دسته بندی نشده

کارتن سازی در ارومیه

کارتن سازی در ارومیه

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

کارتن سازی در ارومیه با توجه به حجم بالای صادراتی که از این ناحیه به کشور عراق می شود و نیاز روز افزون صنعت بسته بندی به تولید جعبه و کارتن بسته بندی هنوز جای پیشرفت و گسترش زیادی دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز این بازار باشد. اغلب سفارشاتی که به کارتن سازی های ارومیه ارائه می شود سفارش تولید کارتن بسته بندی صادراتی شامل کارتن بسته بندی میوه صادراتی، کارتن بسته بندی پسته صادراتی، جعبه خرما پیارم صادراتی و … است.

همان طور که می دانید استفاده از کارتن برای بسته بندی کردن محصولات مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله مزایای استفاده از کارتن بسته بندی می توانیم به سهولت در حمل و نقل و انبارداری کردن محصولات اشاره کنیم. علاوه بر این کارتن و جعبه بسته بندی به خوبی از محصولات شما در برابر نفوذ نور، گرما، رطوبت و همین طور فشار و ضربه های احتمالی محافظت می کند. قیمت کارتن بسته بندی در قیاس با مزایایی که دارد مناسب و مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل اغلب تولید کننده ها و فروشنده ها برای بسته بندی کردن محصولات خود اقدام به خرید کارتن می کنند.

در صورتی که کسب و  کار شما در ارومیه و نواحی اطراف آن قرار دارد و یا قصد دارید محصولات خود را در این شهر بسته بندی و به عراق صادر کنید، برای بسته بندی کردن محصولات خود با توجه به نوع محصول و ویژگی های خاص آن می توانید انواع مختلف کارتن پستی، کارتن بسته بندی سفید، کارتن لمینتی، کارتن 7 لایه، کارتن دایکاتی، کارتن قهوه ای، کارتن سینگل فیس و … را از کارخانه کارتن سازی در ارومیه تهیه کنید. علاوه بر این می توانید سفارش کارتن مورد نیاز خود را به کارتن سازی گلبرگ باکس ارائه دهید و محصول خود را در ارومیه دریافت نمایید.

شرکت کارتن سازی در ارومیه

تأسیس کارخانه کارتن سازی در ارومیه

راه اندازی کارخانه کارتن سازی با توجه به حجم بالای تقاضا برای این محصول یکی از بهترین ایده های کارآفرینی و درآمدزایی می باشد. برای تأسیس کارخانه کارتن سازی به افراد ماهر و متخصص، فضای مناسب، تعدادی ماشین آلات و دستگاه کارتن سازی، مواد اولیه لازم جهت تولید کارتن و … نیاز دارید.

همان طور که پیشتر اشاره کردیم با توجه به نیاز روز افزون صنایع و تولیدی های مختلف به کارتن برای بسته بندی کردن محصولات، کارتون سازی ارومیه همچنان جای پیشرفت دارد. شما می توانید در ابتدای کار تنها ماشین آلات و ابزار ضروری تولید کارتن بسته بندی را تهیه کنید و در طول مسیر با توجه به پیشرفت کسب و کارتان و افزایش میزان سفارش هایی که می گیرید سایر ماشین آلات را هم تهیه و اضافه نمایید.

کارخانه کارتن سازی در ارومیهبه یاد داشته باشید که برای تبدیل شدن به یک تولید کننده کارتن موفق، مهم ترین موضوع تولید کارتن با کیفیت و مرغوب است. در صورتی که محصولات شما با کیفیت و درجه یک باشد مشتریان شما به مشتریانی همیشگی و وفادار تبدیل می شوند که هم خودشان همیشه از محصولات شما استفاده می کنند و هم محصول شما را به دیگران معرفی می کنند. برای تولید کارتن درجه یک به مواد اولیه مرغوب و شیوه های تولید مدرن و حرفه ای نیاز است.

شرکت کارتن سازی در ارومیه باید بتواند با توجه به نوع نیاز مشتریان خود اقدام به تولید انواع کارتن های مختلف کند. امروزه برای بسته بندی کردن اغلب محصولات از مواد دارویی و بهداشتی گرفته تا مواد غذایی و … از کارتن استفاده می شود. برای مثال مشتریان کارخانه کارتون سازی ارومیه ممکن است کارتن بسته بندی آجیل، جعبه بسته بندی مواد غذایی، کارتن حمل جوجه، کارتن بسته بندی قارچ، کارتن بسته بندی کتاب، جعبه قطعات خودرو و… را سفارش دهند.

کارتن سازی در ارومیه

خرید از کارخانه کارتون سازی ارومیه

یکی دیگر از مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی کردن محصولات این است که امکان چاپ روی کارتن وجود دارد. به این ترتیب علاوه بر این که محصول شما در یک بسته بندی شیک و زیبا ارائه می شود، وجود نام برند شما روی بسته بندی محصول به جذب بیشتر مشتریان و بازاریابی کمک می کند. چاپ کارتن با توجه به نوع سفارش مشتریان در مدل های مختلفی انجام می شود. شما می توانید با توجه به نوع طراحی جعبه، نوع محصول و میزان بودجه ای که برای بسته بندی محصول در نظر گرفته اید انواع مختلف چاپ مانند چاپ کارتن رنگی، چاپ روی کاغذ کرافت، چاپ سیلک و … را به شرکت چاپ و بسته بندی سفارش دهید.

کارخانه کارتون سازی ارومیهبسته بندی شیک و زیبا می تواند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کند، در نتیجه فروش شما افزایش می یابد. می توانید با توجه به نوع محصول خود کارتن هایی با طراحی های زیبا و خاص سفارش دهید و یا از  قالب آماده کارتن استفاده کنید و طراحی روی کارتن را به صورت زیبا و چشم گیری کار کنید.

در هنگام سفارش کارتن باید ویژگی های محصول خود مانند نوع، وزن، ابعاد و اندازه، مدت زمانی که محصول در بسته بندی می ماند و … را به دقت به کارشناسان اعلام کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع کارتن را با توجه به نوع محصول خود تهیه کنید. از آن جایی که کارتن ها تنوع بسیار زیادی دارند بهتر است پیش از اقدام به سفارش و خرید با ویژگی ها و معایب و مزایای انواع کارتن ها آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین نوع را انتخاب کنید. در صورتی هم که در این زمینه اطلاعات لازم را ندارید می توانید از متخصصان و کارشناسان راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کارتن سازی های ارومیه

 

 

 

 

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

دفتر مرکزی  کارتن سازی گلبرگ گلبرگ باکس:

کرج – مهرویلا،خیابان درختی،نبش بلوار معلم،ساختمان اورانوس،طبقه دوم واحد7

شماره تماس:

09226656062

02633524115

جمع بندی

در این نوشته جعبه سازی و کارتون سازی ارومیه را مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به نیاز تمامی تولیدکنندگان، صادرکنندگان، فروشندگان و … به کارتن برای بسته بندی محصولات، کارتن سازی در ارومیه نیاز به پیشرفت بیشتری دارد تا بتواند تمامی تقاضاهای این بازار را پاسخ دهد.

قیمت کارتن با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله مهم ترین عوامل اثر گذار در تعیین قیمت می توانیم به نوع کارتن، وزن، ابعاد، نوع چاپ، تعداد رنگی که در چاپ استفاده شده است، تعداد سفارش و … اشاره کنیم. قابل ذکر است که هزینه تهیه کارتن با توجه به تأثیری که در بهبود کیفیت بسته بندی محصولات دارد و تأثیری که در میزان فروش و سود شما می گذارد کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. به یاد داشته باشید که این هزینه به نوعی هزینه برای بازاریابی محصول نیز به حساب می آید.

اگر کسب و کار شما در ارومیه است برای بسته بندی کردن انواع مختلف محصولات مانند بسته بندی میوه خشک، بسته بندی چای، بسته بندی خشکبار، بسته بندی لوازم جانبی موبایل و … می توانید سفارش کارتن مناسب با محصول خود را به کارتن سازی های ارومیه بدهید.

همان طور که اشاره کردیم در صورتی که با شرکت کارتن سازی در ارومیه آشنا نیستید می توانید سفارش خود را به تولیدی کارتن گلبرگ باکس بدهید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه تولید و طراحی کارتن، چاپ و بسته بندی فعالیت می کند. مجموعه گلبرگ باکس امکان ارسال کارتن به نقاط مختلف کشور را دارد و شما می توانید خاطر جمع باشید که محصول مورد نظرتان بدون هیچ گونه ایراد و اشکالی در اسرع وقت به دستتان می رسد. قیمت کارتن بسته بندی در این تولیدی بسیار مناسب است به گونه ای که حتی با اضافه شدن هزینه ارسال به شهرستان نیز باز سفارش کارتن بسته بندی برای شما کاملا مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

سوالات متداول

چرا کارتن سازی در ارومیه از اهمیت بالایی برخوردار است؟

به دلیل حجم بالای صادرات از ارومیه به عراق و نیاز روز افزون صنعت بسته بندی به تولید جعبه و کارتن بسته بندی، کارتن سازی در ارومیه از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهکارهای تبدیل شدن به یک تولید کننده کارتن موفق چیست؟

تولید کارتن با کیفیت و مرغوب، تنوع در تولید، ارائه خدمات به مشتریان، قیمت مناسب و … از جمله راهکارهای تبدیل شدن به یک تولید کننده کارتن موفق هستند.

انواع کارتن های موجود در بازار کدامند؟

 کارتن پستی، کارتن بسته بندی سفید، کارتن لمینتی، کارتن 7 لایه، کارتن دایکاتی، کارتن قهوه ای، کارتن سینگل فیس و … از جمله انواع کارتن های موجود در بازار هستند.

 

 

4/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن سازی در ارومیه

  1. حدادی گفت:

    یکی از معتبرترین و بهترین کارتون سازی ها در شمال غرب کشور با تولید کارتن های مقاوم و بسیار عالی با کیفیتی بی نظیر

    1. از رضایت شما از محصولاتمون خوشحالیم.به امید همکاری بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *