بسته بندی

کارتن بسته‌ بندی عینک

خرید کارتن بسته‌بندی عینک
این روزها بازار کار در فروش آنلاین بسیار بالاست. چراکه هم در زمان صرفه‌جویی می‌شود هم اینکه به‌راحتی می‌توان در کمتر از یک ساعت به چندین فروشگاه اینترنتی سر زد. خریدوفروش آنلاین مزایای قابل‌توجه خود را دارد. در میان تمام این مزایا یک سری نکات بسیار مهم وجود دارد که با رعایت آن می‌توانید از مزایای فروش آنلاین بهره‌مند شوید. یکی از مهم‌ترین نکات در این موضوع بسته‌بندی محصول است. به‌خصوص بسته‌بندی محصول حساس و شکننده‌ای مثل عینک. بسته‌ بندی عینک و ارسال آن جز پراسترس‌ترین بخش فروش آن است. خصوصاً اگر به‌صورت اینترنتی به فروش برسد. اگر در زمینه فروش عینک فعالیت می کنید بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مهمی درباره کارتن بسته‌ بندی عینک آشنا شوید. تولید کارتن بسته‌ بندی عینک

تولید کارتن بسته‌ بندی عینک

 عینک‌ها چه از نوع آفتابی باشد و چه طبی جز یکی از اکسسوری‌های محبوب به شمار می‌رود که برای محافظت از چشم‌ها طراحی شده اند. یکی از اصول ماندگاری این محصول نگهداری آن است باتوجه‌به فروش عینک در بازارهای معمولی و فروشگاه‌های اینترنتی، کارتن بسته‌بندی عینک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا که با یک کارتن بسته‌بندی باکیفیت، محصول از خطرات منجر به آسیب در هنگام ارسال محفوظ مانده و در انتها صحیح‌وسالم به دست مشتری می‌رسد. قبل از فروش محصول باید به این فکر باشید که عینک را در یک بسته‌بندی شکیل و زیبا قرار دهید. کارتن بسته‌بندی عینک باید حکم تبلیغات نیز برای مشتری‌ها داشته باشد این کار سبب می‌شود تا بتوانید مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. انجام این کار هم رضایت مشتری را به همراه دارد هم شما را برای خرید یک کارتن بسته‌بندی عینک خوب مطمئن‌تر می‌کند. معمولاً کارتن بسته‌بندی عینک از نوع مقوای کرافت بوده و بسته به‌اندازه و ارتفاع عینک می‌توانید طرح پیشنهادی خود از کارتن بسته‌بندی عینک را سفارش دهید. کارتن بسته‌بندی عینک باید در اندازه درست تولید شود نه خیلی بزرگ که عینک در هنگام جابه‌جایی در کارتن در حرکت باشد و نه خیلی کوچک که به محصول فشار وارد کند. در ضمن ابعاد کارتن بسته‌ بندی عینک باید در حدی باشد که به‌راحتی و بدون دغدغه از آسیب بتوان در کارتن پستی قرارداد. در هنگام خرید کارتن بسته‌ بندی عینک باید توجه داشته باشید که قیمت این محصول باتوجه‌به ابعاد و ضخامت مقوای به‌کاررفته در بافت آن تعیین می‌گردد.   شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش جعبه بسته بندی عینک به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.
همچنین بخوانید:

کارتن بسته بندی روغن موتور

خرید کارتن عینک

خرید کارتن بسته‌ بندی عینک

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در هنگام خرید عینک، بسته‌بندی آن است که بتواند عینک را در برابر ضربات حفظ کند، اجازه ندهد خط‌ و خش بر روی شیشه عینک ایجاد شود و از طراحی خاص و زیبا برخوردار باشد. همچنین مهم است که در ساخت کارتن بسته‌بندی عینک از بهترین مواد اولیه استفاده شود؛ چراکه در طولانی‌مدت مورداستفاده قرار می‌گیرد. جمع‌بندی در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد کارتن بسته‌بندی عینک و همین‌طور خرید کارتن بسته‌ بندی عینک ارائه کرده‌ایم. کیفیت و طراحی زیبا همه‌وهمه در افزایش فروش محصول کمک می‌کند. موارد گفته شده می‌تواند به شما برای سفارش خرید کارتن بسته‌ بندی عینک از تولیدی کارتن گلبرگ باکس، یکی از بهترین کارخانه های کارتن سازی، کمک زیادی کند.    سوالات متداول

چه نوع چاپ هایی برای کارتن بسته ‌بندی عینک مناسب تر است و چه تفاوتی با هم دارند؟

  • چاپ فلکسوگرافی (فلکسو): این نوع چاپ برای تیراژهای بالا مقرون به صرفه است، رنگ های زنده و جزئیات خوبی ارائه می دهد.
  • چاپ افست: این نوع چاپ نتایج با کیفیتی با تصاویر و متن واضح ارائه می دهد و برای تیراژهای کوچک تا متوسط ​​مناسب است.
  • چاپ دیجیتال: این نوع چاپ برای تیراژهای کوتاه یا بسته بندی های شخصی سازی شده ایده آل است و امکان چاپ داده های متغیر را فراهم می کند.

چه عواملی بر قیمت تمام شده کارتن بسته ‌بندی عینک تاثیر می‌گذارند؟

  • مواد: نوع مقوا (ضخامت، وزن) و هرگونه درج برای محافظت بیشتر.
  • چاپ: نوع چاپ (فلکسو، افست، دیجیتال)، تعداد رنگ ها و نوع جوهر.
  • اندازه و پیچیدگی: ابعاد جعبه و هرگونه ویژگی خاص مانند مکانیزم های تاشو.
  • تعداد: سفارش به صورت عمده معمولاً هزینه هر واحد را کاهش می دهد.
نکاتی که باید در هنگام سفارش تولید کارتن بسته ‌بندی عینک در نظر داشت؟ اندازه و نوع عینک: ابعاد و نوع عینک را برای انتخاب جعبه مناسب در نظر بگیرید. طراحی و چاپ: طرحی جذاب و متناسب با برند خود انتخاب کنید و از چاپ با کیفیت استفاده کنید.
5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته‌ بندی عینک

  1. محمد رحیمی گفت:

    محصولات تولیدی شما واقعا کیفیت بالایی دارند و همین باعث شده من یکی از مشتریان پرو پا قرص شما باشم

    1. خوشحالیم از اینکه به محصولات ما اعتماد دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *