیز استفاده کرد و به دلیل قابل بازیافت بودن با محیط زیست سازگارند.

2. جعبه های چوبی

جعبه های چوبی بسیار کلاسیک و زیبا هستند، با محیط زیست سازگارند، از آن ها می توان به عنوان ظرف نگه دارنده اسباب بازی استفاده کرد و این جعبه ها به خوبی از اسباب بازی محافظت می کنند.

3. بسته بندی شفاف

بسته بندی های شفاف یک روند محبوب در بسته بندی اسباب بازی هستند و باعث نمایش هوشمندانه محصول به مشتری می شوند.

در این مجموعه بزرگ بسته بندی های مختلفی برای این محصول ارائه می شوند که شما می توانید هر یک از آن ها که مد نظرتان است را انتخاب کنید، و از محصول تان در برابر ضربه و افتادن در هنگام حمل و نقل جلوگیری کنید. انواع بسته بندی برای اسباب بازی عبارتند از:

 

 

در طراحی و تولید کارتن اسباب بازی چه نکاتی باید رعایت شود؟

بهتر است در هنگام تولید انواع کارتن و جعبه اسباب بازی برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش، به نکات مربوط به طراحی و تولید این بسته بندی ها دقت کنید. این نکات مهم عبارتند:

– برای ساخت کارتن های اسباب بازی های مانند: موتور، ماشین و عروسک حتما روی کارتن ها حالت پنجره بزارید تا مشتری دید بهتری داشته باشد.

– دسته دار کردن جعبه ها باعث حمل راحت اسباب بازی ها می شود، دیگر نیاز به استفاده از نایلون برای حمل آن ها نیست چرا که به دلیل قابل بازیافت بودن کارتن کمک زیادی به چرخه اقتصادی می شود.

– از نظر روان شاسی طراحی خلاقانه، استفاده از رنگ های شاد و تولید یک محصول برجسته و چشم گیر باعث جذب کودک به اسباب بازی و در نتیجه افزایش فروش محصول و رقابت در بین برند های مختلف تولید کننده اسباب بازی می شود.

– با آگاهی در مورد اسباب بازی های متفاوت و مناسب برای سنین مختلف، می توان جعبه های مناسب را طراحی و تولید کرد.

– یک جعبه مناسب برای اسباب بازی علاوه بر جذاب بودن و طراحی زیبا باید به طور کامل از اسباب بازی محافظت کند. جعبه ها باید به گونه ای باشند که اسباب بازی داخل آن ها تکان نخورد و برای این کار در حد امکان در اطراف آن از نایلون حباب دار یا خرده کاغذ استفاده کنید، تا در هنگام حمل و نقل و افتادن از دست کودک اسباب بازی دچار آسیب نشود.

– تحویل صحیح و سالم یک محصول، یکی از مهمترین نکات در هنگام حمل و نقل است که تمامی برند ها به آن توجه خاصی دارند.

– یک بسته بندی ایده آل باید به گونه ای باشد که ارزش و وقار محصول داخل بسته بندی را به خوبی به مشتریان ارائه دهد. برای این کار از طراحی ها تا حد ممکن ساده استفاده کنید، چرا که طراحی های ساده محصول داخل خود را بهتر به نمایش می گذارد.

– یک بسته بندی خوب اولین ارتباط را بین مشتری و محصول ایجاد می کند. پس کارتن ها باید در حداکثر دقت و توان، طراحی و تولید شود.

– در ساخت این کارتن ها دقت داشته باشید که همه اطلاعات را در قسمت جلوی جعبه قرار ندهید.

– در هنگام ساخت یک بسته بندی حتما به طول عمر آن و این که چقد قابلیت استفاده دارد توجه کنید.

–  به برند خود قدرت روایت بدهید، و با تولید یک بسته بندی شیک و جذاب از آن تبلیغ کنید.

– سعی کنید  منحصر به فرد باشید.

کارتن و جعبه بسته بندی اسباب بازی

چرا برای اسباب بازی از بسته بندی کارتنی استفاده می شود؟

علت این که از کارتن برای بسته بندی اسباب بازی استفاده می شود داشتن مزایای بسیار زیاد کارتن است، این مزایا عبارتند از:

– کارتن دوستدار محیط زیست است.

– از کارتن می توان استفاده مجدد کرد.

– کارتن ها فضای کمتری را اشغال می کنند.

– قابل اعتماد تر و بادوام تر هستند.

– بسیار سبک و جزء مواد بسته بندی سریع و ارزان می باشند.

– قابلیت انواع چاپ روی آن ها وجود دارد و به همین دلیل باعث تبلیغ و گسترش برند مورد نظر می شود.

– باعث کاهش آسیب دیدگی محصول داخل آن و هزینه نگهداری و حمل و نقل می شود.

کارتن سازی گلبرگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان جعبه اسباب بازی در ایران است، که تولید کارتن با کیفیت و رضایت مشتری در این مجموعه حرف اول را می زند. شما می توانید در صورت نیاز با ما تماس بگیرد.

حرف آخر:

ما در این مطلب تلاش کردیم تا کارتن اسباب بازی، انواع بسته بندی برای آن، نکات مربوط به طراحی و تولید کارتن و در آخر علت انتخاب بسته بندی کارتنی برای اسباب بازی را بررسی کنیم.

کارتنی را برای ارائه محصولات خود انتخاب کنید که قابلیت جلب توجه و بازنگری داشته باشد، چرا که انتخاب نادرست کارتن باعث آسیب رسیدن به کالای مد نظر، کاهش میزان فروش و همچنین بسیار هزینه ساز خواهد شد.

در صورت نیاز به کارتن و جعبه اسباب بازی، می توانید به سایت گلبرگ باکس مراجعه و از نمونه های ما دیدن کنید.

 

 

 

4.6/5 - (8 امتیاز)
بازگشت به لیست

۴ دیدگاه در “کارتن و جعبه اسباب بازی | نکات طراحی و تولید آن

  1. صادقی گفت:

    این کارتن ها هم طراحی خاص خودشو داره هم نیازه که طرح های مختلفی روش چاپ بشه ؟
    ممکنه راهنماییم کنید که چطوری سفارشمو ثبت کنم ؟

    1. سلام.. برای طراحی روی کارتن ها میتونید از طرح های آماده استفاده کنید یا اگر خودتون طرحی دارید ارائه بدید..و برای ثبت سفارش هم میتونید با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

  2. باختری گفت:

    عالی بود ممنون از مطلب خوبتون

    1. سلام.. تشکر از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *