دسته بندی نشده

قیمت کارتن تخم مرغ | سفارش کارتن تخم مرغ

قیمت کارتن تخم مرغ

تخم مرغ یک ماده غذایی سرشار از پروتئین و در عین حال بسیار شکننده است، که در صورت برخورد با ضربات بیرونی به شدت آسیب می بیند. ما نمی توانیم این محصول را بدون هیچ گونه محافظ مستحکم به نقاط مختلف ارسال کنیم و انتظار داشته باشیم سود خالصی از این تولید بدست آوریم. در صورتی که بی حساب و کتاب اقدام به عرضه تخم مرغ در بازار حتی در فاصله مکانی بسیار کم کنیم، حتما منجر به خسارت اقتصادی می شویم. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و افزایش صادرات، بیشتر مرغداران قد دارند محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کنند. برای این کار نیاز به یک کارتن تخم مرغ با کیفیت دارند، تا تخم مرغها را تا رسیدن به دست مشتری از هرگونه آسیب محافظت کند. در این رابطه اطلاع از قیمت کارتن تخم مرغی امری بسیار مهم در هنگام خرید این نوع بسته بندی است.

ما در این مطلب سعی داریم در مورد قیمت کارتن تخم مرغی، کارتن تخم مرغ  5 لایه و کارتن 3 لایه ، ویژگی های این نوع کارتن ها و طراحی و چاپ روی کارتن تخم مرغی مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

تولید کننده کارتن تخم مرغی

کارتن سازی گلبرگ باکس یکی از بزرگ ترین مجموعه های کارتن سازی و جعبه سازی در ایران است و تمام تلاش این مجموعه بزرگ، ساخت انواع کارتن های با کیفیت تخم مرغ و در نهایت جلب رضایتمندی شما خریداران محترم است.

برای آشنایی بهتر می توانید به صفحه استعلام قیمت ما(تولیدی کارتن گلبرگ باکس) مراجعه کنید و از اطلاعات دقیق در مورد قیمت کارتن تخم مرغ، انتخاب جنس رویه، زیر و فلوت کارتن ها مطلع شوید.

قیمت کارتن تخم مرغی

کارتن های تخم مرغی معمولا ابعاد استانداردی دارند، در نتیجه قیمت کارتن تخم مرغی را بیشتر بر اساس جنس کارتن مشخص می کنند. عوامل دیگری نیز بر روی قیمت این کارتن ها تأثیر دارند که عبارتند از:

– میزان باز بودن درب کارتن

– نوع چاپ روی کارتن

– تعداد رنگ های چاپ

– تیراژ خرید

فروش کارتن تخم مرغ 5 لایه و 3 لایه

به طور طبیعی برای ساخت کارتن تخم مرغی از کارتن های 3 لایه استفاده می شود. اما در صورت سفارش خرید کارتن تخم مرغ 5 لایه ، این نوع کارتن را نیز تولید می کنیم. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

همان طور که در بالا به این نکته اشاره کردیم سایز کارتن تخم مرغی ثابت است و یکی از عواملی که در هنگام سفارش تغییر می کند، سفارش چند لایه بودن کارتن است.

با توجه به تأثیر چند لایه بودن کارتن در استحکام، وزن و قیمت کارتن، شما عزیزان می توانید نوع کارتن را تعیین و سفارش دهید.

ویژگی های کارتن حمل تخم مرغ چیست؟

با توجه به این که تخم مرغ یک ماده غذایی مهم و بسیار شکننده است، باید بیشترین دقت در هنگام حمل آن صورت گیرد. این نوع کارتن ها ویژگی های بسیار زیادی دارند که معمولا بر روی قیمت کارتن تخم مرغی تأثیر گذار می باشند.

قیمت کارتن تخم مرغ

ویژگی های مهم کارتن تخم مرغ عبارتند از:

– کارتن های بسته بندی تخم مرغ، باید بسیار محکم و مقاوم باشند.

– به راحتی بتوان کارتن ها را در انبار روی هم قرار داد.

– در ساخت کارتن های تخم مرغ باید از مواد درجه یک و با بالاترین کیفیت استفاده کرد. هرگز نباید در ساخت آن ها از مواد شیمیایی و بازیافتی استفاده شود.

– امکان هرگونه چاپ و رنگ بندی روی کارتن ها به راحتی صورت بگیرد.

– برای حفاظت از محیط زیست باید کارتن ها را از مواد قابل بازیافت تولید کرد.

– کارتن تخم مرغی صادراتی باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که ضریب امنیت بسیار بالایی داشته باشد و از تخم مرغ در مسافت های طولانی محافظت کند.

– کارتن تخم مرغ خوراکی باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت، از داخل و بیرون داشته باشد و در برابر تغییرات آب و هوایی به راحتی تغییر شکل ندهد.

– بر روی کارتن ها باید اطلاعاتی مانند: تاریخ تولید، شرایط نگهداری تخم مرغ ها، شیوه انتقال تخم مرغ ها و … درج شود.

در کارتن سازی گلبرگ بهترین و مقاوم ترین انواع کارتن به خصوص کارتن تخم مرغ با قیمت بسیار مناسب  طراحی و ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما مطلع شوید.

 

 

 

 

بسته بندی تخم مرغ ها به صورت 180 تایی

در کارتن سازی گلبرگ معمولا کارتن های تخم مرغ 180 تایی و به صورت 3 لایه ساخته می شوند، که برای فروش مستقیم از مرغداری به بازار قابل استفاده هستند. شما می توانید برای سفارش خرید کارتن تخم مرغی به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید.

این نوع کارتن ها بسیار مقاوم در برابر فشار، رطوبت و ضربه هستند، کارتن های تخم مرغ در دو رنگ قهوه ای و سفید ساخته و در وزن با یکدیگر متفاوت هستند، کارتن های قهوه ای دارای وزن 55 گرم و کارتن های سفید دارای وزن 500 گرم می باشند.

قیمت کارتن تخم مرغ

بسته بندی تخم مرغ خلاقانه

تخم مرغ یک ماده غذایی بسیار مهم و سرشار از پروتئین است و نقش مهمی در سبد غذایی بیشتر خانواده ها دارد، به همین دلیل در بیشتر کشورهای مختلف تولیدکنندگان سعی و تلاش زیادی بر این دارند تا بهترین و با کیفیت ترین کارتن بسته بندی را برای حمل تخم مرغ تولید کنند.

در ایران تخم مرغ ها در دو نوع وجود دارند، تخم مرغ سفید رنگ که به آن معمولی می گویند و تخم مرغ های رنگی که رسمی نامیده می شوند.

تولید کنندگان تخم مرغ بر این باورند که تولید یک بسته بندی به صورت شیک و مقاوم همانند یک بازاریاب قوی و توانمند عمل می کند، چرا که باعث تبلیغات و فروش بیشتر شرکت تولید کننده شده و همچنین باعث معرفی برند آن شرکت می شود.

طراحی و چاپ کارتن تخم مرغ چه اصولی دارد؟

کیفیت یک بسته بندی حتما باید در کنار کیفیت محصول قرار گیرد. استفاده از طراحی و چاپ های زیبا بسیار تأثیر گذار بر قیمت کارتن تخم مرغ است، اما به تنهایی نمی تواند جای کیفیت محصول را بگیرد. همیشه قبل از اینکه هزینه ی زیادی برای ابداع یک محصول به کار ببرید باید کیفیت محصول خود را افزایش دهید. بدانید که کیفیت یک محصول نماد احترام گذاشتن به مشتری است.

معمولا در کارتن سازی گلبرگ کارتن تخم مرغی به صورت با کیفیت و به دو رنگ سفید و قهوه ای، با قابلیت چاپ و استفاده از رنگ تولید می شوند.

طراحی این کارتن ها به صورت 4 رنگ و با چاپ سیلک و فلسکو می باشد. موارد مختلفی را می توان بر روی کارتن ها به صورت نوشتاری چاپ کرد، که با استفاده از چاپ فلسکو امکان پذیر است. این موارد چاپی بر روی کارتن ها عبارتند از:

– تاریخ تولید و انقضای تخم مرغ ها

– شرایط نگهداری آن ها

– شیوه انتقال

– برند شرکت تولید کننده

در آخر:

ما در مجموع تلاش کردیم تا قیمت کارتن تخم مرغ و عواملی که بر روی قیمت آن تأثیر دارند را بررسی کنیم.

به طور کلی برای حمل انواع تخم مرغ ها از کارتن استفاده می شود، چرا که کارتن یک بسته بندی راحت، مطمئن و کم هزینه است و در عین حال بهره بری بسیار بالای دارد.

اگر به دنبال بسته بندی مناسب و با کیفیت بسیار بالایی برای ارائه محصولات خود در بازار می گردید، می توانید به کارتن سازی گلبرگ مراجعه و برای سفارش خرید کارتن تخم مرغی تماس بگیرید و از خدمات ویژه این مجموعه بزرگ بهره مند شوید.

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۴ دیدگاه در “قیمت کارتن تخم مرغ | سفارش کارتن تخم مرغ

  1. فراوانیان گفت:

    سلام
    روز بخیر
    کیفیت این کارتن های تخم مرغ عالی بود مرسی

    1. سلام.. تمامی کارتن های تولید شده در گلبرگ باکی از بهترین کیفیت برخوردار هستند

  2. محبیان گفت:

    سلام روز بخیر
    بسته های تخم مرغ ۱۲ تایی هم دارین ؟

    1. سلام.. بسته تخم مرغ با هر ابعاد و اندازه ای که بخایید ما براتون تولید میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *