فروش کارتن

قیمت و خرید کارتن پنیر خامه ای و نکاتی که در این رابطه باید بدانید

کارتن پنیر خامه

یکی از مهم‌ترین صنایع در زندگی امروزه، صنایع بسته‌بندی است چراکه انسان‌ها به صورت روزمره با کالاها و محصولات در ارتباط هستند. صنایع بسته‌بندی در تولیدات و عرضه کالا بسیار نقش کلیدی و حیاتی را دارا می‌باشد. در این راستا باتوجه به گستردگی جمعیت و اولویت قرار دادن ظاهر محصولات، این صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تولید کنندگان به مرور زمان به این نتیجه رسیدند که عرضه محصولات به شیوه سنتی و ساده امکان‌پذیر نیست و نیازمند بسته‌بندی متنوع و شکیل هستند. با استفاده از بسته‌بندی مناسب به زیبایی، حمل و نقل آسان و حفظ ارزش غذایی دست پیدا می‌کنید. باتوجه به این نکات، تولید کنندگان سعی کردند کارتن‌هایی را طراح کنند تا زیبایی در کنار حفظ مرغوبیت کالا، در کنار یکدیگر قرار گرفته شوند و هر کارخانه سعی کرد، برای خود بسته‌بندی اختصاصی را ترتیب دهد. کارتن پنیر خامه ای، یکی از محصولات بسته‌بندی است که به ظاهر آن توجه ویژه‌ای شده است؛ دلیل این امر استقبال مصرف کنندگان از این محصول محسوب می‌شود. این کارتن ها را می توانید از یک کارخانه تولید کارتن یا جعبه سازی فراهم کنید. در ادامه در رابطه با این مسئله اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

کارتن پنیر خامه ایکارتن پنیر خامه‌ای

در محصولات غذایی مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود، استریل و ضد عفونی بودن کارتن است؛ تا مواد غذایی فاسد نشود. در این مورد استثنائی وجود ندارد و باید این اصول در طراحی کارتن پنیر خامه صبحانه نیز رعایت شود؛ تا محصول با کیفیت به مشتری عرضه شود. همچنین همانطور که می دانید پنیر خامه‌ای نباید در شرایطی مانند تابش مستقیم نور خورشید یا گرما قرار گیرد، زیرا ارزش غذایی خود را از دست می‌دهد. بنابراین، بهترین گزینه برای جلوگیری از این اتفاقات تهیه کارتن مناسب است تا به صورت ضد عفونی و استریل شده در دسترس عموم قرار گرفته شود. علاوه بر پنیر خامه‌ای محصولات دیگری نیز مانند: شیر، تخم مرغ، پنیر نیز نیازمند بسته‌بندی خاصی هستند که باید تمامی این اصول جهت باقی ماندن کیفیت محصول حفظ شود.

تولید کارتن پنیر خامه

ساختار کارتن‌های پنیر خامه‌ای به صورتی است که از چندین لایه مختلف تشکیل شده است و این لایه‌ها به صورت فشرده شده در کنار یکدیگر قرار گرفته می‌شوند. همچنین در بین لایه‌ها چسب‌ها با استفاده از حرارت به یکدیگر متصل می‌شوند تا استقامت کارتن پنیر خامه افزایش یابد. لایه‌های تشکیل دهنده عموما از جنس مقوا، آلومینیوم، پلاستیک و پلی اتلین هستند.

اصلی‌ترین تفاوت بین کارتن‌های پنیر خامه با سیار کارتن‌های دیگر، روکش‌های آلومینیومی است که با برش بخشی از کارتن شما می‌توانید این لایه را مشاهده نمایید. این لایه نقش بسیار مفید و کلیدی را در محصولات غذایی مانند پنیر خامه دارا می‌باشد، همچنین برای برخی مایعات نیز از این نوع کارتن‌ها استفاده می‌شود؛ زیرا ماندگاری و کیفیت محصولات در این کارتن‌ها به خوبی حفظ می‌شود.

خرید کارتن پنیر خامه‌ایخرید کارتن پنیر خامه‌ای

همانطور که گفته شد کارتن‌های محصولات لبنی و غذایی، می‌بایست چند لایه باشند؛ تا از خطراتی که ممکن است محصول را درگیر کند، محفوظ بمانند. در نظر داشته باشید که هر کدام از لایه‌ها در کارتن پنیر خامه، نقش مخصوصی را ایفا می‌کنند. برای مثال: یک لایه از کارتن استفاده شده، سبب استحکام و ثبات می‌شود. اما لایه دوم برای طراحی ظاهری ایجاد شده است.

ترکیب کارتن با لایه‌های آلومینیوم با کارتن باعث افزایش ماندگاری محصول خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید لایه الومینیومی بکار گرفته شده، از نفوذ هوا و اکسیژن به داخل بسته‌بندی جلوگیری می‌کند. همچنین لازم به ذکر است بدانید، برای پیشگیری از نفوذ رطوبت هوا به محصول، عموما از لایه‌های پلی اتلین استفاده می‌شود.

کارتن پنیر خامه صبحانه

همچنین مطالعه کنید: چالش بسته بندی مواد غذایی

دلایل مهم استفاده از کارتن پنیر خامه

در صنعت کارتن سازی، کارتن‌ها انواع مختلفی دارند و تنوع آن‌ها باتوجه به حوزه‌های مختلف متغیر است. حال به مهم‌ترین دلایل استفاده از کارتن بسته بندی پنیر خامه می‌پردازیم که این موارد، عبارت‌اند از:

حفاظت فیزیکی:

یکی از ویژگی‌های مهم استفاده از کارتن ها، حفظ محصولات در برابر آسیب‌هایی است که سبب می‌شود، در هنگام جا به جایی‌ها محصول سالم بماند. لازم به ذکر است یکی از دلایل استحکام کارتن‌های خامه، لایه لایه بودن آن‌ها است.

حفاظت در برابر گرما و نور خورشید:

مهم‌ترین نکته‌ای که در استفاده از کارتن ها، باید در نظر گرفته شود؛ مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. همانطور که می‌دانیم، در بسته‌بندی محصولات باید گرما در نظر گرفته شود. زیرا ممکن است مواد غذایی فاسد و غیر قابل استفاده شود.

اما با کارتن‌های خامه که دارای چندین لایه هستند، محتویات داخل بسته‌بندی بدون دغدغه می‌توانند قرار گرفته شوند که اصلی‌ترین دلیل این عمل، وجود لایه‌های آلومینیوم بکار رفته شده در بسته‌بندی است. همچنین باعث می‌شوند تا نور خورشید و گرما جذب کمتری را در محیط بیرون داشته باشند.

حفظ ارزش غذایی:

حفظ ارزش غذایی برای مخاطبین و تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ زیرا از زمان تولیدمحصول تا رسیدن به دست مشتری تغییراتی از جمله: آب و هوا، محیط می‌توانند سبب شوند تا از مرغوبیت محصول کاسته شود.

حفاظت از رنگ و بافت مواد غذایی:

با استفاده از بسته‌بندی مناسب از تغییر رنگ و بافت مواد غذایی جلوگیری می‌شود.

جابجایی آسان:

بسته‌بندی هدف‌های متفاوتی دارد، اما مهم‌ترین هدف بسته‌بندی در کالا‌ها به ویژه محصولات لبنی، می‌تواند حمل و نقل آسان آن‌ها باشد که باعث می‌شود، دردسر و دغدغه در جا به جایی کاهش یابد.

زیبایی در بسته‌بندی:

در کالا‌های صادراتی بسته‌بندی و زیبایی بسیار مهم است و تولید کنندگان محصولات صادراتی همیشه زیبایی را در نظر می‌گیرند. زیبایی در بسته‌بندی کالا سبب افزایش فروش می‌شود همچنین جلب مخاطب بیشتری را به همراه دارد. با استفاده از رنگ‌های متنوع و حوزه کاری خود شما می‌توانید کارتن مد نظر را طراحی کنید.

در نظر داشته باشید جهت بسته‌بندی همیشه خلاقیت مهم‌ترین فاکتور است، شما با داشتن خلاقیت می‌توانید علاوه بر زیبایی به فروش بیشتر محصولات خود نیز کمک کنید.

دلیل محبوبیت کارتن در صنعت بسته‌بندی چیست؟

در بیشتر از ۹۰ درصد بسته‌بندی‌ها از کارتن استفاده می‌شود، اما چه دلیلی دارد؟ یکی از دلایل اصلی استفاده از کارتن ها، قابلیت بازیافت آن‌ها است؛ زیرا کارتن‌ها با محیط زیست سازگار هستند و مجدد به چرخه طبیعت بر می‌گردند. این موضوع در پلاستیک‌جات رخ نمی‌دهد و پلاستیک‌ها قابل تجزیه نیستند و برای طبیعت خطرناک هستند. همچنین در پلاستیک‌جات از مشتقات نفتی نیز استفاده می‌شود. این مسئله سبب گران‌تر شدن و مصرف بیشتر انرژی می‌شوند.قیمت کارتن پنیر خامه

بیشتر بخوانید: کارتن مادر پنیر پیتزا

قیمت کارتن پنیر خامه

در کارتن ها تنوع مدل بسیار بالا می باشد که دلایل مختلفی دارد. ببه عنوان نمونه: برای هر ماده غذایی می بایستی، کارتن خاصی طراحی شود. همچنین عوامل دیگری در قیمت اثر گذار هستند که عبارت اند از:

  • نوع کاغذ
  • تعداد لایه
  • نوع فلوت
  • ابعاد کارتن
  • وزن کارتن
  • نوع برش
  • نوع چاپ

همچنین برخی طرح ها علاوه بر این موارد نیازمند طراحی بیشتری هستند و خلاقیت بیشتری در هنگام تولید باید بکار گرفته شود و همین امر ممکن است، سبب افزایش یا کاهش قیمت کارتن بسته بندی پنیر خامه ای شود.

شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی پنیر خامه ای یا هر گونه کارتن بسته بندی دیگری به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.

فلوت کارتن چیست؟

در کارتن‌ها به لایه‌های موج داری که در لایه‌های کارتن قرار گرفته می‌شوند، فلوت کارتن می‌گویند. فلوت‌ها دارای درجه‌بندی هستند که ضخامت آن‌ها تغییر می‌کند. انواع فلوت‌ها عبارت‌اند از:

فلوت A

در فلوت A در هر متر حدودا ۱۰۵ تا ۱۲۵ عدد موج وجود دارد، ارتفاع موج‌ها حدودا بین ۴.۵ تا ۵ میلی متر است. کارتن ظروف چینی از این دسته هستند.

فلوت B

در فلوت B در هر متر حدودا ۱۲۵ تا ۱۵۰ عدد موج وجود دارد و ارتفاع این موج‌ها بین ۲.۱ تا ۲.۹ میلیمتر است. این نوع کارتن در جعبه قطعات خودرو، صنایع غذایی و دارویی استفاده می‌شود.

فلوت C

فلوت C در هر متر حدودا ۱۲۰ تا ۱۴۵ موج دارد و حدودا ارتفاع موج‌ها بین ۳.۵ تا ۳.۷ میلی متر است.

فلوت E

در فلوت E در هر متر حدودا ۲۹۰ تا ۳۲۰ عدد موج وجود دارد و حدودا ارتفاع این موج‌ها بین ۱.۱ تا ۱.۶ میلیمتر است. کارتن لمینتی از این نوع هستند.

فلوت F

ضخامت فلوت F در صنعت کارتن سازی، جزو نازک‌ترین کارتن‌ها است. در فلوت F در هر متر حدودا ۴۲۰ عدد موجود است و حدودا ارتفاع این موج‌ها حدودا ۰.۸ است. جعبه بسته‌بندی لوازم آرایشی، جزو این نوع کارتن‌ها است.

خرید کارتن بسته بندی پنیر خامه ایجمع بندی

همانطور که متوجه شدید، صنعت بسته‌بندی بسیار گسترده است و امروزه بسته‌بندی محصولات برای مخاطبین و تولید کنندگان بسیار با اهمیت است. در این زمینه، تولید کنندگان همواره تلاش می‌کنند؛ تا بسته‌بندی‌های خود را جذاب‌تر انتخاب نمایند، تا علاوه بر ماندگاری به فروش بیشتر دست پیدا کنند. ما در این محتوا به موضوع و اهمیت بسته‌بندی پرداختیم تا به عنوان یک مصرف کننده به هنگام خرید کارتن پنیر خامه‌ای در این رابطه، اطلاعات کافی داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۳ دیدگاه در “قیمت و خرید کارتن پنیر خامه ای و نکاتی که در این رابطه باید بدانید

  1. شکوری گفت:

    روز بخیر
    کارتن پنیر خامه ای در اندازه های یک وعده ای هم سفارش میگیرین ؟

    1. سلام. بله در هر ابعادی که شما بخواهید ثبت سفارش داریم

  2. باوری گفت:

    خداقوت
    میشه لطفا طرح های نمونه کارتن پنیر خامه ای رو برام بفرستید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *