فروش کارتن

کارتن مادر پنیر پیتزا

کارتن مادر پنیر پیتزا

تعداد زیادی از برند های غذایی با ارائه بسته بندی های شیک و جذاب برای محصولات خود روز به روز شهرت خود را افزایش می دهند. آیا می خواهید هویت برند خود را مستحکم کنید؟ شما می توانید با خرید کارتن بسته بندی مادر پنیر پیتزا تعدادی از محصولات خود را در یک کارتن مادر با چاپ سفارشی عرضه کنید. بدون شک، با انتخاب کارتن مادر پنیر پیتزا آماده با مقاومت بالا و طراحی شیک برای محافظت از محصولات، می توانید برند غذایی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید.

امروزه هیچ کسی نمی تواند تاثیر بسته بندی را نادیده بگیرد. استفاده و خرید کارتن مادر پنیر پیتزا علاوه بر حمل و نقل آسان تر سبب محافظت محصولات از رطوبت و آلودگی می گردد. به طور خلاصه، شما می توانید با سفارش تولید کارتن مادر پنیر پیتزا محصولات خود را با کارایی عالی ارائه کرده و از آن ها در برابر گرد و خاک و سایر آلودگی ها محافظت کنید.

خرید کارتن مادر پنیر پیتزا

کارتن مادر پنیر پیتزا چیست؟

کارتن ها و جعبه ها انواع مختلفی دارند و بر اساس ابعاد و جنس شان به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. جعبه مادر یکی از این کارتن ها می باشد. کارتن مادر کاربرد گسترده ای داشته و در مکان های بسیاری وجود دارد. رنگ کارتن مادر معمولا قهوه ای رنگ بوده و با توجه به نوع محصول طرح های مختلفی روی آن ها قرار دارد. انواع مختلف کارتن مادر در بازار موجود می باشد با این حال همه آنها از تنوع و کیفیت بالا برخوردار نیستند.

در سال های اخیر استفاده از کارتن مادر در بسته بندی مواد غذایی بسیار رونق یافته است. برای اینکه با کارتن مادر بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این صفحه را مطالعه نمایید. اما اگر بخواهیم بطور خلاصه توضیح دهیم، باید بگوییم که کارتن یا جعبه مادر کارتنی با ابعاد بزرگ و مقاومت بالا می باشد که می تواند تعدادی جعبه کوچک تر را در خود جا دهد.

از این رو، یک کارتن مادر پنیر پیتزا کارتنی بزرگ و با دوام است که بسته های پنیر پیتزا درون آن بسته بندی شده است. استفاده از کارتن مادر پنیر پیتزا، نظم بیشتری به محصولات می بخشد و حمل و نقل آن را آسانتر می کند. معمولا بسیاری از شرکت های صنایع غذایی که تولید انبوه دارند، از کارتن های مادر در ابعاد بزرگ و چاپ های مختلف استفاده می کنند.

مزایای استفاده از کارتن مادر پنیر پیتزا چیست؟

امروزه بیشتر شرکت ها و کسب و کارها از کارتن مادر برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. با این حال طراحی کارتن مادر سفارشی در بین شرکت های صنایع غذایی بیشتر است. استفاده از کارتن مادر پنیر پیتزا سبب تسهیل خروج محصول از انبار و محافظت محصول در برابر عوامل مختلف می شود.  

فروش کارتن مادر پنیر پیتزامقوای استفاده شده در جعبه مادر پنیر پیتزا چیست؟

از آنجا که این کارتن، بسته های زیادی را در خود جای داده، از این جهت ضروری است که مقاومت بسیار بیشتری در مقایسه با کارتن های معمولی داشته باشد. جعبه مادر استفاده شده برای بسته بندی پنیر پیتزا معمولا دارای اتصالات زیادی است، با این حال این اتصالات بر اساس سفارش شما طراحی می گردد. همینطور تعیین جنس کارتن مادر پنیر پیتزا کاملا سفارشی است. شما می توانید کارتن های تهیه شده با مقوای کرافت که بدون روکش هستند را انتخاب کنید یا اینکه کارتن سبز قابل بازیافت را سفارش دهید. استفاده از کارتن سبز به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده دوباره آن، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.

 

بسته بندی پنیر پیتزا

پنیر پیتزا یک محصول لبنی پر از مواد مغذی سالم است و به صورت تجاری در اشکال مختلف توسط بسیاری از شرکت های صنایع غذایی تولید می شود. انتقال ایمن پنیر پیتزا از شرکت تولید کننده به مشتری اساسا نیازمند کارتن مادر بادوام است. خرید کارتن مادر پنیر پیتزا برای نگهداری پنیر پیتزا از آلودگی و حفظ بافت و دوام آن ضروری می باشد. شرکت گلبرگ باکس تولید کننده عمده انواع کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن 7 لایه می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق این سایت، کارتن مورد نظر خود برای بسته بندی محصولات، بسته بندی خشکبار، بسته بندی میوه خشک، بسته بندی حبوبات و غیره را سفارش دهید.

سفارش تولید کارتن مادر پنیر پیتزااستفاده از کارتن هایی با کیفیت بالا برای تولید کارتن مادر

شما به خوبی می دانید که محصولات شما با بسیاری از محصولات دیگر در قفسه فروش رقابت می کند. بنابراین اینجاست که باید با موفقیت توجه مشتریان را به خود جلب کنید و آنها را برای خرید تشویق و ترغیب کنید. با سفارش تولید کارتن مادر پنیر پیتزا می توانید بسته بندی محصولات خود را بهبود بخشید و رضایت مشتریان را به خود جلب کنید.

طراحی بسته بندی می تواند بسیاری از الزامات را برآورده کند، چه نیازهای خرده فروشی و چه نیازهای خود شما به عنوان تولید کننده. این موارد ممکن است شامل محافظت از محصول در طول حمل و نقل و ذخیره سازی، جابجایی، قابلیت انباشتن در انبار و قفسه، دفع حشرات و همچنین دید مطلوب باشد. کارتن مادر پنیر پیتزا باید به عنوان تبلیغ برای برند شما عمل کند و برند شما را از طریق یک تصویر چاپی جذاب معرفی کند.

در صورتی که قصد سفارش تولید کارتن مادر پنیر پیتزا آماده را دارید می توانید با کارشناسان تولیدی کارتن گلبرگ باکس تماس بگیرید. ما از مواد اولیه با کیفیت در ساخت کارتن مادر پنیر پیتزا استفاده می کنیم. همچنین لازم به ذکر است که اندازه بسته بندی مدنظرتان هر چه باشد، می توانیم جعبه ها را دقیقاً در ابعاد مورد نیاز برش دهیم و آن را مطابق با نیاز شما سفارشی سازی کنیم.

نقش جعبه مادر پنیر پیتزا در ارتقا برند

پنیر پیتزا به طور گسترده در مواد غذایی برای افزودن طعم و مزه به غذاها از جمله در تهیه ماکارونی، برگر، پیتزا و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. علاقه وافر به پنیر پیتزا به ویژه در فست فود سبب افزایش میزان مصرف آن شده است. از این رو برای برطرف کردن نیاز روز افزون به این محصول، شرکت های زیادی اقدام به تولید آن کرده اند. با وجود اینکه این محصول با اندازه ها، ساخت و طعم های مختلف در فروشگاه ها موجود است ولی شرکت های کمی هستند که از کارتن مادر پنیر پیتزا با کیفیت برای حمل و نقل آن استفاده می کنند. بنابراین نقش کارتن مادر پنیر پیتزا در حمل و نقل آسان و اطمینان از سلامت بسته بندی کالا و در نهایت ارتقا برند بسیار پر رنگ است.

قیمت کارتن مادر پنیر پیتزاخرید و قیمت کارتن مادر پنیر پیتزا

عوامل مختلفی در قیمت کارتن مادر پنیر پیتزا تاثیر می گذارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       نوع کاغذ مورد استفاده برای تولید کارتن

·       تعداد لایه های ورق کارتن مثل سه، پنج یا هفت لایه بودن آن

·       سایز کارتن، طول و عرض و ارتفاع کارتن

·       نوع فلوت و برش کارتن

·       چاپ کردن طرح دلخواه روی کارتن

و

موارد ذکر شده در بالا از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت کارتن مادر می باشد.

جمع بندی

شرکت گلبرگ باکس یکی از مجرب ترین شرکت های چاپ و عرضه کننده جعبه در ایران می باشد و در زمینه طراحی کارتن و انواع جعبه بسته بندی فعالیت می کند. از آنجا که پنیر پیتزا جزء محصولات بسیار پرطرفدار می باشد، از این رو سفارش تولید کارتن مادر پنیر پیتزا برای کاهش هزینه های بسته بندی بسیار معقول است. مهمترین علت استفاده از کارتن مادر پنیر پیتزا حمل و نقل راحت، قیمت کمتر، مقاومت بالا و همچنین قابل بازیافت بودن آن است. برای سفارش انواع کارتن مادر پنیر پیتزا می توانید با همکاران ما در کارتن سازی گلبرگ تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۳ دیدگاه در “کارتن مادر پنیر پیتزا

  1. علی گفت:

    سلام روز خوبی داشته باشین
    ممکنه برای سفارش کارتن مادر پنیر پیتزا جنس کارتن داخلش روغنی باشه ؟

  2. حسینی زاده گفت:

    خداقوت
    ممنون بابت کیفیت بالای محصولات
    منم ازتون کارتن مادر پنیر پیتزا سفارش گرفتم و واقعا راضی بودم کیفیت کارا عالی بود
    ممنون از گلبرگ باکس

    1. از حسن انتخاب شما سپاس گذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *