دسته بندی نشده

کارتن کفی جعبه خرمای صادراتی و انواع آن

کفی جعبه خرمای صادراتی

با پیشرفت و افزایش صادرات، کفی جعبه خرمای صادراتی در کشور به صورت فراوان تولید می شود. بعد از نفت، صادرات خرما در رتبه دوم قرار دارد در نتیجه بسته بندی آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. اصولا بسته بندی های مانند جعبه و کارتن خرما باید به گونه ای باشند که تمامی نکات بهداشتی در آن ها رعایت شوند و همچنین از کیفیت و قابلیت چاپ خاصی برخوردار باشند.

ایران شامل نقاط گرمسیری زیادی از جمله شهرهایی همچون بم، کرمان، بوشهر و مناطقی در حوزه جنوب است که تمامی این شهرها منبع اصلی خرمای کشور به حساب می آیند، نه تنها ایران بلکه کشورهای دیگر در حوزه خلیج فارس نیز از خرماهای مرغوب و با کیفیت برخوردار هستند.

ما در این مطلب تصمیم داریم به معرفی کفی جعبه خرمای صادراتی، انواع کارتن، ویژگی بسته بندی خرمای صادراتی و قیمت کارتن خرما بپردازیم. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

خرما

خرما ارزش غذایی بالایی دارد و منبع بسیاری از ویتامین ها به حساب می آید. خرما یک مکمل خوب برای قوی تر شدن استخوان بندی بدن انسان می باشد و همواره خوردن آن به همه گروه های سنی مخصوصا کودکان توصیه می شود، همچنین برای کسانی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند و قصد کاهش وزن دارند بسیار مناسب است، چرا که خرما با انرژی خوبی که به بدن می رساند و به دلیل داشتن قند طبیعی احساس سیری طولانی مدت به فرد می دهد.

یکی از مهمترین فواید خرما خاصیت ضد سرطانی آن می باشد. درست است که با پیشرفت دنیای امروز گرایش ها به سمت تنقلات ناسالم و فست فود ها بیشتر شده، اما هنوز افرادی هستند که همواره به دنبال مواد غذایی سالم برای میان وعده هایشان می گردند، از این رو خرما را می توان بهترین و مقوی ترین میان وعده سالم و ارگانیک دانست.

جعبه و کارتن خرما

خرما از محصولاتی به حساب می آید که در انواع مختلف تولید می شود و شرکت های تولید کننده نیاز دارند که برای خرما و فرآورده های آن یک بسته بندی مناسب و با کیفیت تهیه کنند و همچنین چاپ برند شرکت تولید کننده باید بر روی کارتن بسته بندی، به صورت تمیز و با کیفیت درج شود. معمولا برای این منظور از کارتن لمینتی استفاده می کنند. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید انواع کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

برای ارزان در آمدن کارتن بسته بندی خرما باید محل ارائه محصول و میزان وزنی که بسته بندی خرمای شما باید تحمل کند را مد نظر قرار دهید و این اطلاعات را در زمان محاسبه قیمت کفی جعبه خرمای صادراتی خود و ثبت سفارش با کارشناسان ما در میان بگذارید تا کارشناسان نسبت به شرایط محصول و بازار، کارتن خرما را انتخاب و به شما عزیزان ارائه دهند.

انواع کفی جعبه خرمای صادراتی

کفی جعبه خرمای صادراتی دارای انواع مختلف می باشد که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم.

کفی جعبه خرما منگنه ای

یکی از متداولترین نوع کفی خرما، کفی جعبه خرمای منگنه ای است که معمولا لبه های آن را توسط منگنه به یکدیگر وصل و ثابت می کنند و به صورت اندازه ها و وزن های مختلفی به بازار ارائه می شود. وزن این نوع کفی با خرمای داخل آنها تقریبا وزنی حدود ۴۵۰ گرم را تشکیل می دهند و معمولا در بیشتر فروشگاه ها این نوع کفی به فروش می رسد.

کفی جعبه خرمای صادراتی منگنه ای

کفی جعبه خرما قفل دار دوبل

کفی جعبه خرما قفل دار دوبل با داشتن قسمت اضافی که معمولا از جنس کارتن است، این خاصیت را دارد که به داخل برگشته و قفل شود و برخلاف کفی خرمای منگنه ای که در آن از منگنه برای متصل کردن لبه های کارتن استفاده می شود، در این نوع کفی از کارتن استفاده می کنند.

کفی جعبه خرما قفلی

کفی جعبه خرمای قفلی بر خلاف کفی جعبه قفل دار دوبل، دیگر به آن قسمت اضافی کارتن که برای متصل شدن و ثابت ماندن جعبه به داخل بر می گشت هیچ نیازی ندارد. کفی جعبه خرما قفلی با مدل طراحی ویژه ای که دارد، از این توانایی برخوردار است که با کمترین حجم کار شده درست شود و شکل یک کفی خرمای ایده آل به خود بگیرد.

چرا کفی جعبه خرما منگنه ای برای صادرات مناسب نیست؟

به این دلیل که در این نوع کفی ها از منگنه برای متصل کردن لبه های کارتن استفاده می شود و اینکه منگنه ها طی حمل و نقل باعث شل شدن و در گاهی هم افتادن به درون جعبه خرما می شوند و در نتیجه خطراتی را برای فرد مصرف کننده در پی خواهند داشت به همین دلیل این نوع کفی جعبه ها گزینه خوبی برای صادرات به حساب نمی آیند.

ویژگی کفی جعبه خرما قفلی چیست؟

کفی جعبه خرمای قفلی این توانایی را دارد بدون استفاده از قسمت اضافی کارتن مانند (کفی قفل دار دوبل) و هم چنین از این قابلیت برخوردار است که بدون استفاده از منگنه به راحتی درست شود و شکل یک کفی جعبه شیک و مناسب را به خود بگیرد.

 

 

مقایسه این سه کفی جعبه خرما

با توجه به ویژگی های این سه نوع کفی خرما حال قصد داریم آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم تا انتخاب کفی برای شما آسان تر شود.

  • سازمان های مرتبط با بهداشت و سلامت مواد غذایی در اتحادیه اروپا کفی جعبه خرماهایی که دارای منگنه می باشند را مرجوع می کنند. داشتن فلز بر روی بسته بندی های مواد غذایی به دلیل کنش و واکنش تغییراتی را روی ماده غذایی موجود ایجاد می کنند که ممکن است روی کیفیت محصول تاثیر بگذارد و یا اینکه منگنه استفاده شده در کفی شل شده و درون جعبه خرما بی افتد که خطراتی در زمان خوردن ماده غذایی در پی خواهد داشت. به دلیل بعضی از محدودیت های صادرات، این کفی خرماها و محصولاتی که درون آنها بسته بندی می شوند از طرف سازمان بهداشت بازگشت می خورند.
  • کفی جعبه خرمای قفل دوبل دار در مقایسه با جعبه خرمای منگنه ای بهتر می باشد، چرا که برای فیکس شدن جعبه از کارتن استفاده شده و دیگر به زدن منگنه احتیاجی ندارد. اما به دلیل استفاده از کاغذ مازاد برای قسمت قفل شدن، هم حجم کارتن اضافه را افزایش می دهد، هم هزینه تمام شده بیشتری برای ساخت به همراه دارد.
  • کفی خرمای قفلی به گونه ای طراحی شده که حجم کارتن کمتری را در گرفته و همچنین از منگنه برای متصل شدن استفاده نکرده است.

بهترین گزینه انتخابی برای کفی جعبه خرما کدام است؟

با توجه به مطالب گفته شده در بالا انتخاب بهترین گزینه برای کفی جعبه خرمای صادراتی دیگر کار دشواری نیست، چرا که کفی جعبه خرما قفلی  برخلاف دو نوع دیگر کفی خیلی راحت و بدون نیاز به منگنه آماده می شود در نتیجه می توان آن را به عنوان بهترین گزینه برای صادرات انتخاب کرد و با استفاده از این نوع کفی می توان میزان هزینه ها را به حداقل رساند.

بسته بندی خرمای صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

بسته بندی خرمای صادراتی و جعبه خرمای ضیافتی تولید شده در کارتنسازی گلبرگ باکس ویژگی های بسیار زیادی دارد که شامل موارد زیر می باشند.

  • بسته بندی های طراحی شده معمولا از جنس مقوا و با گنجایش حدود چهل عدد خرما می باشند.
  • این نوع بسته بندی ها دارای شش قسمت مجزا با قابلیت قرار گیری پنج حالت متفاوت و یک قسمت خالی می باشند، که می توان از قسمت خالی به عنوان جایگاهی برای قرارگرفتن چنگال و یا بروشور تغذیه ای استفاده کرد.
  • پنجره های روی درب کارتن خرما، به دیدن خرماهای داخل بسته بندی کمک زیادی می کند و معمولا هر کدام از آن ها و همچنین تمام جعبه برای جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی و مقاوم تر کردن بسته بندی توسط سلفون پوشانده می شود.
  • برای استفاده از حالت های مختلف، درب کارتن چرخانده می شود و پنجره خالی آن روی قسمت مورد نظر قرار می گیرد.
  • زمان هایی که خرما مورد استفاده قرار نمی گیرد این پنجره را می توان بر روی محفظه خالی قرار داد، چرا که این کار به حفظ سلامت خرماها کمک زیادی می کند.
  • این نوع بسته قابلیت پذیرایی بر روی میز و همچنین هدیه دادن را دارد.
  • جعبه مقوایی با گنجایش حدود شش عدد خرما معمولا به عنوان بسته بندی کوچک یک نفره مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی قابل حمل است.

قیمت کفی جعبه خرمای صادراتی

قیمت کفی جعبه خرمای صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

قیمت جعبه و کارتن خرما

وزن کارتن:

یکی از فاکتورهای مهم تعیین کننده قیمت کفی جعبه خرمای صادراتی، وزن کارتن است و برای اینکه بتوان قیمت کارتن خرما را تعیین کرد باید وزن کارتن را مشخص کنید، چرا که کارتن ها در وزن های مختلف تولید می شوند. برای نمونه معمولا وزن کارتن های کوچک بین 500 تا 700 گرم است.

نوع چاپ روی کارتن:

نوع چاپ روی کارتن در قیمت نهایی جعبه و کارتن خرما تأثیر دارد. شما می توانید کارتن خرمای خود را به صورت چاپی یا لمینتی سفارش دهید.

ابعاد کارتن:

معمولا کارتن های کوچک را درون کارتن بزرگتر بسته بندی می کنند که به آن کاتن مادر می گویند. در ایران معمولا هر 12 کارتن کوچک را درون کارتن مادر قرار می دهند که شما می توانید این چینش را بسته به سلیقه خود تغییر دهید.

مدل جعبه:

مدل انتخابی کفی جعبه، بر روی قیمت کارتن خرما تأثیر بسیار زیادی دارد و معمولا کفی جعبه خرمای قفلی از سایر کفی جعبه ها مناسب تر و کم هزینه تر است.

خرید کارتن بسته بندی خرما

صنایع کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ باکس با سال ها فعالیت و داشتن تجربه کافی در زمینه چاپ و بسته بندی خرما، جزء بهترین کارتن سازی ها در تهران از نظر رضایت مندی مشتری قرار گرفته است. کارتن سازی گلبرگ باکس متشکل از یک گروه خلاق کارتن ساز، جعبه ساز، طراحی، چاپ و بسته بندی است؛ که مشتری می تواند قبل از ثبت سفارش بسته بندی با واحد مورد نظر تماس گرفته و اطلاعات کافی را دریافت کند تا بتواند بهترین تصمیم را در انتخاب بسته بندی محصول خود بگیرد.

سخن پایانی

با ذکر تمامی این موارد بهترین گزینه برای کفی جعبه خرمای صادراتی، کفی جعبه های قفلی است که با ظاهری شیک و زیبا و همچنین هزینه ای کمتر می تواند معرف خوبی برای کالای شما در خارج از کشور باشند.

اگر صادر کننده در زمینه خرما هستید برای سفارش جعبه خرمای ضیافتی و بسته بندی خرمای صادراتی می توانید در بخش (تماس با ما) صنایع کارتن سازی گلبرگ باکس تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۴ دیدگاه در “کارتن کفی جعبه خرمای صادراتی و انواع آن

  1. سجادیان فر گفت:

    سلام
    برای خرمای خیس هم میشه از این نوع کارتن استفاده کرد ؟

  2. صدرا رضایی گفت:

    مقاومت این کارتن های خرما خیلی بالاست
    من قبلا یه سفارش ۳۰۰۰تایی داشتم
    عالی بود محصول فوق العاده

    1. سلام صدرا عزیز.. بله کارتن های گلبرگ کیفیت بالایی داره و خوشحالم تونستیم رضایت شما رو کسب کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *