دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی میوه خشک

کارتن بسته بندی میوه خشک

در دنیای امروز میوه خشک جزو پرطرفدارترین تنقلات برای مهمانی ها به حساب می آید. میوه های خشک علاوه بر اینکه به عنوان یک میان وعده سبک شناخته می شود، برای تغذیه کودکان و دانش آموزان نیز بسیار مفید است. بسته بندی های میوه های خشک باید به گونه ای باشند که از میوه ها نگهداری و محافظت کنند. جعبه بسته بندی میوه خشک یکی از بهترین روش ها برای بسته بندی میوه های خشک و همچنین تبلیغات آنها می باشد. طراحی و ساخت کارتن بسته بندی خشکبار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه رایج ترین نوع بسته بندی این محصول آن هم با وزن بالا استفاده از کارتن بسته بندی میوه خشک است. تولید کنندگان برای بسته بندی میوه های خشک شده خود از کارتن های 5 کیلویی و 10 کیلویی استفاده می کنند.


کارتن سازی گلبرگ سعی دارد جعبه بسته بندی میوه خشک و انواع جعبه خشکبار را آن هم بنا به درخواست و سلیقه مشتری در ابعاد و طرح های مختلف و با جنس ایفلوت،کارتن لمینتی، پشت طوسی و ایندر برد را تولید کرده و با طرح های چاپی اختصاصی بر روی بسته بندی ها، رضایت مشتریان را به صورت کامل بدست آورد.

 

 

معرفی کارتن سازی گلبرگ باکس، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

جعبه میوه خشک

برای اینکه از میوه های خشک شده نگهداری کرده و از شکسته شدن و از دست دادن فرم اولیه محصولات جلوگیری شود از جعبه میوه خشک استفاده می کنند. رنگ انتخابی این جعبه ها را بر اساس نوع میوه انتخاب می کنند. همواره سعی کنید از رنگ های جذاب در جعبه میوه های خشک استفاده کنید تا با این کار بتوانید اشتهای مشتری را افزایش دهید و او را ترغیب کنید تا محصولات شما را خریداری کند.

جعبه بسته بندی میوه خشک

از این رو شرکت گلبرگ باکس در تلاش است تا تولید انواع کارتن های میوه خشک و طراحی خاص بسته بندی میوه خشک به صورت تبلیغاتی آن هم به سفارش و سلیقه خود مشتری در اندازه و طرح های مختلف را به انجام رساند. تنها هدف این مجموعه جلب رضایت مشتری است.

مشتریان عزیز می توانید سفارش خود را برای جعبه های اصلی و هم برای کارتن ها با جنس های مختلف مانند: E فلوت و لمینتی، بهداشتی، پشت طوسی و ایندربرد؛ در سایت شرکت ثبت کنید و آسوده خاطر باشید که طرح چاپی بر روی انواع جعبه های مخصوص بسته بندی های ساده و همچنین برای صادرات به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای انجام می شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که خدمات طراحی و تولید کارتن بسته بندی میوه خشک برای تولیدکنندگان در این خصوص از صفر تا صد است. این خدمات شامل موارد زیر می باشد.

عکاسی صنعتی یا عکاسی هنری از محصول

انتخاب و طراحی جعبه، طراحی کارتن یا لفاف

طراحی گرافیک و چاپ جعبه

کارتن بسته بندی خشکبار صادراتی

در زمینه صادرات انواع مختلف آجیل و دیگر محصولات یکی از مهمترین نکات، استفاده از کارتن های لوکس و خاص برای بسته بندی است. خشکبار و آجیل را می توان جزو منحصر به فرد ترین سوغات در نظر گرفت چرا که افراد زیادی خواهان خرید آن هستند. به همین دلیل باید در انتخاب کارتن بسته بندی خشکبار بسیار دقت کرد. چرا که کارتن بسته بندی می تواند از محصول در برابر فشار و هوا در مدت زمان طولانی محافظت کند.

در اروپا بسیار از کشورها برای بسته بندی های مواد غذایی خود استانداردهایی را در نظر می گیرند. همچنین در هنگام تولید کارتن های بسته بندی از بهترین نوع مقوای بهداشتی استفاده می کنند. طراحی کارتن های صادراتی باید علاوه بر کیفیت از نظر ظاهری هم دارای جذابیت بالایی باشند. از آن جایی که بسیاری از کارتن های بسته بندی میوه خشک برای هدیه دادن استفاده می شود، باید از ظاهری بسیار شکیل و لوکس برخوردار باشند.

میوه های خشک شده و یا خشکبار اگر در مجاورت هوای مرطوب قرار بگیرند، اکسید می شوند و خواص و طعم خود را از دست می دهند. برای اینکه از چنین اتفاقاتی جلوگیری شود باید بر روی بسته بندی ها تاریخ تولید و انقضا درج شود. همچنین وزن محصول، طریقه نگهداری و غیره نیز بر روی بسته بندی به زبان بین المللی و یا زبان کشور مقصد چاپ شود. کارتن های بسته بندی خشکبار و یا میوه خشک شده صادراتی را با چاپ افست، فلکسو (طراحی فلکسو و مزایای چاپ فلکسو) و سیلک تولید می کنند. برای کاهش هزینه های طراحی کارتن و تولید کارتن، می توانید از قالب های اماده کارتن استفاده کنید که هزینه طراحی را حذف می کند.

انواع کارتن بسته بندی میوه خشک

در دنیای امروز مدل های مختلفی از بسته بندی برای انواع میوه خشک و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

مطلب پشنهادی: کفی جعبه خرمای صادراتی و انواع آن / گلبرگ باکس

بسته بندی کشویی

بسته بندی کشویی را می‌توان جزو یکی از گران ترین و در عین حال زیباترین بسته بندی برای میوه های خشک دانست. این نوع بسته بندی به شکل مربع یا مستطیل بوده و از کشوهایی برخوردارند که بسیار خلاقانه هستند و هر کدام از این کشوها برای نگهداری یکی از انواع میوه های خشک به کار می رود. به عنوان مثال می توانید در هر یک از کشوها یک نوع از میوه های خشک شده را نگهداری کنید.

بسته بندی کیسه ای

در این نوع بسته بندی ها یک یا چند نوع میوه خشک شده به صورت آجیل با یکدیگر ترکیب می‌شوند و به بازار عرضه می‌شود. این بسته بندی های کیسه ای به صورت پلاستیکی و مقوایی وجود دارد و اغلب می توان آنها را به عنوان بسته بندی های فانتزی در نظر گرفت.

بسته ‌بندی‌ تنقلاتی

بسته بندی های تنقلاتی بیشتر با هدف تشویق کودکان به مصرف میوه مورد استفاده قرار می گیرد و مانند بسته های پفک و چیپس به بازار عرضه می‌شوند.

بسته بندی کتابی

بسته بندی کتابی یک نوع بسته بندی بسیار شیک و مدرن است و در عین حال بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این بسته بندی ها میوه خشک شده درون بافت اصلی جعبه قرار می‌گیرد و درب جعبه به صورت کتاب باز و بسته می شود. گاهی در این نوع بسته بندی ها از قالب هایی در درون جعبه ها استفاده می کنند تا میوه ها با یکدیگر تماسی نداشته باشند و در طعم آن ها تداخلی ایجاد نشود.

بهترین نوع بسته بندی برای میوه خشک کدام است؟

بهترین گزینه برای بسته بندی میوه خشک، پاکت های کاغذی است. این نوع پاکت ها قابلیت بازیافت پذیری و بازگشت مجدد به محیط زیست را دارند و همچنین قیمت آن ها نسبت به انواع دیگر بسته بندی میوه خشک بسیار کمتر است، در نتیجه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند.

چاپ بر روی انواع کارتن بسته بندی میوه خشک

فرقی نمی کند که محصول تولیدی را برای بازارهای داخلی و یا صادراتی می خواهید در هر دو صورت باید طرح و نمونه های خاصی را بر روی بسته ‌بندی ‌های خود چاپ کنید تا نظر مشتریان را به خود جلب کند. شما میتوانید با چاپ لوگو و برند خود بر روی جعبه ها و کارتن های بسته بندی خشکبار محصولات خود را اختصاصی کرده و بعد آنها را با برند خود وارد بازارهای جهانی کنید. کارتن سازی ما به شما کمک می کند تا بتوانید با برند سازی مناسب جعبه میوه خشک مانند کارتن بسته بندی پسته صادراتی را به زیبایی هرچه تمام تر برای مشتریان داخلی و خارجی خود طراحی و چاپ نمایید. در کارتن های بسته بندی میوه خشک شده امکان چاپ به صورت تک رنگ و حتی چهار رنگ وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: چاپ و بسته بندی کارتن در کارتن سازی گلبرگ

قیمت ساخت کارتن بسته بندی میوه خشک شده به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت جعبه خشکبار با توجه به نوع و جنسی که از آن برای تولید استفاده می شود متفاوت است. عوامل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت جعبه اثر می گذارند از جمله بسته بندی، تعداد تیراژ و نوع چاپ!

در زمانی که سفارش کارتن را می دهید باید به جنس تیراژ و عوامل دیگر دقت کنید چرا که مقوا ها از جنس ها و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند و این تفاوت، باعث تفاوت در قیمت ها نیز می شوند بنابراین در هنگام سفارش های خود حتماً به جنس مقوا دقت کنید. بسته ‌بندی هایی با تیراژهای بالا بهتر و در عین حال به صرفه تر هستند. برای استعلام قیمت کارتن با توجه به تعداد و ابعاد کارتن، به صفحه استعلام قیمت کارتن مراجعه کنید.

کارتن بسته بندی میوه خشک

دستگاه بسته بندی میوه خشک ؟

استفاده از سیرکولاسیون در دستگاه های خشک کن سبب می شود تا محصول مورد نظر به صورت کاملا یکنواخت و یک دست خشک شود. این دستگاه این قابلیت را دارد تا محصول بیش از اندازه خشک نشود یا اینکه نسوزد و همچنین باعث می شود تا میوه ها دارای رطوبت خاصی باشند که این کار باعث جلب نظر طرفداران میوه خشک خواهد شد.

بعد از این مرحله، زمان مهم ترین قسمت یعنی فرآیند بسته بندی می رسد که نقش بسیار مهمی در فروش میوه خشک ایفا می کند. جنس جعبه ها، طراحی برند و طرح هایی که بر روی بسته صورت می گیرد باعث می شود تا انگیزه خرید مشتری را بیشتر کنند. از دستگاه بسته بندی میوه خشک برای مواد گرانولی دیگر همچون جعبه غذایی، بهداشتی، جعبه دارویی، گیاهی و … نیز استفاده می شود.

نکته: تفاوت دستگاه ها بر حسب سرعت تعداد بسته در دقیقه است.

چرا باید میوه های چیپسی را بسته بندی کرد؟

برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل ممکن از میوه های خشک شده در برابر آلودگی ها و گرد و غبار و همچنین نور خورشید محافظت کنیم.

اهمیت طراحی زیبا بر روی بسته بندی میوه های خشک شده در چیست؟

برای اینکه بتوانید نظر مشتریان را به سمت محصولات خود جلب کنید، بهتر است از بسته بندی هایی استفاده کنید که رنگ های جذاب و خیره کننده ای داشته باشند و همچنین از طلق بر روی جعبه های بسته بندی خود استفاده کنید تا مشتریان به راحتی بتوانند محتویات درونی آن ها را ببینند و در نتیجه قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد. این کار باعث می‌شود تا مشتری نظر مثبتی نسبت به برند شما و محصولات شما داشته باشد. ما در مقاله ای به طور کامل به طراحی جعبه خلاقانه پرداخته ایم.

 بسته بندی میوه خشک

نکات مهم در بسته بندی چیپس میوه

همه تولید کنندگان می دانند که بسته بندی خود یکی از عوامل مهم بازاریابی است هرچه بسته بندی انتخابی شما شکیل تر و خلاقانه تر باشد مشتریان بیشتری به سمت آن جذب می شود. درست است که میوه های خشک شده باید از کیفیت و طعم خوبی برخوردار باشند اما اگر ظاهر جذابی نداشته باشند نمی توانند در بازارهای جهانی رقابت کنند.

اگر قصد دارید که محصولات خود را به صورت فله ای به بازار عرضه کنید به نظر می‌رسد که پلاستیک جز بهترین گزینه هاست؛ اما پلاستیک بازیافت طولانی دارد و می‌تواند به طبیعت آسیب‌های زیادی را وارد کند. پس در نتیجه بهتر از کارتن برای بسته بندی میوه های خشک شده خود استفاده کنید.

بسته بندی میوه خشک شده باید از هرگونه آلودگی و گرد و غباری به دور باشند تا محصول را از نفوذ خورشید دور نگه دارند.

کرافت نوعی کاغذ یا مقوا است که طی یک فرایند شیمیایی تولید می‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد؛ و در تولید بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مشتری پسند باعث می باشد. در بعضی از مواقع از کرافت هایی استفاده می شود که پنجره ای از جنس طلق دارند. تا در نتیجه آن محتویات درون بسته دیده شود این دیده شدن به مشتری حس خوبی را القا می‌کند. رعایت نکات مهم در طراحی جعبه باعث می شود، جعبه بهتری برای محصولات خود طراحی کنید.

چگونه برترین الگو را برای بسته بندی محصول انتخاب کنیم؟

هیچ گاه بسته بندی خود را محدود به یک طراحی نکنید و همیشه سعی کنید از ایده های خلاقانه و جذاب بهره بگیرید این کار باعث می شود تا مشتری بیشتری جذب کنید و در نهایت میزان فروش تان افزایش یابد. ما در اینجا روش هایی را برای بالا بردن سطح کیفیت بسته بندی به شما عزیزان ارائه می دهیم. در مجموعه گلبرگ دیراین طراحی انواع بسته بندی و جعبه به صورت حرفه ای انجام می شود.

  • از ظاهر محصول ایده بگیرید
  • طراحی روی جعبه را جدی بگیرید
  • از قالب محصول استفاده کنید
  • از طرح های فان و خنده دار استفاده کنید
  • با اشکال بازی کنید
  • ایده بسته بندی بازی با اشکال ساده
  • ایده مدرن بودن بسته بندی
  • شفاف باشید
  • از ایده ی به تصویر کشیدن طعم محصولات خوراکی استفاده کنید
  • بسته بندی جمع و جور را انتخاب کنید
  • بسته بندی را با هیجان همراه کنید
  • اندکی ترس و وحشت بد نیست
  • از تغییر و تحول نترسید

خرید کارتن بسته بندی میوه خشک

خرید کارتن بسته بندی میوه خشک را می توانید به صورت مستقیم از کارتن سازی و جعبه سازی گلبرگ انجام دهید. برای سفارش این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و بسته بندی ای متناسب با محصولات خود سفارش دهید. در هنگام خرید کارتن بسته بندی میوه خشک به نوع کارتن، طول، عرض و ارتفاع آن توجه کنید چرا که اگر بسته بندی انتخابی شما متناسب با محصولات شما نباشد می تواند ضرر هنگفتی را به شما وارد کند.

گلبرگ باکس و مشاوره رایگان

گلبرگ باکس برای امنیت خاطر مشتریان خود مشاوره رایگان را در نظر گرفته است، تا اگر مشتریان از محصول انتخابی خود اطلاع دقیق ندارند از کارشناسان و مشاورین این مجموعه به صورت رایگان کمک بگیرند و کارتن مورد نیاز برای بسته بندی میوه خشک و کارتن بسته بندی آجیل را انتخاب و سفارش دهند.

این مجموعه از مرحله سفارش کارتن تا زمان تحویل با شما است و هرگونه نارضایتی از محصول خریداری را پیگیری و به آن رسیدگی می کند.

جمع بندی

همه ما می‌دانیم که تنقلات یکی از پرطرفدارترین سوغات محسوب می شود. به همین دلیل باید در هنگام بسته بندی آن بسیار دقت کرده چرا که باید بسته بندی را انتخاب کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن از محتویات درون خود در مقابل آلودگی ها و نور خورشید محافظت کند. چرا که اگر میوه های خشک شده در برابر رطوبت و نور خورشید قرار بگیرند می توانند دچار تغییر طعم و رنگ شود و این اصلاً خوب نیست! در همین راستا شما می توانید جهت سفارش و خرید کارتن و جعبه بسته بندی میوه خشک به کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید و مشخصات بسته بندی را که برای محصولات خود در نظر دارید را به کارشناسان ما بدهید. حتی می توانید در صفحه استعلام ‌قیمت ما از تمامی قیمت های کارتن ها آن هم به صورت آنلاین اطلاع پیدا کنید.

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۱۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی میوه خشک

  1. عزت الله ملکوتی گفت:

    سلام مدیر کارگاهی در شهر کنگاور هستم چطور میتونم از کارتن های کشویی شما برای بسته بندی میوه خشک جهت استفاده کارگران کارگاه خریداری کنم؟

    1. سلام لطفا با بخش فروش با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس بگیرید

    2. محمد صیدالی گفت:

      سلام لطفا میشه بامن در موضع میوه خشک جهت یک مشاوره ۵ دقیقه ای تماس بگیرید از لطف شما تقدیر تشکر و
      سپاس را دارم

  2. شادمهر گفت:

    سلام برای جابجایی منزل تعدادی کارتن خریداری کردم که سایز مناسبی ندارند آیا امکان تعویض محصول وجود داره؟

    1. سلا م کاربر گرامی خیر چون مجموعه گلبرگ باکس یک کارخانه کارتن سازی است نه فروشگاه

  3. آرمان گفت:

    من برای کارتن میوه خشک کارتن مادر یا کارتن ۵ و ۱۰ کلیویی میخوام. برای این کارتن ها هم طراحی انجام میدید ؟ اگر انجام میدید لطفا بهم ایمیل بزنید خیلی فورسه

    1. سلام کاربر گرامی بله این کار برای شما انجام میشه

  4. علی اکبریان گفت:

    برای کسایی که قصد صادرات میوه خشک رو دارن پیشنهاد میکنم کارتن کتابی میوه خشک رو امتحان کنن
    خیلی عالی و شکیله

    1. محمد صیدالی گفت:

      سلام
      احتراماً شما در کار میوه خشک و صادرات هستید ؟
      اگر ک بعله لطفا با من تماس بگیرید

      1. سلام محمد عزیز.. مجموعه ما کارخانه کارتن سازی است و تولید همه نمونه کارتن برای صادرات داریم ،ولی خودمون در زمینه صادرات میوه خشک فعالیتی نداریم

  5. هارونی گفت:

    کارتن های میوه خشک در چه اندازه هایی دارین ؟
    در حد ۵۰۰یا ۷۰۰ گرمی هم دارین ؟

    1. سلام.. ابعاد کارتن ها بنا به نظر شماست.. هر نوع کارتنی در هر اندازه ای که بخایید براتون تولید میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *