دسته بندی نشده

کارتن بسته بندی روسری

کارتن بسته بندی روسری

کارتن بسته بندی روسری در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود. برای  بسته بندی روسری می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید اما استفاده از کارتن بسته بندی به شما در بسته بندی شیک روسری کمک می کند. استفاده از کارتن بسته بندی شال و روسری خصوصا برای هدیه دادن روسری و شال ایده بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این شما می توانید برای افزایش فروش و جلب توجه مشتریان سفارش تولید کارتن بسته بندی شال و روسری را به کارتن سازی نیز ارائه دهید.

بسته بندی روسریتولید کارتن بسته بندی شال و روسری برای فروشگاه های اینترنتی که به فروش آنلاین روسری و شال مشغول هستند نیز اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بسته بندی شیک روسری تأثیر بسیار زیادی در جلب رضایت مشتریان آن ها دارد. استفاده از کارتن پستی می تواند یکی از انتخاب های مناسب فروشگاه های اینترنتی برای بسته بندی شال و روسری باشد.

کارتن بسته بندی روسری تهران

نحوه بسته بندی محصولات تأثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتریان و افزایش فروش دارد. از کارتن بسته بندی برای بسته بندی کردن محصولات مختلفی از مواد غذایی و دارویی گرفته تا پوشاک و لوازم خانگی و … استفاده می شود. برای بسته بندی روسری نیز کارتن بسته بندی شال و روسری انتخاب مناسبی است. سفارش تولید کارتن بسته بندی شال و روسری خصوصا برای محصولاتی که جنس حساس تری دارند مانند روسری های ابریشمی و … اهمیت زیادی دارد زیرا سبب می شود تا محصول بدون هیچ ایرادی به دست مشتری برسد.

کارتن بسته بندی روسری تهراناغلب برندهای مطرح با بسته بندی شیک روسری توانسته اند نظر مشتریان را به محصول خود جلب نمایند و همچنین با چاپ نام برند و لوگوی خود روی کارتن بسته بندی شال و روسری برای محصول خود بازاریابی کرده اند. علاوه بر این شما می توانید با سفارش تولید کارتن بسته بندی شال و روسری با طرح های دلخواه خود از بهم ریختگی قفسه های مغازه و فروشگاه خود نیز جلوگیری نمایید.

تولید کارتن بسته بندی شال و روسری با توجه به نظر و خواست مشتری انجام می شود. یکی از طرح های زیبایی که می توانید برای بسته بندی شال و روسری استفاده کنید استفاده از کارتن هایی است که نیمی از محصول را نمایش می دهند و به این ترتیب مشتری نیز می تواند طرح و رنگ محصول را به راحتی مشاهده نماید.

برای سفارش تولید کارتن بسته بندی روسری ایرانی می توانید جنس های مختلفی مانند کارتن بسته بندی سفید، کارتن لمینتی، کارتن قهوه ای و … را به تولیدی کارتن سفارش دهید.

بسته بندی شیک روسری

تولید کارتن بسته بندی شال و روسری

معمولا برندهای مطرح خارجی بسته بندی های بسیار شیک و چشم نوازی دارند اما برای بسته بندی شیک محصول خود نیز می توانید از کارتن بسته بندی روسری ایرانی استفاده کنید. کافی است تا سفارش کارتن مورد نظر خود را به کارخانه کارتن سازی و جعبه سازی ارائه دهید.

شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی شال و روسری به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.

کارتن بسته بندی شال و روسریدر صورتی که تولید کننده عمده هستید نیز برای ارسال محصولات خود به فروشندگان مختلف می توانید از کارتن بسته بندی روسری عمده برای بسته بندی روسری و بسته بندی شال به صورت عمده استفاده کنید. استفاده از کارتن بسته بندی روسری عمده سبب می شود تا محصولات تولیدی شما بدون آسیب دیدن به دست فروشندگان برسند.

 

سوالات متداول

چه تفاوتی بین کارتن بسته بندی روسری ایرانی و خارجی وجود دارد؟

کارتن بسته بندی روسری ایرانی و خارجی از نظر کیفیت و تنوع طرح تفاوت چندانی با هم ندارند. اما قیمت کارتن بسته بندی ایرانی به دلیل نوسانات ارزی، معمولاً ارزانتر از کارتن بسته بندی خارجی است.

بهترین نوع چاپ برای کارتن بسته بندی روسری چیست؟

بهترین نوع چاپ برای کارتن بسته بندی روسری، چاپ افست است. این نوع چاپ کیفیت بالایی دارد و رنگ ها را به طور دقیق و زنده چاپ می کند.

آیا می توان از کارتن بسته بندی روسری برای هدیه دادن استفاده کرد؟

بله، می توانید از کارتن بسته بندی روسری برای هدیه دادن استفاده کنید. کارتن های طرحدار و فانتزی برای هدیه دادن روسری مناسب تر هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی روسری

  1. طاهری گفت:

    سلام جعبه بسته بندی شال میخام با چاپ و برند اختصاصی خودم میتونید انجام بدید؟؟؟ و اینکه حداقل سفارشی که میتونید بگیرید چقدر است؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله در هر تیراژ با چاپ مخصوص خودتون انجام میشه،، البته لازمه توجه داشته باشید که تیراژ محصولات از ۳۰۰۰ شروع میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *