بسته بندی

کارتن بسته بندی کوچک

کارتن بسته بندی کوچک
یکی از لوازم پرکاربرد در سراسر دنیا کارتن‌های مقوایی کوچک هستند. در بسته‌بندی و آرشیو انواع کالاها و محصولات در صنایع و کارخانه‎‌های تولیدی و همچنین بسته‌بندی لوازم کوچک و بزرگ منزل برای جا‌به‌جایی و اسباب کشی در فواصل کوتاه و بلند شهری یا بین شهری و همینطور انبار و آرشیو کردن از کارتن‌های بسته‌بندی کوچک استفاده می‎‌شود. تنوع سفارشات مشتریان هم از نظر تعداد و هم به لحاظ نوع کارتن بسته‌بندی مورد نیاز، موجب شد تا مجموعه گلبرک باکس امکان خرید کارتن سایز کوچک برای سلیقه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف شامل کارتن مقوایی کوچک، کارتن پستی، کارتن بسته‌ بندی میوه صادراتی، کارتن فست‌ فود،  کارتن ۷ لایه و نمونه‌های بسیار دیگر در وبسایت خود ایجاد نماید. در ادامه با مجموعه گلبرگ باکس همراه باشید تا انواع کارتن بسته بندی کوچک را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی کارتن‌های مقوایی چیست؟

مجموعه گلبرگ باکس به‌‌عنوان فروشگاه آنلاین فروش کارتن بسته‌بندی، در پی تأمین نیازهای افراد و فروشگاه‌های آنلاین اقدام به تولید و عرضه کارتن‌های مقوایی اندازه‌های مختلف و چاپ استاندارد پستی، کارتن‌های با سایز مناسب جهت اسباب کشی، کارتن‌های مقوایی کوچک بدون چاپ با ابعاد پستی نموده و امکان خرید سریع آن ها را فراهم کرده است. گلبرگ باکس به عنوان یک کارخانه تولید کارتن به نیازهای خاص و اساسی مشتریان خود آگاه بوده است. از این رو امکان سفارش کارتن با چاپ اختصاصی را نیز ایجاد کرده‌ است. تا تمام افراد بتوانند با کارتن‌های اختصاصی و محصولاتشان را برای مشتریان خود ارسال کنند. پیش از این کارتن فروشی در دسترس عموم نبوده و برای تهیه انواع کارتن زمان و هزینه زیادی باید صرف می‌شد. اکنون با گسترش تجارت الکترونیک و توسعه کاربرد جعبه کارتن کوچک در ارسال انواع مرسولات، کارتن فروشی نیز دچار تغییر و تحولات اساسی شده است. امروزه اداره پست کارتن‌هایی با چاپ و اندازه استاندارد را معرفی می‌کند و تولیدکنندگان کارتن این محصولات را تولید و در بسته‌های با تعداد محدود به بازار عرضه می‌نمایند. کارتن‌های کوچک بسته‌بندی می‌توانند با چاپ اختصاصی پست، به شکل کارتن با چاپ اختصاصی یا کارتن بدون چاپ باشند. به علت تولید کارتن با ابعاد استاندارد، قابلیت چاپ اختصاصی این کارتن‌ها با طرح دلخواه وجود دارد و می‌توان به سادگی این کارتن‌ها را با تیراژ محدود تولید و عرضه نمود. کارتن بسته بندی کوچک جعبه کارتن کوچک می‌تواند به صورت کارتن ساده، کارتن‌های درب دارویی تولید و عرضه شود. خرید کارتن سایز کوچک با تیراژ محدود می‌تواند فرصت خوبی برای بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارهای نوبنیاد باشد. همین‌طور امکان ثبت سفارش با چاپ اختصاصی نیز برای خریداران فراهم شده است. از خصوصیات کارتن‌های مقوایی کوچک می‌توان به قیمت پایین آن‌ها نسبت به سایر محصولات بسته‌بندی اشاره نمود. کارتن‌های مقوایی را می‌توان در ابعاد و اشکال مختلف تولید و عرضه کرد. برای تولید انواع جعبه کارتون کوچک لازم است ساختار مد نظر طراحی شده و یک نمونه اولیه از جعبه کارتن کوچک تولید و در نهایت قالب محصول طراحی و تولید شود. خرید کارتن بسته بندی کوچک برای اغلب فروشگاه‌ها می‌تواند یک امتیاز باشد؛ چراکه کارتن کوچک بسته‌بندی وزن کمی داشته و می‌توانید در هزینه ارسال صرفه جویی کنید. چاپ طرح بر روی کارتن مقوایی کوچک سریع و ساده می‌باشد و با کمترین هزینه می‌توان چاپ اختصاصی را روی کارتن مقوایی کوچک انجام داد. می‌توانید برای خرید کارتن سایز کوچک به ابعاد محصولات توجه نمایید و مطابق با نیاز بهترین گزینه را خریداری کنید. شاید این مطلب برای شما جالب باشد: جعبه سازی

کارتن‌های مقوایی به چند گروه تقسیم می‌شوند؟

  • کارتن‌های اسباب کشی
  • کارتن‌های پستی
  • کارتن‌های با چاپ اختصاصی
  • کارتن‌های بدون چاپ
کارتن کوچک ورق‌های کارتن مقوایی کوچک طبق دسته‌بندی به ۳ گروه تقسیم می‌شوند که شامل:
  • ۳ لایه
  • ۵ لایه
  • ۷ لایه
نکته قابل توجه این است که نوع کارتن‌ها با توجه به مصرف و نیاز شما انتخاب می‌شوند و کاغذ‌ها جنس‌های گوناگونی دارند که بر اساس حوزه کاری انتخاب می‌شوند.  

انواع کارتن ‌سازی

کارتن ‌سازی شامل کارتن چاپی و کارتن‌های لمینتی می‌باشد که هر یک دارای کاربرد‌های متفاوتی هستند. معمولاً کارتن‌های لمینتی برای بسته‌بندی‌های لوکس استفاده می‌شود. کارتن‌های لمینتی از محبوبیت بیشتری در میان شرکت‌ها و کارخانجات برخوردار هستند؛ زیرا باعث زیبایی و فروش بیشتر محصولات می‌شوند.   خرید کارتن بسته بندی کوچک

مواد اولیه‌ استفاده شده در فرآیند چاپ کارتن

مواد اولیه استفاده شده در فرآیند چاپ کارتن شامل مقوای نازک، ورق خام، کاغذ گلاسه، چسب سیلیکات، مرکب چاپ، شابلون در چاپ سیلیک، سوزن و تسمه و قالب دایکات است.

مزایای سفارش کارتن تحویل فوری

کارتن سازی، یکی از فعالیت‌های مهم در صنعت بسته‌بندی است؛ چراکه در کارتنسازی هزینه‌ها کمتر است و کارتن‌ها در حمل‌ونقل انواع کالاها نقش بسیار مهمی دارند و از شکستگی در هنگام جابه‌جایی‌ها جلوگیری می‌نمایند. همچنین کارتن‌ها در حفظ سلامت وسایل کمک شایانی می‌کنند. از سوی دیگر چیدمان در فروشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و کارتن‌ها به فضا نظم می‌بخشند که موجب زیبایی نیز می‌گردند و همچنین موجب افزایش فروش نیز می‌شوند. در سال‌های اخیر به دلیل گسترش فروش اینترنتی، کارتن‌ها نیز بیش از گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا کارتن‌ها اولین نقطه ارتباطی بین مصرف‌کننده و فروشنده هستند. مهم‌ترین نکته در کسب‌وکارهای امروزی، برند‌سازی و معرفی محصول است که کارتن‌ها می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل‌و‌نقل

بسته‌بندی کارتن‌ها، یکی از بهترین روش‌ها جهت کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل برای شرکت‌ها و کارخانجات است؛ زیرا چیدمان محصولات در کارتن‌ها با نظم بیشتری صورت می‌گیرد و باعث می‌شود تا محصولات به درستی کنار هم قرار بگیرند و فضای کمتری را اشغال نمایند. ایستادگی و ثبات در هنگام حمل‌و‌نقل یکی از مزایای مهم کارتن است و موجب می‌شود در تکان‌های شدید، محصول دچار شکستی و خرابی نشود. معمولاً کارتن ها به شکل مکعب مربع یا مکعب مستطیل تولید می‌شوند. براساس تحقیقات انجام شده، یک کامیون سه برابر در زمانی که محصولات در بسته‌بندی و کارتن قرار می‌گیرند می‌تواند بارگیری داشته باشد. در حقیقت با استفاده از کارتن‌ها، می‌توانید ۳۰ درصد محصول بیشتر را در کامیون قرار دهید و که موجب کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل می‌گردد. کارتن بسته بندی کوچک

بازدهی بالا و قیمت مناسب

کارتن‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه بسته‌بندی می‌باشند؛ همانگونه که در بالا اشاره شد کارتن‌ها در حفظ سلامت محصولات بسیار موثرند و وزن بسیار سبکی دارند. فلوت‌هایی که در کارتن‌ها بکار می‌روند، از فشار‌ها جلوگیری می‌نمایند. موارد ذکر شده باعث جذب مخاطبان بسیاری به این محصول شده است. طراحی‌های گرافیکی به آسانی بر روی کارتن‌ها قابل اجرا هستند که برای شرکت‌ها بسیار مهم می‌باشد. کارتن‌ها با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک به صنعت بسته‌بندی کمک می‌کنند. در لوازم الکترونیکی از کارتن‌ها بسیار استفاده می‌شود، زیرا سبب برقرای نظم در محصولات می‌شوند و خریداران را از سردرگمی‌های احتمالی پس از دریافت محصول، مطلع می‌کند.

برند‌ سازی

براساس تحقیقات انجام شده، ۷۰ درصد فروش در بین مشتریان در نگاه‌های اول رخ می‌دهد. با توجه به اینکه در فروشگاه‌ها تنوع‌ محصولات بسیار بالا است، مخاطبان جذب محصولی می‌شوند که در نگاه اول جذاب باشد و جنبه‌های زیبای بصری در آن لحاظ شده باشد. انتخاب رنگ و طرح در بسته‌بندی‌ها بسیار مهم است و طراحی‌های کارتن، باید به شکل خلاقانه‌ای انجام شود تا حس خوبی را به بیننده القا کند. در فروشگاه‌ها کارتن بسته بندی کوچک با طرح گرافیکی می‌تواند نگاه‌های مشتریان را جذب کند که نتیجه آن فروش بیشتر محصولات است. کارتن‌ها در حقیقت فروشنده‌های بی‌کلام برند‌ها هستند که این فروشنده‌ها بیشترین تأثیر را دارند. قیمت کارتن بسته بندی کوچک

قیمت کارتن بسته بندی کوچک

با توجه به جنس کاغذ و تعداد لایه‌های استفاده شده قیمت کارتن بسته بندی کوچک، متغیر است. در هنگام سفارش کارتن، به حوزه کاری خود توجه نمایید و یا از مشاورین مجموعه گلبرگ باکس کمک بگیرید تا انتخاب مطلوبی داشته باشید.

کلام پایانی

یکی از روش‌های مهم در صرفه‌جویی زمان، استفاده از کارتن‌ مقوایی کوچک است. همانطور که گفته شد کارتن‌ها در بسته‌بندی محصولات از اهمیت بالایی برخوردارند. زیرا باعث جذب مخاطبین بیشتری می‌شوند. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این مسئله بیشتر به چشم می‌خورد؛ زیرا تنوع محصولات در فروشگاه‌های بزرگ بیشتر است و قطعاً رقابت بیشتری وجود دارد. همانطور که می‌دانید کسب‌وکاری می‌تواند فروش بیشتری داشته باشد که بتواند در نگاه اول مشتری را جذب کند که این کار از طریق بسته‌بندی انجام می‌شود. در نهایت امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید،. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در گلبرک باکس ارتباط برقرار کنید.
4.5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “کارتن بسته بندی کوچک

  1. رحیمی گفت:

    کارتن کوچک سه لایه هم میزنید؟؟ و همچنین تحویل فوری باشه؟؟

    1. بله. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *