بسته بندی

نکات مهم برای خرید جعبه بسته بندی ادویه جات 

جعبه بسته بندی ادویه جات

جعبه بسته بندی ادویه جات در انواع طرح ها و اندازه های مختلف قابل طراحی و تولید است. از آن جایی که نقش و اهمیت بسته بندی مناسب و شیک محصولات در جلب توجه مشتری و فروش بیشتر کاملا روشن است، تمامی تولید کنندگان و فروشندگان سعی می کنند محصولات خود را در بهترین بسته بندی ها عرضه کنند.

در این نوشته تصمیم داریم تا اطلاعات کاملی در مورد طراحی بسته بندی ادویه جات ارائه کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم برای افزایش فروش و سود خود به دنبال بهترین بسته بندی ادویه جات هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

طراحی بسته بندی ادویه جات

جعبه بسته بندی ادویه جات با توجه به نوع ادویه، بازار فروش، حجم محصول و …. می تواند در طرح های مختلفی طراحی شود. در فرهنگ و سبک آشپزی مردم ما استفاده از ادویه های مختلف بسیار مرسوم است و به همین دلیل این محصول همواره با استقبال خوبی روبرو بوده است. شاید در گذشته توجه چندانی به استفاده از جعبه بسته بندی برای عرضه محصولاتی مانند ادویه نمی شد اما امروزه با توجه به افزایش جو رقابتی حاکم بر بازار و همچنین افزایش روز افزون فروشگاه های آنلاین، برای دیده شدن محصول و جلب نظر مشتریان چاره ای جز استفاده از چاپ و بسته بندی زیبا و جذاب محصولات ندارید.

از آن جایی که جعبه ها انواع بسیار مختلفی دارند و استفاده از جعبه و کارتن بسته بندی مزایای زیادی دارد، استفاده از جعبه و کارتن برای بسته بندی اغلب محصولات بسیار رایج شده است. برای مثال استفاده از کارتن ظروف چینی، جعبه قطعات خودرو، کارتن گیلاس و البالو، کارتن تخم مرغ، جعبه ادویه جات و … نشان دهنده استفاده از کارتن در صنایع مختلف می باشد.

در هنگام تهیه جعبه بسته بندی ادویه جات  باید به با کیفیت بودن جعبه توجه زیادی داشته باشید. ادویه ها دارای عطر و طعم خاصی می باشند و نحوه نگه داری آن ها تأثیر بسیار زیادی در ماندگاری این عطر و طعم دارد. استفاده از بسته بندی نامرغوب و غیر اصولی می تواند کیفیت محصول شما را به اندازه زیادی کاهش داده و سبب نارضایتی مشتریان شما شود. جنس و کیفیت جعبه ادویه باید به گونه ای باشد که مانع از نفوذ رطوبت، گرد و خاک، آلودگی، نور و گرما به داخل بسته بندی شود.

علاوه بر این، بهتر است طراحی بسته بندی ادویه جات به گونه ای باشد که مشتری بتواند مقداری از محصول را ببیند. به این ترتیب نوع و کیفیت ظاهری ادویه نمایان می شود و مشتری راحت تر می تواند به محصول شما اعتماد کند.

شاید برای شما جالب باشد: جعبه سازی

قیمت جعبه ادویه

بسته بندی شیک ادویه

استفاده از جعبه بسته بندی ادویه جات برای عرضه این محصول اغلب برای ادویه های گران قیمت تری مانند زعفران، هل و … انجام می شود. سوغات مخصوص بعضی از شهرها و مناطق ایران ادویه های مخصوص آن نواحی است. استفاده از جعبه های زیبا برای بسته بندی کردن این محصولات آن ها را به بهترین سوغاتی ها تبدیل می کند. به این ترتیب توجه افراد زیادی به این محصولات جلب شده و تأثیر بسیار زیادی روی فروش خواهد داشت.

برای بسته بندی کردن ادویه های صادراتی توصیه می شود از  بسته بندی شیک ادویه استفاده کنید. ادویه های ایرانی معمولا کیفیت و عطر و بوی بی نظیری دارند و به همین دلیل در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده اند. صادرات ادویه در بسته بندی های شیک و خاص سبب می شود تا صادرکنندگان ایرانی بتوانند با قدرت بیشتری در عرصه جهانی به رقابت بپردازند.

برای تهیه بهترین بسته بندی ادویه جات باید از مناسب ترین نوع کارتن برای بسته بندی این محصول استفاده کنید. در صورتی که با انواع مختلف کارتن ها و معایب و مزایای آن ها آشنا نیستید، بهتر است قبل از سفارش جعبه ادویه به کارخانه کارتن سازی، از کارشناسان این زمینه مشورت بگیرید.

برای تهیه کارتن بسته بندی صادراتی معمولا از بهترین جنس کارتن و بهترین نوع چاپ استفاده می شود. در صورتی که سفارش خود را به کارتن سازی با تجربه و معتبری بدهید می توانید از با کیفیت و مرغوب بودن کارتنی که دریافت می کنید، خاطر جمع باشید. استفاده از بهترین بسته بندی ادویه جات سبب می شود تا افراد زیادی این محصول را به عنوان هدیه و سوغات تهیه کنند و در نتیجه میزان فروش و سود شما افزایش زیادی می یابد.

شما می توانید برای سفارش کارتن بسته بندی ادویه به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید.

بسته بندی شیک ادویه

قیمت جعبه ادویه

جعبه بسته بندی ادویه جات را می توانید با قیمت های مختلفی تهیه کنید. در واقع قیمت جعبه ادویه جات تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و به همین علت ممکن است شما در هنگام خرید جعبه مقوایی با قیمت های مختلفی روبرو شوید. برخی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت جعبه ادویه جات تأثیر می گذارند، عبارتند از:

و …

استفاد از کارتن برای بسته بندی محصولات مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • کارتن مانع از نفوذ رطوبت و گرما به داخل محصول شده و در نتیجه کیفیت محصول را در طول زمان بسته بندی حفظ می کند.
  • کارتن ها را می توان با توجه به سلیقه مشتریان در شکل های خاص و زیبایی طراحی و تولید کرد.
  • امکان چاپ نام و لوگوی برند روی کارتن وجود دارد و به این ترتیب استفاده از کارتن روی بازاریابی بهتر محصول نیز تأثیر می گذارد.
  • استفاده از کارتن سبب کاهش استفاده از پلاستیک شده و در نتیجه از آسیب محیط زیست جلوگیری می شود.
  • قیمت کارتن با توجه به مزایای استفاده از آن و تأثیری که روی افزایش جلب توجه مشتریان و فروش بیشتر دارد، مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  • امکان سفارش و تولید کارتن در ابعاد و اندازه های مختلف متناسب با حجم محصول وجود دارد.

جعبه بسته بندی ادویه جات

جمع بندی

 در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد جعبه بسته بندی ادویه جات ارائه کرده ایم. همان طور که توضیح دادیم استفاده از جعبه برای بسته بندی ادویه خصوصا برای ادویه های صادراتی و یا سوغاتی های مخصوص شهرهای مختلف، انتخاب بسیار به صرفه ای می باشد.

بسته بندی کردن ادویه با جعبه علاوه بر این که سبب زیبایی محصول شما می شود بلکه کمک می کند تا کیفیت محصول تا زمان مصرف کاملا حفظ شود و رضایت مشتریان را افزایش می دهد. زمانی که محصول شما زیبا و با کیفیت باشد مشتریان بیشتری به دست می آورید، بنابراین هزینه ای که برای بسته بندی محصول خود می کنید به نوعی هزینه برای بازاریابی و فروش بیشتر نیز می باشد و در نتیجه کاملا مقرون به صرفه است.

در هنگام طراحی و تولید جعبه بسته بندی ادویه جات باید به این نکته توجه کرد که جعبه بسته بندی هم زیبا و منحصر به فرد باشد و هم اینکه کاربردی باشد و استفاده از محصول را ساده تر کند. به این ترتیب جعبه مذکور در زمان استفاده نیز محصول شما را داخل خودش نگهداری می کند و نام برند شما همواره مقابل دیدگان آن ها می باشد. این موضوع تأثیر بسیار زیادی در وفاداری بیشتر مشتریان به برند شما و همچنین جذب مشتریان جدید دارد.

برای سفارش و خرید جعبه یا کارتن بسته بندی مورد نیاز خود می توانید کارخانه تولید کارتن گلبرگ را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و نطر شما محصولاتان را تولید می کنند. 

 

سوالات متداول

چه نوع “کارتن” هایی برای بسته بندی ادویه جات مناسب هستند؟

انواع مختلفی از کارتن ها مانند کارتن سینگل فیس، کارتن قهوه ای، کارتن سفید، کارتن دایکاتی و … برای بسته بندی ادویه جات مناسب هستند.

در هنگام “طراحی جعبه بسته بندی” ادویه جات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام طراحی جعبه بسته بندی ادویه جات باید به عواملی مانند زیبایی، کاربردی بودن، حفظ کیفیت محصول و … توجه کرد.

جدیدترین ترندها در چاپ و بسته بندی جعبه ادویه جات کدامند؟

استفاده از طرح های مینیمال، استفاده از رنگ های خلاقانه، استفاده از متریال های دوستدار محیط زیست و … از جمله جدیدترین ترندها در چاپ و بسته بندی جعبه ادویه جات هستند.

 

Rate this post
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “نکات مهم برای خرید جعبه بسته بندی ادویه جات 

  1. نوروزی گفت:

    سلام. میخاستم بدونم تیراژ کارتن های بسته بندی کوچیک ادویه از چند شروع میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *