دسته بندی نشده

کارتن کیس کامپیوتر و هر آنچه باید بدانید

کارتن کیس کامپیوتر
مدیر فروشگاه هایی که به فروش لپ تاپ، کامپیوتر و قطعات آن مثل کیس کامپیوتر می پردازند، باید بسته بندی خاصی را برای این کالاها در نظر داشته باشند. مثلا کارتن بسته بندی کیس کامپیوتر باید محکم و پایدار باشد، در برابر نفوذ آب و ضربه مقاوم بوده و لوگو شرکت یا فروشگاه را دارا باشد تا سالم و درست به دست مشتری برسد. حتی افرادی که می خواهند اسباب کشی کنند نیز به کارتن کیس کامپیوتر و جعبه بسته بندی برای وسایل خود نیاز دارند. به همین دلیل این افراد به دنبال بهترین کارتن های موجود در بازار می گردند. بنابراین اگر شما هم می خواهید به خرید کارتن کیس کامپیوتر بپردازید و نیاز به اطلاعاتی در این رابطه دارید، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید؛ زیرا ما در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را در رابطه با کارتن کیس کامپیوتر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و یکی از معتبرترین فروشگاه ها را برای خرید و سفارش کارتن کیس کامپیوتر به شما معرفی کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم که مقاله مربوط به چاپ روی کاغذ کرافت را به هیچ وجه از دست ندهید.

 کارتن کیس کامپیوتر چیست؟

در این قسمت می خواهیم بهترین کارتن بسته بندی کیس کامپیوتر را بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که می دانید جعبه های کارتن مقوایی جزو رایج ترین کارتن ها هستند و بسیار هم پر طرفدار و همچنین کاربردی می باشند. اما اگر دقت کنیم، متوجه می شویم که کیس های کامپیوتر وزن زیادی دارند و کارتن های مقوایی ساده برای بسته بندی آن ها مناسب نیستند. جعبه های بسته بندی کیس کامپیوتر از کارتن های لایه دار تولید می شوند؛ زیرا سنگین بودن وزن کیس کامپیوتر سبب می شود که به کارتن های مستحکم و پایدار نیاز داشته باشید که تحمل وزن کیس کامپیوتر را داشته باشند. ورق های کارتنی در مدل های سه لایه، چهار لایه، پنج لایه و هفت لایه وجود دارند. از این ورق ها در تولید کارتن کیس کامپیوتر استفاده می شوند، تا استحکام آن تضمین شود. هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشند، کارتن تولید شده مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب و ضربه نشان خواهد داد. پیشنهاد ما به شما: آیا می دانید کارتن پلاست چیست؟ کارتن بسته بندی کیس کامپیوتر

انواع چاپ کارتن کیس کامپیوتر

چاپ کارتن کیس کامپیوتر به طور کلی با دو روش انجام می شود که این روش ها عبارتند از:
  • روش اول: چاپ افست
  • روش دوم: چاپ فلکسو
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این روش های چاپ آشنا کنیم. شاید برای شما مفید و کاربردی باشد: کدام شرکت چاپ و بسته بندی را انتخاب کنیم؟

چاپ کارتن کیس کامپیوتر با تکنیک افست

چاپ افست با کمک دستگاه های مخصوص انجام می شود و به این شکل است که طرح مورد نظر ابتدا روی مقوا چاپ می شود و سپس مقوای آماده شده یا پوستر، با تعدادی دستگاه مخصوص روی کارتن کیس کامپیوتر چسبانده می شود. ویژگی های چاپ افست عبارتند از:
  • مقرون به صرفه بودن
  • کیفیت بالای چاپ
  • سرعت بالای چاپ
  • دارای تنوع رنگ بیشتر
برای اطلاعات بیشتر: جعبه سازی کرج قیمت کارتن کیس کامپیوتر

چاپ کارتن کیس کامپیوتر با تکنیک فلکسو

چاپ فلکسو با استفاده از کلیشه انجام می شود که در کل می توان گفت عملکرد آن شبیه به مهر زدن است. یعنی در چاپ فلکسو ابتدا طرح روی کلیشه آماده می شود و سپس کلیشه به صورت مستقیم، روی کارتن کیس کامپیوتر قرار می گیرد و طرح را به روی آن انتقال می دهد. البته این روش کیفیت پایین تری نسبت به چاپ افست دارد؛ اما رایج تر از آن است. ویژگی های چاپ فلکسو عبارتند از:
  • هزینه پایین چاپ
  • سرعت بالای تولید
  • به صرفه برای سفارشات زیاد
شاید برایتان سوال شده است که کدام روش بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر کدام از این روش ها مزایای منحصر به فردی دارند که با توجه به آن ها نمی توان تعیین کرد کدام روش بهتر است؛ زیرا انتخاب هر کدام از این روش ها باید با توجه به نیازها و انتظارات افراد و همچنین حوزه کاری آن ها انجام شود. شاید برای شما جالب باشد: برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ سفارش کارتن کیس کامپیوتر

قیمت کارتن کیس کامپیوتر چقدر است؟

قیمت کارتن کیس کامپیوتر تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود. در ادامه به معرفی این عوامل می پردازیم پس با ما همراه باشید. عوامل موثر بر قیمت کارتن کیس کامپیوتر عبارتند از:
  • تعداد کارتن کیس کامپیوتر (هرچه تعداد کارتن هایی که شما سفارش می دهید بیشتر باشد، قطعا قیمت هم کمی بالاتر می رود.)
  • نوع چاپ کارتن کیس کامپیوتر (قیمت چاپ به روش افست با قیمت چاپ به روش فلکسو متفاوت است.)
  • ابعاد کارتن کیس کامپیوتر ( هرچه ابعاد کارتن ها بزرگ تر باشند، قیمت هم کمی بیشتر می شود.)
  • خدمات چاپی کارتن کیس کامپیوتر (اگر درخواست دیزاین های طلاکوب، نقره کوب، روکش سلفونی، روکش یووی و… را داشته باشید، طبیعتا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.)
  • نوع و مدل کارتن کیس کامپیوتر (بعضی از افراد ممکن است تقاضای کارتن های خاص تری مانند کارتن دایکاتی یا لمینتی را داشته باشند.)
  • تعداد لایه های کارتن کیس کامپیوتر (هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشند، قیمت هم کمی بیشتر می شود.)
  • و…
همانطور که متوجه شدید، قیمت کارتن کیس کامپیوتر به عوامل زیادی بستگی دارد و ما نمیتوانیم در این مقاله قیمت دقیقی را تعیین کنیم؛ اما شما برای گرفتن استعلام قیمت کارتن کیس کامپیوتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا به وب سایت گلبرگ باکس که یک شرکت کارتن سازی است، مراجعه نمایید و قیمت و مدل انواع و اقسام کارتن ها را مشاهده نمایید. شاید مطالعه مقاله مربوط به قیمت کارتن بسته بندی نیز برای شما مفید و کاربردی باشد. تولید کارتن کیس کامپیوتر

جمع بندی

باید به یاد داشته باشید که خرید کارتن کیس کامپیوتر را باید از معتبرترین کارتن سازی در تهران یا هر شهر دیگری انجام دهید. تولیدی کارتن گلبرگ باکس دارای چندین سال سابقه در تولید و عرضه انواع کارتن ها مثل کارتن دایکاتی، لمینتی، چند لایه و… است. گلبرگ باکس یک کارخانه کارتن سازی در هشتگرد است که  توانسته است با عرضه کارتن های با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند و این موضوع باعث افتخار ما می باشد. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، شما می توانید دقیق ترین قیمت کارتن کیس کامپیوتر را در وب سایت گلبرگ باکس مشاهده نمایید. در این مقاله سعی کریم تا اصلی ترین نکات مربوط به خرید و تولید کارتن کیس کامپیوتر را به شما عزیزان ارائه دهیم. در صورتی که سوال یا ابهامی دارید که جواب آن را در این مطلب پیدا نکرده اید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوران و کارشناسان کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس راهنمایی، مشورت و کمک بگیرید. لازم به ذکر است که سفارش کارتن کیس کامپیوتر را نیز می توانید در وب سایت گلبرگ باکس ثبت کنید. همچنین شما می توانید کارتن مورد نظر خود را سفارشی سازی نمایید. از اینکه تا انتهای این مقاله با عنوان کارتن کیس کامپیوتر با ما همراه بودید، از شما کمال تشکر را داریم.  
Rate this post
بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “کارتن کیس کامپیوتر و هر آنچه باید بدانید

  1. hedayati گفت:

    سلام وقت بخیر
    من میخام روی کارتن های کیس فقط آرم شرکت زده بشه بنظرتون از کدوم چاپ استفاده کنم بهتر و مقرون به صرفه تره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *