دسته بندی نشده

بسته بندی ویژه صادرات به عراق و هر آنچه باید بدانید

بسته بندی ویژه صادرات به عراق
همانطور که شاید خیلی از شما دوستان بدانید، عراق طولانی ترین مرز را با کشور ما دارد. این مرز از شمال غرب تا نواحی جنوبی ادامه دار است. همین مسئله باعث شده است تا صادرات به عراق ، مورد توجه اکثر تاجرهای ایرانی قرار بگیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، صادرات به عراق و کردستان عراق، بیشتر توسط سه کشور ترکیه، کره جنوبی و چین انجام می شود. البته که کشورهای دیگر نیز محصولات خود را به عراق صادر می کنند؛ با این وجود این سه کشور بیشترین سهمیه صادرات به عراق را دارند. وقتی حرف از صادرات می شود، تاجرها باید به فکر جذب طرف مقابل خود باشند. مثلا تاجرها می توانند با انتخاب یک کارتن بسته بندی مشتری پسند، کشورهای دیگر را به تجارت ترغیب کنند و به صادر کردن محصولات خود به این کشورها بپردازند؛ زیرا این کشورها قطعا روی کالاهای وارداتی خود حساس هستند و زیبا بودن جعبه بسته بندی محصولات صادراتی تجار ایرانی می تواند تاثیر خوبی روی آن ها بگذارد. در این مقاله می خواهیم به طور تخصصی به ارائه اطلاعاتی در رابطه با بسته بندی ویژه صادرات به عراق بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به بسته بندی لوازم جانبی موبایل را به هیچ وجه از دست ندهید.

کالاهای مناسب صادرات به عراق چه چیزهایی هستند؟

قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که چه کالاهایی به عراق صادر می شوند، تا بهترین نوع بسته بندی ویژه صادرات به عراق را پیدا کنیم. تاجرها برای صادرات کالاهای خود، ابتدا باید خلأهای موجود در بازار عراق را بررسی کنند و به صادر کردن محصولات مورد نیاز کشور عراق بپردازند. در ادامه با ما همراه باشید تا باهم به معرفی محصولات صادراتی به عراق بپردازیم. کالاهای مناسب صادرات به عراق عبارتند از:
  • میوه جات ایرانی
  • صیفی جات ایرانی
  • مواد فلزی و آهنی
  • وسایل پزشکی و صنعتی
  • کالاهای پلاستیکی
  • فرش و قالی
  • چای و دمنوش
  • و…
همانطور که متوجه شدید، تنوع کالاهای صادراتی به عراق بسیار زیاد است. هر کدام از این کالاها به مراقبت خاصی نیاز دارند. بسته بندی ویژه صادرات به عراق باید به گونه ای باشد که بتواند سالم ماندن کالاها و محصولات صادراتی را تضمین کنند. مثلا ضد آب بودن یا ضد ضربه بودن از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام تولید کارتن بسته بندی برای صادرات به عراق و دیگر کشورها باید رعایت شوند. پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به جعبه بسته بندی عطر و ادکلن را نیز مطالعه نمایید. بسته بندی ویژه صادرات به عراق و کردستان عراق  

بهترین کارتن برای بسته بندی ویژه صادرات به عراق چه ویژگی هایی دارد؟

برای بسته بندی کالاهای صادراتی باید مناسب ترین کارتن بسته بندی ویژه صادرات به عراق را بشناسید. در این قسمت به معرفی ویژگی های یک کارتن مناسب بسته بندی ویژه صادرات به عراق می پردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. ویژگی های یک کارتن بسته بندی ویژه صادرات به عراق عبارتند از:
  • کارتن بسته بندی صادراتی باید از محصول مورد نظر حفاظت کند. یعنی در برابر نفوذ آب و ضربه مقاومت نشان دهد و استحکام بالایی داشته باشد.
  • طراحی کارتن بسته بندی ویژه صادرات به عراق و کردستان عراق باید سفارشی سازی شود و به گونه ای که مورد پسند مشتری باشد طراحی شود.
  • طراحی جعبه یا کارتن بسته بندی ویژه صادرات به عراق باید پایدار و در عین حال انعطاف پذیر باشد.
  • کارتن بسته بندی برای صادرات کالا به عراق باید قابلیت چاپ نیز داشته باشد.
  • کارتن برای صادرات کالا به عراق باید با رعایت استانداردها تولید شده باشد.
  • قیمت کارتن برای صادرات کالا به عراق باید مقرون به صرفه باشد.
  • و…
در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کارتن مناسب بسته بندی را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد ما به شما: کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری را از کجا بخریم؟ صادرات به عراق

بهترین کارتن برای بسته بندی ویژه صادرات به عراق کدام است؟

حالا که نکات و ویژگی های قسمت قبل را خواندید، حتما برایتان سوال پیش آمده است که خب کدام کارتن تمام این ویژگی ها را دارا است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این کارتن را به شما معرفی کنیم. باید بگوییم که بهترین گزینه برای بسته بندی ویژه صادرات به عراق، کارتن لمینتی است. کارتن های لمینتی قابلیت چاپ افست دارند. یعنی طرح مورد نظر ابتدا روی مقوا چاپ می شود و سپس مقوای آماده شده یا پوستر، با تعدادی دستگاه مخصوص روی کارتن چسبانده می شود. چاپ افست دارای تنوع رنگ بیشتری نسبت به چاپ فلکسو است. پس نتیجه می گیریم که کارتن های لمینتی دارای رنگ های جذاب و خاصی هستند. پس اگر به چاپ کارتن برای صادرات کالا به عراق نیاز دارید، به خرید کارتن های لمینتی بپردازید. کارتن های لمینتی همچنین دارای قابلیت سفارشی سازی هستند و بر اساس علایق شما ساخته می شوند. پیشنهاد می کنیم برای طراحی کارتن بسته بندی از رنگ های مورد استقبال مردم یعنی قرمز، زرد و سبز و… استفاده کنید. همچنین اگر بودجه ی زیادی دارید، می توانید از دیزاین های طلاکوب، نقره کوب و… نیز استفاده نمایید؛ زیرا مردم و تجار عراقی به دیزاین ها و طرح های بسته بندی کالاها توجه زیادی دارند. صنعت کارتنسازی در این زمینه پیشرفت های بسیار کرده است. شاید برای شما جالب باشد: جعبه بسته بندی ادویه جات چگونه ساخته می شود؟ کارتن برای صادرات کالا به عراق

جمع بندی

به یاد داشته باشید که خرید کارتن بسته بندی ویژه صادرات به عراق را باید از معتبرترین کارتن سازی در تهران یا هر شهر دیگری انجام دهید. تولیدی کارتن گلبرگ باکس دارای چندین سال سابقه در تولید و عرضه انواع کارتن های مختلف مثل کارتن دایکاتی، لمینتی و… است. گلبرگ باکس یک کارخانه کارتن سازی در هشتگرد است که توانسته است با عرضه کارتن های با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند و این موضوع باعث افتخار ما است. شما می توانید دقیق و به روز ترین قیمت کارتن برای صادرات کالا به عراق را در وب سایت گلبرگ باکس مشاهده نمایید. در این مقاله سعی کریم تا اصلی ترین نکات مربوط به بسته بندی ویژه صادرات به عراق را ارائه دهیم. در صورتی سوال یا ابهامی دارید که جواب آن را در این مطلب پیدا نکرده اید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوران و کارشناسان کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس راهنمایی، مشورت و کمک بگیرید. سفارش کارتن برای صادرات کالا به عراق را نیز می توانید در وب سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید. همچنین شما می توانید کارتن مورد نظر خود را سفارشی سازی نمایید. از اینکه تا انتهای این مقاله با عنوان بسته بندی ویژه صادرات به عراق با ما همراه بودید، از شما کمال تشکر را داریم.
Rate this post
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “بسته بندی ویژه صادرات به عراق و هر آنچه باید بدانید

  1. ناصر داوری گفت:

    سلام وقت بخیر. من چندین سال هست که در زمینه صادرات میوه به کشور های همسایه فعالیت دارم و امسال قصد صادرات به عراق رو هم دارم البته از راه زمینی. برای یک سری میوه ها مثل پرتقال، لیمو و خرمالو دنبال یه بسته بندی شیک، مشتری پسند و البته مقاوم و مقرون به صرفه هستم پیشنهادتون برای کارتن بسته بندی این نوع میوه ها چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *