دسته بندی نشده

کارتن سر پالتی و مزایای استفاده از آن

کارتن سر پالتی

کارتن سر پالتی و مزایای استفاده از آن

کارتن سازی و تولید کارتن با کیفیت در این حوزه دغدغه امروز و دیروز نیست، چرا که همیشه انسان ها در طول زندگی به آن نیاز پیدا می کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مشکلات آسان شده است. شرکت های کارتن سازی زیادی در سطح کشور به دنبال تولید بهترین و با کیفیت ترین انواع کارتن به خصوص کارتن سر پالتی هستند. ساخت کارتن ها طی فرآیند طراحی، تولید و بسته بندی صورت می گیرد.

ما در این مطلب تصمیم داریم به معرفی کارتن سر پالتی، انواع مدل های آن، کاربرد این نوع کارتن در صنایع مختلف بپردازیم؛ لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

کارتن سر پالتی

کارتن سر پالتی معمولا از مقوای با کیفیت ساخته شده است و همواره برای بسته بندی انواع محصولات که بر روی پالت قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند، این نوع کارتن ها به صورت یک نوع حفاظ روی کالای مورد نظر قرار می گیرند و آن ها را تا رسیدن به مقصد به صورت پک نگهداری می کنند.

برای ارائه محصولات به خارج از کشور از کارتن سر پالتی صادراتی استفاده می کنند، چرا که این نوع کارتن ها باعث بالا بردن سطح کیفیت و زیبا شدن بسته بندی می شوند.

بسته بندی های سر پالتی معمولا به صورت کارتن ۳ لایه و کارتن ۵ لایه طراحی و تولید می شوند و معمولا به عنوان محافظ و نگهدارنده پالت به حساب می آیند. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

انواع مدل های سر پالتی

سر پالتی ها به سه صورت زیر طراحی و ساخته می شوند که عبارتند از:

  • فلزی
  • چوبی
  • کارتنی

هر یک از این سر پالتی ها در ساخت و مواد به کار رفته با یکدیگر متفاوت می باشند. سر پالتی ها کارتنی نسبت به سر پالتی های چوبی و فلزی بسیار کم هزینه تر هستند و همچنین امکان چاپ طرح و تبلیغات برند سازی بر روی آن ها به راحتی قابل انجام است، در نتیجه سر پالتی های کارتنی بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات به خارج از کشور می باشند.

کاربردهای اصلی کارتن سر پالتی

با خود تصور کنید که یک بسته برای صادرات دارید و خیلی برایتان مهم است که کیفیت آن تا رسیدن به دست مشتری حفظ شود و همچنین در عین حال از نظر ظاهری مرتب باشد و سالم به مقصد برسد. ظاهرا این کار خیلی دشوار است و ذهن شما را درگیر خود می کند، چرا که محصولات برای حمل باید داخل کانکس ها قرار بگیرند و در حین حمل دچار تکان و به هم ریختگی می شوند.

چاره این مشکلات فقط استفاده از کارتن سر پالتی است زیرا آنها در عین حال که از محصول شما در برابر هر به هم ریختگی جلوگیری می کنند، این قابلیت را دارند که محصول را به صورت زیباتر و شیک تر به مقصد برسانند.

بنابراین با کمی صبر و حوصله بر این نوشته حتما به این درک خواهید رسید که وجود سر پالتی ها در ارائه محصولات بسیار مهم است و هزینه ای که برای طراحی و ساخت آن ها به کار می رود نه تنها اضافی و بیهوده نیست بلکه باعث می شود تا ارائه محصولاتان به داخل و خارج از کشور با ارزش تر و در نتیجه موجب افزایش میزان فروش تان شود.

کاربرد کارتن های سر پالتی

چگونه یک کارتن با کیفیت را شناسایی و انتخاب کنیم؟

استفاده از کارتن با کیفیت یکی از مهمترین و ضروری ترین مسائل در حمل و نقل و بسته بندی موفق محصولات می باشد. در واقع جعبه و کارتن بسته بندی محصولات علاوه بر اینکه وسیله ای برای حمل آسان تر آن ها می باشد، باعث نشان دادن هویت و برند تجاری شما می شود و در نتیجه لازم است که از بهترین و با کیفیت ترین نوع کارتن متناسب با کالای خود استفاده کنید.

کارتن ها نیز همانند هر کالای تولیدی دیگر ویژگی هایی خاص خود را دارد و این ویژگی ها هستند که  کیفیت آن ها را تأیید می کنند. اما این سوال ممکن است در ذهن هر کسی پیش بیاید که چگونه می توان کارتن با کیفیت را شناسایی و برای محصول خود انتخاب کرد؟

برای پاسخ به این سوال می توانید با ما همراه باشد تا شما را با راه های شناخت کارتن با کیفیت آشنا کنیم که شامل موارد زیر می باشند.

فرآیند منطقی تهیه و تولید کارتن

هر یک از شرکت های تولید کننده کارتن برای فعالیت های تولیدی خود یک سری مراحل دارند. شما عزیزان  برای تهیه بسته بندی کارتنی متناسب با جنس کارتن کاربردی خود باید به صورت مختصری در جریان مراحل طراحی، تولید، سفارش و دریافت آن قرار بگیرد.

سوالات و عنوان درخواست شما

بعد از این که با مراحل کار تا حدودی آشنا شدید، سوالات شما در روند تولید کارتن با، کیفیت درخواستی و قیمت آن است و شما می توانید با بیان کامل موارد مصرفی بسته بندی، کارتن ساز را از کیفیت کارتن مورد نظر و متناسب با محصولتان مطلع کنید در نتیجه کارتن ساز با توجه به نیاز شما کارتن را تولید و آن به شما تحویل می دهد.

پرسش از رضایت مشتریان سابق

هر یک از شرکت های تولید کننده کارتن لیستی از نام مشتریان خود را در رزومه کاری دارد که با پرسش از آنها می توانید از میزان رضایت مشتریان قبلی مطلع شوید و کارتن با کیفیت را بسته به نوع محصول خود سفارش دهید.

انواع خدمات چاپی

یکی از نشانه های تولید کننده کارتن با کیفیت استفاده از خدمات چاپی متنوع و متناسب با نوع محصول است. انواع خدمات چاپی جدیدی برای ساخت کارتن با کیفیت وجود دارند که شامل : لیتوگرافی و لکسو گرافی می باشند.

شما می توانید بسته به سلیقه و نوع محصول خود یکی از آنها را انتخاب کنید، تا کارتن ساز آن بر روی کارتن مورد نظرتان چاپ کند.

 

چرا باید از کارتن سر پالتی برای صادرات استفاده کرد؟

با توجه به مطالب گفته شده در بالا استفاده از کارتن سر پالتی برای صادرات بسیار مهم و ضروری است، چرا که باعث منظم شدن پالت ها شده و از محصولات در برابر ضربه و تکان در هنگام حمل محافظت می کند و همچنین باعث حفظ شکل ظاهری آن ها می شود.

قیمت کارتن سر پالتی

عوامل مختلفی در محاسبه قیمت کارتن سر پالتی نقش دارند، چرا که قیمت هر نوع کارتن بر اساس ورق استفاده شده و 3 لایه یا 5 لایه بودن و یا در مواردی 7 لایه بودن با یکدیگر متفاوت می باشند. و همچنین معمولا قیمت کارتن های بزرگ تر خیلی بیشتر از کارتن های کوچک می باشد. در زیر عوامل تعیین کننده قیمت این کارتن ها را نام می بریم.

  • پیچیدگی یا ساده بودن کارتن
  • نوع چاپ
  • تعداد رنگ چاپ
  • نوع کاغذ رویه
  • نوع کاغذ زیر
  • نوع کاغذ فلوت
  • هزینه طراحی
  • هزینه قالب
  • هزینه کلیشه
  • هزینه ارسال به مشتری

قیمت کارتن سر پالتی

مزایای استفاده از کارتن سر پالتی

  • سر پالتی های کارتنی از محصول داخل خود در برابر ضربه و آسیب محافظت می کنند و باعث حفظ شکل ظاهری محصولات می شوند.
  • سر پالتی ها برای بسته بندی محصولات صادراتی بهترین انتخاب هستند.
  • قابلیت شکل پذیری و چاپ پذیری بسیار خوبی دارند.
  • قابلیت بازیافت و تجدید دوباره را دارند.
  • این نوع کارتن ها از قیمت پایین تری نسبت به سایر بسته بندی ها برخوردار هستند.
  • وزن بسیار کمی دارند.

کارتن های سر پالتی به دلیل وجود کاغذ و مقوا در ساختارشان وزن سبکی دارند و از این رو حمل و جابجایی آنها بسیار آسان تر و هزینه های مربوط به حمل و نقل و انبارداری این جعبه ها نیز بسیار کمتر می باشد و همچنین با تنوع زیاد و کاربردهای فراوان، بخش مهمی از صنعت صادرات را تشکیل می‌دهند.

کدام شرکت بهترین گزینه برای خرید کارتن سر پالتی است؟

کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ باکس طراحی و تولید کارتن سر پالتی را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و به صورت فروش محدود انجام می دهد. ارسال نمونه های اولیه این شرکت به صورت رایگان می باشد و همچنین تحویل کارتن بعد از ثبت سفارش آن هم با کیفیت بسیار بالا است.

گلبرگ باکس با داشتن کادری مجرب و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته چاپ و بسته بندی، سعادت خدمت گذاری به مردم ایران را دارد. این شرکت، جلب رضایت مشتری را اصلی ترین هدف خود قرار داده و از دیگر اهداف این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال کارتن نمونه به صورت رایگان برای هماهنگی بیشتر
  • امکان برنامه ریزی کارفرما به دلیل زمان بندی دقیق در تولید
  • قبول سفارشات آن هم به تعداد مورد نیاز مشتری
  • ارائه مشاوره رایگان به مشتریان در زمینه بسته بندی محصولات و محافظت از آن توسط کارشناسان متخصص و کاربلد
  • خدمات طراحی کارتن و چاپ آن هم با استفاده از تیم طراحان مجرب و آشنا با چاپ کارتن

حرف آخر

با توجه به مطالب و توضیحات گفته شده در بالا کاملا مشخص شد که بهترین، ارزانترین و سریعترین گزینه برای بسته بندی انواع محصولات کارتن است. اگر علاقمند به بحث صادرات هستید و برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کارتن با کیفیت و مقاوم دارید ما به شما کارتن سر پالتی را معرفی می کنیم، چرا یک نمونه بسیار خوب برای صادرات است و علاوه بر این که از محصول شما در برابر ضربه محافظت می کند باعث حفظ شکل ظاهری بسته بندی شما نیز می شود.

در صورت نیاز به این نوع کارتن می توانید به سایت کارتنسازی گلبرگ باکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۵ دیدگاه در “کارتن سر پالتی و مزایای استفاده از آن

  1. فریدون گفت:

    سلام. وقت بخیر. چطور میتونم قیمت کارتن هاتون رو بدونم؟

    1. سلام روز بخیر
      لطفا برای استعلام قیمت کارتن روی لینک کلیک کنید

  2. شهیدی گفت:

    خیلی جالب بود
    من اولین بار بود در مورد این مدل کارتن میخوندم
    چطوری میتونم با ماورین شما ارتباط بگیرم ؟

    1. سلام.. میتونید با شماره ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱ برای مشاوره در ارتباط باشید

  3. فرزاد گفت:

    ازیان کارتن های سر پالتی میشه به جای کارتن ظروف چینی استفاده کرد ؟
    اختلاف قیمت این دوتا چقدره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *