دسته بندی نشده

کارتن و جعبه بسته بندی چای / کارتن سازی گلبرگ

کارتن چای تولید شده در کارتن سازی گلبرگ باکس

محبوبترین نوشیدنی گرم در بین ایرانی ها، چای است. بنابراین فروش زیادی در ایران دارد و همچنین تولید کنندگان و فروشندگان زیادی نیز هستند که همین موضوع باعث ایجاد رقابت بین آنها شده است. چاپ کارتن چای یکی از تاثیرگذار ترین موارد در فروش و همچنین سالم رساندن محصول به دست مشتری است.

کارتن بسته بندی چای :

همانطور که می دانید چای معمولا به دو صورت چای کیسه ای و چای فله ای به فروش می رسد. کارتن چای کیسه ای ابعاد کوچک تری دارد. هر دو نوع در جعبه های بزرگتری برای انتقال راحت تر قرار می گیرند. کارتن های بزرگتر از جنس لمنیت هستند و در صورت ضربه خوردن آسیبی به آن ها وارد نمی شود. این کارتن ها به سفارش مشتری و در ابعاد مورد نیاز آن ها تولید می شوند ولی معمولا 5 ، 10 یا 15 کیلوگرمی هستند. چای به نور و گرما حساس است و کیفیت آن را تغییر می دهد. همچنین آب نباید به چای برسد و خشک ماندن برگ چای تا رسیدن به دست مشتری اهمیت زیادی دارد بنابراین باید در پوشش های فویل (متالایز) نیز قرار بگیرند. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

چای کیسه ای (تی بگ) در بسته های 25 ، 50 و 100 عددی بسته بندی می شوند و در ابتدا به صورت مستقل درون پاکت چای یا انولوپ بسته بندی می شوند. چای فله ای به صورت 250 ، 500 گرمی و یک کیلوگرمی بسته بندی می شوند. چاپ کارتن چای و بسته بندی آن به علت حمل و نقل آسان، بازاریابی، فروش و همچنین حفظ کیفیت تا رسیدن به دست مشتری دارای اهمیت زیادی است. خلاقیت در بسته بندی و طراحی جعبه از مواردی هستند که باید به آن ها توجه کرد زیرا در بازاریابی و فروش تاثیر می گذارند.

قیمت و سفارش جعبه چای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کارتن بسته بندی چای به عوامل گوناگونی مثل جنس مقوا، تعداد تیراژ، ابعاد کارتن، نوع چاپ و بسته بندی بستگی دارد. به کیفیت مقوا در هنگام سفارش توجه کنید و صرفا سعی نکنید ارزان ترین یا گران ترین مورد را انتخاب کنید. برای چای معمولا از مقوای ایندربرد استفاده می شود.

 چاپ و طراحی گرافیکی کارتن چای :

کارتن چای

همانطور که گفتیم استفاده از مقوای با کیفیت و مناسب دارای اهمیت زیادی است. مورد دیگر که دارای اهمیت زیادی است چاپ و ظاهر محصول شما است که یکی از عوامل موثر در بازاریابی می باشد. چاپ جعبه ها با 4 ، 2 یا تک رنگ انجام می شود. بر روی جعبه طرح گرافیکی مورد نظر شما و اسم برند شما چاپ می شود.

مقوای ایندربرد برای چاپ کارتن چای بسیار مناسب است زیرا هم کیفیت مناسبی دارد و هم چاپ و طرح های باکیفیت می توان بر روی این نوع مقوا زد. این نوع مقوا پرز ندارد و به همین دلیل کیفیت چاپ بالاتر می رود. بسیاری از برند های معروف، تمایل به صادرات محصول خود به کشور های دیگر نیز دارند. برای کارتن چای صادراتی استفاده از بسته بندی متفاوت، متناسب با کشور مقصد می تواند تاثیر خوبی بر روی برند و فروش شما داشته باشد. می توانید با سلفون زنی و طلا کوبی بسته بندی خود را زیبا تر کنید، همچنین برجسته سازی برخی از طرح ها نیز به زیباتر شدن بسته بندی کمک می کند.

 

 

 

اهمیت بسته بندی چای بر روی فروش چیست؟

بسته بندی و ظاهر کالای شما در بازاریابی و فروش آن در فروشگاه ها تاثیر زیادی دارد. همانطور که می دانید برند های مختلفی برای چای در ایران وجود دارد. علاوه بر کیفیت و عطر خود چای، بسته بندی آن نیز مورد توجه مشتری است. بسته بندی با کیفیت و خوب، نشان دهنده ی کیفیت خوب محصول و شیوه ی نگه داری آن است.

جعبه چای

از بین هر 10 خریدار، بسته بندی بر روی تصمیم گیری 7 نفر از آن ها تاثیرگذار است. به همین دلیل شرکت ها باید به بسته بندی خود، نه فقط از جهت حمل و نقل و نگهداری محصول، بلکه از نظر بازاریابی و فروش نیز توجه کنند. هنگامی که مصرف کنندگان با مجموعه ای از گزینه های متفاوت چای در فروشگاه یا به صورت آنلاین روبرو می شوند، یک عامل اصلی در تصمیم گیری آنها بسته بندی محصول است. مصرف کنندگان علاوه بر بسته بندی اطلاعات کمی نیز دارند که از آن استفاده کنند مگر اینکه تحقیقات قبلی انجام داده باشند.

اکثر خریداران محصولی را امتحان کرده اند زیرا بسته بندی توجه آنها را در قفسه فروشگاه جلب کرده است. بعد از اینکه مصرف کنندگان کالایی را از قفسه بیرون می کشند، اغلب برچسب را می خوانند تا مطمئن شوند محصول مناسبی برای آنها است. به این ترتیب، اطلاعاتی که روی بسته بندی خود قرار می دهید، در فرآیند های تصمیم گیری مشتریان نقشی اساسی دارد. ضروری است که شما اطلاعات کافی را ارائه دهید و به صورتی باید چاپ شوند که خوانایی خوبی داشته باشند. بسته بندی شما اغلب اولین احساسی است که کسی از شرکت شما می گیرد و بسیار مهم است که شما تأثیری خوبی ایجاد کنید.

اگر بسته بندی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مشتریان به احتمال زیاد برند و محصولات شما را با کیفیت مرتبط می کنند. به ویژه مهم است که بسته بندی شما از محصولات شما به اندازه کافی محافظت کند. اگر چنین نباشد، می تواند به نظر مشتریان برسد که شما به اندازه کافی به محصولات و مشتریان خود اهمیت نمی دهید.

همانطور که قبلا ذکر شد، بسته بندی ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند است. شما می توانید لوگوی خود و سایر عناصر تجاری را به صورت برجسته بر روی بسته بندی خود نمایش دهید و بسته بندی نیز می تواند عنصری از برند شما باشد. وقتی مشتری ها بسته بندی شما را در فروشگاه مشاهده می کنند، از مارک شما آگاه می شوند و احتمال دارد دفعه بعدی به محصولی که شما ارائه می دهید بیشتر توجه کنند. بسته بندی حتی می تواند یک ابزار موثر بازاریابی آنلاین نیز باشد. مشتریان ممکن است تصاویری از بسته بندی های زیبا یا بی نظیر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، که به افزایش آگاهی از نام تجاری شما کمک می کند. در یک نظرسنجی اخیر، 39 درصد از خریداران آنلاین گفتند که یک عکس یا فیلم از محصول جدید را به اشتراک گذاشته اند.

بخشی از دلیل اینکه بسته بندی می تواند چنین تاثیری در فروش داشته باشد این است که بر درک مردم از محصولات تأثیر می گذارد. طی یک مطالعه از محققان دانشگاه توونته در هلند به شرکت کنندگان گفتند که تصاویر محصولات لبنی بسته بندی شده را مشاهده کرده و آنها را در دسته بندی ها قرار دهند. آنها دریافتند که بسته بندی، به ویژه رنگ بسته بندی، نقش مهمی در درک شرکت کنندگان از محصولات دارد. مطالعه دیگری که در Frontiers in Psychology منتشر شد، به بررسی چگونگی تأثیر بسته بندی محصولات میان وعده در درک کودکان از طعم و مزه محصولات پرداختند و شواهدی یافتند که نشان دهنده تاثیر قابل توجه بسته بندی بر روی بازاریابی بود.

شرکت کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ یک تولید کننده کارتن معتبر و با سابقه در کرج است که شما می توانید با خیال راحت سفارشات خود را در تیراژ بالای 1000 به آن ابلاغ کنید.

از دیگر تولیدات گلبرگ باکس: 

کارتن تخم مرغ

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

۶ دیدگاه در “کارتن و جعبه بسته بندی چای / کارتن سازی گلبرگ

  1. زاهدی گفت:

    این بسته بندی های کارتن چایی چند گرمیه معمولا ؟

    1. سلام.. چایی به صورت فله ای در بسته های ۲۵۰گرمی ،۵۰۰گرمی و ۱ کیلویی بسته بندی میشه

  2. صدوقی گفت:

    خسته نباشید
    طرح های آسان باز شو هم برای چای دارین ؟
    چطوری میتونم با مشاورینتون ارتباط برقرار کنم ؟

    1. سلام کاربر محترم.. بله بسته بندی ها به هر صورت که شما بخایید تولید میشن.. و برای مشاوره میتونید با شماره ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱ تماس بگیرید

  3. ثریایی گفت:

    برای کارتون های چای
    اگه طراحی خاص داشته باشیم چقدر هزینه چاپ و قالب ها میشه ؟

    1. سلام.. به نوع کارتن و چاپتون بستگی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *