دسته بندی نشده

هرچیزی که باید درباره کارتن سازی بدانید

کارتن سازی در تهران

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

کارتن سازی گلبرگ باکس به عنوان یکی از بزرگترین های کارتن سازی در تهران به شمار می رود. گلبرگ باکس این کارتون سازی تهران با به کارگیری ماشین آلات صنعتی پیشرفته اقدام به تولید انواع کارتون چند لایه لمینتی، دایکات و … با انواع چاپ فلکسو، چاپ افست و چاپ دیجیتال نموده است.

جهت سفارش انواع کارتن بسته بندی میوه ها مثل گوجه، کارتن سیب، کارتن توت فرنگی و …، کارتن پستی کتاب، فست فود یا هر نوع محصول دیگری می توانید با کارشناسان ما در گلبرگ باکس تماس حاصل فرمایید. این کارخانه دارای مجهزترین خط تولید کارتن در تهران بوده و آماده ارائه خدمات به مشتریان سراسر کشور می باشد.

کارتن سازی چیست؟

اصطلاح “کارتن سازی” به فرآیند برش، چاپ و چسب زدن ورقه های آماده کارتن گفته می شود. کارتن سازی از نظر درآمد یکی از پربازده ترین مشاغل دنیا محسوب می شود و از مهمترین زیر مجموعه های صنعت چاپ و بسته بندی است. این شغل در ایران نیز درآمد بسیار بالایی دارد؛ زیرا لازمه بسته بندی و فروش هر محصولی داشتن یک کارتن بسته بندی شیک و مناسب است. کارتن اولین چیزی است که هر فرد زمانی که قصد خرید محصولی را دارد می بیند. بی شک، کیفیت کارتن تاثیر زیادی روی تصمیم مشتری نسبت به خرید محصول خواهد داشت و باعث افزایش فروش محصول خواهد شد.

خط تولید کارتن در تهران

کارتن سازی در تهران

گلبرگ باکس یکی از معتبرترین شرکت های کارتون سازی در تهران است که با سال ها تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی کارتن همواره تلاش نموده است تا با ارائه خدمات چاپ و بسته بندی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت رضایت مشتریان خود را جلب نماید، البته ما در این زمینه نیز موفقیت زیادی کسب نموده ایم که نظرات رضایت بخش مشتریان ما گواه این مدعا بوده و باعث افتخار ما است.

به علاوه، کارخانه ما دارای خدمات بسیار متنوعی است که کلیه نیازهای مشتریان در زمینه چاپ و بسته بندی محصولات را برطرف می سازد. شما می توانید با مراجعه به سایت ما نمونه کارهای متنوعی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. اگر طرح دلخواهی را در نظر دارید می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را به ما یعنی این کارتون سازی در تهران سفارش دهید. به علاوه، شرکت ما که یک  شرکت کارتن سازی در تهران است، دارای کادری از طراحان بسیار مجرب می باشد که به شما کمک می کنند تا طرح نهایی بسیار جذاب و مشتری پسندی داشته باشید.

دستگاه های مورد استفاده در کارتن سازی

در کارخانه کارتن سازی تهران با نام تجاری ” گلبرگ باکس” از دستگاه های مختلفی برای ساخت کارتن و چاپ روی آن استفاده می کنیم. از مهمترین و اصلی ترین دستگاه هایی که دراین خط تولید کارتن در تهران استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه ورق سازی
  • چاپ فلکسو
  • دستگاه دایکات
  • چاک زن کارتن
  • لمینت اتومات
  • دستگاه برش زن

کارخانه ما یعنی کارتن سازی تهران با داشتن خط تولید های مختلف قابلیت ساخت انواع کارتن را دارد. در کارخانه ما پس از ساخت ورق ها، ابعاد آنها توسط دستگاه برش تعیین می گردد. همچنین از دستگاه دایکات و دستگاه لمینت برای اجرای انواع طرح ها روی کارتن استفاده می گردد. سپس در این کارخانه کارتن سازی در تهران، لبه های کارتن با دستگاه لب چسب چسبانده شده و در صورت لزوم منگنه می شوند.

کارخانه کارتن سازی تهران

انواع کارتن های تولیدی در گلبرگ باکس

همانطور که گفته شد در کارخانه ما یعنی کارتن سازی در تهران، کارتن های مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. از جمله این کارتن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارتن سه لایه سی فلوت

سی فلوت ” C-Flute” یک کارتن ضخیم و همه کاره است که از مقاومت متوسطی برخوردار می باشد. ضخامت این محصول بین 7 تا 40 سانتیمتر و ارتفاع دندانه ها بین 3.5 تا 3.7 متغیر است.

کارتن سه لایه بی فلوت

بی فلوت ” B-Flute” یکی دیگر از محصولات کارتون سازی تهران می باشد. این نوع کارتن در برابر له شدگی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد، اما ضخامت آن از سی فلوت ها کمتر می باشد. برای بسته بندی کالاهایی با وزن متوسط بهترین انتخاب می باشد. بر خلاف سی فلوت، ارتفاع فلوت B بیشتر است. در نتیجه تحمل وزن بالاتری دارد. حداکثر 14 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند. به همین دلیل معمولا در کارتون سازی تهران از این نوع کارتن برای بسته بندی محصولات کوچک و با وزن متوسط استفاده می شود. معمولا برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشد و از آن بتوان برای محصولات سنگین تر استفاده کرد آن را با کارتن های دیگر ترکیب می کنند.

کارتن سازی در تهران

کارتن سه لایه ای فلوت

ای فلوت ” E-Flute” معمولا برای ساخت جعبه پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مقاومت بسیار زیادی نسبت به چین خوردگی و فشار از خود نشان می دهد.  ورق های کارتن 3 لایه ای فلوت که در کارتون سازی در تهران ساخته می شوند برای چاپ لمینتی فوق العاده هستند و ظاهری صاف و بسیار زیبا دارند.

کارتن پنج لایه فلوت BC

یکی دیگر از محصولات خط تولید کارتن در تهران، کارتن پنج لایه فلوت BC است. کارتن پنج لایه فلوت BC ترکیبی از دو نوع کارتن بی فلوت ” B-Flute” و سی فلوت ” C-Flute” هستند. این دو نوع کارتن در خط تولید کارتن در تهران با یکدیگر ترکیب می شوند که باعث می شود درجه سختی و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به فلوت بی و سی داشته باشد. از این نوع کارتن به عنوان کارتن بسته بندی صادراتی استفاده می شود. برای کارتن فلوت BC از فلکسوگرافی یا چاپ فلکسو استفاده می شود.

کارتن پنج لایه فلوت EB

همانطور که حدس میزنید، این نوع کارتن نیز ترکیبی از کارتن فلوت B و کارتن فلوت E می باشد. ضخامت EB ساخته شده در کارخانه کارتن سازی تهران حدودا بین 4 تا 5 میلی متر است.

کارتون سازی تهران

 

 

 

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

مهمترین ویژگی کارتن های گلبرگ باکس چیست؟

از جمله مهمترین ویژگی کارتن های تولیدی کارتن سازی در تهران ” گلبرگ باکس“، کیفیت چاپ بسیار بالا، ایمنی و مقاومت زیاد و همچنین قیمت مناسب می باشد. به علاوه محصولات شرکت ما از تنوع بالایی برخوردار هستند و نه تنها برای بازارهای داخلی بلکه برای صادرات محصول و بازارهای بین المللی نیز کاملا مناسب می باشند.

چنانچه قصد صادرات محصول خود را دارید و طراحی و کیفیت کارتن بسته بندی محصول برایتان اهمیت زیادی دارد می توانید با کارشناسان بخش فروش کارخانه تولید کارتن ما در ارتباط باشید. در سایت گلبرگ باکس امکان خرید محصولات به قیمت عمده و با نازل ترین قیمت برای مشتریان فراهم می باشد. بعلاوه تمامی مشتریان می توانند از خدمات مشاوره رایگان نیز استفاده کنند.

همچنین در شرکت ما یعنی کارتن سازی در تهران امکان چاپ فوری روی کارتن برای هر نوع طرحی وجود دارد. قیمت کارتن نیز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که با توجه به نوع محصول، وزن، نوع چاپ روی کارتن، چند لایه بودن آن و… تعیین می شود.

در شرکت ما یعنی این کارتن سازی در تهران کیفیت کارتن ها از نظر مقاومت در برابر فشار و ضربه،له شدگی، درجه سختی و استحکام ورق های کارتن در زوایای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین از مواد اولیه مرغوبی برای ساخت ورق های کارتن استفاده می شود که بیشترین دوام و زیبایی را برایتان به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از ویژگی های بارز محصولات ما در گلبرگ باکس، ظرافت کارتن ها می باشد. به علاوه، هر کدام از کارتن ها دارای تحمل وزن متغیری هستند که باعث می شود از آنها بتوان برای هر نوع محصولی استفاده کرد.

از جمله مصارف این کارتن ها می توان به کارتن یخچال، جعبه کنسرو و جعبه شیرینی اشاره کرد.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “هرچیزی که باید درباره کارتن سازی بدانید

  1. asgharpanah گفت:

    سلام وقت بخیر میخاستم بدونم گلبرگ باکس پذیرش نمایندگی در جنوب کشور هم داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *