دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی “دوربین مداربسته”

کارتن دوربین مداربسته

در دنیای امروز به علت اینکه جرم و جرایم افزایش پیدا کرده است بسیاری از افراد برای فروشگاه ها، مغازه ها، ساختمان های مسکونی، شرکت ها و غیره از دوربین های مدار بسته جهت امنیت بیشتر استفاده می کنند. دوربین های مداربسته یک نوع وسیله بسیار حساس بوده و ممکن است با اندکی فشار دچار مشکل شود. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان دوربین های مداربسته به دنبال کارتن بسته بندی برای محصولات خود می گردند که بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن ها در برابر هرگونه فشار احتمالی محافظت کند. اگر شما هم جزو تولید کنندگانی هستید که به دنبال بهترین نوع بسته بندی برای محصولات خود می گردید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعات مربوط با کارتن بسته بندی دوربین مدار بسته آشنا شوید.

 

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

تکنیک های بسته بندی مناسب

کارتن های بسته بندی تولید شده در کارتن سازی گلبرگ در عین سادگی ظاهری، کیفیت و طراحی جذاب و خیره کننده ای نیز دارد. چرا که این کارتن بسته بندی است که در وهله اول به معرفی محصول می پردازد. کارتن دوربین مدار بسته باید در کنار اینکه طراحی زیبایی داشته باشند از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار باشند تا از محتویات کالای داخل خود بتوانند به خوبی نگه داری کنند و آن ها را از گزند هر گونه آسیب و فشاری حفظ کند. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید انواع کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

کارتن بسته بندی دوربین مدار بسته

باید در طراحی بسته بندی ها خلاقیت به خرج داد مثلا از رنگ های جذاب و طرح های دل انگیز استفاده کرد. حتی باید برای کارتن های بسته بندی کوچک هم از ایده های لوکس و زیبا بهره برد. باید سعی کنیم تا بر روی بسته بندی ها از فونت های مناسبی استفاده کنیم تا علائم و نشانه ها به بهترین شکل ممکن بر روی کارتن ها قرار بگیرند و بتوانند نظر مشتری را به خود جلب کنند و در نتیجه آن فروش محصول افزایش یابد.

امروزه کارتن سازی ها و جعبه سازی ها در زمینه تولید و بسته بندی تمام سعی خود را کرده اند تا بتوانند از تکنیک هایی استفاده کنند که یک بسته بندی را به نسبت دیگر بسته بندی ها متمایز کنند. همچنین طراحان تمامی سعی خود را می کنند تا بتوانند زیباترین طراحی را برای لوگو بر روی جعبه دوربین مداربسته انجام دهند. تا بتوانند نظر مشتری را در نگاه اول به خود جلب کنند.

 

 

 

جنس کارتن دوربین مداربسته

این نوع کارتن ها نقش حفاظتی دارند به همین دلیل باید از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت در تولید آن ها استفاده کرد. در تولید کارتن های بسته بندی از کارتن 5 لایه استفاده می کنند تا در نتیجه آن بتوانند بهترین کیفیت را برای بسته بندی ها به ارمغان بیاورند. از آنجایی که کارتن های 5 لایه از پنج قسمت تشکیل شده دوام بیشتری در حمل و نقل و در برابر رطوبت دارند و از فضاهای مناسبی برای قرار گیری محصول برخوردار هستند به همین دلیل استفاده از این نوع کارتن ها برای تولید کارتن های بسته بندی دوربین مداربسته می تواند بسیار سودمند باشد و از دوربین ها در برابر هرگونه آسیب احتمالی محافظت کند.

فروش جعبه دوربین مداربسته

در هنگام خرید دوربین های مداربسته باید به این مورد که می خواهید آن ها در چه مکانی نصب کنید دقت داشته باشد. هدف شما از خرید این محصول، بی سیم و با سیم بودن آن، کیفیت تصویری که به شما می دهد و دیگر امکانات می تواند به انتخاب شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند.

جعبه دوربین مداربسته تولیدی باید از نظر کیفیتی در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد. چرا که کارتن تولیدی باید علاوه بر اینکه وزن محصول را تحمل کند، از محصول در برابر عواملی همچون شکستگی هم محافظت کند. همه تولید کنندگان محصولات الکترونیکی می دانند که باید کارتنی را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب کنند که ویژگی های گفته شده را داشته باشند چرا که این وسایل از جمله دوربین ها نسبت به شکستگی و دیگر آسیب ها حساسیت بیشتری دارند. بنابراین داشتن یک بسته بندی قوی و باکیفیت می تواند به حفظ کالا کمک زیادی بکند.

قیمت بسته بندی

قیمت کارتن های بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی از قبیل جنس مواد اولیه، تعداد تیراژ، نوع چاپ، تعداد کارتن سفارش داده شده و غیره بستگی دارد. برای اینکه بخواهید از قیمت کارتن ها به صورت روزانه اطلاع پیدا کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا به صفحه استعلام قیمت ما مراجعه کنید.

جعبه دوربین مداربسته

خرید کارتن دوربین مداربسته

اگر چنانچه شما هم یکی از تولید کنندگان لوازم الکترونیکی از جمله دوربین های مداربسته هستید و برای بسته بندی محصولات خود به دنبال کارتن هایی باکیفیت و در عین حال جذاب هستید می توانید به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید. کارتن سازی گلبرگ با داشتن کادری مجرب و حرفه ای چه در زمینه تولید و چه در زمینه طراحی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری (خرید آنلاین) کارتن های مورد نظر خود را خریداری کنید.

چاپ کارتن

چاپی که بر روی کارتن های بسته بندی دوربین مداربسته انجام می شود می تواند به صورت تک رنگ و یا چند رنگ انجام شود. بر روی این کارتن ها باید اطلاعات مربوط به دوربین ها و شرکت تولید کننده آن ها و یکسری ویژگی های مربوط به خود دوربین ها بر روی آن ها درج می شود. برای اینکه بتوانید بهترین چاپ را بر روی بسته بندی ها انجام دهید می توانید از چاپ فلکسو و یا چاپ لمینتی استفاده کنید.

جمع بندی

در دنیای امروز تولیدات در هر زمینه ای افزایش پیدا کرده است به همین دلیل بسته بندی در کنار محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه بسته بندی را مانند لباس در نظر می گیرند، همانطور که هر فرد به لباس خود نیز اهمیت می دهد باید به بسته بندی محصولات هم اهمیت ویژه ای داد. همانطور که باید به کیفیت محصولات توجه کرد به بسته بندی آن هم باید اهمیت داد. به طور کلی می توان گفت که اهمیت دادن به بسته بندی باعث شخصیت بخشیدن به کالا می شود.

اگر قصد خرید و یا سفارش کارتن بسته بندی دوربین مداربسته را دارید می تواند به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید. چرا که تیم ما تمامی سعی خود را می کند تا بتواند بهترین کارتن ها را بالاترین کیفیت جهت کسب رضایت مشتری تولید می کند.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۴ دیدگاه در “کارتن بسته بندی “دوربین مداربسته”

  1. قلی تبار گفت:

    نمونه طرحی برای کارتن دوربین مداربسته ندیدم
    خودمون باید طرحش رو ارائه بدیم ؟

    1. سلام.. اگر طرح خاصی مدنظرتون هست میتونید خودتون ارائه بدید، و یاهم میتونید از قسمت نمونه کارتن در سایت انواع نمونه کارتن رو ببینید و طرح مورد نظرتون رو انتخاب کنید

  2. علی گفت:

    از اونجایی که دوربین های مداربسته خیلی حساس هستن
    کارتن هایی با کیفیت بالا نیاز داره
    ممنون گلبرگ بابت این همه کیفیت عالی

    1. سلام… خیلی ممنون از لطف شما مشتری عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *