دسته بندی نشده

جعبه بسته بندی مواد غذایی

کارتن مواد غذایی - بسته بندی مواد غذایی - کارتن محصولات غذایی

مواد غذایی یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای جوامع بشری است و نیازمند این است که در نهایت دقت بسته بندی شود تا از فساد آنها جلوگیری شود. برای بسته بندی مواد غذایی از جعبه استفاده می شود. جعبه بسته بندی مواد غذایی یکی از مهمترین جعبه ها است که در هنگام تولید آنها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می شود تا بهترین نوع جعبه برای بسته بندی غذاها باشد. بسته بندی و شکیل بودن کارتنهای بسته بندی در تمامی صنایع مهم است اما در صنایع غذایی به طور خاص به جعبه مواد غذایی (کارتن بسته بندی) اهمیت داده می شود. چرا که با هدف محافظت و ایجاد مقاومت در برابر ضربه و نیازهای بیولوژیکی مواد غذایی ارائه می شود. همچنین این کارتن بسته بندی مواد غذایی نقش مهمی در جلب مشتری و افزایش فروش دارد.

 

یکی از بهترین راه هایی که می توان نظر مشتری را به سمت کارتن محصولات غذایی خود جلب کرد، اهمیت دادن به ظاهر محصولات است. این که شما بتوانید یک بسته بندی بسیار زیبا و جذاب داشته باشید و در کنار آن برند خود را به مشتریان معرفی کنید می توانید خیلی سریع نظر مشتری را به خود جلب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که علاوه بر کیفیت خوب محصول، داشتن بسته بندی با ظاهر زیبا و جذاب هم بسیار مهم است. در اینجاست که چاپ بسته بندی مواد غذایی اهمیت پیدا می کند.

برای این که بتوانید محصول خود را به مشتریان معرفی کنید بهتر است که اطلاعاتی را بر روی جعبه بسته بندی مواد غذایی خود درج کنید. چرا که اگر مشتری اطلاعاتی در رابطه با محصول شما نداشته باشد رغبتی برای خرید آن پیدا نمی کند. همیشه سعی کنید بسته بندی را که انتخاب کنید زیبا و البته جدید باشد و مشتری آن را قبلا ندیده باشد تا بلافاصله بعد از دیدن آن به طرف او جذب شوند و آن را خریداری کنند.

یکی از علل تاثیرگذار در انتخاب یک بسته توسط مشتری طرح و چاپ بسته بندی مواد غذایی می باشد. در این مورد باید گفت که شرکت های چاپ و بسته بندی مواد غذایی باید بدانند متفاوت بودن در طرح و بسته بندی می تواند سهم بسزایی از بازار را به آنها اختصاص دهد از این رو کارتن بسته بندی مواد غذایی را به عنوان یک هزینه نباید دید بلکه به دید یک سرمایه گذاری برای آن باید هزینه کرد.

البته که به صرفه بودن کارتن یا جعبه بسته بندی مواد غذایی در مقابل قیمت تمام شده کالا هم حائز اهمیت است تا بتواند توان خرید را به تمامی مصرف کنندگان بدهد. از این رو کارتن سازی گلبرگ، کارتن سازی در کرج، کنار شما عزیزان است تا چاپ و بسته بندی مواد غذایی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت که برازنده برند شما می باشد، تولید نماید.

کارتن محصولات غذایی

نکات بسته بندی محصولات صنایع غذایی

بسته بندی که انتخاب می کنید باید در عین این که زیبا و جذاب باشد به راحتی باز شود و مشکلی برای مشتری در هنگام باز کردن آن به وجود نیاید. همچنین باید ویژگی های محصول را به خوبی نشان دهد، این که آیا محصول تازه است یا یخ زده! علاوه بر این ها باید در هنگام خرید به مشتری یک حس خوب را منتقل کند. جعبه بسته بندی مواد غذایی در واقع مانند یک شناسنامه برای معرفی محصول و برند عمل می کند.

بهترین نوع جعبه یا کارتن برای بسته بندی محصولات صنایع غذایی استفاده از کاغذ و مقوا است، چرا که این نوع بسته بندی ها از نظر بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت غذا و دارو است و همچنین جزو مواد تجزیه پذیر هستند و آلودگی برای محیط زیست ندارند.

مواد رایجی که برای تولید جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند عبارت اند از:کارتن های مقوایی با روکش PE، بطری های شیشه ای و کاغذ آلومینیوم، ظرف های پلاستیکی برای شیر، کاغذ های مقوایی PE و غیره.

اهمیت تولید جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی

امروزه مشتریان از گزینه های نوآورانه استقبال می کنند. شرکت های چاپ و بسته بندی مواد غذایی توجه زیادی به علم صحیح بسته بندی مواد غذایی می کنند. بسته بندی از ورود میکرو ارگانیسم ها، هوا، رطوبت و سموم جلوگیری کرده و از مواد غذایی در برابر صدمه یا آلودگی محافظت می کند. همچنین از ریختن و نشت محصول جلوگیری می کند. تغذیه، مواد تشکیل دهنده و قیمت فروش نه تنها برای مصرف کننده بلکه برای فروشگاه های مواد غذایی نیز مهم است.

از بارکد فروشگاه ها برای ردیابی موجودی و فروش کمک می گیرند. جعبه بسته بندی ماده غذایی نقش مهمی در حفظ و فروش یک محصول دارد. بسیاری از شرکت های چاپ و بسته بندی مواد غذایی به دنبال یک سرویس بسته بندی هستند تا به آنها در دستیابی به بهترین کیفیت بسته بندی موجود کمک کند. مزایای یک شرکت سازنده شامل هزینه، سرعت، کیفیت و نوآوری است.

جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی یک وسیله ضروری برای حفظ کیفیت مواد غذایی، به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی و کاهش مواد نگهدارنده مورد استفاده در مواد غذایی است. بسته بندی عملکردی مهمی در تهیه غذا، محافظت در برابر آسیب های شیمیایی و جسمی و در عین حال ارائه اطلاعات ضروری برای مصرف کنندگان و بازاریابان است.

بسته بندی همچنین یک ماده مهم را فراهم می کند که به وسیله ی آن تولید کنندگان می توانند اطلاعاتی در مورد ویژگی های محصول، محتوای مواد مغذی و اطلاعات مواد تشکیل دهنده ارائه دهند.

بسته بندی مواد غذایی

کارتن محصولات غذایی

کارتن های محصولات غذایی از شکل های مختلف و با اندازه های مختلف در کارتن سازی گلبرگ تولید می شوند. این کارتن ها معمولا به صورت بیرون بر تولید می شوند و همچنین کارتن ها درب دار هستند و برای نگهداری غذا استفاده می شود. این کارتنها شامل کارتن غذای تک پرسی، دو پرسی، سه پرسی و دورپیچ ظرف سالاد و غیره هستند.

در صنعت مواد غذایی لازم است مواد تولیدی کارتن ( کارتن محصولات غذایی ) با توجه به استفاده و کالای مورد بسته بندی تعیین گردد، که آیا لازم است از مواد اولیه بهداشتی استفاده شود و یا از مواد بازیافتی ( که قطعا قیمت کارتن را کاهش می دهد )، عموما در مواردی که کالا در کارتن مادر بسته بندی می شود از مواد بازیافتی استفاده می گردد.

کارتون مواد غذایی (تولید جعبه مواد غذایی) از جمله کارتن خرما، کارتن ماکارونی (کارتن ماکارونی)، کارتن مرغ، کارتن تخم مرغ (کارتن تخم مرغی)، کارتن بیسکویت، کارتن حبوبات، کارتن مربا، کارتن عسل، کارتن تنقلات، کارتن لبنیات، کارتن بسته بندی میوه صادراتی، کارتن چای، کارتن تن ماهی، کارتن کنسرو، کارتن کیک، کارتن آدامس، کارتن زعفران، کارتن خشکبار، کارتن روغن، کارتن گوشت، کارتن رشته، کارتن قند، کارتن شکر، کارتن آرد، کارتن سس، کارتن سبزیجات، کارتن رب، کارتن آب، کارتن نوشیدنی، کارتن کلوچه، کارتن کشمش، کارتن بسته بندی زرشک، کارتن عرقیجات، کارتن بستنی، کارتن پستی و …

این جعبه های مواد غذایی نیازمند شکل ظاهری، جنس، چاپ، رنگ و حتی علامت روی کارتن با توجه به محصول تولیدی برای جلب نظر مشتری در نگاه اول بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین مقاومت کارتن باید با وزن محصول، رطوبت، دما، نور در نحوه انبار و ارسال مرسوله مطابقت داشته باشد.

انواع دستگاه های بسته بندی صنعتی در گلبرگ

دستگاه هایی که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود معمولا ماشین آلاتی هستند که توان تولید بالایی را دارند. برای این که بتوانید از این دستگاه ها به نحو احسنت استفاده کنید باید یک فضای صنعتی استاندارد داشته باشید. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که عبارت اند از:

  • دستگاه بسته بندی توزین دار
  • دستگاه بسته بندی پودری
  • دستگاه بسته بندی حجمی
  • ماشین آلات کیسه پر کن
  • ماشین آلات پر کن مایعات و مواد غلیظ

هدف اصلی استفاده از این دستگاه ها به وجود آوردن شرایط پایدار و استاندارد برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی آن هم در شرایط بهداشتی است. بسته هایی که برای نگهداری مواد غذایی تولید می شود انواع گوناگونی دارند و بنا به نوع ماده غذایی، مکان نگهداری و نحوه نگهداری مواد غذایی شکل بسته بندی ها با یکدیگر متفاوت است. یکی از مهمترین نکاتی که استفاده از دستگاه های بسته بندی مواد غذایی را الزامی می کند، رعایت اصول بهداشتی و کیفیت و زیبایی در ارائه هرچه بهتر محصول نهایی به دست مصرف کننده است.

ویژگی های جعبه های بسته بندی مواد غذایی

رعایت استاندارد های بهداشتی: در هنگام تولید جعبه مواد غذایی، از مقوای فودگرید استفاده می کنند که مناسب ترین نوع برای تولید این نوع جعبه ها است.

استفاده از کرافت و کاغذ: برای این که بتوان کیفیت و طعم و بوی غذا را به بهترین شکل ممکن حفظ کرد. کرافت بهترین گزینه است چرا که کاملا بهداشتی است. کارتن هایی که برای غذاهای فست فودی استفاده می شود غالبا از این مقوا است.

تحویل فوری: برای این که بتوان سالم بودن غذاها را تضمین کرد باید جعبه و کارتن بسته بندی محصولات غذایی را طوری ساخت که در نگهداری غذا مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

کارتن بسته بندی خشکبار

خشکبار یکی از روش های نگهداری مواد غذایی است که از فواید آن می توان به کاهش حجم و وزن مواد غذایی و همچنین جلوگیری از فساد زودرس مواد و بسته بندی آسان آن را می توان نام برد. کارتن هایی که برای بسته بندی خشکبار استفاده می شود شامل کارتن های تلسکوپی، کارتن های دسته دار جهت حمل آسان و زیبایی و همچنین کارتن های چهار درب لمینتی می شوند. قیمت هر یک از این کارتن ها به جنس و نوع چاپ بستگی دارد.

این بسته بندی های خشکبار برای حفاظت از محصول، توزیع و ذخیره سازی و فروش محصول تولید می شوند. طرحی که بر روی کارتن های بسته بندی خشکبار چاپ می شوند به منظور افزایش کیفیت و مرغوبیت برای فروش محصول می باشد. این بسته بندی ها باید این توانایی را داشته باشند تا از محصول در برابر آب و رطوبت محافظت کنند.

طراحی و چاپ بسته بندی مواد غذایی

کارتن سازی گلبرگ با دارا بودن طراحان ماهر می تواند به تولید کنندگان مواد غذایی برای داشتن یک طرح بسیار زیبا و جذاب کمک کند. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است حال اگر شما یک طرح بسیار مدرن و جذاب را با یک چاپ با کیفیت و به کمک رنگ های مختلف بر روی بسته بندی چاپ کنید می توانید مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود بکشانید.

برای چاپ بر روی بسته بندی های مواد غذایی از چاپ افست و لمینتی استفاده می شود. البته برای داشتن تصاویر جذاب و با کیفیت از چاپ لمینتی بیشتر استفاده می شود. چرا که این چاپ بسیار باکیفیت است و تصاویر بسیار واضح و خیره کننده ای را بر روی کارتن ها چاپ می کند.

قیمت جعبه مواد غذایی

شما می توانید برای کسب آگاهی از قیمت کارتن محصولات غذایی یا هر کارتنی که نیاز دارید به سایت گلبرگ مراجعه کنید ما در گلبرگ برای شما مشتریان عزیز فرصتی فراهم کرده ایم تا در کمتر از 3 دقیقه و به صورت آنلاین استعلام قیمت را انجام دهید و از قیمت واقعی جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی مطلع شوید.

کارتن سازی گلبرگ به صورت کاملا تخصصی آماده خدمات رسانی در جهت تولید جعبه مواد غذایی ( بسته بندی محصولات غذایی غذایی ) برای تولید کنندگان محترم می باشد.

02691300301

09226656062شماره کارتن سازی در

نحوه سفارش بسته بندی های مواد غذایی

کارتن سازی گلبرگ با داشتن افراد توانا و مجرب و همچنین با سابقه بیش از ده سال در این حوزه کاری توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. این کارتن سازی با تولید جعبه های بسته بندی مواد غذایی باکیفیت توانسته مشتریان خود را از خود راضی نگه دارد. اگر شما هم جزو تولید کنندگان صنایع غذایی هستید و برای محصولات خود به دنبال بسته بندی های با کیفیتی هستید می توانید با ثبت سفارش از ما بسته بندی هایی را دریافت کنید که سلامتی محصولات شما را تضمین می کنند. برای ثبت سفارش بسته بندی مواد غذایی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. البته قبل از ثبت ما یک نمونه از تولیدات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم و شما می توانید با بررسی آن سفارشات خود را انجام دهید.

کارتن سازی گلبرگ باکس

گلبرگ باکس یکی از شرکت های تولید جعبه مواد غذایی است که سال های زیادی در در این زمینه فعالیت کرده و توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. کارتن سازی گلبرگ جعبه های بسته بندی مواد غذایی را با بهترین مواد اولیه تولید می کند. کارتن های تولیدی در وهله اول به شکل کارتن بسته بندی سفید تولید می شوند و بعد از آن طرح های مد نظر مشتریان را با بالاترین کیفیت بر روی بسته بندی محصولات چاپ می شود. کارتن سازی گلبرگ دست به تولید محصولات دیگری به غیر از کارتون مواد غذایی زده است که شامل کارتن بسته بندی آجیل، کارتن بسته بندی پسته صادراتی، بسته بندی میوه خشک و کارتن هندوانه می باشد.

سخن آخر

جعبه بسته بندی مواد غذایی دارای مزیت های بسیار زیادی است و شما با خواندن این مطلب می توانید از مزیت ها و ویژگی های آن آگاهی پیدا کنید. همچنین می توانید جهت سفارش و چاپ بسته بندی مواد غذایی اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که این بسته بندی های تولیدی با داشتن طراحی های زیبا باعث افزایش فروش مواد غذایی می شود. از این رو شرکت کارتن سازی گلبرگ با بیش از یک دهه سابقه کاری در زمینه تولید و طراحی جعبه بسته بندی مواد غذایی توانسته است مشتریان زیادی را به سمت تولیدات خود بکشاند.

تصاویری از نمونه کارتن های مواد غذایی تولید شده در گلبرگ

کارتن مواد غذایی

کارتن بسته بندی غذا

نمونه کارتن مواد غذایی

کارتن مواد غذایی

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه در “جعبه بسته بندی مواد غذایی

  1. شایان فر گفت:

    سلام.. من کارتن صادراتی میوه میخوام.. توی کارتن سازی شما این کارتن ها تولید میشه ؟ هزینه کارتن موز صادراتی چقدر هست؟؟

    1. سلام اقای شایانفر روزتون بخیر
      بله تولید میشه برای این که قیمت روز کارتن صادراتی موز رو بدونید لطفا به صفحه استعلام قیمت مراجعه کنید و یا با کارشناسان کارتن سازی گلبرگ باکس تماس بگیرید.
      برای اطلاعات بیشتر با بخش فروش تماس بگیرید
      ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱

  2. بهنام گفت:

    سلام
    حداقل تیراژ برای تولید کارتن بسته بندی مواد غذایی چقدر است؟؟؟

  3. آهنی گفت:

    سلام.. ممنونم از مطلب خوبتون.. خیلی مفید بود..

    1. ممنون از لطف شما کاربر گرامی

  4. آقاخانی گفت:

    من کارتن برای بسته بندی پیتزا میخوام شما تولید میکنید؟ توی تیراژ کم برای مثال ۵۰۰ تا چون بیشتر از این به کارم نمیاد

    1. سلام روز بخیر کاربر گرامی، بله کارتن بسته بندی پیتزا و کلا سینی غذا در سایز های ختلف و در تیراژ بالای ۱۵۰۰ تا تولید می کنیم

  5. محمد تقی نژاد گفت:

    سلام خداقوت
    کارتن بسته بندی غذا با طرح کشویی
    برای غذاهای اماده میخواستم چطوری بهتون سفارش بدم ؟

  6. کمیلی گفت:

    روزخوش
    کارتن پیتزا هم سفارش میگیرین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *