بسته بندی

کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری در میان افراد جامعه نقش مهمی دارد. بدون وجود تلویزیون یا مانیتور و کامپیوتر، فضای خانه و لوازم ناقص می‌شوند. یا اگر اسپیکر و سیستم صوتی در خانه نباشد نمی‌توان از لحظات شاد زندگی بهره برد. اهمیت لوازم صوتی و تصویری در زندگی ما به قدری بالا است که حتی در خودرو‌های مدرن یا وسایل نقلیه‌ی برون شهری برای لذت بردن از سفر استفاده می‌شود. اما تولید کنندگان لوازم صوتی و تصویری از زاویه‌ی دیگری به محصولات خود نگاه می‌کنند. آنها می‌دانند که این محصولات برای مقاومت در برابر ضربه یا فشار ساخته نمی‌شوند و ضعف‌ آنها را به خوبی می‌شناسند. همچنین لوازم صوتی و تصویری، باید معرف تولید کننده باشد و خیال کاربر را از کیفیت محصول راحت نماید.

 اکثر لوازم صوتی و تصویری از نظر ظاهری می‌توانند شبیه به هم باشد و مخاطب معمولی در بسیاری از مواقع متوجه جنس تقلبی و اصل نمی‌شود. پس وظیفه‌ معرفی کردن برند، ایجاد اطمینان برای اصالت کالا و همچنین محافظت از محصول، از هنگام تولید تا رسیدن به دست مشتری بر عهده‌ی بسته بندی و بخصوص کارتن بسته بندی محصولات می‌باشد، در این سری از مقالات گلبرگ باکس به بررسی آن می‌پردازیم.ویژگی‌های بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

اولین ویژگی مهم برای بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، مقاومت بالای بسته بندی، برای تحمل وزن و جلوگیری از آسیب دیدن کالا در هنگام جابجایی است. برای این منظور باید از کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری مقاوم استفاده کرد، این کارتن‌‌ها اکثرا کارتن پنج لایه یا هفت لایه هستند.

دومین ویژگی کارتن لوازم صوتی و تصویری که هم برای مخاطب و هم برای تولید کننده بسیار مهم است، چاپ ‌کارتن می‌باشد. چاپ روی کارتن بخاطر اطلاعاتی که از برند و سوابق برند و همچنین محصول و استاندارد‌های سازنده در اختیار مخاطب می‌گذارد، برای تشخیص اصالت کالا از طرف مشتری و شناخته شدن تولید کننده اهمیت بالایی دارد.

همچنین بخوانید: جعبه سازی کرج

کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

نحوه‌ی بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

بسته بندی لوازم صوتی و تصویری با توجه به کاربردشان و ابعادی که دارند متفاوت است. برای کارتن بسته بندی محصولات کوچکتر از فیبر استفاده نمی‌شود و نیازی هم به تسمه نیست. اما کارتن لوازم صوتی و تصویری بزرگ‌تر مانند تلوزیون‌ها و سینمای خانوادگی یا اسپیکر‌ها و بلند گو‌های مورد استفاده در تالار یا سالن اجتماعات علاوه بر کارتن لوازم صوتی و تصویری از فیبر برای جلوگیری از ضربه و فشار احتمالی به کالا و همچنین تسمه‌های پلاستیکی برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی کارتن استفاده می‌شود. ابعاد کارتن بسته بندی صوتی و تصویری نیز بسته به نوع محصول متفاوت خواهد بود. چاپ کارتن لوازم صوتی و تصویری

چاپ کارتن برای لوازم صوتی و تصوی ی تنوع بالایی دارد، انتخاب طرح و رنگ برای کارتن لوازم صوتی و تصویری به تولید کننده بستگی دارد و گاهی به صورت سفارشی و اختصاصی انجام می‌شود و شامل طرح مشخص یا کلیشه‌ای نمی‌باشد.

  اطلاعات چاپ شده روی کارتن بسته بندی باید طبق استاندارد‌های به دست آمده توسط برند و مشخصات مختص به محصولات را روی کارتن چاپ نمود تا مخاطب بتواند اطلاعات کلی مربوط به محصول مورد نظر را روی کارتن بسته بندی محصولات مشاهده کند.

 این موضوع بخصوص در سالهای اخیر که بیشتر تولید کنندگان برای حفظ اصالت و رعایت قوانین مربوط به گارانتی به آن توجه دارند و هنگام خرید محصول اجازه‌ی آنباکس آن را به مشتری تا قبل از خرید نمی‌دهند اهمیت بالایی پیدا کرده است و اطلاعات چاپ شده روی کارتن باید تا حد امکان کامل و دقیق باشد تا اصلا نیازی به آنباکس برای خرید نباشد.

خرید کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

خرید کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

خرید کارتن لوازم صوتی و تصویری به صورت مستقیم از تولیدی‌های کارتن انجام می‌شود. سفارش تولید کارتن‌های لوازم صوتی و تصویری و خرید کارتن معمولا به صورت عمده انجام می‌شود. زیرا مشتری‌های اصلی خرید کارتن تولید کنندگان هستند و حتی نه تنها به صورت خرید عمده کارتن بلکه به طور مدت دار برای خرید کارتن قرارداد تنظیم می‌کنند.

این روش  برای هر تولیدی ممکن نیست و تنها تولید کنندگان شناخته شده و مطمئن که در تهیه‌ی سفارش با وسواس به کیفیت تولید خود توجه دارند و به موقع آن را به طرف قرار داد تحویل می‌دهند، ممکن خواهد بود.

کارتن سازی گلبرگ باکس با داشتن سابقه‌ی طولانی در تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات و بهره گیری از کارشناسان متخصص در حال حاضر به صورت قراردادی یا خرید عمده با بسیاری از شرکت‌ها‌ی شناخته شده در ایران و خارج از کشور همکاری دارد و سالهاست که در این زمینه یک برند معتبر و قابل اطمینان شناخته شده است.

 

خرید کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری از گلبرگ باکس

شرکت گلبرگ باکس آماده‌ی دریافت سفارش کارتن بسته بندی محصولات و تولید کارتن‌های لوازم صوتی و تصویری به صورت عمده است. کیفیت کارتن‌های گلبرگ باکس در بازار و میان تولید کنندگان شناخته شده است ولی اگر می‌خواهید بیشتر راجع به آن اطلاعات کسب کنید می‌توانید وارد سایت گلبرگ باکس شده و از سوابق کاری، استاندارد‌های تولید در این شرکت و هر اطلاعات دیگری با خبر شوید. حتی برای سهولت در خرید از طریق این سایت امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین وجود دارد و به راحتی در اختیار شما قرار گرفته است.

خرید کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

نتیجه گیری

لوازم صوتی و تصویری جزو محصولات کاربردی و مهم در زندگی امروز جوامع است. اما یک تولید کننده باید برای رسیدن این محصولات به دست کاربر تمهیداتی را بیاندیشد تا هم اصالت کالا و با کیفیت بودن آن برای افراد مشخص شود و هم بتوان از کالا محافظت کرد.

این وظایف کاملا بر عهده‌ی بسته بندی لوازم صوتی و تصویری است و اصلی‌ترین متریال مورد استفاده برای آن کارتن بسته بندی می‌باشد. کارتن بعنوان یک متریال کاربردی هم امکان محافظت از کالا را فراهم می‌کند و هم یک راه ارتباطی میان تولید کننده و مصرف کننده است.

تولید کنندگان از این اهمیت غافل نیستند و به طور ویژه به آن می‌پردازنند، اما تمام محصولات صوتی و تصویری را به یک شکل بسته بندی نمی‌کنند. نوع بسته بندی با توجه به شکل محصول، ابعاد ان و از همه مهم‌تر ظرافت و آسیب پذیری که دارد متغیر است.

خرید کارتن بسته بندی نیز به صورت عمده یا قرارداد مدت دار انجام می‌شود. اما نمی‌توان با هر تولیدی کارتن وارد همکاری طولانی مدت شد؛ چرا که اگر در تهیه‌ی سفارش دقت و سرعت لازم رعایت نشود، ممکن است اعتبار شرکت‌ها زیر سوال برود. پس بهترین انتخاب اعتماد به یک نام آشنا و با سابقه است. شرکت گلبرگ باکس با بهره گرفتن از بهترین متریال و دستگاه‌های پیشرفته و البته کارشناسان ماهر و متخصص توقعات شما را با بهترین کیفیت فراهم می‌کند.

سوالات متداول

چرا بسته بندی لوازم صوتی و تصویری اهمیت دارد؟

  • محافظت از محصول: این نوع محصولات به دلیل حساسیت بالایی که دارند، در برابر ضربه و فشار آسیب‌پذیر هستند. بسته بندی مناسب می‌تواند از آنها در برابر آسیب‌های احتمالی در حین حمل و نقل و جابجایی محافظت کند.
  • جلب نظر مشتری: بسته بندی جذاب و باکیفیت می‌تواند در جلب نظر مشتری و افزایش فروش محصول مؤثر باشد.
  • ارائه اطلاعات: بسته بندی می‌تواند اطلاعات لازم در مورد محصول، مانند نام برند، مدل، مشخصات فنی و نحوه استفاده را به مشتری ارائه دهد.
  • حفظ اصالت کالا: بسته بندی مناسب می‌تواند از جعل و تقلب محصولات جلوگیری کند و اصالت کالا را تضمین نماید.

چه نوع چاپ‌هایی برای کارتن لوازم صوتی و تصویری مناسب است؟

برای چاپ کارتن لوازم صوتی و تصویری می‌توان از روش‌های مختلفی مانند چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال استفاده کرد. انتخاب نوع چاپ به عوامل مختلفی مانند تیراژ، کیفیت چاپ و طرح مورد نظر بستگی دارد.

چه نوع ضربه گیرهایی برای بسته بندی لوازم صوتی و تصویری مناسب هستند؟

ضربه گیرهای مختلفی مانند فوم، حبابدار و یونولیت برای بسته بندی لوازم صوتی و تصویری مناسب هستند. انتخاب نوع ضربه گیر به نوع و ابعاد محصول بستگی دارد.

کلیک کنید.!

5/5 - (5 امتیاز)
بازگشت به لیست

۶ دیدگاه در “کارتن بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

  1. میثمی گفت:

    قیمت کارتون هاتون دونه ای محسابه میشه یا کیلویی؟

  2. قاسمی گفت:

    برای هدفون ها و کیس کامپیوتر کارتن ۳ لایه بهتره یا ۵ لایه ؟پیشنهاد دیگه ای اگه دارین هم بفرمایید

    1. سلام کاربر گرامی ..کارتن های ۵ لایه در مواردی حتی می تونید از کارتن های ۷ لایه هم استفاده کنید

  3. روحی گفت:

    بسته ها و جنس کارتن لوازم صوتی تصویری عاااالیه
    من برای هدفون و مانیتور بهتون سفارش دادم و واقعا کیفیت همونی بود که میخواستم

    1. سلام دوست عزیز.. خیلی خوشحالم که تونستیم رضایت شما رو کسب کنیم

  4. عابدی گفت:

    بهترین و محکم ترین نوع کارتن برای تلویزیون چه نوع کارتونیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *