دسته بندی نشده

کارتن سازی در اردبیل

کارخانه کارتون سازی اردبیل

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

کارتن سازی در اردبیل با توجه به نیاز روز افزون تمامی صنایع و تولیدی ها به جعبه و کارتن بسته بندی برای بسته بندی محصولات جای پیشرفت و گسترش زیادی دارد. از کارتن می توان برای بسته بندی کردن محصولات مختلف از مواد غذایی و دارویی گرفته تا لوازم خانگی و … استفاده کرد. قابلیت ها و ویژگی های خاص کارتن بسته بندی سبب شده است تا تولیدکننده های مختلف برای بسته بندی کردن محصول خود اقدام به سفارش کارتن کنند.

شما با توجه به نوع شغل و کسب و کار خود و محصولی که قصد بسته بندی کردن آن را دارید می توانید کارتن بسته بندی آجیل، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن حمل جوجه، کارتن بسته بندی حبوبات، کارتن بسته بندی کتاب و … را از کارتن سازی با قیمت مناسبی تهیه کنید.

در صورتی که کسب و کار شما در اردبیل و اطراف آن قرار دارد می توانید برای خرید کارتن بسته بندی سفارش خود را به یک کارخانه کارتن سازی در اردبیل ارائه دهید. در صورتی هم که با کارتن سازی های اردبیل آشنایی ندارید می توانید برای خرید کارتن، سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید.

کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس به صورت حرفه ای در زمینه تولید انواع مختلف کارتن ها مانند کارتن سینگل فیس، کارتن قهوه ای، کارتن سفید، کارتن دایکاتی، کارتن 7 لایه، کارتن پستی، کارتن لمینتی و …. فعالیت می کند. این مجموعه امکان ارسال انواع کارتن ها را به سراسر کشور دارد. استفاده از ماشین های ویژه و مخصوص حمل کارتن سبب می شود تا کوچک ترین آسیبی به ظاهر و کیفیت کارتن ها در طول مسیر وارد نشود. شما می توانید محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت در هر نقطه از ایران، با کیفیت بالا و قیمت مناسب تحویل بگیرید.

کارتن سازی در اردبیل

راه اندازی کارخانه کارتن سازی در اردبیل

ایده ایجاد کارخانه کارتون سازی اردبیل می تواند ایده ای موفق و درآمدزا باشد. با توجه به حجم بالای تقاضا برای تولید انواع کارتن بسته بندی، کارتون سازی اردبیل باید پیشرفت بیشتری داشته باشد تا بتواند به این میزان از تقاضا پاسخ دهد. در صورتی که در فکر راه اندازی کارخانه یا شرکت کارتن سازی در اردبیل هستید حتما باید از افراد با تجربه و ماهر در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

راه اندازی کارخانه کارتن سازی علاوه بر فضای مناسب و تعدادی دستگاه کارتن سازی به نیروی متخصص و با تجربه نیز نیاز دارد. شما می توانید در ابتدای راه ابزار و ماشین آلات ضروری را تهیه کنید و در طول مسیر با توجه به افزایش میزان سفارش ها و پیشرفت کسب و کارتان خط تولید خود را گسترش داده و ماشین آلات متعدد و متنوع ای را خریداری کنید. استفاده از نیروی کار ماهر و با تجربه می تواند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کند.

برای تبدیل شدن به بهترین و موفق ترین کارخانه کارتون سازی اردبیل باید در زمینه تولید کارتن، طراحی کارتن، چاپ کارتن و … به کیفیت بالای محصولات و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک توجه زیادی داشته باشید. در صورتی که کارتن های شما مرغوب و با کیفیت باشند مشتریان وفادار زیادی پیدا می کنید که هم از محصولات شما استفاده می کنند و هم کارتن های شما را به اطرافیان و همکاران خود معرفی می کنند.

علاوه بر این باید امکان تولید کارتن های مختلف برای بسته بندی محصولات مختلف را داشته باشید. از جمله سفارشاتی که ممکن است یک شرکت کارتن سازی در اردبیل از مشتریان خود دریافت کند می توانیم به کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، کارتن بسته بندی کاشی، جعبه شیرینی، کارتن عسل و … اشاره کنیم.

کارخانه کارتن سازی در اردبیل

خرید از کارتون سازی اردبیل

همانطور که می دانید استفاده از کارتن برای بسته بندی کردن محصولات مختلف مزایای زیادی دارد. از مهم ترین مزیت های بسته بندی محصولات با کارتن می توانیم به سالم رسیدن محصول به دست مشتری اشاره کنیم. کارتن با توجه به ویژگی هایی که دارد از محصول شما در برابر فشار و ضریه هایی که ممکن است در طول حمل و نقل و انبارداری به محصول وارد شود محافظت می کند. علاوه بر این استفاده از کارتن سبب می شود تا نور، رطوبت و گرما به داخل بسته بندی نفوذ نکند و محصول شما پیش از رسیدن به دست مشتری آسیب نبیند.

مزایای متعددی که استفاده از کارتن برای بسته بندی کردن محصولات دارد در کنار مناسب بودن قیمت کارتن سبب شده است تا تقاضا برای سفارش کارتن بسته بندی به شدت افزایش یابد. همان طور که اشاره کردیم در صورتی که شما در اردبیل مشغول به تولید محصول هستید و یا اینکه می خواهید محصول خود را در این منطقه بسته بندی کرده و به فروش برسانید می توانید به کارتن سازی های اردبیل سفارش تولید کارتن دهید.

شرکت کارتن سازی در اردبیلدر صورتی هم که با کارخانه کارتن سازی در اردبیل آشنایی ندارید و یا مشتری مجموعه جعبه سازی و کارتن سازی گلبرگ باکس بوده اید و تجربه استفاده از محصولات با کیفیت و مرغوب این کارخانه را داشته اید و می خواهید از این محصولات در شهرها و استان های دیگر استفاده کنید می توانید کارتن مورد نظر خود را از این کارخانه تهیه کرده و در اردبیل و یا سایر نقاط ایران تحویل بگیرید.

از آن جایی که قیمت کارتن بسته بندی در این کارخانه مناسب و اقتصادی است می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید و اطمینان داشته باشید که حتی با اضافه شدن هزینه ارسال کارتن به شهرستان باز هم هزینه ای که برای تهیه کارتن و بسته بندی کردن محصولات خود می پردازید کاملا  مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

 

 

 

 

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

کارتون سازی اردبیلجمع بندی

در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد کارخانه و شرکت کارتن سازی در اردبیل ارائه کرده ایم. همان طور که اشاره کردیم با توجه به تأثیر به سزایی که بسته بندی های زیبا، شیک و مقاوم در افزایش میزان فروش و سود دارد، اغلب تولید کننده ها برای بسته بندی کردن محصولات خود از کارتن استفاده می کنند. کارتن ها هم مقاومت بسیار خوبی دارند و از محصولات به طور کامل در برابر هر نوع آسیبی محافظت می کنند و هم اینکه امکان طراحی کارتن ها به شکل های سفارشی و خاص وجود دارد.

امکان چاپ روی کارتن نیز یکی از مزایای مهم استفاده از کارتن جهت بسته بندی محصولات می باشد. چاپ روی کارتن با توجه به نوع سفارش مشتری می تواند به شکل های مختلفی مانند چاپ سیلک، چاپ روی کاغذ کرافت، چاپ کارتن رنگی و … انجام شود. می توانید نام و نماد تجاری خود را به همراه شماره تماس، آدرس سایت و … روی کارتن بسته بندی چاپ کنید تا برند خود را تبلیغ کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید.

با توجه به تأثیری که بسته بندی محصول در بازاریابی و افزایش فروش دارد هزینه ای که برای چاپ و بسته بندی صرف می کنید کاملا مقرون به صرفه است و به نوعی سرمایه گذاری برای پیشرفت کسب و کار شما به حساب می آید. قیمت کارتن بسته بندی در کارتن سازی گلبرگ باکس بسیار مناسب است و شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب محصولی با کیفیت و درجه یک دریافت کنید. استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک و بهره گیری از شیوه های مدرن و ماشین آلات به روز در کنار نیروی کار متخصص و حرفه ای سبب شده است تا مشتریان همواره از کارتن های این مجموعه رضایت داشته باشند.

سوالات متداول

انواع کارتن های مورد نیاز “مشتریان کارخانه کارتن سازی اردبیل” کدامند؟

کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، کارتن بسته بندی کاشی، جعبه شیرینی، کارتن عسل و … از جمله انواع کارتن های مورد نیاز مشتریان کارخانه کارتن سازی اردبیل هستند.

مزایای استفاده از “کارتن برای بسته بندی محصولات چیست؟

 سالم رسیدن محصول به دست مشتری، محافظت از محصول در برابر ضربه، فشار، نور، رطوبت و گرما و … از جمله مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات هستند.

نکاتی که باید در هنگام راه اندازی کارخانه کارتن سازی در نظر داشت کدامند؟

  • کیفیت محصولات: کیفیت محصولات تولیدی باید در اولویت قرار گیرد تا بتوان در بازار رقابتی امروز، مشتریان را جذب و حفظ کرد.
  • تنوع در تولید: تولید انواع مختلف کارتن بسته بندی برای مصارف گوناگون می تواند به جذب مشتریان بیشتر کمک کند.
  • قیمت گذاری مناسب: قیمت گذاری محصولات باید با توجه به قیمت تمام شده، قیمت محصولات مشابه در بازار و قدرت خرید مشتریان انجام شود.
  • بازاریابی و تبلیغات: انجام فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات کارخانه به مشتریان بالقوه ضروری است.
  • رعایت مسائل زیست محیطی: استفاده از مواد اولیه دوستدار محیط زیست و رعایت ضوابط زیست محیطی در تولید کارتن، امری ضروری است.
5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن سازی در اردبیل

  1. حسن زاده گفت:

    ثبت و راه اندازی نمایندگی در شهر های اطراف و یا حتی خود اردبیل ندارید ؟

    1. سلام دوست عزیز.. متاسفانه ثبت نمایندگی نداریم ولی از تمام نقاط ایران ثبت سفارش داریم و به همه شهر ها ایران و حتی کشور های خارجی مثل عراق ارسال محصول داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *